terug kan niet meerquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:26 schreef indahnesia.com het volgende:
zow, verder.
ik had eigenlijk geen zin ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:25 schreef Stuart het volgende:
Ik wou al bijna gaan openen zo lang duurde het![]()
Ach joh, je hebt het toch maar weer gedaan. Grote klassequote:
dan neem je er dan weer 1quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:28 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, ik heb nu al honger maar als ik nu al pizza neem heb ik om 10 uur weer honger![]()
Oh ja ik heb nog een stoommaaltijd in de magno staanquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:28 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, ik heb nu al honger maar als ik nu al pizza neem heb ik om 10 uur weer honger![]()
Klinkt goedquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik heb nog een stoommaaltijd in de magno staan
Neem je om 10 uur chips of saucijzebroodjes ofzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:28 schreef Stuart het volgende:
Okay, ik ben overtuigd. De oven gaat aanquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Neem je om 10 uur chips of saucijzebroodjes ofzo.
ik las 'een stoommaaltijd met mango'quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik heb nog een stoommaaltijd in de magno staan
nee, broccoli, sperzieboontjes, cherrytomaatjes, aardappel en kipfiletquote:
en dat is lekker? Of gewoon gezond?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, broccoli, sperzieboontjes, cherrytomaatjes, aardappel en kipfilet
Ik vroeg me al af hoe jij aan zoveel posts komtquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
had je hier vanochtend moeten zijn:')
Dat leek nergens opquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En dan was ik er nog niet eens bijquote:
Ik ook nietquote:
Ik was buizen aan het uitdelen toenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
buizen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik was buizen aan het uitdelen toen![]()
Volgens mij een wedstrijd 'Hoe krijgen we zo snel mogelijk een topic vol met zo min mogelijk woorden'.quote:
oh okee. Vroeger werd je daarvoor geband en gemassdelete en zo. Zijn modjes gewoon afgeschaft of zo?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij een wedstrijd 'Hoe krijgen we zo snel mogelijk een topic vol met zo min mogelijk woorden'.![]()
een spemmert is hetquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe jij aan zoveel posts komt
Of weer een verbod op slowchatten in een speciaal daarvoor bedoeld topicquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh okee. Vroeger werd je daarvoor geband en gemassdelete en zo. Zijn modjes gewoon afgeschaft of zo?
Domme leerlingen...quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Of weer een verbod op slowchatten in een speciaal daarvoor bedoeld topic.
Foei kindertjes, jullie dienen je te gedragen.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Domme leerlingen...
"Mevrouw, een tabel maken, is da dan via query's?"
Aaarrgghh!!!!
Zoiets dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |