Dat is inderdaad op fiets afstand.quote:
In het dorp bedoel je? Wat ik gehoord heb niet goed. Maar denk dat de wuppie hype ze wel een handje helpt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:47 schreef blrrrt het volgende:
Hoe gaat het met de nieuwe AH daar in Heemskerk?
Afgelopen jaar stonden er 2 tenten op het parkeerterrein achter Nijman. Denk dat dat dit jaar weer zo zal zijn (zou het anders ook niet weten).quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:10 schreef buzzer het volgende:
We hebben wel in Heemskerk gewoond (nu in Beverwijk)
Inderdaad een vreemd verschijnsel dat Heemskerk een dorp blijft terwijl het meer inwoners dan Beverwijk heeft. Het centrum is recenteljik mooi opgeknapt.
En dan ben ik ook nog razend benieuwd waar ze volgend jaar de feesttenten neer gaan zetten als de hele rij van Nijman tegen de vlakte gaat.
Aan de Mozartstraat, vlak bij de hoek met de Baadert. Dat was toen ook het eindpunt van bus 74.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:48 schreef sanger het volgende:
Ziekenhuis zou ik je niet durven zeggen eigenlijk. Waar zat dat dan?
Heej, ik ben ook nog van het oude ziekenhuis!quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:44 schreef kluut het volgende:
Ah, Heemskerk, mijn roots. Ik ben geboren in het oude ziekenhuis. Een houten gebouw waar nu het raadhuis staat. Ze hadden indertijd geloof ik snel een ziekenhuis nodig. Later is toen het nieuwe ziekenhuis gebouwd, wat inmiddels ook geen ziekenhuis meer is. Wat zit daar eigenlijk tegenwoordig?
Ik ben inmiddels al meer dan 10 jaar weg uit H'kerk. Maar ik heb er met veel plezier gewoond.
Wat is volgens jullie eigenlijk de goede uitspraak van Heemskerk? Ligt de klemtoon op heems of op kerk. Zelf gebruik ik beide, en ben nooit overtuigt geraakt van dat 1 beter is dan de ander.
Sint Jozefziekenhuis!quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:00 schreef kluut het volgende:
[..]
Aan de Mozartstraat, vlak bij de hoek met de Baadert. Dat was toen ook het eindpunt van bus 74.
Voor zover ik weet is dit allemaal er nog steeds, fierljeppen is net nog geweest met pinksteren geloof ik. Verdonk zit in het dorp, heeft wel concurentie gekregen van max o larry's die er vlakbij zit. Kinderboerderij ben ik tijden niet meer langs geweest maar zit er vast nog wel. Over het paalzitten en estafette weet ik zelf niets, weet dus ook niet of ze nog bestaan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:32 schreef kluut het volgende:
...
IJs halen bij verdonk als je terug komt van het strand (of patat bij de patatoloog).
Fierljeppen over de neksloot.
De kinderboederij.
...
Paalzitten: niet meer, op de plek waar dat gebeurde staan al tijden winkels e.d.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:32 schreef kluut het volgende:
Ja, de kermis, met de biertenten, zal nog wel bestaan. Maar ik ben benieuwd of de volgende dingen ook nog bestaan:
Het jaarlijkse paalzitten.
IJs halen bij verdonk als je terug komt van het strand (of patat bij de patatoloog).
Er was een soort vaag festijn wat bestond uit een estafette rondjes rennen rond de kerk met een karretje met je estafettepartner.
Fierljeppen over de neksloot.
De kinderboederij.
Herken de straat niet. Weet je waar dit is? Niets van gehoord overgiones, wel van een kind van 2 dat verdronken is gisteren.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:57 schreef Sersjee het volgende:
Auto's omgegooid: topic in NWS
Iemand iets van meegekregen? Heeft bij mijn weten niets van in het NHD gestaan.
Bij mij nu ook! Waren foto's met sneeuw! Jammer dat ze weg zijn. Is inderdaad een mooi stuk daarquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:49 schreef Sersjee het volgende:
Hmmm, ze geven bij mij alleen kruisjes...
Maar de Marquettelaan is prachtig! Als je vanuit het dorp komt en na de bocht bij de Oosterweg naar de Rijksstraatweg rijdt, bevind je je gewoon in een groene tunnel...
Marquette heb ik al een jaar les van m'n studie, die locatie rocked inderdaad. Mooie locatie en mooi authentiek pand!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:56 schreef hydraulix het volgende:
Beetje jammer dat ik geen goede foto's kan vinden van Château Marquette, want dat vind ik ook een sprookjeslocatie. Vooral in de winter als je kan schaatsen kun je mooi achter het landgoed komen.
Net kerstkaarten... Alleen die auto's en dat bushokje op de hoek van de Kerkweg wegpoetsen en klaar ben je!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:56 schreef hydraulix het volgende:
Hmmm, minder, de foto's waren afkomstig van Heemskerk-web.nl
Heb zelf een soortgelijke foto gemaakt tijdens de heftige sneeuwval verleden jaar maart:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn straat (woonwijk de Commandeurs):
[afbeelding]
Beetje jammer dat ik geen goede foto's kan vinden van Château Marquette, want dat vind ik ook een sprookjeslocatie. Vooral in de winter als je kan schaatsen kun je mooi achter het landgoed komen.
Doet me denken aan de shoveltocht. Weten jullie dat nog? Heemskerk 1 dag wereldnieuws.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:57 schreef Sersjee het volgende:
Auto's omgegooid: topic in NWS
Iemand iets van meegekregen? Heeft bij mijn weten niets van in het NHD gestaan.
Join the club!quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:30 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik woon ook in Heemskerk hoor! Bijna in het centrum!
Heemskerk - shovel cityquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:21 schreef kluut het volgende:
Doet me denken aan de shoveltocht. Weten jullie dat nog? Heemskerk 1 dag wereldnieuws.
Hij heeft niet voor niets zoveel auto's beschadigdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:41 schreef Sersjee het volgende:
Dat gedoe met die shovel was in de Joke Smitstraat (inderdaad Breedweer). Knap dat ie zover is gekomen, want de Heemskerkers weten wat een smalle bedoening het is in die wijk!
UIO-AMS, die heeft bij mij op school gezeten, maar of ie nou uit ons mooie Heemskerk of die smerige stink Wijkkomt...
Wie? UIO???!!!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Hij heeft niet voor niets zoveel auto's beschadigd![]()
Woon je daar in die flat bij de rotonde?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:18 schreef sanger het volgende:
Ben ook wel beniuwd inderdaad.
Zondag eerst de wielerronde maar afwachten. Sta weer bij de rotonde in de van Ruysdaelstraat met vrienden, muziek en veel bier in de garagebox
Nee dat niet....een maat van me heeft daar echter wel de garagebox. Morgen gaat de koelkast alvast die kant op.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:27 schreef Danaa het volgende:
[..]
Woon je daar in die flat bij de rotonde?
Okeequote:Op vrijdag 1 september 2006 20:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Nee dat niet....een maat van me heeft daar echter wel de garagebox. Morgen gaat de koelkast alvast die kant op.
Ooh echt is die geur nog zo erg te ruiken, ben er nog niet geweest na de feestweek..quote:Op maandag 11 september 2006 09:47 schreef buzzer het volgende:
Het hele dorp meurt nog naar de bier en urine...
het zal wel gezellig zijn geweest.
Vind je die daar zo lekkerquote:Op maandag 11 september 2006 11:15 schreef Catch22- het volgende:
ik ging vroeger altijd naar camping geversduin met paps en mams. Van het jaar nog even geweest.
Patat + Broodje hamburger van de patatoloog
Ooh wat lekker! Alles goed gegaan, naar jullie zin gehad?quote:Op maandag 25 september 2006 13:45 schreef sanger het volgende:
Leef ook weer!
Feestweek met aaneengesloten een heerlijke vakantie naar Mexico. Maar sinds gisteren weer back-in-town....
Ja zeker lekker....quote:Op maandag 25 september 2006 16:12 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ooh wat lekker! Alles goed gegaan, naar jullie zin gehad?
Ja verschrikkelijk dat nieuws..quote:Op maandag 25 september 2006 17:31 schreef Intergalactrick het volgende:
We waren gisteren op het nieuws! Baby overleeft val van vier hoog
Dat was bij mij in de straat! Denk dat het de eerste flat vanaf de Jan van Kuikweg was, maar weet dat alleen niet zeker... Ik was nl. niet thuis toen dat gebeurde en ik heb nog niemand uit de buurt gesproken.quote:Op maandag 25 september 2006 17:31 schreef Intergalactrick het volgende:
We waren gisteren op het nieuws! Baby overleeft val van vier hoog
Er staat voglens mij een plaatje op www.nu.nl van de betreffende flat. Is voglens mij ook bij de Jan van Kuikweg.quote:Op maandag 25 september 2006 21:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat was bij mij in de straat! Denk dat het de eerste flat vanaf de Jan van Kuikweg was, maar weet dat alleen niet zeker... Ik was nl. niet thuis toen dat gebeurde en ik heb nog niemand uit de buurt gesproken.
Hmm, da's de flat waar ik woon, de 2e op de JvP. Zo te zien is het dus in de derde hal gebeurd, daar ken ik niemand.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:10 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Er staat voglens mij een plaatje op www.nu.nl van de betreffende flat. Is voglens mij ook bij de Jan van Kuikweg.
Toen wij nog op ons vorige adres woonde is er uit de flat tegenover ons ook een kind naar beneden gevallen van 3 hoog. De oppas was even op visite in een andere flat..quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hmm, da's de flat waar ik woon, de 2e op de JvP. Zo te zien is het dus in de derde hal gebeurd, daar ken ik niemand.
Overleefd??quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
Toen wij nog op ons vorige adres woonde is er uit de flat tegenover ons ook een kind naar beneden gevallen van 3 hoog. De oppas was even op visite in een andere flat..
Ik quote mijzelf even hoor. Ik vond het vanmiddag en vanavond weer top! Heb alleen geen fiets gezien.quote:Op zondag 3 september 2006 21:29 schreef Intergalactrick het volgende:
Nou, het begin van de kermis is een feit...![]()
Zelfde gaat hier opquote:Op zondag 2 september 2007 23:34 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Ik quote mijzelf even hoor. Ik vond het vanmiddag en vanavond weer top! Heb alleen geen fiets gezien.![]()
WTF?? Dat kan toch niet?? Geen kermis zonder biertenten!!quote:Op maandag 3 september 2007 10:16 schreef sanger het volgende:
Het is jammer dat de tenten volgend jaar verdwenen zijn. De gemeente wil alles binnen in de kroegen hebben, maar of dat gaat passen.....
Eerst maar dit jaar zien te overleven
Ja, het is best regenachtig..nu ook nog. Ik ben de hele dag braaf naar school geweest.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:02 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme wat een pokkeweer... Had er al willen zijn
Ik ga geen paarden zien hoor. Haha.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:02 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Zo, vanmiddag maar eens paardjes gaan kijken
Ik heb er toch wel een paar gezien. Zeker 2.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:49 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Ik ga geen paarden zien hoor. Haha.![]()
WTF?? De Kas?? Ben er drie keer langs gelopen, maar zag alleen maar kids spelen met hun oudersquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:04 schreef Danaa het volgende:
3 eeerrrggg gezellige dagen!
Vooral gister, vond het bij de Kas dit jaar ook helemaal top.
Ik denk dat die tent een goede start heeft gemaakt..
Hoelaat ben jij erlangs gelopen in godsnaam!?quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:48 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
WTF?? De Kas?? Ben er drie keer langs gelopen, maar zag alleen maar kids spelen met hun ouders
Donderdagavond en vrijdagavond... hoezo?quote:Op zondag 9 september 2007 13:11 schreef Danaa het volgende:
[..]
Hoelaat ben jij erlangs gelopen in godsnaam!?
Ik vraag me eigelijk af waar ze iedereen dan willen laten.....quote:Op zondag 9 september 2007 16:10 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Dan ben ik er kennelijk net op de momenten geweest dat het happyhour was voor de 13, 14, en 15-jarige...jammer... Zal volgend jaar wel anders zijn als de amazon en bierelier verdwenen zijn...
Heineken indd, en grotere bekers was ons ook al opgevallen.quote:Op zondag 9 september 2007 16:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Die kas was wel okee, ze schonken daar Heineken en de bekers waren nog groter ook
Heeft iemand die streaker trouwens nog gezien donderdag op de korte baan? Heb me blauw gelachen om die kerel!
quote:Op zondag 9 september 2007 16:59 schreef sanger het volgende:
Geen streaker gezien, maar ben ook niet op de harddraverij geweest.
quote:
Zo stond ik ook heerlijk mijn biertjes te drinken. Hoewel ik er pas om 4 ur was ofzo.quote:Op maandag 10 september 2007 08:41 schreef Sm0keZ het volgende:
Die tenten was ik woensdag de hele dag, donderdag en vrijdagavond al... Harddraverij is min of meer traditie! Eerst even een kliko schoonmaken, twee kratten ijs bij de visboer halen, langs de supermarkt voor een tiental traytjes bier en vullen maar
Altijd succes, iedereen staat dan jaloers te kijken naar het ijskoude bier wat je dan bij je hebt
Typisch grensgeval. Geboren in B'wijk, m'n ouders wonen op de grens met H'kerk en m'n middelbare school stond in H'kerk, waar ook het merendeel van m'n vrienden vandaan komt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:14 schreef Feniks het volgende:
Dacht dat modje UIO_AMS ook uit het dorp kwam (of was 't een Wijker?) .
Beverwijk heeft ook z'n mooie kanten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:41 schreef Sersjee het volgende:
UIO-AMS, die heeft bij mij op school gezeten, maar of ie nou uit ons mooie Heemskerk of die smerige stink Wijkkomt...
De onderkant dan zeker...quote:Op maandag 4 januari 2010 16:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Beverwijk heeft ook z'n mooie kanten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |