Nee dat niet....een maat van me heeft daar echter wel de garagebox. Morgen gaat de koelkast alvast die kant op.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:27 schreef Danaa het volgende:
[..]
Woon je daar in die flat bij de rotonde?
Okeequote:Op vrijdag 1 september 2006 20:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Nee dat niet....een maat van me heeft daar echter wel de garagebox. Morgen gaat de koelkast alvast die kant op.
Ooh echt is die geur nog zo erg te ruiken, ben er nog niet geweest na de feestweek..quote:Op maandag 11 september 2006 09:47 schreef buzzer het volgende:
Het hele dorp meurt nog naar de bier en urine...
het zal wel gezellig zijn geweest.
Vind je die daar zo lekkerquote:Op maandag 11 september 2006 11:15 schreef Catch22- het volgende:
ik ging vroeger altijd naar camping geversduin met paps en mams. Van het jaar nog even geweest.
Patat + Broodje hamburger van de patatoloog
Ooh wat lekker! Alles goed gegaan, naar jullie zin gehad?quote:Op maandag 25 september 2006 13:45 schreef sanger het volgende:
Leef ook weer!
Feestweek met aaneengesloten een heerlijke vakantie naar Mexico. Maar sinds gisteren weer back-in-town....
Ja zeker lekker....quote:Op maandag 25 september 2006 16:12 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ooh wat lekker! Alles goed gegaan, naar jullie zin gehad?
Ja verschrikkelijk dat nieuws..quote:Op maandag 25 september 2006 17:31 schreef Intergalactrick het volgende:
We waren gisteren op het nieuws! Baby overleeft val van vier hoog
Dat was bij mij in de straat! Denk dat het de eerste flat vanaf de Jan van Kuikweg was, maar weet dat alleen niet zeker... Ik was nl. niet thuis toen dat gebeurde en ik heb nog niemand uit de buurt gesproken.quote:Op maandag 25 september 2006 17:31 schreef Intergalactrick het volgende:
We waren gisteren op het nieuws! Baby overleeft val van vier hoog
Er staat voglens mij een plaatje op www.nu.nl van de betreffende flat. Is voglens mij ook bij de Jan van Kuikweg.quote:Op maandag 25 september 2006 21:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat was bij mij in de straat! Denk dat het de eerste flat vanaf de Jan van Kuikweg was, maar weet dat alleen niet zeker... Ik was nl. niet thuis toen dat gebeurde en ik heb nog niemand uit de buurt gesproken.
Hmm, da's de flat waar ik woon, de 2e op de JvP. Zo te zien is het dus in de derde hal gebeurd, daar ken ik niemand.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:10 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Er staat voglens mij een plaatje op www.nu.nl van de betreffende flat. Is voglens mij ook bij de Jan van Kuikweg.
Toen wij nog op ons vorige adres woonde is er uit de flat tegenover ons ook een kind naar beneden gevallen van 3 hoog. De oppas was even op visite in een andere flat..quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hmm, da's de flat waar ik woon, de 2e op de JvP. Zo te zien is het dus in de derde hal gebeurd, daar ken ik niemand.
Overleefd??quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
Toen wij nog op ons vorige adres woonde is er uit de flat tegenover ons ook een kind naar beneden gevallen van 3 hoog. De oppas was even op visite in een andere flat..
Ik quote mijzelf even hoor. Ik vond het vanmiddag en vanavond weer top! Heb alleen geen fiets gezien.quote:Op zondag 3 september 2006 21:29 schreef Intergalactrick het volgende:
Nou, het begin van de kermis is een feit...![]()
Zelfde gaat hier opquote:Op zondag 2 september 2007 23:34 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Ik quote mijzelf even hoor. Ik vond het vanmiddag en vanavond weer top! Heb alleen geen fiets gezien.![]()
WTF?? Dat kan toch niet?? Geen kermis zonder biertenten!!quote:Op maandag 3 september 2007 10:16 schreef sanger het volgende:
Het is jammer dat de tenten volgend jaar verdwenen zijn. De gemeente wil alles binnen in de kroegen hebben, maar of dat gaat passen.....
Eerst maar dit jaar zien te overleven
Ja, het is best regenachtig..nu ook nog. Ik ben de hele dag braaf naar school geweest.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:02 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme wat een pokkeweer... Had er al willen zijn
Ik ga geen paarden zien hoor. Haha.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:02 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Zo, vanmiddag maar eens paardjes gaan kijken
Ik heb er toch wel een paar gezien. Zeker 2.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:49 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Ik ga geen paarden zien hoor. Haha.![]()
WTF?? De Kas?? Ben er drie keer langs gelopen, maar zag alleen maar kids spelen met hun oudersquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:04 schreef Danaa het volgende:
3 eeerrrggg gezellige dagen!
Vooral gister, vond het bij de Kas dit jaar ook helemaal top.
Ik denk dat die tent een goede start heeft gemaakt..
Hoelaat ben jij erlangs gelopen in godsnaam!?quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:48 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
WTF?? De Kas?? Ben er drie keer langs gelopen, maar zag alleen maar kids spelen met hun ouders
Donderdagavond en vrijdagavond... hoezo?quote:Op zondag 9 september 2007 13:11 schreef Danaa het volgende:
[..]
Hoelaat ben jij erlangs gelopen in godsnaam!?
Ik vraag me eigelijk af waar ze iedereen dan willen laten.....quote:Op zondag 9 september 2007 16:10 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Dan ben ik er kennelijk net op de momenten geweest dat het happyhour was voor de 13, 14, en 15-jarige...jammer... Zal volgend jaar wel anders zijn als de amazon en bierelier verdwenen zijn...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |