Op aanvraag van CDP dan: kan de TT gewijzigd worden in 'Madonna deel 6 - Counting down to our Confessions (3 en 4 sept)'?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lame!
Nee hoor! Ik heb bijna niets gezien van de optredens! Alleen gehoord!quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:01 schreef manou het volgende:
[..]
zonde!!!!!! geen verrasing meer tijdens het concert dus...
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:12 schreef Hapertje het volgende:
Het is officieel. De support-act tijdens beide concerten in de Arena is... Paul Oakenfold!![]()
quote:
CBS wilde toen reclameblokken en Madonna niet. Dus ging de deal niet door. HBO is volgens mij een reclame-vrije-zender waarvoor je apart moet betalen. Maar goed, ondanks dat het is bevestigd is er inderdaad misschien een kans dat het om een andere reden alsnog niet doorgaat.quote:Op donderdag 22 juni 2006 06:25 schreef Hapertje het volgende:
Eerst zien en dan geloven, schatje. De RIT-show ging op het laatste moment ook niet door!
Oh, dat wist ik niet joh. Ik loop weer eens achterquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:36 schreef Hapertje het volgende:
Oh... maar HBO is allang van de baan! Volgens mij probeert ze nu rond te komen met NBC?
Balen. Het zou inderdaad beter moeten zijn nu.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:24 schreef HuubTuub het volgende:
Ow crisis.... 'k ben gisteren bij Robbie Williams geweest (concert was tof) en het geluid in de Arena is nog steeds kut. Ik ga ervan uit dat de aanpassingen in de Arena nu wel klaar zijn en dat het geluid gisteren "optimaal" was. De echo is iets minder maar een flinke drum of veel bas geeft nog steeds een echo.
Ik stond halverwege de zaal, nu zal het wel een stuk beter zijn als je vooraan staat zoals we hier allemaal van plan zijn.
Ik heb d'r in 2004 gezien. Was echt super. Je kunt Robbie Williams en Madonna eigenlijk niet vergelijken. Dat is net zoiets als appels met peren vergelijkenquote:Op maandag 26 juni 2006 07:08 schreef Hapertje het volgende:
Na Robbie zal ze je verbazen, Melke!
krijgen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:58 schreef HuubTuub het volgende:
Toch leuk als de online tour promoter van Madonna's tour bij je op bezoek komt om naar Robbie Williams te gaan. Krijg je nog eens een T-shirt... dat scheelt straks alweer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |