Madonna is idd niet de beste zangeres, maar het klonk zeker niet erg slechtquote:Op maandag 4 september 2006 01:52 schreef Godlike02 het volgende:
Klonk ze in het echt net zo slecht als op TV?
Niet lullig bedoeld want ik vind dr best goed en had bijna kaartjes gehaald.
Maar ik zag dr live op tv en ik vond het echt heel erg slecht klinkern.
Tegen vals aan.
In Arnhem ging de tribune waar ik zat ook helemaal uit zijn dak. Was wel de tribune met de icon fans, dus dat is misschien anders dan een normale tribune.quote:Op maandag 4 september 2006 11:40 schreef Hapertje het volgende:
De zaal was trouwens duizend keer beter dan in Arnhem. De Arena ging echt volledig uit haar dak! Fantastisch om de mensen op de tribunes zo uit hun dak te zien gaan! Best ever!
tips zijn welkomquote:Op maandag 4 september 2006 10:10 schreef broodje_poep het volgende:
Ik ga vanavond, ben rond 18:30 bij de Arena. Nog kans dat ik in de file kom?
Wat zijn de tips voor het reizen met de auto? Bij Arnhem de vorige keer zat alles namelijk vast. Hoe is het nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop