Helmondquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:51 schreef Q. het volgende:
Lelystad of Den Helder of Helmond.
Weet je wat jíj in de mond mag nemen? Mijn dikke, vette zweetlul!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:52 schreef Jett het volgende:
De enige steden zijn: Amsterdam, Den Haag en Rotterdam. De rest mag het niet in zijn mond nemen om zich stad te noemen.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:54 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Lelystad en Almere, je moest eens weten wat voor tuig er in die steden rondhuppelt.
Ben blij dat ik er weg ben na 20 jaarquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:54 schreef Spockjuh_ het volgende:
dordrecht heeft overigens wel een schitterend centrum, overdaad aan historische panden..
ik nomineer Arnhem, nare mensen, grijze stad en staan altijd garant voor een schandaaltje of 3 per jaar..
Welke van de tientallen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:56 schreef Kindervriend het volgende:
dat winkelcentrum al
Heet jij Jackson met je achternaamquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:53 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Weet je wat jíj in de mond mag nemen? Mijn dikke, vette zweetlul!
eh... dordrecht, niet venloquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:00 schreef Coenebaas het volgende:
een vreselijk accent: "Dordt de gakste hey....." en "Ken je ut zien uf zeuh"![]()
Ik wíst dat Lelystad genoemd zou wordenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:51 schreef Q. het volgende:
Lelystad of Den Helder of Helmond.
Doe niet zo stoer man.quote:
Ja nooit gezegd dat die gasten origineel zijnquote:
Als Eindhovenaar (27 jaar inmiddels) ben ik het toch wel een klein beetje met je eensquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:03 schreef Xebrozius het volgende:
Eindhoven mag van mij ook binnen nu en 24 uur tegen de vlakte...
Dus een stad moet crimineel zijn, veel allochtonen hebben, veel junks en B&W met een niveau van -2??quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:52 schreef Jett het volgende:
De enige steden zijn: Amsterdam, Den Haag en Rotterdam. De rest mag het niet in zijn mond nemen om zich stad te noemen.
Daarom zijn de zogenaamde ''wannabe-steden'' pauper.
't Is Jett maar hoor. Het kind weet niet waar ze over praat.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dus een stad moet crimineel zijn, veel allochtonen hebben, veel junks en B&W met een niveau van -2??
Blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dus een stad moet crimineel zijn, veel allochtonen hebben, veel junks en B&W met een niveau van -2??
Eindelijk een zinvolle bijdrage aan dit topic. En ja, ik woon ook in Eindhoven.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:03 schreef Xebrozius het volgende:
Eindhoven mag van mij ook binnen nu en 24 uur tegen de vlakte...
Er zijn maar een paar pauper stedenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:07 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Okay, ik klap effe alle 100 steden van Nederland in een poll.
Denk na, nerd.
Bepaal jij dat? Een stad 'is' niet pauper, een stad 'vind' je pauper, achterlijk ventje.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar pauper steden
denk na
kutduif
Paranoia?quote:
je hebt dus een stukje centrum gezienquote:Gewoon... weet ik veel hoe dat heet. Hét winkelcentrum. Als je het station uitloopt... Erg lelijk in ieder geval. Van die blokken zijn het. Allemaal dezelfde gebouwtjes en alle standaardwinkels zitten er een keer of 2 á 3. Score, M@W, honderden telefoonwinkels, etc. En dan is er ook nog de koopgoot. Alleen van de naam al moet ik huilen.
Jij bent wel snel op je pikkie getraptquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:14 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Bepaal jij dat? Een stad 'is' niet pauper, een stad 'vind' je pauper, achterlijk ventje.
Heb je 'subjectiviteit' al op school gehad? Maar inderdaad, ik zou m'n ongelijk ook niet toegeven hoor.
Tussenstand:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar pauper steden
denk na
kutduif
Wat is dan wel hét winkelcentrum? Ik volg je niet helemaal... Moet ik het hele stadscentrum doorpluizen om er een oordeel over te kunnen geven?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Paranoia?
[..]
je hebt dus een stukje centrum gezienNiet echt hét winkelcentrum. En de koopgoot heet niet 'koopgoot'
Ah...zeker niet vaak op de Citadel en omgeving geweest...die beton, glas en metalen jungle waar zelfs de patatbakkies zorgen zo snel mogelijk weg te zijn omdat ze er niet gevonden willen worden. Sowieso het hele centrum en station...ik ken crematoria die meer sfeer uitstralen dat die bouwwanhoop.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:23 schreef Radjesh het volgende:
Almere is juist een mooie stad.. Beter dan die pauper steden als Dordrecht, Amsterdam en Rotterdam.
Heerlen is de stad met de meeste ingevallen wangen. Wat een gore junkenkoppen hebben die lui daar.quote:
Dat is een eiland. Hollum heet die stad er op tochquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:29 schreef Dracuu het volgende:
ameland
kan wel, dr is geen reet te belevenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is een eiland. Hollum heet die stad er op toch?
Daar ben jezelf bij.quote:
Stilburg kun je beter plaatsen onder de categorie: Het meest pauperige dorp van het land.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:31 schreef Kindervriend het volgende:
Waar blijft Tilburg trouwens?
Of heeft het 'imagoverbeterings-beleid' van de stad dan nu al zijn vruchten afgeworpen?
Ha-ha-ha, BadKeukenBakkes heeft de pretpet weer op hoor.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:36 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Stilburg kun je beter plaatsen onder de categorie: Het meest pauperige dorp van het land.
Nes, Ballum, burenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is een eiland. Hollum heet die stad er op toch?
quote:
Volendamquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:37 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe heet dat vissersgedoe ook alweer met al die klompen en coke??
Dat is ook pauper![]()
Wist je dat je zelf ook de rechten hebt om een topic te openen? Tof is dat, jong! Probeer maar eens.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:52 schreef robert-dirksen het volgende:
Als je dan toch bezig ben, maak ook een topic aan van de meest papuere dorp van het land![]()
Nah, weet geen kutdorp eigenlijk, naja, dat kwam vroeger wel eens op Sixpack dat was ook wel funquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:57 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Wist je dat je zelf ook de rechten hebt om een topic te openen? Tof is dat, jong! Probeer maar eens.
ook gelijk wat ik dachtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:51 schreef NightH4wk het volgende:
Dordrecht idd.
Waarom denk je dat het de drugshoofdstad van Nederland heet?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Heerlen is de stad met de meeste ingevallen wangen. Wat een gore junkenkoppen hebben die lui daar.
Dat is een buitenwijk van Amsterdam, telt nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:24 schreef C2C het volgende:
almere
Zweet de jouwe dan altijd? nerveus over het formaat?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:53 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Weet je wat jíj in de mond mag nemen? Mijn dikke, vette zweetlul!
Whoehaha, alle lachers op je hand! Leuk man!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:32 schreef Kresj het volgende:
[..]
Zweet de jouwe dan altijd? nerveus over het formaat?![]()
Ik vind Arnhem juist een hele leuke stad.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:54 schreef Spockjuh_ het volgende:
ik nomineer Arnhem, nare mensen, grijze stad en staan altijd garant voor een schandaaltje of 3 per jaar..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |