Leuk theater voor muziek, voor cabaret en andere voorstellingen met vooral spraak is de akoestiek gewoon heel erg slecht.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:46 schreef Doedezemaar het volgende:
We waren gisteren in de Kampanje bij de voorstelling van Yorick van Norden met de platenkast van Paul McCartney en de heren hadden lekker gegeten bij Mitho vertelden ze. Het was nogal veel, dus ze kregen een doggybag mee naar huis. Zelfde ervaring als de onze in Schagen.
Leuk theater trouwens, ik was er nog nooit geweest.
Nooit zo over nagedacht maar dat klopt wel. Zit bij cabaret dan ook liever in de voorste helft, achterin is het slecht te verstaan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Leuk theater voor muziek, voor cabaret en andere voorstellingen met vooral spraak is de akoestiek gewoon heel erg slecht.
We zaten in de kleinste zaal en dat ging prima met de akoestiek, Yorick houdt nogal van vertellenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Leuk theater voor muziek, voor cabaret en andere voorstellingen met vooral spraak is de akoestiek gewoon heel erg slecht.
Ah ja ik heb het over de grote zaal.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We zaten in de kleinste zaal en dat ging prima met de akoestiek, Yorick houdt nogal van vertellenleuk intiem sfeertje zo.
Dat viel me bij het optreden van de luchtmacht kapel ook op: de gesproken woorden vielen een beetje weg achterin, en de muziek klinkt fantastisch.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nooit zo over nagedacht maar dat klopt wel. Zit bij cabaret dan ook liever in de voorste helft, achterin is het slecht te verstaan.
Ik zat rij 4, was prima.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat viel me bij het optreden van de luchtmacht kapel ook op: de gesproken woorden vielen een beetje weg achterin, en de muziek klinkt fantastisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |