Dat hoeft in principe niet , kan ook anders gaan!quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:39 schreef Jayvon het volgende:
Misschien kan je vragen of ze de libelle leest ?
Dan kan je de kansen beter inschatten...... maar even voor het echie
Ze is getrouwd !! forgett it.
Zo bot heb ik het geloof ik niet gesteld. Zou zeker niet willen dat haar kinderen ongelukkig worden. Nooit niet. Ze hoeft ook niet bij me te zijn, ideaal gezien misschien wel, maar ik wil de ''beperkte'' relatie die we nu hebben gewoon uitbouwen. Ik wil absoluut niet het breekijzer zijn dus.quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:12 schreef Gapert het volgende:
Je hoopt erop dat een vrouw haar trouwen opgeeft, en gaat scheiden om met jou te zijn? En wat met de kinderen dan, die moeten het zelf maar uitzoeken?
Hopeloos...
Het duiveltje op m'n schouder probeert me dat ook weleens wijs te maken...quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:11 schreef smvs het volgende:
Wat een politiek correct gezeik hier zeg. Dat ze getrouwd zijn is slechts een praktische hindernis die even opzij gezet moet worden. Kunnen we nu weer ontopic gaan s.v.p?
Dat heeft ze heus wel door hoor. Dat ze er al 2 jaar niets mee doet zegt genoeg denk je niet?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:04 schreef BeachBreeze het volgende:
Avances is ook wel een te groot woord. Ik probeer uit te stralen dat ik weg van haar ben, als ik avances zou maken zou ik het heel anders aanpakken, minder subtiel in ieder geval.![]()
Inderdaad, dit.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat heeft ze heus wel door hoor. Dat ze er al 2 jaar niets mee doet zegt genoeg denk je niet?
TS heeft nog niet helemaal in de gaten dat zijn love-interest een VROUW is en dus dit soort dingen als een radar oppiktquote:
Dat ziet een blinde nog wel als hij een beetje om haar heen dartelt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
TS heeft nog niet helemaal in de gaten dat zijn love-interest een VROUW is en dus dit soort dingen als een radar oppikt
Beste TS: dat mannen dit soort dingen nooit doorhebben voordat je met een spandoek langs de A3 staat is een geheel andere questie. Vrouwen hebben voelsprieten, capice?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:39 schreef Beach het volgende:
Je zoekt onbewust een moederfiguur omdat je geen goede band met jouw moeder hebt.
Een huwelijk is slechts een praktische hindernis? Kom op zeg.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:11 schreef smvs het volgende:
Wat een politiek correct gezeik hier zeg. Dat ze getrouwd zijn is slechts een praktische hindernis die even opzij gezet moet worden. Kunnen we nu weer ontopic gaan s.v.p?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:39 schreef BeachBreeze het volgende:
ik ben constant met vrouwen bezig,
Dat hoeft ook niet, dat ziet een blinde zo ook nog welquote:ik zou ook niet willen toegeven dat ik meer voor haar voel,
Gezellig BBQ-en met haar en haar man?quote:ik wil gewoon een gezellige band opbouwen buiten werk!
Man, lul niet zo slap, als je alleen een 'gezellige band' wil hebben postte je dit verhaal niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:39 schreef BeachBreeze het volgende:
ik zou ook niet willen toegeven dat ik meer voor haar voel, ik wil gewoon een gezellige band opbouwen buiten werk! vaag ben ik weeer
Een paar mensen weten wel hoe ik voor haar voel, maar zeker dat niet mijn hele omgeving dat opmerkt.. krijg er eigenlijk maar van een iemand subtiele opmerkingen over.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat hoeft ook niet, dat ziet een blinde zo ook nog wel
[..]
Gezellig BBQ-en met haar en haar man?
Precies!!quote:
En daar kreeg ik het echt met je te doenquote:Kortom, jullie hebben best een punt, maar waarom zou ze meteen happen?
Eensch. Maar ja de TS is verliefd en daarom dus blindquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Man, lul niet zo slap, als je alleen een 'gezellige band' wil hebben postte je dit verhaal niet.
Zij ziet je slechts als een leuke collega, jij ziet haar als meer dan dat. Jammer, koude douche nemen en verder gaan.
Nou, dat denk ik nou ook weer niet. Ik denk dat ze zich gewoon gevleid voeltquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:23 schreef Vivi het volgende:
Waarschijnlijk zit ze thuis met haar man te lachen om de smsjes van dat wanhopige verliefde knulletje van haar werk
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:07 schreef Vivi het volgende:
Dat ze het leuk vind om complimentjes te krijgen zegt niets, dat vindt iedere vrouw leuk namelijk, zolang het niet van Quasimodo afkomstig is.
Waar zeg ik dat ik bereid ben een huwelijk kapot te maken, en kan ik dat sowieso wel doen, het is niet mijn huwelijk hoor?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:07 schreef Vivi het volgende:
Ts, je kan dan wel [afbeelding]constant met vrouwen bezig zijn[afbeelding] maar je hebt er nog niet veel van begrepen blijkbaar. Dat ze het leuk vind om complimentjes te krijgen zegt niets, dat vindt iedere vrouw leuk namelijk, zolang het niet van Quasimodo afkomstig is.
Het feit dat je blijkbaar bereidt bent een huwelijk kapot te maken (waarbij ook nog eens kinderen in het spel zijn) zegt voor mij genoeg omtrent jouw moraal.
Maar goed, ik denk eerlijk gezegd niet dat je de kans krijgt aangezien ik n.a.v. jouw beschrijvingen nu niet echt de indruk heb dat ze meer dan oppervlakkige interesse in je heeft. En terecht, want de meeste geestelijk volwassen vrouwen vallen op mannen, niet op jongetjes
Deze vond ik werkelijk komisch, het zou natuurlijk kunnen, maargoed, dan stelt ze me sowieso teleur en is ze voor wat voor soort relatie dan ook een verkeerde keusquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:23 schreef Vivi het volgende:
Waarschijnlijk zit ze thuis met haar man te lachen om de smsjes van dat wanhopige verliefde knulletje van haar werk
Je wilde toch geen relatie omdat je haar huwelijk niet kapot wilde makenquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:07 schreef BeachBreeze het volgende:
[..]
Deze vond ik werkelijk komisch, het zou natuurlijk kunnen, maargoed, dan stelt ze me sowieso teleur en is ze voor wat voor soort relatie dan ook een verkeerde keus![]()
Klopt, daarom ''wat voor soort dan ook''quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:28 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je wilde toch geen relatie omdat je haar huwelijk niet kapot wilde maken![]()
opgelost, slotjequote:Op maandag 17 juli 2006 23:35 schreef BeachBreeze het volgende:
Ik heb haar nu twee weken niet gezien ofzo en mis der niet heel erg, loop wel alweer met een andere meid te flirten![]()
Uit het oog, uit het hart. Zo'n drama was dat 'niet om iemand heen kunnen' dus ook weer niet. Gewoon even niet zien en het probleem verdwijnt vanzelfquote:
...en die voelsprieten staan nogal eens te gevoelig afgesteld. Hoewel TS waarschijnlijk terecht 'genegeerd' wordt vanwege al het gedoe (hoewel 1 op de 3 huwelijken geen stand houdt, dus tsja, voor wat dat waard is..), merk ik dat er best veel vrouwen zijn die ieder beetje aandacht meteen interpreteren als 'sexuele aandacht'/relatiemateriaalaandacht.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:37 schreef Vivi het volgende:
TS heeft nog niet helemaal in de gaten dat zijn love-interest een VROUW is en dus dit soort dingen als een radar oppikt
Beste TS: dat mannen dit soort dingen nooit doorhebben voordat je met een spandoek langs de A3 staat is een geheel andere questie. Vrouwen hebben voelsprieten, capisce?
Nah nu dus weer een ander probleem gecreeerd. Die andere meid waar ik mee loop te flirten is GVD ook bezet! gek wordt je ervan! vrouwen, allemaal...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Uit het oog, uit het hart. Zo'n drama was dat 'niet om iemand heen kunnen' dus ook weer niet. Gewoon even niet zien en het probleem verdwijnt vanzelf.
En je krijgt nooit 't idee dat vrouwen 'ik ben al bezet' zeggen omdat ze dat soort flirts willen afkappen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:15 schreef BeachBreeze het volgende:
[..]
Nah nu dus weer een ander probleem gecreeerd. Die andere meid waar ik mee loop te flirten is GVD ook bezet! gek wordt je ervan! vrouwen, allemaal...
Misschien ligt het ergens anders aan dan de vrouwenquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:15 schreef BeachBreeze het volgende:
[..]
Nah nu dus weer een ander probleem gecreeerd. Die andere meid waar ik mee loop te flirten is GVD ook bezet! gek wordt je ervan! vrouwen, allemaal...
lijkt idd wel beetje 't zelfde 'probleem'....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:33 schreef WinnarJ het volgende:
(Té lang) met een meisje in je kop zitten zo'n zelfde probleem heb ik ook
Dat is een meisje bij de TS wellicht een MILF?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:33 schreef WinnarJ het volgende:
(Té lang) met een meisje in je kop zitten zo'n zelfde probleem heb ik ook
Ze is 34quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:31 schreef BeachBreeze het volgende:
Ik ben een man van 25, en al bijna 2 jaar ervaar ik een gevoel van verliefdheid, spanning, gemis, bij een vrouwelijke, getrouwde, moeder, ruim 10 jaar oudere collega.
Sjeses man durf je geen echte relatie aan, waarom wil je alleen bezette vrouwen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:51 schreef BeachBreeze het volgende:
Leeftijd is geen reden? Werkrelatie is geen reden? Kind is geen reden hoor!
Maar, als ik dan toch maar voor de bezette vrouwen ga, dan maar voor die ene zonder kind/ paar jaartjes jonger
Sorry hoor maar ik ga echt niet het kind van een ander opvoeden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:51 schreef BeachBreeze het volgende:
Leeftijd is geen reden? Werkrelatie is geen reden? Kind is geen reden hoor!
Maar, als ik dan toch maar voor de bezette vrouwen ga, dan maar voor die ene zonder kind/ paar jaartjes jonger
Das niet helemaal waar hoor; vrouwen kunnen ook aaaaardig afwachtend zijn. Helemaal als ze getrouwd zijn en een kind hebben, dan moeten ze zelf wel heel erg veel vlinders ontwikkelen voordat ze waar dan ook maar op ingaan.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:34 schreef Suuz_ het volgende:
das duidelijk, zij is een getrouwde moeder die het vast heel leuk vind om met je samen te werken maar that's it.
anders had ze na 2 jaar echt wel ergens op ingegaan of op z'n minst met je geflirt!
Wij vrouwen zijn ingewikkeld ik weet maar soms {en dan zeg ik soms} zijn dingen gewoon overduidelijk en erg simpel hoor![]()
Nee, maar ik heb af en toe last van een moreel verantwoordelijkheidsgevoel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Haar relatie met haar man is niet het probleem van de TS
ookal zijn ze 50 jaar getrouwd, 2 jaar wachten voor een vrouw is té lang. Believe me dan heeft ze GEEN interesse in jequote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:18 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Das niet helemaal waar hoor; vrouwen kunnen ook aaaaardig afwachtend zijn. Helemaal als ze getrouwd zijn en een kind hebben, dan moeten ze zelf wel heel erg veel vlinders ontwikkelen voordat ze waar dan ook maar op ingaan.
Mocht ze dan uiteindelijk happen, dan hoop ik voor TS dat ie het héél erg serieus meent met haar.. En aangezien hij haar nu al redelijk vergeten is, raad ik hem van harte aan te kappen met proberen.
Wat jij wilquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:37 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ookal zijn ze 50 jaar getrouwd, 2 jaar wachten voor een vrouw is té lang. Believe me dan heeft ze GEEN interesse in je![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |