Bier en moeheid... sorry... Slechte combinatie...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:34 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Whoehaha, alle lachers op je hand! Leuk man!
Mijn ex woont er en dat is al reden genoeg om ook Zaandam te nominerenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:13 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Zaandam - De hele uitstraling van Zaandam vind ik niks... Lauwe sfeer ook wel
lelystad valt best wel mee.., me broer woont boven de winkelstraat dus dat is lekker dichtbijquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:32 schreef Coastertommm het volgende:
Lelystad, ik woon er zelf![]()
. Je zou de binnenstad eens moeten zien, echt te lelijk. Allemaal betonnen shit wat er staat. Almere is in vergelijking met Lelystad nog mooi.
arnhem is juist urbanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:54 schreef Spockjuh_ het volgende:
dordrecht heeft overigens wel een schitterend centrum, overdaad aan historische panden..
ik nomineer Arnhem, nare mensen, grijze stad en staan altijd garant voor een schandaaltje of 3 per jaar..
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:42 schreef WEST het volgende:
Hellevoetsluis is ook nikshet stinkt er nogal
zoietsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:43 schreef X-fi het volgende:
Hellevoetsluis een stinkstad? Waar stond je dan WEST? naast Farm Frites?
Mensen die men in Duitsland niet wil, maar in Nederland eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:41 schreef raimen het volgende:
Kerkrade staat bij mij toch wel op nummer 1.
Wat een klote stad zeg veel, heel veel zwervers en veel raar volk ik zeg niet allemaal maar toch![]()
WTF is er mis met Alkmaar?!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:42 schreef WEST het volgende:
1. Rotterdam
2. Hellevoetsluis
3. Deventer
4. Alkmaar
5. Den haag
Dan ben jij nog nooit in woubrugge,boskoop,woubrugge,langeraar of 1 van die andere dooie dorpen geweestquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:53 schreef eer-ik het volgende:
Alphen aan den Rijn.
Ze vinden zichzelf een stad, maar geen stadsrechten.
De mensen stinken, het is er saai, en het is gewoon kut
Giethoorn misschien?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:46 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe heet dat incest dorp/stad ook alweer.... Het Venetië van Nederland noemen ze het omdat je, als je naar een andere straat wilt, met je bootje door gore blubbersloten moet punterenRijk de Gooier kwam er ook vandaan geloof ik.
Die mogen van mij wel wel een tsunami krijgen, omdat ze geen waarschuwingsbordjes bij die domme kanaaltjes plaatsen. M'n broek is er nooit meer de oude van geworden![]()
Zaandam is op het moment idd een pauperstad Oude troep ,Stom crimineel volk enzquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:13 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
En hoe zit het met de volgende vreselijke steden dan?
IJmuiden - Wat een grauwe, levenloze, sfeerloze en lelijke "stad" is dat zeg
Zaandam - De hele uitstraling van Zaandam vind ik niks... Lauwe sfeer ook wel
JA!quote:
weet je wel wat je zegtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:46 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe heet dat incest dorp/stad ook alweer.... Het Venetië van Nederland noemen ze het omdat je, als je naar een andere straat wilt, met je bootje door gore blubbersloten moet punterenRijk de Gooier kwam er ook vandaan geloof ik.
Die mogen van mij wel wel een tsunami krijgen, omdat ze geen waarschuwingsbordjes bij die domme kanaaltjes plaatsen. M'n broek is er nooit meer de oude van geworden![]()
Giethoorn is een dorpquote:
Jij bent in Deventer niet verder gekomen dan het voetbalstadion van Go Ahead Eagles!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:42 schreef WEST het volgende:
1. Rotterdam
2. Hellevoetsluis
3. Deventer
4. Alkmaar
5. Den haag
WTF moet ik dat kut stadion nee ik ben hoogstens een paar keer met dikke vertraging uit Deventer vertrokken met det treinquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:08 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
Giethoorn is een dorp![]()
[..]
Jij bent in Deventer niet verder gekomen dan het voetbalstadion van Go Ahead Eagles!![]()
Je komt zeker uit Kerkradequote:Op woensdag 21 juni 2006 00:21 schreef Megumi het volgende:
Mensen met Jezus als avatar wonen in een pauper stad.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:06 schreef scarefreak het volgende:
Almelo, en ze vinden het zelf juist helemaal te gek ok pauper te zijn
Tilburg... 7e stad van Nederland, niemand kent het echt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:31 schreef Kindervriend het volgende:
Waar blijft Tilburg trouwens?
Of heeft het 'imagoverbeterings-beleid' van de stad dan nu al zijn vruchten afgeworpen?
Opzich klopt dat wel maar qua historie is Amersfoort heel mooi. Zelden zo'n authentieke stad gezien.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:05 schreef Nickthedick het volgende:
Amersfoort, zo'n grijze, nutteloze stad dat de meest mensen gewoon vergeten dat 't er is.
Zesde.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Tilburg... 7e stad van Nederland, niemand kent het echt.![]()
Ik vind het alleen geschikt om er hard langs te jakkeren met een gangetje van 140... Almere ook trouwens.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:07 schreef Steijn het volgende:
[..]
Opzich klopt dat wel maar qua historie is Amersfoort heel mooi. Zelden zo'n authentieke stad gezien.
1. Amsterdamquote:
Kom dan eens naar de binnenstad, het is echt heel authentiek.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik vind het alleen geschikt om er hard langs te jakkeren met een gangetje van 140... Almere ook trouwens.![]()
Almere zou ik weleens met mach 3 in willen jakkeren (wel eerst schietstoel gebruikenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik vind het alleen geschikt om er hard langs te jakkeren met een gangetje van 140... Almere ook trouwens.![]()
Als je het maar niet met een SR-71 Blackbird doet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:16 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Almere zou ik weleens met mach 3 in willen jakkeren (wel eerst schietstoel gebruiken).
Zeker paarlen voor de zwijnen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Als je het maar niet met een SR-71 Blackbird doet.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |