Isa, wat vertel jij ons allemaal niet?quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:33 schreef Isabeau het volgende:
Hallo, dit is TTK ja, ik heb hier een keurige reputatie![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben eigenlijk best saai, maar ik heb 1 gestoorde vriendin. Ik voel me dan net Lieske van BB4...
Dat leek me vanzelfsprekend. Dit is tenslotte TTK, het forum voor de elitequote:Op woensdag 21 juni 2006 09:53 schreef Isabeau het volgende:
En je had niet in de TT staan dat er niet over BB mocht worden gepraat
Ondanks dat het al kwart over tien is, is het hier nog véél te vroeg voor.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:47 schreef Isabeau het volgende:
Roze hoed, veel plezier.
Ik vraag me dan af hoe ze dat meten. Vragen ze bijvoorbeeld aan de kijkers wat hun hoogst genoten opleiding is of vragen ze hoger opgeleiden wat ze kijken?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:04 schreef Isabeau het volgende:
Er kijken veel hoger opgeleiden naar BB, dat is uit een kijkcijferonderzoek naar voren gekomen. Jij hoort er dus gewoon niet bij![]()
Ja, dat is een kwestie van hoe je je steekproef trekt, hè.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:50 schreef DaMart het volgende:
HOeveel van die kastjes zijn er eigenlijk in Nederland? Stel dat 5% van de bevolking zo'n ding heeft, dan rekenen ze dat percentage dus gewoon door aan de hele bevolking? Eerlijk gezegd vind ik dat geen echt betrouwbare resultaten dan. Van 95% van de bevolking weet je immers niet wat ze hebben gekeken, maar je zegt wel dat ze iets hebben gekeken.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat is een kwestie van hoe je je steekproef trekt, hè.
Dus op basis van ongeveer 0,01% van de hele bevolking kunnen ze afleiden wat heel Nederland kijkt?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:56 schreef Isabeau het volgende:
http://www.kijkonderzoek.nl/
Daar vind je alle uitleg, het gaat om 2700 mensen van 3 jaar en ouder.
Blijkbaar.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dus op basis van ongeveer 0,01% van de hele bevolking kunnen ze afleiden wat heel Nederland kijkt?![]()
Ja, ik vind het ook maar onbetrouwbaarquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dus op basis van ongeveer 0,01% van de hele bevolking kunnen ze afleiden wat heel Nederland kijkt?![]()
Ik blijf het, ondanks het lezen van de uitleg op die website, tamelijk vergezocht vinden. 99,99% van de bevolking wordt immers niet meegenomen in het onderzoek.
Ja.., en dat kan je 2700 mensen toch niet noemen....quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:08 schreef Lienekien het volgende:
Twee woorden: representatieve steekproef.![]()
Waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja.., en dat kan je 2700 mensen toch niet noemen....
tien woorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |