abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41228336
Gisteren is er bij mij ook een tondeuze over heen gegaan, de laatste keer is alweer jaren geleden
after turn the volume up, it's my beat !
pi_41228999
Prima Voelt weer goed he :?
Jij de 'bink hier'?! Je bent het stinkdier!
Jij drinkt kindercola, ik drink flink bier! :D
pi_41229103
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:32 schreef Tali-banaan het volgende:
Vandaag de tondeuse er weer s over heen gehad. Even wat foto's van gemaakt for y'all to enjoy

[afbeelding]
[afbeelding]

"Waarom kijkt ie zo boos? Vindt ie het toch niet zo mooi?"

Jawel, maar dat is GANGSTAAAA !! Dat hoort nou eenmaal zo. In het dagenlijks leven maak ik veel grappies en doe ik nog geen vlieg kwaad haha. Maar zo komt de kale kop nooit van zn tuig-imago af natuurlijk
!

Toen ik net m'n haar kort had (jaartje terug), ging mijn blik ook automatisch op standje '9 uur 's ochtends en de koffie moet nog gezet worden'.

º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_41229905
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:21 schreef vogeltje het volgende:
Gisteren is er bij mij ook een tondeuze over heen gegaan, de laatste keer is alweer jaren geleden
Zal het ff inprenten, anders herken ik je de volgende keer niet meer
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_41233497
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 18:10 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Zal het ff inprenten, anders herken ik je de volgende keer niet meer
Okeej is goed, maar er zat nog wel een opzetstukje op de tondeuse, dus ik ben nog wel een beetje te herkennen
after turn the volume up, it's my beat !
pi_41237272
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:44 schreef Nosh het volgende:

[..]

!

Toen ik net m'n haar kort had (jaartje terug), ging mijn blik ook automatisch op standje '9 uur 's ochtends en de koffie moet nog gezet worden'.

[afbeelding]
Haha gek is dat he. Met zo'n korte kop voel je je meteen een stuk stoerder. Waarschijnlijk omdat er een boel mensen zijn die het niet durven. En het is de look van stoere soldaten
pi_41237529
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 18:10 schreef DennisMoore het volgende:
Iets langer staat beter, denk ik.
Heb inmiddels al een tijd weer haar.

Al gaat over een tijdje de tondeuse er weer over, alleen al voor de verbaasde reactie's van m'n omgeving.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_41261293
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:03 schreef Nosh het volgende:

[..]

alleen al voor de verbaasde reactie's van m'n omgeving.
idd hoe langer je haar des te leuker er een tondeuse (of erger) door te halen, al die geshockeerde mensen... ik ben geloof ik iets te verslaafd er aan... heb al tijden geen (lang) haar gehad... ('t zou bijna een reden zijn het eens te laten groeien) .
Gelukkig zonder haar
pi_41359808
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:32 schreef Tali-banaan het volgende:
Vandaag de tondeuse er weer s over heen gehad. Even wat foto's van gemaakt for y'all to enjoy

[afbeelding]
[afbeelding]

"Waarom kijkt ie zo boos? Vindt ie het toch niet zo mooi?"

Jawel, maar dat is GANGSTAAAA !! Dat hoort nou eenmaal zo. In het dagenlijks leven maak ik veel grappies en doe ik nog geen vlieg kwaad haha. Maar zo komt de kale kop nooit van zn tuig-imago af natuurlijk
Staat je echt harstikke goed. Je hebt er wel een hoofd voor. Gefeliciteerd.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:07:02 #286
37248 BertV
Klei indiaan
pi_41365365
(Hoe) halen jullie die glans weg... en/of heb ik een vette kop?
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_41367222
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:14 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Staat je echt harstikke goed. Je hebt er wel een hoofd voor. Gefeliciteerd.
Bedankt. Het doet me echt goed om dat te horen
pi_41368023
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:07 schreef BertV het volgende:
(Hoe) halen jullie die glans weg... en/of heb ik een vette kop?
Mijn hoofd glimt niet zo (gelukkig maar, want met zo'n biljartballetje val je al genoeg op zonder dat het lijkt alsof je hem ook nog eens hebt opgepoetst) maar er bestaat (echt waar) speciale anti-glans-aftershave voor je hoofd ! Trouwens ook speciale glans-aftershave... kijk eens op http://www.headblade.nl Gebruik dat psul zelf trouwens niet (gebruik gewoon nivea-aftershave balsem, werkt ook prima).
Gelukkig zonder haar
  donderdag 31 augustus 2006 @ 19:21:20 #289
37248 BertV
Klei indiaan
pi_41371250
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:36 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Mijn hoofd glimt niet zo (gelukkig maar, want met zo'n biljartballetje val je al genoeg op zonder dat het lijkt alsof je hem ook nog eens hebt opgepoetst) maar er bestaat (echt waar) speciale anti-glans-aftershave voor je hoofd ! Trouwens ook speciale glans-aftershave... kijk eens op http://www.headblade.nl Gebruik dat psul zelf trouwens niet (gebruik gewoon nivea-aftershave balsem, werkt ook prima).
k, dank, voor alles is een product...
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_41378682
wordt tijd om er bij mij ook weer eens een tondeuse over te halen, liefst weer zonder opzetstuk dus 1 mm lang ofzo is relax. Of scheermesjes, maar dat zie ik nog wel.
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_41390367
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 23:29 schreef NiTiN het volgende:
wordt tijd om er bij mij ook weer eens een tondeuse over te halen, liefst weer zonder opzetstuk dus 1 mm lang ofzo is relax. Of scheermesjes, maar dat zie ik nog wel.
1 mm geeft bij sommige een crimi-look, bij anderen weer niet. Met scheermesje weer een chemo look, bij anderen weer niet. Het is een kweste van uitproberen.....

Ik hoop dat het je zal staan.

Het is jammer dat ik er geen geschikte kop voor heb. Ik zou het anders vandaag nog doen...
  vrijdag 1 september 2006 @ 22:19:55 #292
151791 Kindervriend
Tilburg boven fallus.
pi_41407744
Net weer met de tondeuse gespeeld. Milimetertje of 7 weer.

Korter wil ik het niet hoor, dat staat me niet zo mooi vind ik. Iets teveel van 't goeie.

Zijn er hier trouwens nog meer mensen met haar tussen de 5 en 10 milimeter? Smeren jullie d'r wel eens wat in, voor zover dat gaat? Na een tijdje - dus als het langer wordt - wordt het soms best 'pluizig' wat er lijp uitziet, ik zou het dan graag iets vlakker op m'n hoofd hebben... Tja, scheren is natuurlijk een optie, maar laat dat effe buiten beschouwing.
pi_41407827
Kloddertje gel?
pi_41409046
ik vind juist t voordeel van tondeuse-haar dat je niet meer hoeft te smeren met allerlei plaksels en voor de spiegel hoeft te staan enzo
pi_41409488
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:56 schreef Tali-banaan het volgende:
ik vind juist t voordeel van tondeuse-haar dat je niet meer hoeft te smeren met allerlei plaksels en voor de spiegel hoeft te staan enzo
Inderdaad, het zit altijd goed. Je snijdt je niet en geen vette troep nodig. Ik heb nooit last van pluizen
pi_41414110
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 23:10 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Inderdaad, het zit altijd goed. Je snijdt je niet en geen vette troep nodig. Ik heb nooit last van pluizen
Ik heb het in de zomer gedaan en dat is idd het grote voordeel ervan. Nadeel is dat wanneer mijn haar weer ietsje te lang is het bij mij wel erg gaat pluizen, maar dan moet ik er gewoon een heel klein beetje gel in doen en dan zit het perfect.
  zaterdag 2 september 2006 @ 12:37:16 #297
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_41420233
Rond 10 mm heeft gel bij mij geen enkel effect, plat krijg ik het er niet mee.

Iemand nog tips/ervaringen mbt goede tondeuses trouwens?
Ik heb nu een extreem goedkope (5 euro @ blokker) maar als je die te snel over je hoofd haalt dan snijdt ie t haar niet meer maar gaat ie eerder 'happen' ofzo, dat t haar breekt zeg maar.

[ Bericht 62% gewijzigd door sungaMsunitraM op 02-09-2006 12:48:31 ]
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_41420725

'k Heb deze, bevalt wel, met een flink 'bereik' tot 4 cm in stapjes van een paar mm.

Vier opzetkammen:
- 3.6.9 mm
- 12.15.18 mm
- 21.24.27 mm
- 30.35.40 mm

Die 'precisiegeleider' van 2.5 - 0.5 mm heb ik nog nooit gebruikt.
pi_41420962
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:

Iemand nog tips/ervaringen mbt goede tondeuses trouwens?
Ik heb nu een extreem goedkope (5 euro @ blokker) maar als je die te snel over je hoofd haalt dan snijdt ie t haar niet meer maar gaat ie eerder 'happen' ofzo, dat t haar breekt zeg maar.
Je kan beter een duurdere kopen. Had ook eerst goedkope = 3 x niks.
Ik heb nu een oplaadbare Philips tondeuze (¤80, toen). Set compleet met opzetkammen. Ik gebruik alleen de kleinste kam. Ook standje 0 gaat prima. Bevalt zeer goed. Zeer licht van gewicht en erg goed handelbaar. Al 5 jaar duurzaam. Je hoeft ding nooit te smeren. Het type zal inmiddels wel zijn vervangen door een nieuw model....Het ding heb ik al 100x terugverdiend. Volgende keer zeker weer een Philips.
pi_41421918
Ja inderdaad. 80 euro is een hoop geld, maar ga eens na wat 5 jaar kapperbezoek zou hebben gekost Daarom mag het best wat kosten vind ik! Al heb ik geen idee wat voor merk wij thuis hebben. Doet het prima in ieder geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')