Backflashen?? of bedoel je flashbacks?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:37 schreef opgekowed het volgende:
Ja grappig. Wacht maar tot Friesland onafhankelijk wordt. Iedereen heeft het erover hoe Serviërs barbaren waren in oorlog en zo. Huemmmm eff terug kijken naar Indonesië, Suriname en zo.
Oeps krijgen jullie al backflashen? Verkrachtingen, moorden, slaven handel, slaven arbeid etc.
Of heb ik nu wat gevoeligs geraakt?
Och, we zijn toch al door naar de volgende ronde, dus verliezen vanavond kan geen kwaad.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry.
Ik zal me vanavond in de kroeg inhouden. Dus niet vragen wat buitenspel ook weer is, niet roepen dat die ene speler van Argentinië wel een enorm lekker ding is en zeker niet, nadat we in de pan zijn gehakt, troostende woorden spreken als 'Ach, het is maar een spelletje, joh!"
Hier ga je de fout in. Als er gewonnen wordt, dan hebben we gewonnen en als er verloren is, dan hebben ze verloren.quote:
Nee dank u, ik ben geholpen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:43 schreef Falco het volgende:
"Ik neuk je in je gapende bek van je" ofzoiets
Wij zijn gewoon wat slimmer. We stellen moslims op in ons elftal, in plaats van dat we ze uitroeien.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:22 schreef opgekowed het volgende:
Jullie spelen trouwens zelfs (in mijn ogen dan) vals. Bhoularouz of hoe je dat ook schrijft, Affelay, en Assiati en nog meer spelers (bijvoorbeeld van surinaamse afkomst) tja met die spelers kan je wel makkelijker door komen he?
alsof het ons een enige kut kan schelen wat jij denkt! ga toch weg joh graffietsenpompenlullenbek!quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:42 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Wauw daar heb je weer een wat. Ik trek me er niks van aan. Ik heb in ieder geval niet gezegd dat mijn land van iedereen zou winnen en zo. Dat ze de beste zijn etc etc.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:44 schreef Pool het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon wat slimmer. We stellen moslims op in ons elftal, in plaats van dat we ze uitroeien.
Ik heb niks tegen moslims hoor. En dat we ze uitroeiden dat gebeurde van beide kanten. Ik geef er verder geen commentaar op. Denk eerst even na wie jullie in indonesie allemaal uitgeroeid hebben voordat je wat blaat nurd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:44 schreef Pool het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon wat slimmer. We stellen moslims op in ons elftal, in plaats van dat we ze uitroeien.
quote:Hoe zouden jullie het vinden als jullie zomaar even 6-0 binnenkrijgen? Dan ga jullie allemaal lekker excuses zoeken en lopen huilen in jullie hol. ik geloof dan nl en hun supporters er lange tijd niet overheen zouden kunnen komen.
-knipt relaas waarbij je precies Dat doet maar even weg-
Ik bood het aan de TS van dit topicquote:
Ga toch naar de wallen en pik wat ballen op dildo die je bent.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:45 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
alsof het ons een enige kut kan schelen wat jij denkt! ga toch weg joh graffietsenpompenlullenbek!
Nee, als jouw land verliest ga je een waslijst van excuses verzinnen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:42 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval niet gezegd dat mijn land van iedereen zou winnen en zo. Dat ze de beste zijn etc etc.
Dan nog gaat nederland wel door naar de volgende ronde.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:44 schreef opgekowed het volgende:
Nee jonge zelfs als jullie met 8-0 verliezen kan het geen kwaad. Zolang argentini met zakdoekjes klaar staat.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:46 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Ga toch naar de wallen en pik wat ballen op dildo die je bent.
Niet opgekowed maar uitgekowed.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:41 schreef Punjab het volgende:
Niet opgekowed maar opgefokt pfff
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:46 schreef opgekowed het volgende:
[..]
...quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:33 schreef opgekowed het volgende:
KAn een mod even de rommel verwijderen of deze naar general chat / serouis talk verplaatsen want dit is serieus bedoeld en niet voor kleuters met een iq onder de 0 met domme reacties.
Kan deze bij quotes van de dag ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:46 schreef opgekowed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:43 schreef Falco het volgende:
"Ik neuk je in je gapende bek van je" ofzoiets
Ga dan ook niet lopen huilen als wij hetzelfde doen bij jou!quote:
Provoceren is met 6-0 van iemand winnen en vervolgens roepenquote:
Wel van gehoord, maar niet verwacht dat je het in een zin kon gebruiken EN het correct zou kunnen spellen?quote:
I'm with haas.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
Het hele WK kan me eig gestolen worden, maar dit soort topics maken het dan wel weer vermakelijk.
Hebben een heleboel dan ook gezegd dat Nederland dan wel eventjes wereldkampioen wordt? Of ga je iedereen even over de kam scheren? Als je goed alles naleest diverse fora dan weet je dat de meeste mensen niet zoveel vertrouwen hebben in Nederland, dit ten opzichte van het WK in 94, 98.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:42 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Wauw daar heb je weer een wat. Ik trek me er niks van aan. Ik heb in ieder geval niet gezegd dat mijn land van iedereen zou winnen en zo. Dat ze de beste zijn etc etc.
I'm here to please.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:51 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Wauw echt een vernieuwde scheld vocabulaire mijn held![]()
![]()
Jij was er zeker zo een nl'er in dienst van de SFOR in Bosna die gedwongen werd tot service vandaar dat je het goed weet he!quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:50 schreef jdmorpheus het volgende:
Was het niet ook zo dat die serviërs een veel kleinere piemel hebben?
Meen je dat serieus? Want jij bent dan anders de 2e na iemand anders die normaal reageerd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:51 schreef Suijk het volgende:
Maak je niet druk Opgekowed. Jullie tijd komt nog wel!
Ja, nu jij nog.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:53 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Want jij bent dan anders de 2e na iemand anders die normaal reageerd.
Tuurlijk. Ieder land heeft pieken en dalen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:53 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Want jij bent dan anders de 2e na iemand anders die normaal reageerd.
Alsof zo'n topic normale reacties verdient.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:53 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Alsof servië over een paar jaar opeens wél kan voetballenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:53 schreef opgekowed het volgende:
[..]
Ok dan zal dat wel. Ik speel zelf ook voetbal en vind mezelf soms onder de maat bij een wedstrijd maar dan kan gebeuren. Als nederland verliest of zo ga ik echt niet lopen lachen of zo. (Niet dat het me wat kan schelen als ze verliezen maarja).quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ieder land heeft pieken en dalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |