terug kan niet meerquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:26 schreef indahnesia.com het volgende:
zow, verder.
ik had eigenlijk geen zin ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:25 schreef Stuart het volgende:
Ik wou al bijna gaan openen zo lang duurde het![]()
Ach joh, je hebt het toch maar weer gedaan. Grote klassequote:
dan neem je er dan weer 1quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:28 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, ik heb nu al honger maar als ik nu al pizza neem heb ik om 10 uur weer honger![]()
Oh ja ik heb nog een stoommaaltijd in de magno staanquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:28 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, ik heb nu al honger maar als ik nu al pizza neem heb ik om 10 uur weer honger![]()
Klinkt goedquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik heb nog een stoommaaltijd in de magno staan
Neem je om 10 uur chips of saucijzebroodjes ofzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:28 schreef Stuart het volgende:
Okay, ik ben overtuigd. De oven gaat aanquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Neem je om 10 uur chips of saucijzebroodjes ofzo.
ik las 'een stoommaaltijd met mango'quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik heb nog een stoommaaltijd in de magno staan
nee, broccoli, sperzieboontjes, cherrytomaatjes, aardappel en kipfiletquote:
en dat is lekker? Of gewoon gezond?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, broccoli, sperzieboontjes, cherrytomaatjes, aardappel en kipfilet
Ik vroeg me al af hoe jij aan zoveel posts komtquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
had je hier vanochtend moeten zijn:')
Dat leek nergens opquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En dan was ik er nog niet eens bijquote:
Ik ook nietquote:
Ik was buizen aan het uitdelen toenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
buizen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik was buizen aan het uitdelen toen![]()
Volgens mij een wedstrijd 'Hoe krijgen we zo snel mogelijk een topic vol met zo min mogelijk woorden'.quote:
oh okee. Vroeger werd je daarvoor geband en gemassdelete en zo. Zijn modjes gewoon afgeschaft of zo?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij een wedstrijd 'Hoe krijgen we zo snel mogelijk een topic vol met zo min mogelijk woorden'.![]()
een spemmert is hetquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe jij aan zoveel posts komt
Of weer een verbod op slowchatten in een speciaal daarvoor bedoeld topicquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh okee. Vroeger werd je daarvoor geband en gemassdelete en zo. Zijn modjes gewoon afgeschaft of zo?
Domme leerlingen...quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Of weer een verbod op slowchatten in een speciaal daarvoor bedoeld topic.
Foei kindertjes, jullie dienen je te gedragen.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Domme leerlingen...
"Mevrouw, een tabel maken, is da dan via query's?"
Aaarrgghh!!!!
Zoiets dus![]()
Ik ben braaf hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat gezeik heb ik net 6 weken aan een stuk bij FOT mogen aanhoren
En deze zijn bijzonder mooi zelfsquote:
ja weet ikquote:
Nee, dat is een afranselingquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Opletten eh flesje, ik heb net een 11.5/70 uitgedeeld... DAT is een buis![]()
Slowchatten is in mijn boekje toch wel iets anders als hetgeen ik net aanhaalde, maar verder ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja weet ik
maar gezeik over niet slowchatten in de slowchat
Kennelijk is het de bedoeling dat alle andere topics kapotgebaggerd worden
Prima hoor, maar zeg dat gewoon even, dan doen we dat
Eet smakelijkquote:
Ik heb er ook die 11 op 100 halen voor Excel en Word hoorquote:
Prima, ik geef je toestemming. Tot laterquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:20 schreef indahnesia.com het volgende:
nu ga ik eerst maar eens bier halen, en daarna nog ffies naar Jakarta bellen
da's mooi.. tot straks dan maarquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Prima, ik geef je toestemming. Tot later
Nee dat mag nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:20 schreef indahnesia.com het volgende:
nu ga ik eerst maar eens bier halen, en daarna nog ffies naar Jakarta bellen
Hey Stuartquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:34 schreef Pheno het volgende:
hallo, ik verveel me
wat?quote:
Halloquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:34 schreef Pheno het volgende:
hallo, ik verveel me
Herkenbaarquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hallo
Daar heb ik nou nooit last van. Wat kunnen we voor je doen om jou te vermaken![]()
slowchattenquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hallo
Daar heb ik nou nooit last van. Wat kunnen we voor je doen om jou te vermaken![]()
het kan zo maar goed komenquote:
dank. Ben je al in indonesie?quote:
checkquote:
Je zou ook kunnen gaan punnikken, of desnoods een boek lezen ofzo...quote:
punikkenquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen gaan punnikken, of desnoods een boek lezen ofzo...
Hoewel... Misschien helpt dat ook niet... Ik ben een gevorderd verveelster, ik kan het zelfs als ik ergens mee bezig ben.
Dat heb ik op mijn werk ook. Zat te doen en toch vervelen. Waarom denk je anders dat ik veel in sc's te vinden benquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen gaan punnikken, of desnoods een boek lezen ofzo...
Hoewel... Misschien helpt dat ook niet... Ik ben een gevorderd verveelster, ik kan het zelfs als ik ergens mee bezig ben.
Ja, moet je ook maar net over zo'n poppetje beschikkenquote:
Welkom terug van boodschappen doenquote:
vast niet meer iddquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, moet je ook maar net over zo'n poppetje beschikken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |