Nikki jaquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er is maar één parel in Waterland en dat is Watergang.
En?? Staat het er nog?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:56 schreef SilverBullet het volgende:
17:43:01 19-10-06 23 G BRAN PRIO 1 7731 7750 7734 AUTOMATISCHE BRANDMELDING (AvP: 16) (Melding: rookmelder) RUSTHOEVE BEJAARDENTEHUIS to WOLTHUISSINGEL 1 PURMEREND
Iemand info hier over? Ik keek toevallig op P2000 of er iets over een stroomstoring te lezen viel in Enschede, zie ik dit staan. Daar moet ik zaterdag weer aan het werk!![]()
Van 't weekend stond het er nog. Maar jij als vaste inwoner van Purmerend wist dat natuurlijk al!quote:Op donderdag 28 december 2006 05:05 schreef _JBX_ het volgende:
[..]
En?? Staat het er nog?
Verder niet veel inwoners van Purmerend zie ik? Topic is al een tijdje stervende.. woon er zelf al ruim 8 jaar en zou er niet weg willen![]()
De Gors-Zuid.quote:Op zondag 31 december 2006 13:40 schreef intered het volgende:
en wat is het goede deel van de Gors ?
Daar is de jeugd van 'P-Town' erg goed in inderdaad, en dat terwijl ze (bijna) allemaal gloednieuw zijnquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:32 schreef SilverBullet het volgende:
Dr waren lekker veel bushokjes gesneuveld zag ik vandaag.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:47 schreef intered het volgende:
[..]
pfff gelukkig ik woon in het goede gedeelte![]()
't Zou voor jou wel fijn zijn als dat nieuwe station een keer af is dan!quote:Op zondag 21 januari 2007 14:57 schreef Paikea het volgende:
Mijn vriend woont in Purmerland, vond ik wel even een vermelding waard![]()
Komen ook bijna elke week in Purmerend, bij het Cafe of de Heeren...
En ik zie het station ook wel erruuug vaak![]()
Het station? Dr zijn er 2 ja.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:57 schreef Paikea het volgende:
Mijn vriend woont in Purmerland, vond ik wel even een vermelding waard![]()
Komen ook bijna elke week in Purmerend, bij het Cafe of de Heeren...
En ik zie het station ook wel erruuug vaak![]()
Ach, zolang de treinen rijden vind ik het prima hoor.. (Ik heb het nu over CS)quote:Op zondag 21 januari 2007 15:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Zou voor jou wel fijn zijn als dat nieuwe station een keer af is dan!
Waar kom je vandaan dan?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:09 schreef Paikea het volgende:
Eigenlijk voel ik me al een rasechte Noord-Hollander
Sterkte met inburgeren!quote:Op zondag 21 januari 2007 15:11 schreef Paikea het volgende:
Brabant...
Ik ben uitgeburgerd, ik kan er dus niet over meepraten!quote:Op zondag 21 januari 2007 15:14 schreef Paikea het volgende:
Och, ik betrapte me er pas geleden op dat ik al zin zei met een S
"Ik heb dr geen sin in!" haha
Nichtje van mijn vriend heeft een vriend die oorspronkelijk vlak bij mij vandaan komt, en die wonen nu in Purmerend. Hij zei dat het inburgeren daar best meevalt?
Of heb jij andere verhalen
Waarom ben je weggegaan? Sorry hoor, te lui om heel het topic door te lezenquote:Op zondag 21 januari 2007 15:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ben uitgeburgerd, ik kan er dus niet over meepraten!
Omdat ik ver weg studeerde en op kamers wilde.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:18 schreef Paikea het volgende:
[..]
Waarom ben je weggegaan? Sorry hoor, te lui om heel het topic door te lezen
Dus je wordt er niet voor betaald??quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:32 schreef Sense het volgende:
Ik ga binnenkort naar Purmerend verhuizen.
En het is nog vrijwillig ook![]()
Aan het Leeghwaterpark, aan de kant van de ringvaart en het zwembad.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:35 schreef Tharalom het volgende:
[..]
Dus je wordt er niet voor betaald??![]()
Nee geintje, ik hoop dat je je er thuis zult voelen. Ik vond het 3x niks, maar dat kan voor iemand anders natuurlijk heel anders uitpakken.
Welke wijk ga je wonen?
Ik ook!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:32 schreef Sense het volgende:
Ik ga binnenkort naar Purmerend verhuizen.
En het is nog vrijwillig ook![]()
Ah, een mede-slachtofferquote:
In Weidevenne, vanuit Zaandam .quote:Op donderdag 5 april 2007 13:45 schreef Sense het volgende:
[..]
Ah, een mede-slachtoffer![]()
Waar ga je precies wonen in het pittoreske Purmereutel? En waar kom je vandaan?
Ach...Purmerend, Zaandam, Heerhugowaard...tis toch allemaal één pot nat, dus wat maakt het uitquote:Op donderdag 5 april 2007 13:50 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
In Weidevenne, vanuit Zaandam .
Maar kom oorspronkelijk uit Heerhugowaard.
Welk gedeelte?quote:
Sinds het ontstaan is?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:16 schreef Paxlie het volgende:
Sinds wanneer hoort Purmerend bij Waterland?
In Zuid, aan de kant van het Purmerbos daarzo. Eerst woonde ik in Noord. Echt een vreselijke pauperzooi daar. Ze wilden een aantal jaar de Purmer-Noord verbeteren, maar dat is zeker niet gelukt/quote:
Klopt, ik ben van Overwhere naar Noord gegaan, en t is toch iets heel anders zeg maar...quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:10 schreef Stoeptegel03 het volgende:
[..]
In Zuid, aan de kant van het Purmerbos daarzo. Eerst woonde ik in Noord. Echt een vreselijke pauperzooi daar. Ze wilden een aantal jaar de Purmer-Noord verbeteren, maar dat is zeker niet gelukt/
http://nl.wikipedia.org/wiki/Waterland_(gemeente)quote:
De gemeente Waterland is een gevolg van gemeentelijke herindelingen, er kunnen dus geen rechten aan worden ontleend. Waterland als streek bestaat al veel langer, en heeft natuurlijk als parel het Prachtige Purmerend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:22 schreef Paxlie het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Waterland_(gemeente)
Waterland is geen Purmerend
Parel van Waterland is natuurlijk Monnickendam
Nee vrije sector,.. kost wat, maar dan heb je ook wat.. En we hebben eigenlijk alleen tijdelijk een huisje nodig zodat we in de tussentijd naar een koopwoning kunnen zoeken (ik hoop P'end, zij liever zaandam met die ouwe krakkemikige....quote:
Succes, ik geloof dat leuke huizen in Purmerend best duur zijn...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:16 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Nee vrije sector,.. kost wat, maar dan heb je ook wat.. En we hebben eigenlijk alleen tijdelijk een huisje nodig zodat we in de tussentijd naar een koopwoning kunnen zoeken (ik hoop P'end, zij liever zaandam met die ouwe krakkemikige....)..
Yeah, vooral vrije sector EN in het centrum.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Succes, ik geloof dat leuke huizen in Purmerend best duur zijn...
2 jaar geleden nog wel, heerlijke dubbelgevouwen pizza (kan niet op de naam komen, hoe heet zo'n ding ook alweer)quote:Op donderdag 18 september 2008 03:26 schreef Man-E-Faces het volgende:
Hier in Raamsdonksveer is geeneen NS-station te bekennen. In Purmerend staan er gelijk (1,2,3) Drie!
Staat Ferids Grill er nog?
Second thatquote:
Purmer Noord, da's nogal een achterbuurt, toch?quote:
grote stukken wel ja maar ik woon in een mooi stukje zonder tokkiesquote:Op zondag 29 maart 2009 21:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Purmer Noord, da's nogal een achterbuurt, toch?
Waar?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
grote stukken wel ja maar ik woon in een mooi stukje zonder tokkies
Ah okquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:57 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
In het groene gedeelte (park, golfbaan, vrijstaande "villa's")
Goed bezig.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:57 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
In het groene gedeelte (park, golfbaan, vrijstaande "villa's")
En niet eens zo slecht te etenquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:06 schreef The_Flash het volgende:
P'render uit Weidevenne hier, woonde vroeger in Noord en het aantal tokkie's viel wel meeof misschien is dat omdat ik toen 7 was
Ararat is trouwens ook wel het bezoeken waard, en goedkoper dan Babylon.
kloptquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:46 schreef The_Flash het volgende:
[..]
klopt![]()
ga er soms heen als ik klaar ben bij Albert Heijn (werken dus)![]()
Zoiets, heb wel een hoop mensen lopen commanderenquote:
Same here van 1996 t/m 1998. Ik heb de verbouwing & inrichting van de oude AH naar de nieuwe opzet, compleet met food-plein in het midden (die nu helaas weer weg is) meegemaaktquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Same here van 1996 t/m 1998. Ik heb de verbouwing & inrichting van de oude AH naar de nieuwe opzet, compleet met food-plein in het midden (die nu helaas weer weg is) meegemaakt
Ik oooook! Dan wast blijkbaar toch iets eeder. Dan moet ik je toch wel kennen van gezicht. Werkte je toen ook met Jeffrey & Martijn als ' leidinggevenden' ?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Same here van 1996 t/m 1998. Ik heb de verbouwing & inrichting van de oude AH naar de nieuwe opzet, compleet met food-plein in het midden (die nu helaas weer weg is) meegemaakt
En Mark. En Niels die een poging deed. Wies en Henny als MTquote:Op zondag 21 juni 2009 13:42 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik oooook! Dan wast blijkbaar toch iets eeder. Dan moet ik je toch wel kennen van gezicht. Werkte je toen ook met Jeffrey & Martijn als ' leidinggevenden' ?
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En Mark. En Niels die een poging deed. Wies en Henny als MT
Pffff, geen idee hoe die gasten heettenquote:Op zondag 21 juni 2009 13:42 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik oooook! Dan wast blijkbaar toch iets eeder. Dan moet ik je toch wel kennen van gezicht. Werkte je toen ook met Jeffrey & Martijn als ' leidinggevenden' ?
Jullie volo's komen alles hier doen: winkelen, bioscoop, tuincentra, bouwmarkten, ziekenhuis....toch niet zo geweldig he dat Volendamquote:Op zondag 21 juni 2009 13:45 schreef Anniebab het volgende:
Ik kom bijna wekelijks in Purmerend en vind t een heerlijk winkel-stadje.
moet je niet de purmerenders op de koffie krijgen die van alles kopen in Volendam ... en van alles laten doen door bouwvakkers uit Volendam..quote:Op zondag 21 juni 2009 23:52 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jullie volo's komen alles hier doen: winkelen, bioscoop, tuincentra, bouwmarkten, ziekenhuis....toch niet zo geweldig he dat Volendam
Gewoon de vul-afdeling, Non-Foodquote:Op zondag 21 juni 2009 23:51 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Pffff, geen idee hoe die gasten heetten
Op welke afdeling werkte je toen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |