Wat lekkere Orbit-stuff, veel Confessions-werk, Justify My Love, Music, misschien nog Live To Tell als ballad tussendoor, dan ben ik dik tevreden.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:44 schreef MadGuy het volgende:
Nou ja... ligt eraan welke oude meuk. Ik kan een paar oude dance klassiekers wel waarderen, eigenlijk. Er zal sowieso wel veel van Confessions gebruikt worden, dacht ik zo.
Wat wil iedereen eigenlijk horen?
Toch ook wel wat oud werk. Like a virgin mag wel aan bod komen. Dress you up.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil zelf stiekem wel Let It Will Be Koko style horen en zien. Oftewel de Paper Faces mix. Dat was echt een gave performance recentelijk!![]()
Bronquote:Coachella - streamed LIVE April 29th & 30th ONLY in the blue room
LIVE WEBCAST
The AT&T blue room will be bringing you hours of free uninterrupted live streaming coverage from Coachella. The webcast will feature live performances from your favorite Coachella artists as well as exclusive live performance footage that will be available on the blue room after the show. Stay tuned for all of this plus more starting on April 29th, 2006 and for updates on the webcast schedule sign up for the AT&T blue room newsletter at http://blueroom.att.com/newsletter/index.php .
Van kringen rond Madonna?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:44 schreef Misstique het volgende:
Ik heb gehoord dat ze veel oud materiaal ten gehore gaat brengen.
Dat heeft ze al met de Re-Invention Tour gedaan. Ik denk dat we nu - naast wat klassiekers - meer nieuw materiaal gaan horen.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:44 schreef Misstique het volgende:
Ik heb gehoord dat ze veel oud materiaal ten gehore gaat brengen.
Ik hoop op Don't Tell Me, Like A Prayer, Music (live 8 style) en Vogue. Maar ik geloof dat Don't Tell Me en Vogue dit keer niet op de setlist zullen staan.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:44 schreef MadGuy het volgende:
Nou ja... ligt eraan welke oude meuk. Ik kan een paar oude dance klassiekers wel waarderen, eigenlijk. Er zal sowieso wel veel van Confessions gebruikt worden, dacht ik zo.
Wat wil iedereen eigenlijk horen?
Die broek vind ik eerlijk gezegd ook niet zo geweldig.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:56 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
bron
Wat ziet ze er geweldig uit zeg.
Ik vind alleen de schoenkeuze wat minder.
Ik denk dat Music Live8-style ook niet opgevoerd zal worden, aangezien dat een kopie was van het optreden van Music dat ze op haar Re-Invention Tour deed.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik hoop op Don't Tell Me, Like A Prayer, Music (live 8 style) en Vogue. Maar ik geloof dat Don't Tell Me en Vogue dit keer niet op de setlist zullen staan..
quote:WORLD EXCLUSIVE - Here is a little update for our readers about Confessions show...Klinkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het podium lijkt me erg cool:
[ Bericht 14% gewijzigd door MadGuy op 16-04-2006 14:36:32 ]
Wat aanvullende info van Madonnatribe.com:quote:
Klinkt leuk.quote:Let's have a closer look at the unique design of the Confessions Tour as appears on the seating charts of the North American venues.
The main stage is approximatively 19 metres wide with a center circular area with a 14 meters diameter.
The main catwalk is 18 meters in length and ends in front of Row 25 on the floor area.
The two smaller catwalks extend to Row 6 on the Floor with the stages at the end of each being 12x12 in size, and they go about 5-6 rows into the stands.
The main stage is approximatively 1,70 metres high from the floor, the runway goes down to 1,55 and the side platforms at the end of the stage rise up to 2,80 meters from the floor.
Of course, we can only guess what kind of action will take place on the various sections of such an articulated stage design, but for sure, everything will be very exciting and - as the show director Jamie King himself said in an interview a few weeks ago, Madonna will be "as close to her people - her fans, her dancers, her fellow supporters - as possible".
Waar maak je je druk om, Gert? Who cares?!quote:Op maandag 17 april 2006 12:14 schreef Gert het volgende:
Nog steeds niet uitverkocht.
Voor zondag nog losse kaarten verkrijgbaar, voor maandag ook nog setjes.
Ik wil ook niet teleurgesteld worden, maar ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat het hetzelfde is. Bij de Re-Invention Tour schreeuwde ook iedereen om het hardst dat een dergelijke beweegbare catwalk nooit in Europese stadions zou kunnen, en voila, hij was er toch maar wel.quote:Op maandag 17 april 2006 16:36 schreef calvobbes het volgende:
In Amerika treed ze toch niet in stadions op?
Tijdens de Reinvention tour trad ze "officieel" ook niet in stadions, maar in zalen op.
Maar goed, het was meer mijn bedoeling om niet te gaan hopen op een dergelijk podium om straks te merken dat het in Amsterdam totaal anders is...
Mensen zoals mij die nog zonder zitten ivm geldquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:23 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om, Gert? Who cares?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gepost door een member genaamd 'jason' van Madonnamad.com. Het kan allemaal dikke vette bullshit zijn, maar toch. Maar toch!
quote:Tour news from the NY Daily NewsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan wel verzinnen wie dat iets kan schelen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:23 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om, Gert? Who cares?!
Ik ga zelf ook, beide dagen en ga er maar vanuit dat het gewoon vol zit. Als rang 5 en 6 niet uitverkocht zijn, worden die kaarten gewoon business-wise weggegeven zodat het toch vol zit. Zitten de nieuwsgierigen gelukkig achterin, hebben de fans er geen last van!quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan wel verzinnen wie dat iets kan schelen.
Maar ik ga zélf, en een zinderend, vol stadion vind ik leuker en feestelijker dan een stadion met her en der lege plekken.
Altijd doen HuubTuub! Er gebeurt zo veel op het podium, dat je veel mist. Je moet altijd vaker naar een Madonna-concert gaan!quote:Op woensdag 19 april 2006 08:59 schreef HuubTuub het volgende:
Is het erg fout als ik het kaartje van mijn vriend of zus (ze moeten nog effe uitzoeken wie meegaat) ga ruilen voor een kaartje voor de zondag? Zodat ik zelf 2 keer kan gaan?
please advise...
Ehm... nou... ik doe hetzelfde. Eigenlijk.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:59 schreef HuubTuub het volgende:
Is het erg fout als ik het kaartje van mijn vriend of zus (ze moeten nog effe uitzoeken wie meegaat) ga ruilen voor een kaartje voor de zondag? Zodat ik zelf 2 keer kan gaan?
please advise...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |