Same here van 1996 t/m 1998. Ik heb de verbouwing & inrichting van de oude AH naar de nieuwe opzet, compleet met food-plein in het midden (die nu helaas weer weg is) meegemaaktquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Same here van 1996 t/m 1998. Ik heb de verbouwing & inrichting van de oude AH naar de nieuwe opzet, compleet met food-plein in het midden (die nu helaas weer weg is) meegemaakt
Ik oooook! Dan wast blijkbaar toch iets eeder. Dan moet ik je toch wel kennen van gezicht. Werkte je toen ook met Jeffrey & Martijn als ' leidinggevenden' ?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Same here van 1996 t/m 1998. Ik heb de verbouwing & inrichting van de oude AH naar de nieuwe opzet, compleet met food-plein in het midden (die nu helaas weer weg is) meegemaakt
En Mark. En Niels die een poging deed. Wies en Henny als MTquote:Op zondag 21 juni 2009 13:42 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik oooook! Dan wast blijkbaar toch iets eeder. Dan moet ik je toch wel kennen van gezicht. Werkte je toen ook met Jeffrey & Martijn als ' leidinggevenden' ?
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En Mark. En Niels die een poging deed. Wies en Henny als MT
Pffff, geen idee hoe die gasten heettenquote:Op zondag 21 juni 2009 13:42 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik oooook! Dan wast blijkbaar toch iets eeder. Dan moet ik je toch wel kennen van gezicht. Werkte je toen ook met Jeffrey & Martijn als ' leidinggevenden' ?
Jullie volo's komen alles hier doen: winkelen, bioscoop, tuincentra, bouwmarkten, ziekenhuis....toch niet zo geweldig he dat Volendamquote:Op zondag 21 juni 2009 13:45 schreef Anniebab het volgende:
Ik kom bijna wekelijks in Purmerend en vind t een heerlijk winkel-stadje.
moet je niet de purmerenders op de koffie krijgen die van alles kopen in Volendam ... en van alles laten doen door bouwvakkers uit Volendam..quote:Op zondag 21 juni 2009 23:52 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jullie volo's komen alles hier doen: winkelen, bioscoop, tuincentra, bouwmarkten, ziekenhuis....toch niet zo geweldig he dat Volendam
Gewoon de vul-afdeling, Non-Foodquote:Op zondag 21 juni 2009 23:51 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Pffff, geen idee hoe die gasten heetten
Op welke afdeling werkte je toen?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:39 schreef Nouk het volgende:
[..]
Gewoon de vul-afdeling, Non-Food. Samen met Tessa intertijd, Mark W., Esther, Die 3 Chinezen..
Echt waarquote:
mod: maak er anders ff een Albert Heijn ex-werknemers topic van...quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:18 schreef Nouk het volgende:
[..]
Echt waar. Een andere tijd dus, anders had je die namen wel herkend
.
Ik heb ook nog bij de Big Boss gewerkt achter de kassa in P'rend, jaja..
Die op het kruispunt bij de brandweer?quote:Op zondag 19 juli 2009 01:57 schreef Roma-Totti het volgende:
Kan iemand die flitspaal die tussen het stadje en het ziekenhuis staat niet slopen?![]()
Vanavond Hardcore Resistancequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:20 schreef The_Flash het volgende:
Is er binnenkort nog wat te beleven in de P3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |