jij heb geen huis hanna !quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:52 schreef Kings het volgende:
[..]
He! Dat is in het mariendal.........................heeee daar haal ik altijd ijsjes..... heeeejj..das mijn huis!
HHMMM>....... met die lekker slagroomquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:54 schreef Phoenix78 het volgende:
ooh ijs... nog een voordeel van DH: Laan !
mail me dan menquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
We wachten even op Moussie en MikeyMo
quote:
maar die apen laan is gewoon dicht in de winter, wat is dat voor ijsboer!quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:54 schreef Phoenix78 het volgende:
ooh ijs... nog een voordeel van DH: Laan !
Ik kan een heel boek schrijven over jou leven !quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:49 schreef Kings het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat rens? Ooit verdiept in mijn leven?
Waar werk je?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:52 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik kan een heel boek schrijven over jou leven !
Ja.quote:
Ja.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:14 schreef Rensjebree het volgende:
ja dat wil je wel weten he !
Ja. Waaromquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:15 schreef Rensjebree het volgende:
waarom zou je dat willen weten ?
K' weenie als je zegt waar je werkt kan ik wel wat verzinnenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:24 schreef Rensjebree het volgende:
ja nou, waarom!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:25 schreef Rensjebree het volgende:
nu alleen nog in de engel!
Voor de rest ben ik werkeloos
je bent 15 gast!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Je bent gewoon lui!
Neem een voorbeeld aan mij: Ik heb nog nooit gewerkt...
Ik ben er al een eeuwigheid niet geweest (en überhaupt maar een paar keer), maar ik kan me herinneren dat de sfeer er jaren geleden in ieder geval goed was. Een aardig contrast met de sfeer die buiten zo nu en dan merkbaar was.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:07 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik ben altijd in de engel ! vechten in de engel, bijna nooit!
Engel is er altijd een goede sfeeer,quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ben er al een eeuwigheid niet geweest (en überhaupt maar een paar keer), maar ik kan me herinneren dat de sfeer er jaren geleden in ieder geval goed was. Een aardig contrast met de sfeer die buiten zo nu en dan merkbaar was.
Overigens sowieso al jaren niet in Den Helder geweest.
De Bliksem is/was ook wel eens leuk toch? Ben daar overigens ook maar 1 of 2 keer binnen geweest, even vanuit de Engel. Over de muziek in de Engel heb ik inderdaad nooit veel te klagen gehad (alleen toen Immolation niet kwam, dat vond ik het klagen waard, 10 jaar terug ofzoquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:33 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Engel is er altijd een goede sfeeer,
en veel slayer ! de rest van de straat hebben we weinig mee temaken
De groene of die in Schagen ?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:30 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
je bent 15 gast!
Ik zit net een dag thuis,
en ik werk in de engel dat is ook werk!
Laten we het niet over de Engel in Schagen hebben, alsjeblieft.quote:
Heel goed, je was me voor.quote:
10 jaar, toen zaten we nog aan de andere kantquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
De Bliksem is/was ook wel eens leuk toch? Ben daar overigens ook maar 1 of 2 keer binnen geweest, even vanuit de Engel. Over de muziek in de Engel heb ik inderdaad nooit veel te klagen gehad (alleen toen Immolation niet kwam, dat vond ik het klagen waard, 10 jaar terug ofzo).
Wanneer is die tent verhuisd dan? Daar weet ik niks van, wat op zich niet zo heel vreemd is trouwens.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:39 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
10 jaar, toen zaten we nog aan de andere kantnu zijn we nog groter, ruiger, nog meer muziek nog meer bier alleen mis ik nog wat tieten
[ afbeelding ]
Ok, dan ben ik net na die verhuizing een paar keer geweest, want het komt me heel bekend voor op die foto. Ik was een jaar of 15 of 16 toen ik er voor het eerst kwam (en waarschijnlijk niet veel ouder toen ik voor het laatst was).quote:
Mijn nichtjes vragen altijd waarom ik 'hiero' en 'daaro' zeg, maar ik kan het nooit uitleggenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:44 schreef Susi het volgende:
Praten jullie ook zo Helders trouwens ?
Ik had een collega voorheen die echt ontzettend Helders praten, geweldig accent is dat
ik was ook ongeveer zo oud toen ik daar binnen kwam huppelen. tijd dat je weer eens komt !quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik net na die verhuizing een paar keer geweest, want het komt me heel bekend voor op die foto. Ik was een jaar of 15 of 16 toen ik er voor het eerst kwam (en waarschijnlijk niet veel ouder toen ik voor het laatst was).
ik praat heel erg heldersquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:44 schreef Susi het volgende:
Ik had een collega voorheen die echt ontzettend Helders praten, geweldig accent is dat
Ah, dat zeg ik ook : hieroooow ofzo ietsquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn nichtjes vragen altijd waarom ik 'hiero' en 'daaro' zeg, maar ik kan het nooit uitleggen
Ja, ik was daarooquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah, dat zeg ik ook : hieroooow ofzo iets
hunnie, is ook zo helders woordquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn nichtjes vragen altijd waarom ik 'hiero' en 'daaro' zeg, maar ik kan het nooit uitleggen
Ik ken meerdere mensen uit DH en omgeving, maar ik heb ze nog nooit op een accent kunnen betrappen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:44 schreef Susi het volgende:
Ik kom nooit in Den Helder en zie dat op korte termijn ook niet zo snel veranderen. Heb het niet zo op die stad.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:46 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
ik was ook ongeveer zo oud toen ik daar binnen kwam huppelen. tijd dat je weer eens komt !![]()
![]()
Ja weet niet wat je mistquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ken meerdere mensen uit DH en omgeving, maar ik heb ze nog nooit op een accent kunnen betrappen.
Ik woon zelf al mijn hele leven in Schagen, dus zeker geen Helders accent. Ook geen andere accenten trouwens.
[..]
Ik kom nooit in Den Helder en zie dat op korte termijn ook niet zo snel veranderen. Heb het niet zo op die stad.
Klopt. Nou ja, ik weet wat ik een paar jaar terug miste en dat was geen reden er iets aan te doen.quote:
Helemaal niet ? Ik zat laatst de Wikipagina van het West-Fries door te lezen, en toen kwam ik er achter dat ik nog wel tegenvallend veel dingen uit het WF zeg : dingen als 'kennen/leggen' uiteraard, maar ook zinnen beginnen met 'Noh' en 'skitterend'. Ik zeg meestal ook Skagenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ken meerdere mensen uit DH en omgeving, maar ik heb ze nog nooit op een accent kunnen betrappen.
Ik woon zelf al mijn hele leven in Schagen, dus zeker geen Helders accent. Ook geen andere accenten trouwens.
ja dat is WF, dat spreek ik nog door mijn helders accent heen,quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Helemaal niet ? Ik zat laatst de Wikipagina van het West-Fries door te lezen, en toen kwam ik er achter dat ik nog wel tegenvallend veel dingen uit het WF zeg : dingen als 'kennen/leggen' uiteraard, maar ook zinnen beginnen met 'Noh' en 'skitterend'. Ik zeg meestal ook Skagen
Ik spreek gewoon ABN. Dat is niet ongebruikelijk in Schagen, ik denk dat je het West-Fries meer in de dorpen om Schagen heen tegen komt dan in Schagen zelf. Mijn ouders komen hier ook niet vandaan, dus daar heb ik gelukkig dat verschrikkelijke accent ook niet van overgenomen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Helemaal niet ? Ik zat laatst de Wikipagina van het West-Fries door te lezen, en toen kwam ik er achter dat ik nog wel tegenvallend veel dingen uit het WF zeg : dingen als 'kennen/leggen' uiteraard, maar ook zinnen beginnen met 'Noh' en 'skitterend'. Ik zeg meestal ook Skagen
ik heb zelf 4 jaar lang in schagen op school gezetenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik spreek gewoon ABN. Dat is niet ongebruikelijk in Schagen, ik denk dat je het West-Fries meer in de dorpen om Schagen heen tegen komt dan in Schagen zelf. Mijn ouders komen hier ook niet vandaan, dus daar heb ik gelukkig dat verschrikkelijke accent ook niet van overgenomen.
Ik heb 2 jaar lang tentamens en examens in Den Helder moeten doen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:56 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
ik heb zelf 4 jaar lang in schagen op school gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |