Heineken indd, en grotere bekers was ons ook al opgevallen.quote:Op zondag 9 september 2007 16:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Die kas was wel okee, ze schonken daar Heineken en de bekers waren nog groter ook
Heeft iemand die streaker trouwens nog gezien donderdag op de korte baan? Heb me blauw gelachen om die kerel!
quote:Op zondag 9 september 2007 16:59 schreef sanger het volgende:
Geen streaker gezien, maar ben ook niet op de harddraverij geweest.
quote:
Zo stond ik ook heerlijk mijn biertjes te drinken. Hoewel ik er pas om 4 ur was ofzo.quote:Op maandag 10 september 2007 08:41 schreef Sm0keZ het volgende:
Die tenten was ik woensdag de hele dag, donderdag en vrijdagavond al... Harddraverij is min of meer traditie! Eerst even een kliko schoonmaken, twee kratten ijs bij de visboer halen, langs de supermarkt voor een tiental traytjes bier en vullen maar
Altijd succes, iedereen staat dan jaloers te kijken naar het ijskoude bier wat je dan bij je hebt
Typisch grensgeval. Geboren in B'wijk, m'n ouders wonen op de grens met H'kerk en m'n middelbare school stond in H'kerk, waar ook het merendeel van m'n vrienden vandaan komt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:14 schreef Feniks het volgende:
Dacht dat modje UIO_AMS ook uit het dorp kwam (of was 't een Wijker?) .
Beverwijk heeft ook z'n mooie kanten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:41 schreef Sersjee het volgende:
UIO-AMS, die heeft bij mij op school gezeten, maar of ie nou uit ons mooie Heemskerk of die smerige stink Wijkkomt...
De onderkant dan zeker...quote:Op maandag 4 januari 2010 16:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Beverwijk heeft ook z'n mooie kanten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |