abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 juli 2006 @ 00:52:58 #51
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40064075
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:33 schreef WinnarJ het volgende:
(Té lang) met een meisje in je kop zitten zo'n zelfde probleem heb ik ook
Dat is een meisje bij de TS wellicht een MILF?

Ik zie de TS nergens hert over sex hebben. Zoek je niet gewoon een moederfiguur?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40067922
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 01:31 schreef BeachBreeze het volgende:
Ik ben een man van 25, en al bijna 2 jaar ervaar ik een gevoel van verliefdheid, spanning, gemis, bij een vrouwelijke, getrouwde, moeder, ruim 10 jaar oudere collega.
Ze is 34
Ze heeft een kind
Ze werkt met je?

Hoeveel redenen wil je nog hebben om haar te vergeten?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40080944
Leeftijd is geen reden? Werkrelatie is geen reden? Kind is geen reden hoor!

Maar, als ik dan toch maar voor de bezette vrouwen ga, dan maar voor die ene zonder kind/ paar jaartjes jonger
pi_40082643
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 17:51 schreef BeachBreeze het volgende:

Maar, als ik dan toch maar voor de bezette vrouwen ga, dan maar voor die ene zonder kind/ paar jaartjes jonger
Sjeses man durf je geen echte relatie aan, waarom wil je alleen bezette vrouwen?
In your house I long to be
Room by room patiently
pi_40082866
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 17:51 schreef BeachBreeze het volgende:

Sorry hoor maar ik ga echt niet het kind van een ander opvoeden.

Verder kies ik liever vrouwen die 5 jaar jonger zijn dan die vijf jaar ouder zijn, maar ieder zijn meuk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40083580
das duidelijk, zij is een getrouwde moeder die het vast heel leuk vind om met je samen te werken maar that's it.

anders had ze na 2 jaar echt wel ergens op ingegaan of op z'n minst met je geflirt!
Wij vrouwen zijn ingewikkeld ik weet maar soms {en dan zeg ik soms} zijn dingen gewoon overduidelijk en erg simpel hoor
pi_40089415
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 19:34 schreef Suuz_ het volgende:
das duidelijk, zij is een getrouwde moeder die het vast heel leuk vind om met je samen te werken maar that's it.

anders had ze na 2 jaar echt wel ergens op ingegaan of op z'n minst met je geflirt!
Wij vrouwen zijn ingewikkeld ik weet maar soms {en dan zeg ik soms} zijn dingen gewoon overduidelijk en erg simpel hoor
Das niet helemaal waar hoor; vrouwen kunnen ook aaaaardig afwachtend zijn. Helemaal als ze getrouwd zijn en een kind hebben, dan moeten ze zelf wel heel erg veel vlinders ontwikkelen voordat ze waar dan ook maar op ingaan.

Mocht ze dan uiteindelijk happen, dan hoop ik voor TS dat ie het héél erg serieus meent met haar.. En aangezien hij haar nu al redelijk vergeten is, raad ik hem van harte aan te kappen met proberen.
Big dick.
pi_40089526
Haar relatie met haar man is niet het probleem van de TS
pi_40089565
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 23:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Haar relatie met haar man is niet het probleem van de TS
Nee, maar ik heb af en toe last van een moreel verantwoordelijkheidsgevoel.
Big dick.
pi_40089588
Nice guys finish last
pi_40089825
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 23:18 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Das niet helemaal waar hoor; vrouwen kunnen ook aaaaardig afwachtend zijn. Helemaal als ze getrouwd zijn en een kind hebben, dan moeten ze zelf wel heel erg veel vlinders ontwikkelen voordat ze waar dan ook maar op ingaan.

Mocht ze dan uiteindelijk happen, dan hoop ik voor TS dat ie het héél erg serieus meent met haar.. En aangezien hij haar nu al redelijk vergeten is, raad ik hem van harte aan te kappen met proberen.
ookal zijn ze 50 jaar getrouwd, 2 jaar wachten voor een vrouw is té lang. Believe me dan heeft ze GEEN interesse in je
pi_40090178
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 23:37 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

ookal zijn ze 50 jaar getrouwd, 2 jaar wachten voor een vrouw is té lang. Believe me dan heeft ze GEEN interesse in je
Wat jij wil
Big dick.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')