Maakt geen moer uit.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:32 schreef Sala-adin het volgende:
Kaal zijn is lekker
ben elke zomer kaal
Even een vraagje tussen door is het waar dat als jekaal scheert minder snel kaal wordt later?
Dan groeit mijn haar zeker sneller... ik scheer het om de dagquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:04 schreef Stansfield het volgende:
Mijn haar groeit echt super snel. Dus doe mijn haar nu lekker kort en dan na 6 weken wanneer de kapster weer komt (vriendin van mijn moder die mij thuis knipt) bekijk ik wel even of het een blijvertje wordt of dat het weer langer wordt.
quote:ben je al (weer) kaal ?![]()
Whehehe, ik dacht dat je een vrouw was dus ik schrok toen ik deze post zag.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
-Bij mij begint het na 3 weken toch wel weer erg lang te worden... volgende week er maar weer eens overheen
Lijkt me een eng ding, kun je weer opnieuw leren scheren, met een 'traditioneel' scheermes heb je toch al wat feeling opgebouwd.quote:
Misschien is het ook wel meer voor de beginnersquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:10 schreef eL. het volgende:
[..]
Lijkt me een eng ding, kun je weer opnieuw leren scheren, met een 'traditioneel' scheermes heb je toch al wat feeling opgebouwd.
Nou...dan weet je wat je te doen staat heequote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
Bij mij kan er gelukkig weer gel in..
.
Voorlopig maar effe niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:21 schreef TeChNo2 het volgende:
Nou...dan weet je wat je te doen staat hee
des te leuker als je over een tijdje opeens het wel weer wil... hoe meer er af kan, hoe gaver... bij mij is het effect niet zo groot, doe het om de dagquote:
Bodygroom is geen optie voor het hoofd. Op de verpakking staat allbody maar in de bijsluiter staat 'niet geschikt voor hoofd- of gezichtshuid'. Exit Bodygroom dus. Het geld gelijk maar besteed aan een familiepak Mach 3 Turbo. Dat werkt tenminste wel goed.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:20 schreef wonko het volgende:
Iemand ervaring met de Philips bodygroom?
Soort Natalie Portman?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:22 schreef Isegrim het volgende:
Ik had het ooit ook gemillimeterd, toen ik een jaar of twintig was. Ben een meisje (was in m'n GI Jane-periode). Het stond me best tof, maar ik werd nogal eens aangezien voor neo-nazi.
Als je voor de rest een vriendelijk, intelligent en beschaafd hoofd hebt valt dat dus ontzettend meequote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:26 schreef A_L_N_F het volgende:
ik ben bang dat ik een tuigkop krijg of ga lijken op zo'n lonsdale-mongool
Het hangt vooral ook af van de vorm van je hoofd. Als je een 'bultig' of vrij 'lang' hoofd hebt, is het meestal niet mooi. Bij een mooie ronde schedel kan het prachtig zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:26 schreef A_L_N_F het volgende:
ik ben bang dat ik een tuigkop krijg of ga lijken op zo'n lonsdale-mongool
http://www.baldlygo.com/Virtual_headshaving.htmquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:20 schreef A_L_N_F het volgende:
weet iemand trouwens een site waar je een foto van jezelf kunt bewerken zodat je een kale kop hebt?
ik weet niet of een kaal hoofd mij staat en zie liever eerst virtueel zoiets dan dat ik de tondeuser er meteen inzet
die heb ik al een keer geprobeerd en nooit wat terug gekregen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:28 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
http://www.baldlygo.com/Virtual_headshaving.htm
maarre wees stoer: doe 't gewoon... trouwens met een tondeuse millimeter je, kaal doe je met een scheermesje !
In de film 'V for Vendetta' zit een gevangenis-scene waarin ze wordt kaalgeschoren.quote:
Thanks.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:44 schreef TeChNo2 het volgende:
zo te zien is er ook geen enkele reden het langer dan niks (0) te laten groeien ziet er toch hartstikke goed uit zo.
Ja, eensch.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:44 schreef TeChNo2 het volgende:
zo te zien is er ook geen enkele reden het langer dan niks (0) te laten groeien ziet er toch hartstikke goed uit zo.
Ik zou het nu ook absoluut niet meer doen. Maar toen paste het bij me.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:06 schreef TeChNo2 het volgende:
je hoofd kaal scheren is nou eens duidelijk een mannen/jongens ding... houden jullie (v) het nou maar bij andere lichaamsdelen
Foto!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik kreeg complimentjes over mijn schedel toen ik kaal was, dus het was blijkbaar wel mooi.
Mja, en het aait ook heel lekker.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:17 schreef Noisekick het volgende:
Er gaat niks boven een man met een kale kopVan dat zachte gemilimeterde haar
![]()
Mits het je staat that is...
Kan met een tondeuse ook, alleen glimt het dan gelukkig niet...quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:17 schreef Noisekick het volgende:
Met scheermesje ziet er te vies glad en gelikt uit![]()
Kaal en niet glimmend... da's 't mooistquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:17 schreef Noisekick het volgende:
Met scheermesje ziet er te vies glad en gelikt uit![]()
quote:
Juist!quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:46 schreef Kindervriend het volgende:
En dan niet overal precies even kort, maar een 'model' er in, voor zover dat kan met zulk kort haar.
Ach ja, 't is vooral m'n moeke hoor. 't Zelfde verhaal als ik zo nu en dan een pet draag: "Zet dat ding toch af jongen! Je lijkt wel een gabber!".quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:52 schreef eL. het volgende:
Lekkere omgeving heb je dan, van het type stempelkussen ?
Ik heb toch best wat tendy en dure kennissen om me heen en die vinden het allemaal prima staan. Nota bene een stel nichten uit de categorie 'trendy' vinden het super, oh ja, het zijn kappers, wsl bekende kappers, maar ik let nooit op kappers. Niet dat die kennissen het beter kunnen weten dan jouw omgeving, maar 'lowlife' zegt eigenlijk wel een hoop over dat soort mensen hè ?.
Ik neem aan dat jij toch ook wel eens iets hoort ? Mijn moeder is er trouwens ook niet gelukkig van hoor, maar da's meer smaak dan stempel. Sowieso een hoop mensen zien toch liever haar, behalve mensen die er verstand van hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:58 schreef TeChNo2 het volgende:
wat heeft een kale kop nou weer met "low-life" te maken...nah jaa
Zullen wel weer van die burgerlijke politiek correcte mensen zijn, die alles meteen in een hokje willen stoppen en je meteen denken te kennen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:58 schreef TeChNo2 het volgende:
wat heeft een kale kop nou weer met "low-life" te maken...nah jaa
nauwelijks... ik krijg eigenlijk alleen commentaar als ik het een paar dagen niet heb geschoren... zo van "hee je moet je hoofd scheren"... nu is iedereen er bij mij wel aan gewend... maar de eerste keer ook geen negatieve reacties gehad eigenlijk...quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:02 schreef eL. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij toch ook wel eens iets hoort ? Mijn moeder is er trouwens ook niet gelukkig van hoor, maar da's meer smaak dan stempel. Sowieso een hoop mensen zien toch liever haar, behalve mensen die er verstand van hebben natuurlijk..
Dat is inderdaad wel simpeler en makkelijker...maar 'echt" geschoren voelt zo veel gaver aan...quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik blijf erbij, gewoon ouderwets de tondeuse erover ipv moeilijk doen met een scheermes.
haha ja een zonnetje..bruin kleurtje...verder...he-le-maal niets ! (ook niet 1 mm)quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:37 schreef Atuniel het volgende:
Tsja met dit weer moet je gewoon wat op je hoofd hebben.
1 mm bij mij, al jaren.
Volgen. Maar nu effe niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:26 schreef DennisMoore het volgende:
This thread is worthless without pics.
heb ik nooit...tip: gebruik een mach3 ipv de tondeuse, dan heb je dat "ongelijke" ook nooit meer (anders zou het topic ook wel "Hoofd millimeteren" heten, tochquote:Op maandag 17 juli 2006 23:16 schreef Dauthi het volgende:
En op de een of andere manier is het afentoe ook een beetje ongelijk. lijkt het net alsof je niet met de tondeuse over je kop bent gegaan, op dat plekje echt super vaag
quote:Op maandag 17 juli 2006 21:26 schreef DennisMoore het volgende:
This thread is worthless without pics.
Neequote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:06 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
heb ik nooit...tip: gebruik een mach3 ipv de tondeuse, dan heb je dat "ongelijke" ook nooit meer (anders zou het topic ook wel "Hoofd millimeteren" heten, toch
Nah dat zou betekenen dat ik het iedere dag moet scheren. Ik scheer me gewoon slechts 2x per week, dan ga ik me kop echt niet iedere dag scheren.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:06 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
heb ik nooit...tip: gebruik een mach3 ipv de tondeuse, dan heb je dat "ongelijke" ook nooit meer (anders zou het topic ook wel "Hoofd millimeteren" heten, toch
En zie je niet alle dames willen het glad hebbenquote:
Nee, dat is het niet, met een scheermesje krijg je zo'n supergladde glimmende kopquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:26 schreef Dauthi het volgende:
En zie je niet alle dames willen het glad hebben
Besides als ik het glad scheer hoef ik niet meer uit te gaan want dan kom ik nergens meer binnen omdat ik er dan meteen uit zie als een of andere vage skinhead
Heb je het tegen mij?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:32 schreef pieter39 het volgende:
jij heb het ge milimeterd ,is dat fijner???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |