Helmondquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:51 schreef Q. het volgende:
Lelystad of Den Helder of Helmond.
Weet je wat jíj in de mond mag nemen? Mijn dikke, vette zweetlul!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:52 schreef Jett het volgende:
De enige steden zijn: Amsterdam, Den Haag en Rotterdam. De rest mag het niet in zijn mond nemen om zich stad te noemen.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:54 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Lelystad en Almere, je moest eens weten wat voor tuig er in die steden rondhuppelt.
Ben blij dat ik er weg ben na 20 jaarquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:54 schreef Spockjuh_ het volgende:
dordrecht heeft overigens wel een schitterend centrum, overdaad aan historische panden..
ik nomineer Arnhem, nare mensen, grijze stad en staan altijd garant voor een schandaaltje of 3 per jaar..
Welke van de tientallen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:56 schreef Kindervriend het volgende:
dat winkelcentrum al
Heet jij Jackson met je achternaamquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:53 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Weet je wat jíj in de mond mag nemen? Mijn dikke, vette zweetlul!
eh... dordrecht, niet venloquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:00 schreef Coenebaas het volgende:
een vreselijk accent: "Dordt de gakste hey....." en "Ken je ut zien uf zeuh"![]()
Ik wíst dat Lelystad genoemd zou wordenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:51 schreef Q. het volgende:
Lelystad of Den Helder of Helmond.
Doe niet zo stoer man.quote:
Ja nooit gezegd dat die gasten origineel zijnquote:
Als Eindhovenaar (27 jaar inmiddels) ben ik het toch wel een klein beetje met je eensquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:03 schreef Xebrozius het volgende:
Eindhoven mag van mij ook binnen nu en 24 uur tegen de vlakte...
Dus een stad moet crimineel zijn, veel allochtonen hebben, veel junks en B&W met een niveau van -2??quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:52 schreef Jett het volgende:
De enige steden zijn: Amsterdam, Den Haag en Rotterdam. De rest mag het niet in zijn mond nemen om zich stad te noemen.
Daarom zijn de zogenaamde ''wannabe-steden'' pauper.
't Is Jett maar hoor. Het kind weet niet waar ze over praat.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dus een stad moet crimineel zijn, veel allochtonen hebben, veel junks en B&W met een niveau van -2??
Blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dus een stad moet crimineel zijn, veel allochtonen hebben, veel junks en B&W met een niveau van -2??
Eindelijk een zinvolle bijdrage aan dit topic. En ja, ik woon ook in Eindhoven.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:03 schreef Xebrozius het volgende:
Er zijn maar een paar pauper stedenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:07 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Okay, ik klap effe alle 100 steden van Nederland in een poll.
Denk na, nerd.
Bepaal jij dat? Een stad 'is' niet pauper, een stad 'vind' je pauper, achterlijk ventje.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar pauper steden
denk na
kutduif
Paranoia?quote:
je hebt dus een stukje centrum gezienquote:Gewoon... weet ik veel hoe dat heet. Hét winkelcentrum. Als je het station uitloopt... Erg lelijk in ieder geval. Van die blokken zijn het. Allemaal dezelfde gebouwtjes en alle standaardwinkels zitten er een keer of 2 á 3. Score, M@W, honderden telefoonwinkels, etc. En dan is er ook nog de koopgoot. Alleen van de naam al moet ik huilen.
Jij bent wel snel op je pikkie getraptquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:14 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Bepaal jij dat? Een stad 'is' niet pauper, een stad 'vind' je pauper, achterlijk ventje.
Heb je 'subjectiviteit' al op school gehad? Maar inderdaad, ik zou m'n ongelijk ook niet toegeven hoor.
Tussenstand:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar pauper steden
denk na
kutduif
Wat is dan wel hét winkelcentrum? Ik volg je niet helemaal... Moet ik het hele stadscentrum doorpluizen om er een oordeel over te kunnen geven?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Paranoia?
[..]
je hebt dus een stukje centrum gezienNiet echt hét winkelcentrum. En de koopgoot heet niet 'koopgoot'
Ah...zeker niet vaak op de Citadel en omgeving geweest...die beton, glas en metalen jungle waar zelfs de patatbakkies zorgen zo snel mogelijk weg te zijn omdat ze er niet gevonden willen worden. Sowieso het hele centrum en station...ik ken crematoria die meer sfeer uitstralen dat die bouwwanhoop.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:23 schreef Radjesh het volgende:
Almere is juist een mooie stad.. Beter dan die pauper steden als Dordrecht, Amsterdam en Rotterdam.
Heerlen is de stad met de meeste ingevallen wangen. Wat een gore junkenkoppen hebben die lui daar.quote:
Dat is een eiland. Hollum heet die stad er op tochquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:29 schreef Dracuu het volgende:
ameland
kan wel, dr is geen reet te belevenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is een eiland. Hollum heet die stad er op toch?
Daar ben jezelf bij.quote:
Stilburg kun je beter plaatsen onder de categorie: Het meest pauperige dorp van het land.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:31 schreef Kindervriend het volgende:
Waar blijft Tilburg trouwens?
Of heeft het 'imagoverbeterings-beleid' van de stad dan nu al zijn vruchten afgeworpen?
Ha-ha-ha, BadKeukenBakkes heeft de pretpet weer op hoor.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:36 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Stilburg kun je beter plaatsen onder de categorie: Het meest pauperige dorp van het land.
Nes, Ballum, burenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is een eiland. Hollum heet die stad er op toch?
quote:
Volendamquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:37 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe heet dat vissersgedoe ook alweer met al die klompen en coke??
Dat is ook pauper![]()
Wist je dat je zelf ook de rechten hebt om een topic te openen? Tof is dat, jong! Probeer maar eens.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:52 schreef robert-dirksen het volgende:
Als je dan toch bezig ben, maak ook een topic aan van de meest papuere dorp van het land![]()
Nah, weet geen kutdorp eigenlijk, naja, dat kwam vroeger wel eens op Sixpack dat was ook wel funquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:57 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Wist je dat je zelf ook de rechten hebt om een topic te openen? Tof is dat, jong! Probeer maar eens.
ook gelijk wat ik dachtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:51 schreef NightH4wk het volgende:
Dordrecht idd.
Waarom denk je dat het de drugshoofdstad van Nederland heet?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Heerlen is de stad met de meeste ingevallen wangen. Wat een gore junkenkoppen hebben die lui daar.
Dat is een buitenwijk van Amsterdam, telt nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:24 schreef C2C het volgende:
almere
Zweet de jouwe dan altijd? nerveus over het formaat?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:53 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Weet je wat jíj in de mond mag nemen? Mijn dikke, vette zweetlul!
Whoehaha, alle lachers op je hand! Leuk man!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:32 schreef Kresj het volgende:
[..]
Zweet de jouwe dan altijd? nerveus over het formaat?![]()
Ik vind Arnhem juist een hele leuke stad.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:54 schreef Spockjuh_ het volgende:
ik nomineer Arnhem, nare mensen, grijze stad en staan altijd garant voor een schandaaltje of 3 per jaar..
Bier en moeheid... sorry... Slechte combinatie...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:34 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Whoehaha, alle lachers op je hand! Leuk man!
Mijn ex woont er en dat is al reden genoeg om ook Zaandam te nominerenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:13 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Zaandam - De hele uitstraling van Zaandam vind ik niks... Lauwe sfeer ook wel
lelystad valt best wel mee.., me broer woont boven de winkelstraat dus dat is lekker dichtbijquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:32 schreef Coastertommm het volgende:
Lelystad, ik woon er zelf![]()
. Je zou de binnenstad eens moeten zien, echt te lelijk. Allemaal betonnen shit wat er staat. Almere is in vergelijking met Lelystad nog mooi.
arnhem is juist urbanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:54 schreef Spockjuh_ het volgende:
dordrecht heeft overigens wel een schitterend centrum, overdaad aan historische panden..
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:42 schreef WEST het volgende:
Hellevoetsluis is ook nikshet stinkt er nogal
zoietsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:43 schreef X-fi het volgende:
Hellevoetsluis een stinkstad? Waar stond je dan WEST? naast Farm Frites?
Mensen die men in Duitsland niet wil, maar in Nederland eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:41 schreef raimen het volgende:
Kerkrade staat bij mij toch wel op nummer 1.
Wat een klote stad zeg veel, heel veel zwervers en veel raar volk ik zeg niet allemaal maar toch![]()
WTF is er mis met Alkmaar?!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:42 schreef WEST het volgende:
1. Rotterdam
2. Hellevoetsluis
3. Deventer
4. Alkmaar
5. Den haag
Dan ben jij nog nooit in woubrugge,boskoop,woubrugge,langeraar of 1 van die andere dooie dorpen geweestquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:53 schreef eer-ik het volgende:
Alphen aan den Rijn.
Ze vinden zichzelf een stad, maar geen stadsrechten.
De mensen stinken, het is er saai, en het is gewoon kut
Giethoorn misschien?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:46 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe heet dat incest dorp/stad ook alweer.... Het Venetië van Nederland noemen ze het omdat je, als je naar een andere straat wilt, met je bootje door gore blubbersloten moet punterenRijk de Gooier kwam er ook vandaan geloof ik.
Die mogen van mij wel wel een tsunami krijgen, omdat ze geen waarschuwingsbordjes bij die domme kanaaltjes plaatsen. M'n broek is er nooit meer de oude van geworden![]()
Zaandam is op het moment idd een pauperstad Oude troep ,Stom crimineel volk enzquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:13 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
En hoe zit het met de volgende vreselijke steden dan?
IJmuiden - Wat een grauwe, levenloze, sfeerloze en lelijke "stad" is dat zeg
Zaandam - De hele uitstraling van Zaandam vind ik niks... Lauwe sfeer ook wel
JA!quote:
weet je wel wat je zegtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:46 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe heet dat incest dorp/stad ook alweer.... Het Venetië van Nederland noemen ze het omdat je, als je naar een andere straat wilt, met je bootje door gore blubbersloten moet punterenRijk de Gooier kwam er ook vandaan geloof ik.
Die mogen van mij wel wel een tsunami krijgen, omdat ze geen waarschuwingsbordjes bij die domme kanaaltjes plaatsen. M'n broek is er nooit meer de oude van geworden![]()
Giethoorn is een dorpquote:
Jij bent in Deventer niet verder gekomen dan het voetbalstadion van Go Ahead Eagles!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:42 schreef WEST het volgende:
1. Rotterdam
2. Hellevoetsluis
3. Deventer
4. Alkmaar
5. Den haag
WTF moet ik dat kut stadion nee ik ben hoogstens een paar keer met dikke vertraging uit Deventer vertrokken met det treinquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:08 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
Giethoorn is een dorp![]()
[..]
Jij bent in Deventer niet verder gekomen dan het voetbalstadion van Go Ahead Eagles!![]()
Je komt zeker uit Kerkradequote:Op woensdag 21 juni 2006 00:21 schreef Megumi het volgende:
Mensen met Jezus als avatar wonen in een pauper stad.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:06 schreef scarefreak het volgende:
Almelo, en ze vinden het zelf juist helemaal te gek ok pauper te zijn
Tilburg... 7e stad van Nederland, niemand kent het echt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:31 schreef Kindervriend het volgende:
Waar blijft Tilburg trouwens?
Of heeft het 'imagoverbeterings-beleid' van de stad dan nu al zijn vruchten afgeworpen?
Opzich klopt dat wel maar qua historie is Amersfoort heel mooi. Zelden zo'n authentieke stad gezien.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:05 schreef Nickthedick het volgende:
Amersfoort, zo'n grijze, nutteloze stad dat de meest mensen gewoon vergeten dat 't er is.
Zesde.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Tilburg... 7e stad van Nederland, niemand kent het echt.![]()
Ik vind het alleen geschikt om er hard langs te jakkeren met een gangetje van 140... Almere ook trouwens.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:07 schreef Steijn het volgende:
[..]
Opzich klopt dat wel maar qua historie is Amersfoort heel mooi. Zelden zo'n authentieke stad gezien.
1. Amsterdamquote:
Kom dan eens naar de binnenstad, het is echt heel authentiek.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik vind het alleen geschikt om er hard langs te jakkeren met een gangetje van 140... Almere ook trouwens.![]()
Almere zou ik weleens met mach 3 in willen jakkeren (wel eerst schietstoel gebruikenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik vind het alleen geschikt om er hard langs te jakkeren met een gangetje van 140... Almere ook trouwens.![]()
Als je het maar niet met een SR-71 Blackbird doet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:16 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Almere zou ik weleens met mach 3 in willen jakkeren (wel eerst schietstoel gebruiken).
Zeker paarlen voor de zwijnen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Als je het maar niet met een SR-71 Blackbird doet.![]()
En dan hebben alleen Den Haag en Rotterdam nog een beetje het gevoel dat je in een stad ben, niet in een groot dorp...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:52 schreef Jett het volgende:
Vanwaar deze uiterst verbitterde mening over mooiboystad?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:30 schreef doppelgänger het volgende:
Lelystad, het Siberië van Nederland, al het tuig wordt erheen verbannen..gaat echt niets uit van die stad, ik zou er nog niet dood gevonden willen worden..
plus Venraijquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:33 schreef Urquhart het volgende:
Helmond toch?
meningen verschillenquote:
arnhem - odw staat niets voor niets in het topic van steden die elkaar niet zo liggenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:58 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Zegt een Arnhem pauperventje. Hoe voorspelbaar.
Inderdaad. Echte Arnhemmers weten veel mooier is en dat je er beter uit kunt gaanquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:58 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Zegt een Arnhem pauperventje. Hoe voorspelbaar.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:28 schreef KinkyHinky het volgende:
1 Nijmegen, nare stad vol met vreemd volk. Vooral die kinderachtige jaloezie op andere steden omdat ze gewoon zelf zo pauper zijn dat ze geen hoofdstad zijn. En de trots op een feest waarbij je alleen maar lui vanaf buitenaf binnenhaalt![]()
2 Almelo Je word er gewoon depressief als je er loopt.
3 Deventer Ik heb nog nooit zo veel paupers in 1 stad gezien
4 Lelystad Nieuwbouw![]()
Mbt Nijmegen:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:28 schreef KinkyHinky het volgende:
1 Nijmegen, nare stad vol met vreemd volk. Vooral die kinderachtige jaloezie op andere steden omdat ze gewoon zelf zo pauper zijn dat ze geen hoofdstad zijn. En de trots op een feest waarbij je alleen maar lui vanaf buitenaf binnenhaalt![]()
Jij hebt ook het echt IQ van een klapdeurjosti he, wat heeft een cafe er nou mee te maken of een stad pauper is of niet, teef.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:02 schreef KinkyHinky het volgende:
Waalwijk is trouwens ook een vlinke pauperstad. Geen fuck te doen daar...
Met maar 1 cafe (cafe de mop) houd het daar wel weer op.
Wat is er mis met nieuwbouw, nerd. Ik woon in een huis van dertig jaar oud, dat noem ik geen nieuwbouw meer. Zeg dan nog Almere.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:28 schreef KinkyHinky het volgende:
BadmoetzijnkankerbekhoudenTegel?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:32 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Jij hebt ook het echt IQ van een klapdeurjosti he, wat heeft een cafe er nou mee te maken of een stad pauper is of niet, teef.
Een Gaydanaar.. Goh verrassendquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:39 schreef Niox het volgende:
Tilburg, without any reasonable doubt.
En Rotterdam scoort een mooie 2e plek.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:34 schreef Terreros85 het volgende:
fuck hé, loop je plompverloren door Boskoop op zaterdagavond, is alles gesloten. echt wtf.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:56 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dan ben jij nog nooit in woubrugge,boskoop,woubrugge,langeraar of 1 van die andere dooie dorpen geweest
My god wat een saai dooie boel daar geen hol qua winkel,uitgaans mogelijkheden, over het algemeen zijn de mensen ook erg oninteressant .
Hé kijk. Een naar FunX luisterende BreEzaH die van die leuke bling-bling rommel aan haar lichaam heeft hangenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:52 schreef Jett het volgende:
Ik ben het volmondig met je eens.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:43 schreef Nolius het volgende:
[..]
Hé kijk. Een naar FunX luisterende BreEzaH die van die leuke bling-bling rommel aan haar lichaam heeft hangen
Jij hebt urk staan in je ondertitel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:34 schreef Terreros85 het volgende:
Emmeloord...een gat dat zichzelf stad noemt
Dat boeit omdat ......quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:57 schreef VarsesteR het volgende:
[..]
Jij hebt urk staan in je ondertitel.![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 02:53 schreef Viajero het volgende:
Dat kan er maar een zijn natuurlijk. De hoer van Europa: Amsterdam.
quote:Met een eervolle vermelding voor Hoorn, Enkhuizen, Volendam en alle andere Noord Hollandse josti dorpen.. kunnen we Noord Holland niet onafhankelijk verklaren?
Hij bedoeld vast Friesland.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:07 schreef Taxi het volgende:
[..]
[..]
Beetje frusti?! Wat is er gebeurd met je dat NH onafhankelijk verrklaard moet worden?
Hmm mooi kut, ik ga volgende week in Arnhem wonenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:54 schreef Spockjuh_ het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:03 schreef Xebrozius het volgende:
Damn, die foto's.. is het echt zo erg in Heerlenquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:19 schreef TimC het volgende:
Heerlen,
http://www.irri.nl/cms/index.php?id=238
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:19 schreef TimC het volgende:
Heerlen,
Kroon!quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:41 schreef leolinedance het volgende:
Heerlen is inderdaad echt bagger.
Limburg is sowieso kut, en de pauperzooi in Heerlen spant helemaal de troon!
Tering.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:19 schreef TimC het volgende:
Heerlen,
Niet meer of minder dan Tilburg. In verhouding sowieso niet. Ik denk aan Rotterdam, toch al de armste stad van het land.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:03 schreef StrayDog het volgende:
Heerlen, geen twijfel mogelijk. Alles is daar pauper tot en met.
Irri is een relaxte gastquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:19 schreef TimC het volgende:
Heerlen,
Goor is een stad(je)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:36 schreef mindflick het volgende:
Als er 1 schijtstad is, dan is het Almelo wel. Dat dat gedrocht bij Twente moet horen, dan heeft zelfs Hengelo nog meer charme. Mensen uit Enschede zijn ook kut
Als dorp nomineer ik Goor, tyfustuig dat daar woont, dat ze allemaal mogen stikken in de asbest.
Idd, was ook mijn eerste gedachte. Deldenaren vinden zichzelf vaak nogal "Posh"quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goor is een stad(je)
Laat me raden, je komt uit Delden? Zo ja, saai kak volk, zij vinden zowat alles schorrie morrie.
idd, EINDSTAND graagquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:05 schreef woutabest het volgende:
Tussenstand? Onnodig late eindstand zal je bedoelen
Hm ja, de stad wordt met name daardoor onaantrekkelijk. Veel werklozen, veel laag opgeleiden. En als ik de jeugd zie, dan wordt het alleen maar erger. Terwijl de stad qua uiterlijk aan een inhaalslag bezig is.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:40 schreef StrayDog het volgende:
Heerlen, zonder enige concurrentie inderdaad.
En dan ook nog eens de mensen die er wonen, nergens hangt zo'n onvriendelijke sfeer als daar.
Is daar een ranglijst van te vinden?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:59 schreef Remzz het volgende:
Tja in Almelo heb 3 wijken die tot de 10 armste in Nederland behoren dat zegt genoeg lijkt mij
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)007/2007-2149-wm.htmquote:Op zondag 24 juni 2007 17:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Is daar een ranglijst van te vinden?
Jeruzalem stelt geen fuck voor qua criminaliteit.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hm ja, Tilburg Jeruzalem, de armste wijk van Brabant idd. Viel erg mee met criminaliteit daar heb ik gehoord. Dus het zegt niet zoveel. Als er in een wijk veel oudjes wonen kom je al snel hoog op die lijst.
hha de tranen staan me in de ogen van het lachenquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:19 schreef TimC het volgende:
Heerlen,
Leg eens uit, wat heb je tegen Noord-Holland?quote:Op zondag 24 juni 2007 12:17 schreef Koewam het volgende:
Den Helder, Schiedam, Hoorn, Enkhuizen en alle NH kutboerendorpen, Heerlen, Dordrecht
Idd LSS, helemaal met je eens. Het zijn echt van die forenzensteden, overdag is er niemand en 's avonds komt iedereen er weer terug.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:48 schreef LSS het volgende:
Hoe meer steden in Nederland ik zie, hoe meer ik mijn thuisbasis Leeuwarden ga waarderen. Ik ben laatst in Nieuwegein geweest , en van die stad word je echt niet vrolijk, zo troostelijk en lelijk, daar zou je dus een depressie van krijgen. En dan zou alles in de randstad beter zijn dan in de provincie. Wie wil er nu in zo'n klotestad wonen vraag ik me dan af.
daarom zijn het ook geen stedenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:32 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Het zijn echt van die forenzensteden, overdag is er niemand en 's avonds komt iedereen er weer terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |