abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36896316

Met haar komende Confessions Tour is ze van plan de wereld te veranderen in één grote dansvloer. Of dit haar ook daadwerkelijk lukt, valt nog te bezien. Eén ding staat als een paal boven water: Madonna zal een spetterend feestje houden in de Amsterdam ArenA. Of zeg maar gerust Feest met hoofdletter F, want de Queen of Pop zet een onvergetelijk muzikaal en visueel spektakel neer waarin haar vele hits de revue passeren.

De toon werd al gezet met Confessions on a Dance Floor: haar laatste hitalbum waarop alle songs als één lange dj-mix aan elkaar zijn gerijgd. Madge grijpt terug naar het geluid van onvervalste disco met hier en daar een toefje acidhouse. De repetities van de tournee zijn momenteel in volle gang en op 21 mei aanstaande vindt de aftrap in Los Angeles plaats. Danst vanaf dat moment de wereld aan Madonna's voeten? Kom uit je luie stoel en zweet!

Het moge duidelijk zijn: Madonna komt naar Nederland. 3 en 4 september zal ze het podium en de tribunes in de Amsterdam ArenA hopelijk om gaan toveren in een dans extravaganza die zijn weerga niet kent. Haar vorige concerttour, de Re-Invention Tour uit 2004 belooft in ieder geval veel goeds voor deze tour.

Behalve Nederland doet ze ook steden in de Verenigde Staten, Canada, Engeland, Frankrijk, Duitsland, Italië en zelfs Japan aan.

De geruchtenmachine rondom de tour loopt ook op volle toeren. Wil je een spoiler plaatsen is het aan te raden dit in spoilertags te zetten, daar er ook mensen zijn die verrast willen worden.

Wat linkjes:

www.madonna.com
www.confessionstour.com
www.madonna.nu
www.madonnatribe.com
www.madonnalicious.com
www.drownedmadonna.com
www.madonna.nl

Vorig topic:

Madonna - Confessions on a Dance Floor #4

[ Bericht 50% gewijzigd door MadGuy op 12-04-2006 19:30:50 ]
pi_36896920
Ik ga lekker 3sept! Ben al opzoek naar roze rolschaatsjes
Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
pi_36898037
Dat wordt schaatsen naar de voorste regionen van het veld.
  Moderator woensdag 12 april 2006 @ 21:16:12 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_36900450
Ben benieuwd naar de setlist.
Lekker veel nieuw werk wat mij betreft.
Laat die ouwe meuk maar zitten.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_36901949
Nou ja... ligt eraan welke oude meuk. Ik kan een paar oude dance klassiekers wel waarderen, eigenlijk. Er zal sowieso wel veel van Confessions gebruikt worden, dacht ik zo.

Wat wil iedereen eigenlijk horen?
  woensdag 12 april 2006 @ 21:48:46 #6
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_36902219
Mooie OP

Ik ga op 4 september, veldkaarten.
Gaat er nog een Fok Madonna Meet plaatsvinden op het stoepje van de Arena?
could you just [i]not[/i] breathe?
  Moderator woensdag 12 april 2006 @ 21:50:41 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_36902355
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:44 schreef MadGuy het volgende:
Nou ja... ligt eraan welke oude meuk. Ik kan een paar oude dance klassiekers wel waarderen, eigenlijk. Er zal sowieso wel veel van Confessions gebruikt worden, dacht ik zo.

Wat lekkere Orbit-stuff, veel Confessions-werk, Justify My Love, Music, misschien nog Live To Tell als ballad tussendoor, dan ben ik dik tevreden.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 12 april 2006 @ 22:06:52 #8
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_36903270
quote:

Toch ook wel wat oud werk. Like a virgin mag wel aan bod komen. Dress you up.
Eigenlijk een beetje van alles wel wat.
pi_36903395
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik wil zelf stiekem wel Let It Will Be Koko style horen en zien. Oftewel de Paper Faces mix. Dat was echt een gave performance recentelijk!
  woensdag 12 april 2006 @ 22:13:44 #10
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_36903600
Die zal ze dan ook wel doen. Het was waarschijnlijk een try out van de live versie.
pi_36903781
Ik neem aan van wel. Zoiets doet ze wel vaker. Het was echt een mooie dynamische performance. het had alles wat ik van Madonna verwacht: pit, seks. Echt, ze spuwde alle andere vrouwelijke entertainers met een vlammende passie in het gezicht!

Overigens!

Coachella Festival, Madonna's officiële eerste live performance in de Confessions Tour-reeks, zal live te volgen zijn via een webcast.
quote:
Coachella - streamed LIVE April 29th & 30th ONLY in the blue room

LIVE WEBCAST
The AT&T blue room will be bringing you hours of free uninterrupted live streaming coverage from Coachella. The webcast will feature live performances from your favorite Coachella artists as well as exclusive live performance footage that will be available on the blue room after the show. Stay tuned for all of this plus more starting on April 29th, 2006 and for updates on the webcast schedule sign up for the AT&T blue room newsletter at http://blueroom.att.com/newsletter/index.php .
Bron

pi_36904983
Ik heb gehoord dat ze veel oud materiaal ten gehore gaat brengen.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  Moderator woensdag 12 april 2006 @ 23:01:28 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_36905673
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:44 schreef Misstique het volgende:
Van kringen rond Madonna?

Toch niet..... van haar zélf hè?
pi_36909040
Kaartjes zijn nu ook fysiek binnen
pi_36915494
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:44 schreef Misstique het volgende:
Dat heeft ze al met de Re-Invention Tour gedaan. Ik denk dat we nu - naast wat klassiekers - meer nieuw materiaal gaan horen.

calvobbes: woei!
  donderdag 13 april 2006 @ 11:49:38 #16
130081 manou
me love me boyfriend
pi_36916076
ik heb er vreselijk veelzin in!!!! en ik hoop dat ze where is the party ook gaat zingen!!
pi_36916199
Ik heb alles binnen: twee veldkaarten 3/9, 4 veldkaarten 4/9 en 4 zitplaatsen 4/9. WOOHOO!
Nothing takes the past away like the future!
pi_36916287

bron

Wat ziet ze er geweldig uit zeg .

Ik vind alleen de schoenkeuze wat minder.
pi_36916291
quote:

Ik hoop op Don't Tell Me, Like A Prayer, Music (live 8 style) en Vogue. Maar ik geloof dat Don't Tell Me en Vogue dit keer niet op de setlist zullen staan. .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_36916443
quote:
Op donderdag 13 april 2006 11:56 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
bron

Wat ziet ze er geweldig uit zeg .

Ik vind alleen de schoenkeuze wat minder.
Die broek vind ik eerlijk gezegd ook niet zo geweldig.
Maar verder ziet ze er erg goed uit ja. .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_36917491
Ze ziet er heel goed uit... Guy ook!
Nothing takes the past away like the future!
pi_36918741
quote:
Op donderdag 13 april 2006 11:56 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Ik hoop op Don't Tell Me, Like A Prayer, Music (live 8 style) en Vogue. Maar ik geloof dat Don't Tell Me en Vogue dit keer niet op de setlist zullen staan. .
Ik denk dat Music Live8-style ook niet opgevoerd zal worden, aangezien dat een kopie was van het optreden van Music dat ze op haar Re-Invention Tour deed.

Madonna ziet er inderdaad goed uit. Broek en schoenen vind ik maar zozo, maar haar gezicht: hoe blij en mooi. Ze heeft er zin in en dat belooft veel, heel veel goeds. Ik heb het idee dat ze op Coachella aan het einde van deze maand wat uit gaat proberen en gaat bekijken wat de reacties daarop zullen zijn.
  donderdag 13 april 2006 @ 17:06:02 #23
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36926785
Hier zijn de kaartjes inmiddels ook gearriveerd
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_36927512
Same here!
pi_36929960
Cool!

Ik hoop eigenlijk op net zo'n betoverende opening als met de Re-Invention Tour.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')