Bij mij nu ook! Waren foto's met sneeuw! Jammer dat ze weg zijn. Is inderdaad een mooi stuk daarquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:49 schreef Sersjee het volgende:
Hmmm, ze geven bij mij alleen kruisjes...
Maar de Marquettelaan is prachtig! Als je vanuit het dorp komt en na de bocht bij de Oosterweg naar de Rijksstraatweg rijdt, bevind je je gewoon in een groene tunnel...
Marquette heb ik al een jaar les van m'n studie, die locatie rocked inderdaad. Mooie locatie en mooi authentiek pand!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:56 schreef hydraulix het volgende:
Beetje jammer dat ik geen goede foto's kan vinden van Château Marquette, want dat vind ik ook een sprookjeslocatie. Vooral in de winter als je kan schaatsen kun je mooi achter het landgoed komen.
Net kerstkaarten... Alleen die auto's en dat bushokje op de hoek van de Kerkweg wegpoetsen en klaar ben je!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:56 schreef hydraulix het volgende:
Hmmm, minder, de foto's waren afkomstig van Heemskerk-web.nl
Heb zelf een soortgelijke foto gemaakt tijdens de heftige sneeuwval verleden jaar maart:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn straat (woonwijk de Commandeurs):
[afbeelding]
Beetje jammer dat ik geen goede foto's kan vinden van Château Marquette, want dat vind ik ook een sprookjeslocatie. Vooral in de winter als je kan schaatsen kun je mooi achter het landgoed komen.
Doet me denken aan de shoveltocht. Weten jullie dat nog? Heemskerk 1 dag wereldnieuws.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:57 schreef Sersjee het volgende:
Auto's omgegooid: topic in NWS
Iemand iets van meegekregen? Heeft bij mijn weten niets van in het NHD gestaan.
Join the club!quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:30 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik woon ook in Heemskerk hoor! Bijna in het centrum!
Heemskerk - shovel cityquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:21 schreef kluut het volgende:
Doet me denken aan de shoveltocht. Weten jullie dat nog? Heemskerk 1 dag wereldnieuws.
Hij heeft niet voor niets zoveel auto's beschadigdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:41 schreef Sersjee het volgende:
Dat gedoe met die shovel was in de Joke Smitstraat (inderdaad Breedweer). Knap dat ie zover is gekomen, want de Heemskerkers weten wat een smalle bedoening het is in die wijk!
UIO-AMS, die heeft bij mij op school gezeten, maar of ie nou uit ons mooie Heemskerk of die smerige stink Wijkkomt...
Wie? UIO???!!!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Hij heeft niet voor niets zoveel auto's beschadigd![]()
Woon je daar in die flat bij de rotonde?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:18 schreef sanger het volgende:
Ben ook wel beniuwd inderdaad.
Zondag eerst de wielerronde maar afwachten. Sta weer bij de rotonde in de van Ruysdaelstraat met vrienden, muziek en veel bier in de garagebox
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |