Op aanvraag van CDP dan: kan de TT gewijzigd worden in 'Madonna deel 6 - Counting down to our Confessions (3 en 4 sept)'?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lame!
Nee hoor! Ik heb bijna niets gezien van de optredens! Alleen gehoord!quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:01 schreef manou het volgende:
[..]
zonde!!!!!! geen verrasing meer tijdens het concert dus...
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:12 schreef Hapertje het volgende:
Het is officieel. De support-act tijdens beide concerten in de Arena is... Paul Oakenfold!![]()
quote:
CBS wilde toen reclameblokken en Madonna niet. Dus ging de deal niet door. HBO is volgens mij een reclame-vrije-zender waarvoor je apart moet betalen. Maar goed, ondanks dat het is bevestigd is er inderdaad misschien een kans dat het om een andere reden alsnog niet doorgaat.quote:Op donderdag 22 juni 2006 06:25 schreef Hapertje het volgende:
Eerst zien en dan geloven, schatje. De RIT-show ging op het laatste moment ook niet door!
Oh, dat wist ik niet joh. Ik loop weer eens achterquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:36 schreef Hapertje het volgende:
Oh... maar HBO is allang van de baan! Volgens mij probeert ze nu rond te komen met NBC?
Balen. Het zou inderdaad beter moeten zijn nu.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:24 schreef HuubTuub het volgende:
Ow crisis.... 'k ben gisteren bij Robbie Williams geweest (concert was tof) en het geluid in de Arena is nog steeds kut. Ik ga ervan uit dat de aanpassingen in de Arena nu wel klaar zijn en dat het geluid gisteren "optimaal" was. De echo is iets minder maar een flinke drum of veel bas geeft nog steeds een echo.
Ik stond halverwege de zaal, nu zal het wel een stuk beter zijn als je vooraan staat zoals we hier allemaal van plan zijn.
Ik heb d'r in 2004 gezien. Was echt super. Je kunt Robbie Williams en Madonna eigenlijk niet vergelijken. Dat is net zoiets als appels met peren vergelijkenquote:Op maandag 26 juni 2006 07:08 schreef Hapertje het volgende:
Na Robbie zal ze je verbazen, Melke!
krijgen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:58 schreef HuubTuub het volgende:
Toch leuk als de online tour promoter van Madonna's tour bij je op bezoek komt om naar Robbie Williams te gaan. Krijg je nog eens een T-shirt... dat scheelt straks alweer.
Omdat ik weet dat ik het toch nooit bij elkaar kan sparen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:09 schreef Hapertje het volgende:
Waarom sarcastisch reageren, Madguy?
Maar het is dus allemaal slechts een gerucht gebleken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:15 schreef Hapertje het volgende:
Mijn vriend en ik gaan in december naar Zuid-Afrika. Maar ik zou het graag een maand vervroegen als ik erbij kon zijn!
quote:The latest issue of OK! Magazine in the US has a four page spread of Madonna with an interview where she talks about what she's doing and what she plans to do after the tour. Madonna again discusses directing but also discusses music and how she could do a ballads album or a musical, or direct a film and do all the music. She talks about how she loves dance music and COADF but she doesn't like to repeat herself. She also talks about her styles and her looks including the 70s dos. She says the minute people try and pigeonhold her, she'll come back with something no one expected. Each look represents a different side of her self, and there are a tons of sides.
a very special thanks to our friend imsatisfied
Hm, vooral het laatste trekt mijn aandacht. Iets NIEUWS en iets ONVERWACHTS...quote:Our friends at MadonnaUnderground informs us that Warner Music Netherands has shed the light on a European commercial release of Madonna's Jump.
As our readers remember MadonnaTribe was informed by Warner sources, at the time Get Together was chosen as the third single from Confessions, that there were no plans for an additional commercial release off the album in the US. Later we were the site that reported first that something in the schedule was changing as remixes for the songs were being officially commisioned.
From what Warners Netherlands now says to our fellow fansite MadonnaUnderground, Jump is then the fourth European single from Confessions to be released in September 2006.
And speaking about singles, MadonnaTribe has also heard that what will come next after Jump, will be something completely new and unexpected. Stay tuned to M-Tribe.
En hoe bevalt je Remixed LP?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:14 schreef Misterf het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=R--UD0tYqrE&search=madonna
leuk filmpje forbidden love!
Oeh, die had ik nog niet gezien. De choreografie rondom het kruis vind ik best cool.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:14 schreef Misterf het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=R--UD0tYqrE&search=madonna
leuk filmpje forbidden love!
Hey ja erug goed ik heb hem nu opstaan.quote:
Bron: Madonnalicious.comquote:From Steve:
Amidst a deafening applause, Madonna staggers to the stage and settles down with her water.
She sniffs into the air and says, 'I smell weed.'
She looks down at the front rows and says, 'Is somebody smoking POT? Are you STONED?'
YESSS! is the response. 'All RIGHT!' she says.
The crowd literally freaks out. It is amazing.
She continues, 'You're my FAVORITE front row bitches!'
INSTANTLY loud boos come from the other side. 'Uh oh. Sorry. Are YOU my favorite front row bitches?!'
YEAH! they shout.
'Well, okay. I love you both. I love you ALL. Except, this is my last night in New York.' Loud boos.
'I know. I don't wanna leave. I'll tell you what. Let's stage a protest. I'll never leave, how's that?' Loud cheers.
'I will never stop singing tonight. We will stay here all night. Let's all lay down on the floor and refuse to leave after the concert.' Loud cheers.
'Let's not let them EVER have anything else at the Garden but me. No more basketball games. No more concerts by....OTHER pop stars..
OMG, wat slecht weer. Maar wél leuk dat er wat uitgezonden wordt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Scoop! NBC will air a Madonna concert special in November
Madonna's concert special will not air live, and several numbers will be cut.
Bron: MadonnaTribe.comquote:MadonnaTribe has interesting news to report today about Madonna's projects in the near future.
Jump, the 4th and the final commercial single from Confessions On A Dance Floor, will include amazing remixes by Junior Sanchez and Axwell among others.
After the Confessions Tour, Madonna will be very busy promoting her new book, the sequel to The English Roses, with lots of appearances, but the most exiting news is, without a doubt, that there's a possibily of a new album towards the end of the year.
Stay Tuned to M-Tribe.
Lijkt wel een foto van 20 jaar geledenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:39 schreef MadGuy het volgende:
Mooie foto ook bij het stukje overigens:
[afbeelding]
Ja. Dat gebeurd eigenlijk altijd wel bij stadion concerten. Misschien dat die in Nederland iets groter of kleiner is, maar er is dus altijd wel een afgeschermd vak. Ik heb in ieder geval nog nooit meegemaakt dat er geen apart vak was.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Over Cardiff:
There will be a "golden circle" to hold around 3,000 fans in front of the stage on a first come first serve basis.
Zou dat ook hier gaan gebeuren?
thnx, voel me echt ziek nog.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:52 schreef Misterf het volgende:
ps beterschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken het concert uit mijn hoofd, maar ken er de beelden nog niet bij. Elke keer denk ik... waarom gaat de zaal nu uit zijn dak?Nothing takes the past away like the future!
Daarom ga ik 2xquote:Op zondag 30 juli 2006 23:06 schreef calvobbes het volgende:
Bij dat soort concerten moet je ook niet vooraan staan! Dan mis je een groot deel van de show
Moet je maar eerder komenquote:Op maandag 31 juli 2006 11:23 schreef calvobbes het volgende:
Probleem is wel dat dat hoge podium gemaakt is zodat de mensen achterin ook nog wat kunnen zien. In arena situaties heb je dat wat minder, maar zo gauw je in het stadion komt is het voor de mensen achteraan wel fijn dat ze wat meer zien dan alleen het hoofd van de artiest.
Ja, in die KUT minder prettige Arenaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 06:38 schreef Hapertje het volgende:
Nog zes steden en dan komt de Queen naar Amsterdam voor twee compleet uitverkochte concerten![]()
Bron: MadonnaTribe.comquote:From today's Rush & Molloy column on the New York Daily News:
Cross-cultural ire at Madonna
Who says Madonna doesn't bring people together?
Catholic, Muslim and Jewish leaders have united to denounce the mock crucifixion she plans to stage when her tour hits Rome Sunday.
You know - 'cause we told you in April - that the pop deity descends during her show on a glittering crucifix while wearing a fake crown of thorns.
The act has already ticked off Catholics in the U.S. Now, Ersilio Cardinal Tonino, reportedly speaking on behalf of Pope Benedict XVI, declares: "This time the limits have really been pushed too far. This concert is a blasphemous challenge to the faith and a profanation of the cross. She should be excommunicated. To crucify herself during the concert in the city of Popes and martyrs is an act of open hostility."
Mario Scialoja, head of Italy's Muslim League, concurs: "Her idea is in the worst taste, and she'd do better to go home." Riccardo Pacifici, vice president of the Roman Jewish community, agrees she should have snuffed the inflammatory routine.
Word is NBC urged her to cut the crucifixion from her concert to be broadcast in November. But it's staying. "She felt like that was a cornerstone of the show," said NBC exec Kevin Reilly. "We viewed it and didn't see it as being inappropriate."
Liz Rosenberg, mouthpiece for the ecumenical hate object, tells us:
"I think the Pope would enjoy the show and would applaud her performance.
He has an open invitation to see for himself the eloquence and beauty that Madonna expresses for humanity while performing her poignant song 'Live to Tell.'"
Wat betreft de crisis rondom Israel en Libanon heeft Madonna ook nog het één en ander te zeggen:quote:
Russen weren Madonna van Rode Plein
MOSKOU - Madonna mag haar eerste concert in Rusland niet op het Rode Plein in Moskou geven. Het spektakel met het kruis en de doornenkroon moet zo ver mogelijk weggehouden worden van de orthodoxe heiligdommen in het stadscentrum. Deze verklaring gaf de Russische krant Kommersant vrijdag voor het verplaatsen van het optreden naar het zuiden van de stad.
De Amerikaanse zangeres hangt tijdens de show net als Jezus aan het kruis en draagt een doornenkroon.
Rusland is niet het enige land waar commotie is ontstaan over de act. Donderdag veroordeelden katholieken, moslims en joden in Rome de beslissing van Madonna om de nep-kruisiging zondag op te voeren tijdens haar concert in de Italiaanse stad.
Het optreden heeft plaats vlakbij Vaticaanstad.
Bron: Madonnalicious.comquote:Madonna gives $3 million to Malawi orphans
Posted: 03 August 2006 - From contactmusic.com
Pop superstar Madonna has donated at least $3 million (GBP1.7 million) to help orphans in Malawi. The Hung Up singer hopes her joint venture with economic guru Jeffrey Sachs will help feed up to 1,000 children every day.
She tells Time magazine the project is 'a privilege....the ultimate gift of being famous, or a byproduct....I know that, yeah, this is why I am famous.' And Madonna insists having her own children - Lourdes, nine, and Rocco, five - has changed her 'perspective on life', and she is fully committed to doing all she can to help underprivileged youngsters.
echt wel!!!!!! nog 26 dagen!!!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:24 schreef AngieLoves het volgende:
zijn jullie ook zo aan het aftellen ?
via limewire kan je al verschillende downloaden!!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:28 schreef manou het volgende:
vriendinnetje van mij heeft helaas geen kaartjes maar wil graag het concert op cd zetten maar we kunnen nergens het concert op mp3 vinden dat van goede kwaliteit is....iemand idee waar wij het wel kunnen vinden?
jajaaa dat klopt: alhoewel: I love NY is wel van redelijke kwaliteit hoor....quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:24 schreef manou het volgende:
jah maar die zijn nou niet bepaald van goede kwali en daar zijn we juist naar opzoek
nou ik ben erbij hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:44 schreef Misterf het volgende:
www.madonna.nl
Exclusief instore optreden-signeer sessie van Donna DeLory in Nederland!
15 augustus 2006 - Nieuws
Al sinds 1986 is Donna DeLory één van Madonna's vaste achtergrondzangeressen. Door de jaren heen heeft Donna al diverse albums gemaakt en een eigen fanbase opgebouwd! Nog niet zo lang geleden heeft ze een nieuw album uitgebracht, 'In The Sky'. Tijdens de tournee met Madonna doet Donna ook diverse promotie-optredens voor dit album. Zo ook in Nederland!
Wij kunnen je exclusief melden dat Fame i.s.m. MadonnaNed een instore optreden/signeer sessie organiseert op zaterdag 2 september a.s. om 20.00 uur.
Bij aanshaf (bij Fame) van Donna´s nieuwste cd In the sky krijg je toegang tot dit exclusieve evenement.
Binnenkort meer informatie.
P.S. Wij zullen later extra informatie aangeven over hoe en wanneer de cd precies verkrijgbaar zal zijn. Fans hoeven niet te mailen of te bellen met Fame/MadonnaNed omdat we daar simpelweg nog geen info over hebben.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:55 schreef Hapertje het volgende:
Ririndra... ik ken de setlist van de Confessions Tour. Ik had het over Donna DeLory's optreden!
Ga hem ook niet kopen hoor / maar is het morgen? Ze hadden wel de startdatum beter bekend mogen maken.quote:
Moet je niet werken?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:23 schreef Misterf het volgende:
Heb net kaartjes gekocht voor dusseldorf IK GA ZONDAG NAAR MADONNA!!!!!!!!!!!!
Ik weet het eerlijk gezegd niet zo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:21 schreef Misterf het volgende:
[..]
Ga hem ook niet kopen hoor / maar is het morgen? Ze hadden wel de startdatum beter bekend mogen maken.
Wat voor kaartjes trouwens? Ik heb absolute nosebleeds...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:23 schreef Misterf het volgende:
Heb net kaartjes gekocht voor dusseldorf IK GA ZONDAG NAAR MADONNA!!!!!!!!!!!!
Ja / heb waarschijnlijk al iemand kunnen regelen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Moet je niet werken?Have fun!
Staan natuurlijk ik zal nooit een zitplaats kopen!! I´m a front row bitchquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:31 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Wat voor kaartjes trouwens? Ik heb absolute nosebleeds...
Ze baseren zich dus slechts op de wereldwijde protesten van mensen die de show verder ook niet gezien hebben. Ge-wel-dig.quote:SGP-jongeren: verbiedt godslasterlijke scène Madonna
Datum publicatie: 17-08-2006
Bron: persbericht
De SGP-jongeren vinden de scène uit de Confessions Tour, waarin Madonna met een doornenkroon aan het kruis hangt uitermate shockerend. Zij gaan minister Donner vragen uit te zoeken of deze godslasterlijke scène verboden kan worden. Op 3 en 4 september komt Madonna naar Amsterdam.
Artikel 147 van het Wetboek van strafrecht, waarin smalende godslastering wordt verboden, biedt voldoende handvatten tot dit verbod. Dat Jezus aan het kruis wilde sterven voor de zonden van Zijn kinderen, is voor christenen het grootste wonder in de wereldgeschiedenis. De wereldwijde protesten geven aan dat veel christenen met deze belediging van de Zoon van God diep worden gekwetst.
Vrijheid van meningsuiting kent haar grenzen. In een decennium waarin bevolkingsgroepen steeds verder uit elkaar groeien, moet verdere polarisatie in Nederland zoveel mogelijk worden voorkomen.
Voor meer informatie:
Jan Kloosterman
Gert van Veldhuizen
je moet maar eens wat downloaden van http://rapidshare.de/files/26195214/01_-_Future_Lovers.mpg.htmlquote:
Voor meer, klik hier.quote:JOVD laat Madonna lekker hangen
Minister Donner mag zich niet mengen in artistieke uitingen Madonna
Den Haag, 17 augustus 2006 - De Jongeren Organisatie Vrijheid en Democratie verzet zich fel tegen de eis van de SGP-jongeren aan minister Donner van Justitie om een concert van Madonna op voorhand te verbieden. De queen of pop doet op 3 en 4 september Amsterdam aan met haar Confessions Tour. De scène waarin Madonna tijdens het nummer ' Live to tell' getooid met een doornkroon aan een kruis hangt, ervaren de SGP-jongeren als godslasterlijk.
Komt omdat ze het nieuwe gezicht van H&M is!!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:19 schreef Hapertje het volgende:
Ik wil wel in het eerste vak, maar ook niet helemaal vooraan. Ga je er op tijd zitten voor de Arena?
By the way... hier in 's-Hertogenbosch wemelt het van Madonna. In elke abri kom ik haar tegen. Cool!
Het podium is echt erg hoog, vooral het hoofdpodium. De catwalk is iets lager, maar vrij hoog nog. Ik wil denk ik niet helemaal vooraan staan, want ik ben bang veel van de show te missen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:45 schreef manou het volgende:
weet iemand al hoe hoog het podium is? ik denk zelf dat ik rond de klok van 1 in de middag er ga zitten ligt ook een beetje aan het weer....
En ik maar kijken bij de C&A..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:00 schreef ririndra het volgende:
[..]
Komt omdat ze het nieuwe gezicht van H&M is!!!!![]()
![]()
![]()
Wow gaaf filmpje!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:21 schreef Misterf het volgende:
Heb ook verschillende clipjes gemaakt van M, deze is erug leuk als ze recht in de camera kijkt tijdens Drowned world.
http://rapidshare.de/files/30393929/Afbeelding_1408.mpg.html
De laatste vraag heb ik ook al gesteld. Op de kaartjes staat vermeld dat het geenszins is toegestaan. ECHTER, als je de fora afschuimt zul je honderden foto's tegenkomen. In Düsseldorf waren digitale camera's ook gewoon toegestaan, zolang het maar niet van die überprofessionele beeldkanonnen waren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:26 schreef Stampurtjuh het volgende:
weet iemand tot hoelaat het optreden van madonna gaat duren? dit in verband met de terug reis....
en tevens ook of er fotocamera's zijn toegestaan ?
Dat ik het naar m'n zin zal hebben maak ik me ook echt niet druk om, dat gaat zeker gebeuren!quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:23 schreef MadGuy het volgende:
Zelfs als nosebleeder zul je het nog behoorlijk naar je zin hebben - is mijn ervaring in Düsseldorf. No worries.
vak 102 ???quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Volgende week maandag is dit mijn zicht
En wat het zicht zondag is, wil ik niet weten
123quote:
FOK! Frontpagequote:Schreeuw om Leven, de hulporganisatie van oud-EO-directeur Bert Dorenbos, komt in het geweer tegen de concerten die Madonna op 3 en 4 september in de ArenA in Amsterdam geeft. De organisatie roept op tot een wake op die dagen bij het stadion.
Schreeuw om Leven heeft ook brieven geschreven naar onder anderen burgemeester Job Cohen, de directie van de ArenA en Madonna zelf. Dorenbos en de zijnen willen dat de optredens niet doorgaan, omdat de zangeres godslasterlijke songs zou zingen en idem acts zou uitvoeren. Vooral het gedeelte waarbij Madonna aan een kruis hangt, steekt de christenen.
Eerder al protesteerden de SGP-jongeren. In Duitsland kon justitie geen strafbare feiten ontdekken.
Dorenbos: ''Het is voor Madonna ook niet leuk. Ze zet zichzelf hiermee buiten elke vorm van samenleving, dat is triest voor haar. Ze is zo opgefokt door de muziekindustrie. Het christelijk volksdeel wordt een beetje wakker. We mogen nu niet zwijgen.''
quote:Goedemorgen heer/mevrouw,
In principe is dat wat wij ook hanteren, alleen huis-tuin en keukencamera's.
Helaas als het management van Madonna beslist om helemaal geen opnames te maken
dan wordt het toestel ingenomen, krijgt u een nummer en dan kunt u het na
afloop weer ophalen.
Aangezien u in het buitenland ook geen problemen heeft gehad denk ik dat het
hier wel los zou lopen. Misschien handig om de site van de Amsterdam ArenA in
de gaten te houden.
We gaan er van uit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, maar indien u
nog vragen en of opmerkingen heeft horen wij dit uiteraard graag van u!
Met vriendelijke groet,
Irene de Rooij
Van Mojo mogen er geen opnames gemaakt worden. Ook niet met wegwerpcamera's.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:11 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb overigens de Arena gemaild wat hun beleid is wat betreft digitale camera's. Dit was het antwoord:
[..]
Maakt me niet uit hoe hoog het isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:37 schreef MadGuy het volgende:
In de golden circle krijg je een polsbandje zodat je gerust in en uit kunt lopen voor bijvoorbeeld het toilet.
Overigens is helemaal vooraan staan niet echt handig. Het podium is tamelijk hoog zag ik in Düsseldorf. In Cardiff en Rome werd er ook al over geklaagd.
Bronquote:Neil Sean's Scoop 28/8
Madonna may be 48 but we're all still hung up about her.
Furthermore, it's great to learn that her maturing years do not mean the pop icon has any intention of slowing down.
She told me recently: "I basically see no limits to what you can achieve. Why would I not want to make more music? I love it and so do my fans."
The lady has a point. And she also plans to keep the glitter ball spinning over the dance floor.
She let slip: "I have more club music in mind. It's where I started and funnily enough, it's now huge again.
"I'm writing the new album now, while we're on tour."
There's just no stopping her.
Waar zie je dat?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:19 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]
De metro's rijden toch beperkt? Domme, domme Mojo.
Schitterend, al die teringlijers die 4-6 kaarten teveel kopen in de hoop winst te pakken....quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:09 schreef calvobbes het volgende:
Effe iets anders. Zie nu op internet dat veel mensen hun teveel gekochte kaarten onder kostprijs aanbieden. Zelfs bij ticketbureaus
HIERquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:15 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waar zie je dat?
Station Bijlmer is NA het concert vaak tijdelijk gesloten. Station Duivendrecht en Strandvliet zijn gewoon open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forbidden Love is ook één van mijn favo's van het album. De soundscape is geweldig!![]()
ach....echt waar joh...goh zal ht dgg aan de web beheerder van madonna sitequote:Op vrijdag 1 september 2006 22:32 schreef MadGuy het volgende:
Uhm, 80s. Je zit er een beetje naast qua setlist.Bovendien heb je je post een beeeeetje verneukt.
@ AssyriskaFF: dat zou kunnen, al vind ik eigenlijk dat ze bij de soundcheck al een beetje hadden moeten tweaken, dan...
Onzin.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:01 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik kan niet wachten. Wat ik trouwens heb gehoord is dat je in de Arena beter de 2e dag kunt gaan vanwege het geluid. Eerste dag kunnen ze horen wat er aangepast moet worden zodat het op de 2e dag beter wordt.
Welke site?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:41 schreef 80s het volgende:
[..]
ach....echt waar joh...goh zal ht dgg aan de web beheerder van madonna site![]()
![]()
gaarne dan nog een keertje posten als t kan want zag 'm net echt niet in beeld verschijnenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:45 schreef Hapertje het volgende:
Die lijst is echt eeuwenoud. Nog voordat de rehearsals begonnen, volgens mij! Het was wel een lekkere lijst... maar de lijst van nu knalt ook!
thnxquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:07 schreef Hapertje het volgende:
http://www.madonnaunderground.nl/nl/index.php?option=com_content&task=view&id=102&Itemid=102
Die jongen met die grote koptelefoon en piercing inderdaadquote:Op zondag 3 september 2006 20:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
CrazyDutchPunk, was jij dat bij het 8 uur Journaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |