http://nl.wikipedia.org/wiki/Waterland_(gemeente)quote:
De gemeente Waterland is een gevolg van gemeentelijke herindelingen, er kunnen dus geen rechten aan worden ontleend. Waterland als streek bestaat al veel langer, en heeft natuurlijk als parel het Prachtige Purmerend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:22 schreef Paxlie het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Waterland_(gemeente)
Waterland is geen Purmerend
Parel van Waterland is natuurlijk Monnickendam
Nee vrije sector,.. kost wat, maar dan heb je ook wat.. En we hebben eigenlijk alleen tijdelijk een huisje nodig zodat we in de tussentijd naar een koopwoning kunnen zoeken (ik hoop P'end, zij liever zaandam met die ouwe krakkemikige....quote:
Succes, ik geloof dat leuke huizen in Purmerend best duur zijn...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:16 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Nee vrije sector,.. kost wat, maar dan heb je ook wat.. En we hebben eigenlijk alleen tijdelijk een huisje nodig zodat we in de tussentijd naar een koopwoning kunnen zoeken (ik hoop P'end, zij liever zaandam met die ouwe krakkemikige....)..
Yeah, vooral vrije sector EN in het centrum.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Succes, ik geloof dat leuke huizen in Purmerend best duur zijn...
2 jaar geleden nog wel, heerlijke dubbelgevouwen pizza (kan niet op de naam komen, hoe heet zo'n ding ook alweer)quote:Op donderdag 18 september 2008 03:26 schreef Man-E-Faces het volgende:
Hier in Raamsdonksveer is geeneen NS-station te bekennen. In Purmerend staan er gelijk (1,2,3) Drie!
Staat Ferids Grill er nog?
Second thatquote:
Purmer Noord, da's nogal een achterbuurt, toch?quote:
grote stukken wel ja maar ik woon in een mooi stukje zonder tokkiesquote:Op zondag 29 maart 2009 21:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Purmer Noord, da's nogal een achterbuurt, toch?
Waar?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
grote stukken wel ja maar ik woon in een mooi stukje zonder tokkies
Ah okquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:57 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
In het groene gedeelte (park, golfbaan, vrijstaande "villa's")
Goed bezig.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:57 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
In het groene gedeelte (park, golfbaan, vrijstaande "villa's")
En niet eens zo slecht te etenquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:06 schreef The_Flash het volgende:
P'render uit Weidevenne hier, woonde vroeger in Noord en het aantal tokkie's viel wel meeof misschien is dat omdat ik toen 7 was
Ararat is trouwens ook wel het bezoeken waard, en goedkoper dan Babylon.
kloptquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:46 schreef The_Flash het volgende:
[..]
klopt![]()
ga er soms heen als ik klaar ben bij Albert Heijn (werken dus)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |