Ik moet bij dit soort dingen altijd terug denken aan de man die het Philips gebouw in Amsterdam bezette (althans dat was zijn doel, volgens mij drong hij het verkeerde gebouw binnen) omdat hij breedbeeldtv's verderfelijk vond. Compleet gestoord dus.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:27 schreef Mr.Mills het volgende:
Jezus heuj, anders neem je Fok ff serieus.
en dan ook nog het verkeerde gebouw bezettenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:28 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik moet bij dit soort dingen altijd terug denken aan de man die het Philips gebouw in Amsterdam bezette omdat hij breedbeeldtv's verderfelijk vond. Compleet gestoord dus.![]()
Uh, whatthefuckie?quote:Idi u picku materinu i ostani tamo majmune jedan
Alleen gebeurt dat nooit, althans kijkende naar de geschiedenis.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:31 schreef opgekowed het volgende:
JE zegt dat mijn land eruitgeknikkerd is. Voor hetzelfde geld kan nederland met dezelfde getallen verliezen in het vervolg.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:33 schreef Zyggie het volgende:
Grappig dat je de rassenkaart trekt, hehe is sowieso grappig als een servier dat doet, terwijl dat nog erg meevalt.
quote:Hoe zouden jullie het vinden als jullie zomaar even 6-0 binnenkrijgen? Dan ga jullie allemaal lekker excuses zoeken en lopen huilen in jullie hol.
Ben jij een helderziende ali babaquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:34 schreef Steijn het volgende:
[..]
Alleen gebeurt dat nooit, althans kijkende naar de geschiedenis.![]()
Jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:33 schreef Hathor het volgende:
Wat een zeiktopic zeg, Servie is gewoon een boutploeg uit een boutland. Leer er mee leven.![]()
Als ik de OP weghaal, dan gaat het topic stuk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:33 schreef opgekowed het volgende:
KAn een mod even de rommel verwijderen of deze naar general chat / serouis talk verplaatsen want dit is serieus bedoeld en niet voor kleuters met een iq onder de 0 met domme reacties.
Dat dus!quote:
Idd zeg, met al die rassenoorlogen inclusief concentratiekampen aldaar moet in yougoslaaf hier niet echt over beginnenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:33 schreef Zyggie het volgende:
Grappig dat je de rassenkaart trekt, hehe is sowieso grappig als een servier dat doet, terwijl dat nog erg meevalt.
AAARGH !!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus!
Verder ben ik vrouw en roep ik dus 'Joh, het is maar een spelletje!'
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Als ik de OP weghaal, dan gaat het topic stuk..
Ja, maar die uitspraak kan heel voetbalminnend-Nederland waarschijnlijk ook niet echt waarderen, mocht Nederland eruit komen te liggen in de volgende rondesquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus!
Verder ben ik vrouw en roep ik dus 'Joh, het is maar een spelletje!'
Dit is nog fouter dan het hele gehuil van die Serv.quote:
Ga ook klagen op Frankrijk zou ik zeggen.quote:Jullie spelen trouwens zelfs (in mijn ogen dan) vals. Bhoularouz of hoe je dat ook schrijft, Affelay, en Assiati en nog meer spelers (bijvoorbeeld van surinaamse afkomst) tja met die spelers kan je wel makkelijker door komen he? Kalou wilden jullie ook inpikken van Ivoorkust echt laf. Zelfs al wil die gozer spelen voor nl ik zou weigeren.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:37 schreef opgekowed het volgende:
Ja grappig. Wacht maar tot Friesland onafhankelijk wordt.
Nee hoor, maar laat je vooral niet afleiden, je bent lekker op dreef pik.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:37 schreef opgekowed het volgende:
Ja grappig. Wacht maar tot Friesland onafhankelijk wordt. Iedereen heeft het erover hoe Serviërs barbaren waren in oorlog en zo. Huemmmm eff terug kijken naar Indonesië, Suriname en zo.
Oeps krijgen jullie al backflashen? Verkrachtingen, moorden, slaven handel, slaven arbeid etc.
Of heb ik nu wat gevoeligs geraakt?
quote:Kezman denkt dat zijn land uit kan groeien tot dé sensatie van het toernooi. "We zitten in een zware groep, maar in mijn ogen zijn er in onze poule geen uitgesproken favorieten. Iedereen kan van iedereen winnen. Wij hebben in ieder geval genoeg redenen om optimistisch te zijn. In de kwalificatiepoule hebben we Spanje verslagen en dat geeft vertrouwen. Als we de groep eenmaal achter ons gelaten hebben, kan er van alles gebeuren. De WK-finale, op 9 juni, is mogelijk. Daar droom ik van."
Sorry.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:38 schreef NJ het volgende:
Dit is nog fouter dan het hele gehuil van die Serv.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:39 schreef opgekowed het volgende:
Jebent erzelf 1.
Wauw daar heb je weer een wat. Ik trek me er niks van aan. Ik heb in ieder geval niet gezegd dat mijn land van iedereen zou winnen en zo. Dat ze de beste zijn etc etc.quote:
Kan iemand er niet opgezout van maken ? Tis wel weer mooi geweest.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:41 schreef Punjab het volgende:
Niet opgekowed maar opgefokt pfff
Backflashen?? of bedoel je flashbacks?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:37 schreef opgekowed het volgende:
Ja grappig. Wacht maar tot Friesland onafhankelijk wordt. Iedereen heeft het erover hoe Serviërs barbaren waren in oorlog en zo. Huemmmm eff terug kijken naar Indonesië, Suriname en zo.
Oeps krijgen jullie al backflashen? Verkrachtingen, moorden, slaven handel, slaven arbeid etc.
Of heb ik nu wat gevoeligs geraakt?
Och, we zijn toch al door naar de volgende ronde, dus verliezen vanavond kan geen kwaad.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry.
Ik zal me vanavond in de kroeg inhouden. Dus niet vragen wat buitenspel ook weer is, niet roepen dat die ene speler van Argentinië wel een enorm lekker ding is en zeker niet, nadat we in de pan zijn gehakt, troostende woorden spreken als 'Ach, het is maar een spelletje, joh!"
Hier ga je de fout in. Als er gewonnen wordt, dan hebben we gewonnen en als er verloren is, dan hebben ze verloren.quote:
Nee dank u, ik ben geholpen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:43 schreef Falco het volgende:
"Ik neuk je in je gapende bek van je" ofzoiets
Wij zijn gewoon wat slimmer. We stellen moslims op in ons elftal, in plaats van dat we ze uitroeien.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:22 schreef opgekowed het volgende:
Jullie spelen trouwens zelfs (in mijn ogen dan) vals. Bhoularouz of hoe je dat ook schrijft, Affelay, en Assiati en nog meer spelers (bijvoorbeeld van surinaamse afkomst) tja met die spelers kan je wel makkelijker door komen he?
alsof het ons een enige kut kan schelen wat jij denkt! ga toch weg joh graffietsenpompenlullenbek!quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:42 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Wauw daar heb je weer een wat. Ik trek me er niks van aan. Ik heb in ieder geval niet gezegd dat mijn land van iedereen zou winnen en zo. Dat ze de beste zijn etc etc.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:44 schreef Pool het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon wat slimmer. We stellen moslims op in ons elftal, in plaats van dat we ze uitroeien.
Ik heb niks tegen moslims hoor. En dat we ze uitroeiden dat gebeurde van beide kanten. Ik geef er verder geen commentaar op. Denk eerst even na wie jullie in indonesie allemaal uitgeroeid hebben voordat je wat blaat nurd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:44 schreef Pool het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon wat slimmer. We stellen moslims op in ons elftal, in plaats van dat we ze uitroeien.
quote:Hoe zouden jullie het vinden als jullie zomaar even 6-0 binnenkrijgen? Dan ga jullie allemaal lekker excuses zoeken en lopen huilen in jullie hol. ik geloof dan nl en hun supporters er lange tijd niet overheen zouden kunnen komen.
-knipt relaas waarbij je precies Dat doet maar even weg-
Ik bood het aan de TS van dit topicquote:
Ga toch naar de wallen en pik wat ballen op dildo die je bent.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:45 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
alsof het ons een enige kut kan schelen wat jij denkt! ga toch weg joh graffietsenpompenlullenbek!
Nee, als jouw land verliest ga je een waslijst van excuses verzinnen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:42 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval niet gezegd dat mijn land van iedereen zou winnen en zo. Dat ze de beste zijn etc etc.
Dan nog gaat nederland wel door naar de volgende ronde.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:44 schreef opgekowed het volgende:
Nee jonge zelfs als jullie met 8-0 verliezen kan het geen kwaad. Zolang argentini met zakdoekjes klaar staat.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:46 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Ga toch naar de wallen en pik wat ballen op dildo die je bent.
Niet opgekowed maar uitgekowed.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:41 schreef Punjab het volgende:
Niet opgekowed maar opgefokt pfff
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:46 schreef opgekowed het volgende:
[..]
...quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:33 schreef opgekowed het volgende:
KAn een mod even de rommel verwijderen of deze naar general chat / serouis talk verplaatsen want dit is serieus bedoeld en niet voor kleuters met een iq onder de 0 met domme reacties.
Kan deze bij quotes van de dag ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:46 schreef opgekowed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:43 schreef Falco het volgende:
"Ik neuk je in je gapende bek van je" ofzoiets
Ga dan ook niet lopen huilen als wij hetzelfde doen bij jou!quote:
Provoceren is met 6-0 van iemand winnen en vervolgens roepenquote:
Wel van gehoord, maar niet verwacht dat je het in een zin kon gebruiken EN het correct zou kunnen spellen?quote:
I'm with haas.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
Het hele WK kan me eig gestolen worden, maar dit soort topics maken het dan wel weer vermakelijk.
Hebben een heleboel dan ook gezegd dat Nederland dan wel eventjes wereldkampioen wordt? Of ga je iedereen even over de kam scheren? Als je goed alles naleest diverse fora dan weet je dat de meeste mensen niet zoveel vertrouwen hebben in Nederland, dit ten opzichte van het WK in 94, 98.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:42 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Wauw daar heb je weer een wat. Ik trek me er niks van aan. Ik heb in ieder geval niet gezegd dat mijn land van iedereen zou winnen en zo. Dat ze de beste zijn etc etc.
I'm here to please.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:51 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Wauw echt een vernieuwde scheld vocabulaire mijn held![]()
![]()
Jij was er zeker zo een nl'er in dienst van de SFOR in Bosna die gedwongen werd tot service vandaar dat je het goed weet he!quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:50 schreef jdmorpheus het volgende:
Was het niet ook zo dat die serviërs een veel kleinere piemel hebben?
Meen je dat serieus? Want jij bent dan anders de 2e na iemand anders die normaal reageerd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:51 schreef Suijk het volgende:
Maak je niet druk Opgekowed. Jullie tijd komt nog wel!
Ja, nu jij nog.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:53 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Want jij bent dan anders de 2e na iemand anders die normaal reageerd.
Tuurlijk. Ieder land heeft pieken en dalen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:53 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Want jij bent dan anders de 2e na iemand anders die normaal reageerd.
Alsof zo'n topic normale reacties verdient.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:53 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Alsof servië over een paar jaar opeens wél kan voetballenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:53 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Ok dan zal dat wel. Ik speel zelf ook voetbal en vind mezelf soms onder de maat bij een wedstrijd maar dan kan gebeuren. Als nederland verliest of zo ga ik echt niet lopen lachen of zo. (Niet dat het me wat kan schelen als ze verliezen maarja).quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ieder land heeft pieken en dalen.
Dus als ze het met je eens zijn is het normaal.......en degene die het niet met je eens zijn zijn niet normaal. Nu zijn er volgens jouw maar 2 normale? Dus 40 man zit er naast? Gaat er dan bij jouwzelf ook geen lampje branden?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:53 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Er zijn wel meerdere talenten op de wereld dan alleen deze. Zeker te weinig aandacht gehad op school bij het hoofdstuk voortplanting.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:55 schreef Biels het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Alsof servië over een paar jaar opeens wél kan voetballen![]()
![]()
![]()
Maar dan met een iets andere naam, Armpit of the world of zoiets.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:56 schreef Zyggie het volgende:
Over een paar jaar bestaat Servie alleen nog maar uit Belgrado.![]()
...stuhr..een Nedelrander...quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:32 schreef opgekowed het volgende:
Ik ben niet zo een idiooit als ndie nedelrander die dat gebouw bezette. Ik dnek na met mijn hersenen want daar heb i kze voor. Jullie blijkbaar niet.
Waar speel je voetbal?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:56 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Ok dan zal dat wel. Ik speel zelf ook voetbal en vind mezelf soms onder de maat bij een wedstrijd maar dan kan gebeuren. Als nederland verliest of zo ga ik echt niet lopen lachen of zo. (Niet dat het me wat kan schelen als ze verliezen maarja).
Wuahahah lach maar stuk vuil. Hoeveel allochtonen hebben jullie hier niet wel die zich radicaliseren. Hetzelfde geld dat er over een paar jaar of zo nederland hetzelfde zou kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:56 schreef Zyggie het volgende:
Dameselftal van Urk waarschijnlijk.quote:
Dit heeft iets met kwalitatief voetbal te maken, omdat?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:57 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Er zijn wel meerdere talenten op de wereld dan alleen deze. Zeker te weinig aandacht gehad op school bij het hoofdstuk voortplanting.
Servië en Montenegro hebben niks te verliezen meer maar maak a.u.b een foto van je gezicht als nl verliest. Ik zou die grote bek van je wel eens klein zien willen worden.quote:
Opzich hebben we dan ook niet expliciet gelachen erom ofzo, je maakt nu alleen een sport ervan om jezelf als doelwit op te stellen op fok. Zo maak je het wel erg makkelijk voor alle trollers hier die een beetje rebelse bui hebben.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:56 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Ok dan zal dat wel. Ik speel zelf ook voetbal en vind mezelf soms onder de maat bij een wedstrijd maar dan kan gebeuren. Als nederland verliest of zo ga ik echt niet lopen lachen of zo. (Niet dat het me wat kan schelen als ze verliezen maarja).
WK 2010: Belgrado, Pancevo, Uzice, Kragijevac & Bor - Argentinie 0 - 6quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:56 schreef Zyggie het volgende:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:02 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Servië en Montenegro hebben niks te verliezen meer maar maak a.u.b een foto van je gezicht als nl verliest. Ik zou die grote bek van je wel eens klein zien willen worden.
Agesproken. En nou opgerot met je kutgeouwehoer, ga effe lekker buiten spelen met je G.I. Mladic of zo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:02 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Servië en Montenegro hebben niks te verliezen meer maar maak a.u.b een foto van je gezicht als nl verliest. Ik zou die grote bek van je wel eens klein zien willen worden.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:03 schreef opgekowed het volgende:
I.i.g een goede 1e topic met veel hits.![]()
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:04 schreef opgekowed het volgende:
Hte is geen huili topic.
Ach, zolang het niets met daadwerkelijk voetballen te maken heeft kunnen ze vast wel iets.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:06 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Dat doet niemand dus na! Kan iedereen toch zien dat Serviërs wel wat kunne behalen!![]()
Als het je wat doet: Ik had ze wel wat hoger ingeschat dan met 6-0 verliezen van Argentinië, maargoed.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:06 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Dat doet niemand dus na! Kan iedereen toch zien dat Serviërs wel wat kunne behalen!![]()
Reminder: T Ging over voetbalquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:11 schreef opgekowed het volgende:
Ik weet noch dat een of andere generaal rommel of zo moderator hier bij general chat zon topic geopend had met van ja blabla of je als allochtoon nl zou beschermen in geval van oorlog.
En jullie denken serieus dat iemand jullie zou gaan helpen! LOL als je zo over allochtonen denkt maak je je niet echt populair.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:04 schreef opgekowed het volgende:
Hte is geen huili topic.
Je wordt steeds geweldigerquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:12 schreef opgekowed het volgende:
Ach joh maak je niet druk als jullie zo kunnen reageren waarom kan ik er dan niet alles bij betrekken. Reminder.
Jawel maar ze hebben me niet aangenomen. Toen ze jou zagen met je Mr. Bean gezicht had ik geen kans van slagen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:14 schreef jdmorpheus het volgende:
[..]
[..]
Je wordt steeds geweldiger
Al eens aan een carrière in stand-up comedy gedacht?
Zijn ze er al over uit hoe lang die naam dit keer zo blijft dan? Of is het weer tijdelijk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:13 schreef opgekowed het volgende:
Ik ben tenminste blij dat ons land niet zo'n naam heeft als die van jullie: ver-nederdland. (Ooit dan misschien).
quote:
Die naam blijft nu voor altijd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:16 schreef Koepert het volgende:
[..]
Zijn ze er al over uit hoe lang die naam dit keer zo blijft dan? Of is het weer tijdelijk.
Oh ja, en voorlopig heet t hier nog gewoon NEDERLAND. Dat is dus niet echt n goed argument
Geen wonder dat het hier stinkt, gezien jou komst.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:16 schreef Hathor het volgende:
Wat een enorme stumperd zeg, kan iemand dit graftakketopic effe op slot gooien, want het begint een beetje te stinken hier.
Aaaaha laat ons nog even genietenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:16 schreef Hathor het volgende:
Wat een enorme stumperd zeg, kan iemand dit graftakketopic effe op slot gooien, want het begint een beetje te stinken hier.
Naam alsin aanzien? Zoja, dan denk ik dat Amsterdam toch wat beter op de kaart staan dan Belgrado.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:13 schreef opgekowed het volgende:
Ik ben tenminste blij dat ons land niet zo'n naam heeft als die van jullie: ver-nederdland. (Ooit dan misschien).
Realiteitszinquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:17 schreef opgekowed het volgende:
Geen wonder dat het hier stinkt, gezien jou komst.
Maar zijn land verliest wel niet met 6-0quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:17 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Geen wonder dat het hier stinkt, gezien jou komst.
Tsja, maar het gaat inmiddels al lang niet meer over voetbal. Eerst was het nog enigzins amusant, maar nou is ie toch echt aan het trollen geslagen. Alsof het onze schuld hier is dat de Amerikanen zijn oma's slaapkamer hebben gebombardeerd.quote:
Mja dat is wel zo. Maar hij hapt zo leukquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, maar het gaat inmiddels al lang niet meer over voetbal. Eeerst was het nog enigzins amusant, maar nou is ie toch echt aan het trollen geslagen. Alsof het onze schuld hier is dat de Amerikanen zijn oma's slaapkamer hebben gebombardeerd.![]()
Welk land viert nu een overwinning met een gele kikker danquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:22 schreef opgekowed het volgende:
Wij vieren iets tenminste niet zo:
[[url=http://img62.imageshack.us/img62/4066/robbenopgrondjpg18719g7tx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wat hebben jullie dan kunnen vieren dit WK?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:22 schreef opgekowed het volgende:
Wij vieren iets tenminste niet zo:
[[url=http://img62.imageshack.us/img62/4066/robbenopgrondjpg18719g7tx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Vier jaar geleden waren we er niet eens bij; gestrand in de kwalificatiereeks. Toch nemen we weer deel, en volop optimisme.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:22 schreef opgekowed het volgende:
ik geloof dan nl en hun supporters er lange tijd niet overheen zouden kunnen komen. Jullie zouden zelfs weigeren deel te nemen aan nog zo'n wk als jullie geen hoge plaats behalen bij zo'n toernooi.
Dat komt omdat Servie Nederland lange tijd verbonden was met Montenegro Suriname. Het zal je vast bekend voor moeten komen.quote:Jullie spelen trouwens zelfs (in mijn ogen dan) vals. Bhoularouz of hoe je dat ook schrijft, Affelay, en Assiati en nog meer spelers (bijvoorbeeld van surinaamse afkomst) tja met die spelers kan je wel makkelijker door komen he?
Daar waren de meningen over erg verdeeld in Nederland. Je stelt het een beetje te zwart-wit.quote:Kalou wilden jullie ook inpikken van Ivoorkust echt laf.
Weer zo'n hilarische uitspraak, hoewel hij niet kan tippen aan "Dan ga jullie allemaal lekker excuses zoeken en lopen huilen in jullie hol."quote:Wij spelen tenminste met trots: met de kennis dat alleen ECHTE Serviërs (en Montenegrijnen) ons elftal vertegenwoordigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |