Precies hetzelfde geldt voor ICRm natuurlijk. Die zitten nog aanzienlijk beter dan (nog vaak niet gereviseerde) koplopersquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:30 schreef Wadloper het volgende:
[..]
ICM moet lekker in Groningen en Leeuwarden blijven![]()
Zijn mooie treinen, zitten goed
Daar ben ik het toch niet mee eens!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies hetzelfde geldt voor ICRm natuurlijk. Die zitten nog aanzienlijk beter dan (nog vaak niet gereviseerde) koplopers
Daar ga zo eens mee spelen...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:17 schreef Zug-Chef het volgende:
Tadaaaaaaaaaaaaaa
http://planner2007.ns.nl
Het gehele Veolia stuk staat er niet in, reizen naar bijvoorbeeld Valkenburg of Venray is niet meer te plannen (of nog niet)
Er zijn daar stations waar zo weinig mensen instappen, dat zelfs sommige stoptreinen er niet altijd stoppen. Sneltreinen stoppen sowieso niet overal, dat is het verschil.quote:
Nee, s'avonds zijn het er 2. En dan nog, er is meer dan alleen lw-gnquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
vind ut toch wel debiel van arriva dat ze alleen 2 bakkige GTWs gekocht hebben?
leeuwarden - groningen wordt voor zo ver ik weet bjina altijd met 4 bakken gereden? :S
Ze hebben 16 stellen met 2 bakken gekocht en 27 met 3 bakken. Op Leeuwarden - Groningen wordt veel in wisselende samenstellingen gereden. In de spits is de sneltrein nu 4 bakken en buiten de spits 2. De .20 stoptrein heeft in de spits meestal 3 of 4 bakken en buiten de spits maar 2. Het hangt er vanaf of ze er een DH1 of een DH2 aanhangen. De .50 stoptrein heeft tegenwoordig bijna standaard nu 3 bakken. Al wordt er voor de ochtendspits wel eens een extra bak aangehangen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
leeuwarden - groningen wordt voor zo ver ik weet bjina altijd met 4 bakken gereden? :S
Die GTW's zijn ook gewoon koppelbaar, dus twee tweetjes is netjes vier bakken, lijkt mij.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
Ja laat nou maar zittenquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:21 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
maandag of dinsdag gaat ie in de herkansing op een beter tijdstip
*promised*
![]()
Nee, overstappen in Soestduinenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:34 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Geen directe Intercity meer naar enschede vanaf Rotterdam?
Zoiets cools zou ik nog niet eens erg vindenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, overstappen in Soestduinen
Sorry, flauw![]()
om het halve uur toch?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:44 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Oh, alleen maar 4 keer per dag een intercity zonder overstap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |