Kijk maar hierquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:39 schreef Misstique het volgende:
Mag ik hier een onbeschaamde tvp plaatsen?
Ik ben nog steeds op zoek naar een juwelier bij mij in de buurt, die t verkoopt..
Bedankt!quote:
Correct me if I'm wrong, maar zijn die Trollbeads glaskralen ook niet van speciaal glas? Of althans, op zo'n manier gemaakt dat ze haast onbreekbaar zijn?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:09 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben naar goedkopere glasbedels wezen kijken maar vond ze tegen vallen. Lang niet zo mooi als de echte trollbeads.
Kan nu ff geen foto 's maken, zal het in 't weekend proberenquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:30 schreef heaven7 het volgende:
Kun je eens een foto maken van jouw armband nu?
vanaf 400 euro als hij vol is.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:23 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Dus 1 zo een armbandje kost 500 euro (20-30 per kraaltje x 20 )![]()
??
24!quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:08 schreef deedeetee het volgende:
Eigen schuld dikke bult, dat komt ervan als je zo gulzig bent.Ik heb met de nieuwe kraal erbij nu 24 trollbeads.![]()
Turkoois is ook prachtig !quote:Op zondag 2 juli 2006 16:15 schreef heppifisj het volgende:
Ziet er prachtig uit DDT!!!! Vind dat oranje/bruine thema echt beeldschoon. Ben zelf gevallen voor roze en turkoois. Maar eigenlijk heb ik het liefst alle kleurtjes om lekker mee te varieren. Hoe dan jullie dat eigenlijk, kopen jullie gewoon wat je mooi vind, of hebben jullie een "trollbeads-spaarpot, of bijv 1 troll per maand ofzo? Want als ik een juwelier binnenloop sla ik door denk ik hahahaha.
Ik verdien met mijn vrijwilligerswerk wat geld dat ik ervoor weg wil zetten. Mijn vriend en ik zijn bezig met de koop van een huis dus we willen veel gaan sparen maar dat geld is dan echt voor mezelf. Nobel bezig voor de samenleving, met trollen als beloning dacht ik zo
Hoe doen jullie dat? Als er geen verjaardagen en kerstdagen in de buurt zijn?
Ik vind de groen/bruine prachtig en ook de turkooise/bruine. Ik heb nog geen setjes gekocht, heb nu de roze bloem, roze lint en turkoise lint erbij gehaald.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Turkoois is ook prachtig !En wat vind je van dat goen/bruine setje ? Die 2 had ik gekozen als ik niet met het oranje-rode setje was begonnen.
Ik heb 2 bijbaantjes waarvan ik het tot nu toe betaalde en ik krijg er ook met verjaardag en moederdag enzo.
Jammer genoeg heb ik met 1 baantje moeten stoppen omdat mijn gezondheid zoveel werken niet meer toelaat![]()
Ik wil nog het rode en het bruine setje, een ketting van 60 cm en een paar zilveren beads.
Gelukkig ben ik in augustus jarig !![]()
Wat moet ik daar nu van denkenquote:Trollbeads voor 50% van de winkelprijs !!!
Trollbeads te koop Uniek aanbod Alleen de zilveren bedels af te halen en uit te zoeken in de omgeving van amsterdam verkoop vanaf 100 euro 10 50 euro 1 aztec 2 bes 3 gezichten 4...
¤ 10,50 04 mei '06 374 Amsterdam, NH
Ik stem voor bruinquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:29 schreef deedeetee het volgende:
Met dat zweterige weer van de laatste dagen begon mijn ketting wel wat zwarter te worden en zelfs een heel klein beetje zwart af te geven....![]()
Ik moet er dus een serie glasbeads bij om die ketting van mijn huid te halen.
Ik dacht zelf om of het rode - óf het bruine setje te nemen. De juwelier had ze niet meer op voorraad en heeft me beloofd ze allebei te bestellen zodat ik dan kan kiezen welke ik het mooiste vind.![]()
Dat zal me wat worden, ik ben zo slecht in kiezen![]()
Ja daar zit ook hard over te denken. War rustiger als dat rood-oranje-roze. Dat kan altijd nog als ik het weer té rustig van kleur vind worden.quote:
Gelukkig heb je de armband toch al ver vol toch ?quote:Deze maand is slecht voor mijn portomonnee. Veel verjaardagen, grote inkopen en geen Trollbeads.![]()
Wel goedkoop maar ik heb dergelijke beads ook al in winkels gezien vind ze gewoon niet zo mooi.quote:
Dr zit er vast wel 1tje tussen die mooi is.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:58 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wel goedkoop maar ik heb dergelijke beads ook al in winkels gezien vind ze gewoon niet zo mooi.
Ik hou gewoon niet van namaakquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dr zit er vast wel 1tje tussen die mooi is.
Ik had er 6 gekregen voor mn pandora waarvan er 1tje niet paste.
Moet je zelf weten maar dat is niet belangrijk in dit topic want dit gaat over trollbeads.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het boeit mij niet zoveel. als ik alleen pandora's koop dan kost me dan een fortuin.
1 pot natquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Moet je zelf weten maar dat is niet belangrijk in dit topic want dit gaat over trollbeads.![]()
Pfff mazzelaar!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:10 schreef deedeetee het volgende:
Vanochtend belde de juwelier al dat de trollbeads waren aangekomen, ik ben samen met m'n man gaan kijken en ik wist dus niet wat ik nu moest nemen. Hij wist het wél en nu heb ik ze dus alle twee![]()
Gewoon bij de juwelier vragen of hem willen bestellen. Ik heb er zo ook eentje nog te pakken gekregen. Vaak zijn er nog wel oude voorraden en die kun je dan nog bestellen.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:47 schreef Anitra het volgende:
Die rode is mooi! die wil ik ook![]()
Ik wil nl al die kralen met dat patroontje
En rood is toch wel 1 van mijn kleuren.
Maar die is er uit dus?
psssst... http://pandora.edoorebeek.nlquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:41 schreef Dagonet het volgende:
Maastricht, gelukkig, da's toch echt te ver weg voor m'n vriendin.
verkooppuntenquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:41 schreef Dagonet het volgende:
Maastricht, gelukkig, da's toch echt te ver weg voor m'n vriendin.
Leuk, als je ook van Lush houd daar is en Maastricht óók een winkel van.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:44 schreef heaven7 het volgende:
Klinkt goed deedeetee, heb toch ov en ga volgende week naar Limburg!
SPAMMMMM foeiquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
psssst... http://pandora.edoorebeek.nl
Aaaah Lush was mijn vorige verslaving, kan die er nu niet meer bijhebben qua financiënquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Leuk, als je ook van Lush houd daar is en Maastricht óók een winkel van.![]()
Jammer maar dat komt dan wel weer mss. Maarre ff gaan kijken kan geen kwaad toch ? Vlak bij 't Vrijthof ligt de winkel je kunt 'm van verre al ruikenquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:47 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Aaaah Lush was mijn vorige verslaving, kan die er nu niet meer bijhebben qua financiën
Nee hoor, dat kan best, zeker als je kleding aanhebt waar wat kleurtjes in terugkomenquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:58 schreef deedeetee het volgende:
Ik moet noodgedwongen zoveel glas nemen omdat zilver op mijn huid zo snel zwart word. Ik vind heel veel zilver zelf óók erg mooi hoor.
Vinden jullie dat ik de kleurige armbanden en de pastel ketting gewoon bij elkaar kan dragen ???
Ik vind het namelijk zelf wel wat tegen elkaar vloeken![]()
Dat meen je niet? Die heb ik inderdaad, maar ik wist niet dat die niet stevig genoeg was. Ik wil namelijk wel behoorlijk wat meer kralen bij elkaar gaan verzamelen...quote:Op donderdag 30 november 2006 20:45 schreef deedeetee het volgende:
Dat is een mooie kraal daar heb ik ook een oogje op.![]()
Als je het * eenvoudige slotje hebt moet je er wel rekening mee houden dat je ketting niet al te zwaar mag worden, want die slotjes zijn niet erg stevig.
Ik bedoel dus dit slotje :
[afbeelding]
Dat is ook weer zo. En dat slotje is wel stevig genoeg?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:56 schreef deedeetee het volgende:
[afbeelding] 35 euro en dat betaal je voor een leuke zilveren kraal ook wel toch ?
Laatst is ditzelfde slotje bij mij stukgegaan, het middelste ringetje is spontaan doormidden gebroken!quote:Op donderdag 30 november 2006 20:45 schreef deedeetee het volgende:
Dat is een mooie kraal daar heb ik ook een oogje op.![]()
Als je het * eenvoudige slotje hebt moet je er wel rekening mee houden dat je ketting niet al te zwaar mag worden, want die slotjes zijn niet erg stevig.
Ik bedoel dus dit slotje :
[afbeelding]
Maar zolang als je je ketting niet bomvol hangt zal 't wel geen probleem worden denk ik. Ik had die van mij helemaal vol en toen werd 't wel wat erg zwaar.....![]()
Hij heeft nu al gereageerd, ik kan het slotje terugsturen en dan krijg ik een nieuw exemplaar!quote:Op donderdag 7 december 2006 18:16 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Rob Jansen reageert, vergeet niet om ons op de hoogte te houden.![]()
Ik heb daar laatst ook besteld. Kzal de bon maar bewaren dan.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hij heeft nu al gereageerd, ik kan het slotje terugsturen en dan krijg ik een nieuw exemplaar!
Petje af voor deze shop, de service is echt super! Kan iedereen aanraden er te bestellen. de levering is snel en er zijn veel betalingsmogelijkheden.
Enige goede foto was de foto met de hele klimbim erop (ivm licht enzo), maar het idee is goed;quote:Op maandag 11 december 2006 16:53 schreef heaven7 het volgende:
Zou je een foto willen maken van die laatste?
Niets interessants of sappigs hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:40 schreef deedeetee het volgende:
* nu zéér nieuwsgierig is naar wat ze gemist heeft![]()
moeten die bedels en armband kosten?quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:58 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Niets interessants of sappigs hoorHet leek mij alleen best als we bieden en dat soort zooi in mijn mail zouden dumpen en niet hier
Vandaar dat we het ook weggehaald hebben, ookal staat dat een beetje raar zo
![]()
Geen interesse in mijn bedels/armband?![]()
dat is toch ook geen handelquote:Op donderdag 14 december 2006 00:05 schreef DarkElf het volgende:
verkopen graag via V&A of gewoon via de mail afhandelen, dit is lif, geen handelforum
Ik heb het liever ook op de mail of in mijn PM. Staat ook in mijn bericht hequote:Op donderdag 14 december 2006 00:06 schreef Matness het volgende:
[..]
dat is toch ook geen handel
maargoed, laat maar dan
quote:Op maandag 18 december 2006 22:23 schreef deedeetee het volgende:
Update van mijn verzameling trollbeads![]()
[afbeelding]
Ik ben mss wat al te hebberig geweest![]()
Dudequote:Op maandag 18 december 2006 22:23 schreef deedeetee het volgende:
Update van mijn verzameling trollbeads![]()
[afbeelding]
Ik ben mss wat al te hebberig geweest![]()
Je hebt er ook wel een fortuin in geïnvesteerdquote:Op zondag 21 januari 2007 16:22 schreef deedeetee het volgende:
Ik houd ervoorlopig mee op en heb diverse trollbeads op MP gezet want die pasten niet meer bij de armbanden.
Het begint echt uit de hand te lopen vind ik![]()
Vast welquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:13 schreef Dagonet het volgende:
Waarom zet je er niet meteen een paar hier in V&A? Zijn vast wel mensen hier die ze willen overnemen..
Het is duidelijk een leek.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:54 schreef deedeetee het volgende:
Brááf zo, jij weet tenminste wat een trollbead is![]()
Ja, want als 1 juwelier korting mag geven mag de rest het ook...quote:Op maandag 29 januari 2007 13:12 schreef pcbkb het volgende:
Ik heb geen enkele trolbead maar kijk af en toe hier omdat ik ze toch wel erg leuk vind. Ik heb geen idee of ik dit mag vertellen ( reclame of zo?) maar ik kreeg vandaag een folder door de deur dat ze bij Rookmaker Trendjuwelier in Numansdorp flinke korting gaven op de 2006 collectie. Verschillende glaskralen van ¤21,- voor ¤10,- en bedels van ¤38,- voor ¤28,- misschien dat iemand er wat aan heeft
Ik wil de chakra beads en veel groen en blauw en het oog wil ik ook en nog veel meerquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:54 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb ook nog een gele bloem maar die is * retired * en dus duurder![]()
Wat voor kleuren zoek je![]()
Goed dat je het zegt! Morgen gelijk het setje halen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:07 schreef deedeetee het volgende:
Blij dattie meteen goed aangekomen is.
Ik heb zonet gehoord dat de productie van de Tibet beads per direct gestopt is. Als je dus van dat setje nog wat wilt hebben moet je niet te lang wachten.![]()
[afbeelding]
Ja! En ze zijn echt supermooi. Mijn rode Dolce kraal past er echt mooi tussen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:28 schreef deedeetee het volgende:
En heb je 't setje nog kunnen krijgen ??![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:05 schreef claudia007 het volgende:
whahah heb je net een pm gestuurd over die plaatje hahahaha.
oke geleend wel terug geven he hahaha
aiii wat een typo'squote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:23 schreef deedeetee het volgende:
Ik denk dat ze iend mart uitkomen maar zeker weet ik het niet.
komt mooi uit dan, ik mag deze maand toch nog geen trollbeads kopen... Dus dan kan ik volgende maand daar eens goed naar kijken...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:31 schreef deedeetee het volgende:
[..]
aiii wat een typo's
Ik heb gehoord dat ze 15 maart uit mogen komen van Trollbeads.![]()
Leuk Chav, krijgen we dan ook een foto te zien van dat moois ?![]()
Foto ????quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:07 schreef teigan het volgende:
Ik doe het ook hoor, elke keer als er weer 5 kilo af is, mag ik weer wat kopen..
Ik heb bij 12 kilo eraf de ketting, het slotje en 1 kraal gekocht.
En nu weer 4 kralen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |