Voor lang haar hoef je niks te doen (behalve niet naar de kapper gaan), voor je kop kaalscheren is toch beduidend meer lef nodig!quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:12 schreef Tali-banaan het volgende:
Donders. Hoe kan het zo zijn dat dit topic pas aan numero 2 toe is en dat het "ik wil langer haar" bij weet ik veel, 34 is ofzo??? Volgens mij moeten we een slogan verzinnen ofzo om zieltjes te winnen
Ik was eerst ook een sletje van het "Ik wil langer haar topic".quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:12 schreef Tali-banaan het volgende:
Donders. Hoe kan het zo zijn dat dit topic pas aan numero 2 toe is en dat het "ik wil langer haar" bij weet ik veel, 34 is ofzo??? Volgens mij moeten we een slogan verzinnen ofzo om zieltjes te winnen
Inderdaad. Als straks het gepeupel er ook mee gaat lopen haak ik af!quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:48 schreef Schorpioen het volgende:
Het moet wel een beetje exclusief blijven he!
Ik denk dat jij lekker moet gaan slapen, zeikstraalquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:15 schreef zhe-devilll het volgende:
Alleen paupers gaan niet naar een kapper
lekker goedkoop he?
![]()
straks ben je kaal als je oud bent...piep je wel anders!
Zonde van je koppie! Kaal
Nu nog even niet! toch?
Dat moet ze steeds alleen, vandaar de wat verzuurde reacties.quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:07 schreef Italo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij lekker moet gaan slapen, zeikstraal![]()
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op maandag 7 augustus 2006 03:09 schreef sig000 het volgende:
Dat moet ze steeds alleen, vandaar de wat verzuurde reacties.![]()
Eerlijk gezegd vind ik het beter bij je staan als het wat langer is.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:00 schreef Dutch_Courage het volgende:
Mijn porum tijdens het WK:
[afbeelding]
Ik heb het nu nog iets korter.
Mooie slogan: "Met kaal scoor je de vrouwen allemaal!"![]()
Waarom piep je wel anders als je later kaal wordt?quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:15 schreef zhe-devilll het volgende:
Alleen paupers gaan niet naar een kapper
lekker goedkoop he?
![]()
straks ben je kaal als je oud bent...piep je wel anders!
Zonde van je koppie! Kaal
Nu nog even niet! toch?
Balen...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:12 schreef Tali-banaan het volgende:
Probleem met je kop kaalscheren is dat je der wel een mooi hoofdhuidje voor nodig hebt he. Zelf heb ik last van Seborroisch eczeem (http://www.medicinfo.nl/%(...)8877-a1da7dd01bb1%7D). Niet in extreme mate ofzo, maar als ik mijn haar weg zou scheren, dan zou het wel zichtbaar en voelbaar zijn voor de rest. Af en toe een rode plek en een schilfertje enzo. Maarja, je hebt er wel speciale lotions voor enzo. Ik zie nog wel. Zolang ik niet écht kale plekken heb laat ik mijn haar d'er maar op zitten he
..'t is een begin...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:22 schreef Kindervriend het volgende:
Gisteren een Philips QC5050 gekocht, draadloos, dat wel.
[afbeelding]
Was 34,95 maar 't is tenminste een betere dan de Princess die ik had. Deze Philips hoeft trouwens niet geolied te worden. Top!
tja je zegt het zelf eigenlijk al.. het zou veel handiger zijn (en sowieso: gaver, stoerder, cooler, mega-er, vet-ter...enz. enz.)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:39 schreef Tali-banaan het volgende:
Ja anders gaat het eraf he. Ik ga niet haar over mijn schedel kammen wat denk je wel niet?
Ik denk dat het wel goed komt. Sowieso moet je hoofdhuid makkelijker te zijn behandelen als er geen haartjes in de weg zitten he
Een begin? Spannender dan dit wordt het niet hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:34 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Balen...want anders ?
![]()
[..]
..'t is een begin...![]()
![]()
ach wat is nou 6mm meer of minderquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:13 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Een begin? Spannender dan dit wordt het niet hoor.
Ik ga me heus niet helemaal kaal scheren... Ik ben 20 jaar man! Kom nou! Gewoon 6 mm, da's mooi zat.
Nee hoor (alleen jou), zoals je zelf al eerder zei: 't moet wel een beetje bijzonder blijvenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:27 schreef Tali-banaan het volgende:
Techno wil volgens mij iedereen kaal hebben hiero
jeps, maar veel mensen (ik niet) vinden millimeteren ook kaal... eigenlijk zou er een topic "hoofd millimeteren" moeten bijkomenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:02 schreef elcastel het volgende:
Het topic gaat toch (eigenlijk) over KAAL scheren ?
ach ik vind het best maarre die watjes met opzetkammetjes maken maar een eigen topic-je, dat zijn tenslotte eigenlijk hippiesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:05 schreef Tali-banaan het volgende:
Ik stel voor om er het kaal- en korthaartopic van te maken... maar dan moeten sommigen er wel wat flexibeler omgaan met kortgeschoren mensenHet is ook zo dat mensen met gemillimeterd haar ook best wel kaal willen proberen (sommigen dan). Maarja das mijn mening
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:44 schreef Italo het volgende:
[..]
Daarom zit jij ook niet bij de beste kale vrienden club![]()
Optiefen, boer![]()
ach met wat hulp van jou... (enne meneer banaan niet te vergeten)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:52 schreef DennisMoore het volgende:
Als elcastel en TeChNo2 met z'n tweeën een topic kunnen vullen....
Ik ben alweer een gel-gebruiker!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:53 schreef TeChNo2 het volgende:
ach met wat hulp van jou... (enne meneer banaan niet te vergeten)
Daar zijn kloons voor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:52 schreef DennisMoore het volgende:
Als elcastel en TeChNo2 met z'n tweeën een topic kunnen vullen....
Echt veel mannen hebben altijd nog links of rechts in de nek wat haartjesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:28 schreef Kindervriend het volgende:
Alleen de nek is wat lastig... laat ik soms effe doen door een huisgenoot.
Precies. Vaak heel dun, maar die groeien nét een andere richt op ofzo, lastig te raken met de tondeuse als je het zelf doet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:23 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Echt veel mannen hebben altijd nog links of rechts in de nek wat haartjes![]()
Tondeuse stand 0 (ofwel zonder opzetstuk), badkamermat aan de kant, verlengsnoer en tondeuse aansluiten (want geen stopcontact in de badkamer), shirt hou ik aan (kriebelt weer wat minder, shirt wel goed uitschudden/kloppen nadien).quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:28 schreef Kindervriend het volgende:
Wat is jullie ritueel trouwens? En dan vraag ik dat vooral aan de millimeteraars in dit topic.![]()
Daarnaast volgt zo'n Gilette Venus de contouren van je hoofd ook perfect. Zelfs als je het "blind" scheert.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:10 schreef eL. het volgende:
[..]
Lijkt me een eng ding, kun je weer opnieuw leren scheren, met een 'traditioneel' scheermes heb je toch al wat feeling opgebouwd.
Ja dat herken ik wel... gewoon volhouden op een gegeven moment krijg je de tegenovergestelde reacties... scheer ik me een paar dagen niet dan krijg ik tegenwoordig juist opmerkingen van "hee moet je je niet scheren ?"of "wat wordt je haar lang!" (als er weer enigzins mini-stoppeltjes te zien zijn). Veel mensen houden nou eenmaal niet zo van (extreme) veranderingen: ben je eenmaal kaal, verwachten ze dat je dat ook blijft, heb je nou eenmaal (lang) haar, dan verwachten ze dat dat zo blijft... de afgelopen dagen scheer ik me dagelijks (ipv om de dag)... dus momenteel blijft het zoals het isquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:37 schreef TrenTs het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat het mij perfect bevalt. Alleen vraag ik me af waarom nu ineens iedereen die ik ken me moet vertellen dat ik 'zulk mooi haar had'.
Zo klinkt het net of ik het pas een week kaal heb.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:10 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Ja dat herken ik wel... gewoon volhouden op een gegeven moment krijg je de tegenovergestelde reacties... scheer ik me een paar dagen niet dan krijg ik tegenwoordig juist opmerkingen van "hee moet je je niet scheren ?"of "wat wordt je haar lang!" (als er weer enigzins mini-stoppeltjes te zien zijn). Veel mensen houden nou eenmaal niet zo van (extreme) veranderingen: ben je eenmaal kaal, verwachten ze dat je dat ook blijft, heb je nou eenmaal (lang) haar, dan verwachten ze dat dat zo blijft... de afgelopen dagen scheer ik me dagelijks (ipv om de dag)... dus momenteel blijft het zoals het isEn ach het blijft wel grappig die reacties, de meeste mensen zien de lol er wel van in... zolang je dat zelf ook maar ziet...
..en het is al 2 weken ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:36 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Zo klinkt het net of ik het pas een week kaal heb.
Sommige mannen hadden gewoon écht mooi haar. Maar vaak wordt het gewoon uitgekraamd door wat sufkutten die een kale kop niet vinden kunnen...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:37 schreef TrenTs het volgende:
Alleen vraag ik me af waarom nu ineens iedereen die ik ken me moet vertellen dat ik 'zulk mooi haar had'.
Krijgen we er eigenlijk nog een foto van te zien ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:37 schreef TrenTs het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat het mij perfect bevalt. Alleen vraag ik me af waarom nu ineens iedereen die ik ken me moet vertellen dat ik 'zulk mooi haar had'.
..dus het is langer dan een halve mm ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:35 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb het nu ook voor het eerste gedaan deze zomer en het is echt geweldig. Niks geen gezeik met gel en petjes na het zwemmen enz. Ideaal. Alleen zit ik nu op zo'n irritante lengte dat ik er niks mee kan en het toch te lang is om niks aan te doen.
Tijd om de tondeuse ten tweede male ter hand te nemen me dunkt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:35 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb het nu ook voor het eerste gedaan deze zomer en het is echt geweldig. Niks geen gezeik met gel en petjes na het zwemmen enz. Ideaal. Alleen zit ik nu op zo'n irritante lengte dat ik er niks mee kan en het toch te lang is om niks aan te doen.
Sterktequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:32 schreef Stansfield het volgende:
Ik weet dat het vloeken in de kerk is maar ik ga het weer wat langer laten groeien. Volgend jaar zomer weer kaal.
Die laatste stap is ongeveer een halve mm.! (en zou dus eigenlijk voor een beetje "skinsoldier" geen probleem mogen zijn, toch ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:48 schreef skinsoldier het volgende:
Het is weer lekker rustig hier maar ik mag niks zeggen, ook deze zomer weer niet kaal gegaan maar wel een nieuw record zijkanten en achterkant standje 0 boven op 0,5, maar ja die laatste stap he
Ziet er weer netjes uitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:32 schreef Tali-banaan het volgende:
Vandaag de tondeuse er weer s over heen gehad. Even wat foto's van gemaakt for y'all to enjoy
[afbeelding]
[afbeelding]
"Waarom kijkt ie zo boos? Vindt ie het toch niet zo mooi?"
Jawel, maar dat is GANGSTAAAA !!Dat hoort nou eenmaal zo. In het dagenlijks leven maak ik veel grappies en doe ik nog geen vlieg kwaad haha. Maar zo komt de kale kop nooit van zn tuig-imago af natuurlijk
Hahaha. Gluurderd!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:55 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ziet er weer netjes uit"doggie"
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:32 schreef Tali-banaan het volgende:
Vandaag de tondeuse er weer s over heen gehad. Even wat foto's van gemaakt for y'all to enjoy
[afbeelding]
[afbeelding]
Jawel, maar dat is GANGSTAAAA !!Dat hoort nou eenmaal zo. In het dagenlijks leven maak ik veel grappies en doe ik nog geen vlieg kwaad haha. Maar zo komt de kale kop nooit van zn tuig-imago af natuurlijk
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:21 schreef vogeltje het volgende:
Gisteren is er bij mij ook een tondeuze over heen gegaan, de laatste keer is alweer jaren geleden![]()
Okeej is goed, maar er zat nog wel een opzetstukje op de tondeuse, dus ik ben nog wel een beetje te herkennenquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:10 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Zal het ff inprenten, anders herken ik je de volgende keer niet meer
Haha gek is dat he. Met zo'n korte kop voel je je meteen een stuk stoerder. Waarschijnlijk omdat er een boel mensen zijn die het niet durven. En het is de look van stoere soldatenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:44 schreef Nosh het volgende:
[..]!
Toen ik net m'n haar kort had (jaartje terug), ging mijn blik ook automatisch op standje '9 uur 's ochtends en de koffie moet nog gezet worden'.
[afbeelding]
Heb inmiddels al een tijd weer haar.quote:
idd hoe langer je haar des te leuker er een tondeuse (of erger) door te halen, al die geshockeerde mensen... ik ben geloof ik iets te verslaafd er aan... heb al tijden geen (lang) haar gehad... ('t zou bijna een reden zijn het eens te laten groeien) .quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
alleen al voor de verbaasde reactie's van m'n omgeving.
Staat je echt harstikke goed. Je hebt er wel een hoofd voor. Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:32 schreef Tali-banaan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedankt. Het doet me echt goed om dat te horenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Staat je echt harstikke goed. Je hebt er wel een hoofd voor. Gefeliciteerd.![]()
Mijn hoofd glimt niet zo (gelukkig maar, want met zo'n biljartballetje val je al genoeg op zonder dat het lijkt alsof je hem ook nog eens hebt opgepoetst) maar er bestaat (echt waar) speciale anti-glans-aftershave voor je hoofd ! Trouwens ook speciale glans-aftershave... kijk eens op http://www.headblade.nl Gebruik dat psul zelf trouwens niet (gebruik gewoon nivea-aftershave balsem, werkt ook prima).quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:07 schreef BertV het volgende:
(Hoe) halen jullie die glans weg... en/of heb ik een vette kop?
k, dank, voor alles is een product...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:36 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Mijn hoofd glimt niet zo (gelukkig maar, want met zo'n biljartballetje val je al genoeg op zonder dat het lijkt alsof je hem ook nog eens hebt opgepoetst) maar er bestaat (echt waar) speciale anti-glans-aftershave voor je hoofd ! Trouwens ook speciale glans-aftershave... kijk eens op http://www.headblade.nl Gebruik dat psul zelf trouwens niet (gebruik gewoon nivea-aftershave balsem, werkt ook prima).
1 mm geeft bij sommige een crimi-look, bij anderen weer niet. Met scheermesje weer een chemo look, bij anderen weer niet. Het is een kweste van uitproberen.....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:29 schreef NiTiN het volgende:
wordt tijd om er bij mij ook weer eens een tondeuse over te halen, liefst weer zonder opzetstuk dus 1 mm lang ofzois relax. Of scheermesjes, maar dat zie ik nog wel.
Inderdaad, het zit altijd goed. Je snijdt je niet en geen vette troep nodig. Ik heb nooit last van pluizenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:56 schreef Tali-banaan het volgende:
ik vind juist t voordeel van tondeuse-haar dat je niet meer hoeft te smeren met allerlei plaksels en voor de spiegel hoeft te staan enzo
Ik heb het in de zomer gedaan en dat is idd het grote voordeel ervan. Nadeel is dat wanneer mijn haar weer ietsje te lang is het bij mij wel erg gaat pluizen, maar dan moet ik er gewoon een heel klein beetje gel in doen en dan zit het perfect.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Inderdaad, het zit altijd goed. Je snijdt je niet en geen vette troep nodig. Ik heb nooit last van pluizen![]()
Je kan beter een duurdere kopen. Had ook eerst goedkope = 3 x niks.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Iemand nog tips/ervaringen mbt goede tondeuses trouwens?
Ik heb nu een extreem goedkope (5 euro @ blokker) maar als je die te snel over je hoofd haalt dan snijdt ie t haar niet meer maar gaat ie eerder 'happen' ofzo, dat t haar breekt zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |