Achterhoek is al dichtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Mooie aanvulling naast het Achterhoek topic
Ik heb natuurlijk ook wel wat foto's
De Molenkamp, daar woon ik
[afbeelding]
Toch nog 4 aaltenaren op Fok! dus
Ik zal morgen wel eens wat mooie foto's van ons oergezellige centrum maken
Waarvoor dankquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:47 schreef Conflict het volgende:
Mooie OP, dit is nou de bedoeling van dit forum!
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:36 schreef bolletje_25 het volgende:
Kom op Rick, wil je zeggen dat het gezelligste aan Aalten de kerken zijn?
Vanavond in café Leuven: Nederland - Argentinië op 3 grote schermen!
In Winterswijk op vakantie?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:13 schreef buzzer het volgende:
ik ken in Aalten alleen de chinees in het dorp (een keer gegeten toen we in Winterswijk op vakantie waren) Op zich wel een mooi dorp
Ik ook.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
In Winterswijk op vakantie?Daar woon ik
Johquote:
http://www.detweebruggen.nl/ daar dusquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
In Winterswijk op vakantie?Daar woon ik
Ik zou ook nooit naar een camping in Winterswijk gaan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:51 schreef buzzer het volgende:
[..]
http://www.detweebruggen.nl/ daar dus
Een vakantie om nooit meer te vergeten, we zijn er twee weken geweest, en we twee buitjes gehad, een van 8 dagen en een van 6 dagen, en tussen de twee buien door werd het gras gemaaid. En halverwege de vakantie vlogen er 2 vliegtuigen het WTC in..
Ow, en had ik al gezegd dat het een kutcamping is als je kinderen hebt ?
Maar voor de rest is de omgeving prima natuurlijk.. Vanwege het prachtige weer hebben we heel wat uurtjes vertoefd bij Binnenpret in Lievelde ,d at toen ent geopend was.
neequote:
Zie OPquote:
En alleen refo's in Aalten!quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:37 schreef bolletje_25 het volgende:
Overigens woont er alleen tuig in Winterswijk.
Ja ken ik wel, is in Mistequote:Op donderdag 22 juni 2006 14:51 schreef buzzer het volgende:
[..]
http://www.detweebruggen.nl/ daar dus
Een vakantie om nooit meer te vergeten, we zijn er twee weken geweest, en we twee buitjes gehad, een van 8 dagen en een van 6 dagen, en tussen de twee buien door werd het gras gemaaid. En halverwege de vakantie vlogen er 2 vliegtuigen het WTC in..
Ow, en had ik al gezegd dat het een kutcamping is als je kinderen hebt ?
Maar voor de rest is de omgeving prima natuurlijk.. Vanwege het prachtige weer hebben we heel wat uurtjes vertoefd bij Binnenpret in Lievelde ,d at toen ent geopend was.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:37 schreef bolletje_25 het volgende:
Overigens woont er alleen tuig in Winterswijk.
Fienenquote:
XBM is al lang geen Aaltenaar meerquote:
oh, sinds wanneer hoort de Molenkamp niet meer bij Aalten?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:35 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
XBM is al lang geen Aaltenaar meer![]()
Onder de baanquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
oh, sinds wanneer hoort de Molenkamp niet meer bij Aalten?
Ik woon aan dezelfde kant van de baan als jouquote:
Oh ja, dat is bij de oude technische schoolquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik woon aan dezelfde kant van de baan als jou
De goede kant uiteraard![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:13 schreef Tiemie het volgende:
bu'j gek of kom e-j uut aalten zeggen ze hier altijd.
Ik reis elke dag op en neerquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:11 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Oh ja, dat is bij de oude technische school![]()
Maar Enschede blijft geen Aalten![]()
Ah, immers de gezelligste tijd van de dagquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik reis elke dag op en neer
Ik slaap wel in Aalten dus
quote:Aalten, markt en geschiedenis
De oorsprong van het dorp Aalten ligt in de tweede helft van de achtste eeuw toen Karel de Grote de Saksische stammen in de regio aan zich onderwierp. Iedere gemeenschap in de veroverde gebieden moest een zogeheten hoofdhof leveren voor de stichting van een kerk. Waarschijnlijk is toen de eerste kerk van Aalten gesticht op gronden die behoorden bij de voormalige Ahof nu beter bekend als De Pol.
De parochie Aladon of Alethnin die toen tot stand is gekomen en voor het eerst vermeld werd in 1152 omvatte aanvankelijk ook Bredevoort en Dinxperlo.
Het oude vestingstadje Bredevoort is sedert 1818 onderdeel van de gemeente. In de middeleeuwen was het stadje de woonplaats van borgmannen. Deze mannen waren de verdedigers van het voormalige kasteel van Bredevoort. De heren van Bredevoort maakten van de vroegere voorburcht een fel omstreden vesting die van 1326 tot 1795 hoofdstad van de heerlijkheid Bredevoort was. De Grote Gracht en het Molenbastion herinneren nog aan deze periode. De grootheid van Bredevoort blijkt mede uit het feit dat Beatrix de titel van Vrouwe van Bredevoort draagt. Wapen:
Een eeuwenoude linde die volgens overlevering een gerichtplaats markeerde stond in 1795 model voor het gemeentewapen van Aalten. Een nazaat hiervan staat nu bij de begraafplaats Berkenhove. In 1818 verleende de Hoge Raad van Adel aan de gemeente Aalten het huidige gemeentewapen dat bestaat uit een zilveren schild met een groene boom.
Wie de markt bezoekt in Aalten komt in een historisch gebied!
Zekersquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:57 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Ah, immers de gezelligste tijd van de dag![]()
Ik ga gezellig doen in bed. Trusten!![]()
Aalten na samengaan met Dinxperloquote:
*Meldt zich*quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:13 schreef Tiemie het volgende:
bu'j gek of kom e-j uut aalten zeggen ze hier altijd.
Een Aaltense vrouw, die hadden we hier nog nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:59 schreef Lov1 het volgende:
[..]
*Meldt zich*
Hallo andere AaltenarenToch al meer dan ik gedacht had haha
Leuke OP!
![]()
Yesss, ik ben de eerste!quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Een Aaltense vrouw, die hadden we hier nog niet
Zo hoort het ookquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:10 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Yesss, ik ben de eerste!Feestje! En ik drink Grolsch
En heel veel meer
![]()
idd, dat stond in alle landelijke krantenquote:Oja, en Aalten was in 2004 (of 05...) de gemeente waar de jongeren het meeste drinken... van heel Europa!![]()
![]()
Ondertussen is het volgens mij al de complete Achterhoek gewordenquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zo hoort het ook![]()
Alleen we hebben in Aalten zo'n enorm gebrek aan fatsoenlijke Grolsch kroegen
[..]
idd, dat stond in alle landelijke kranten
Dat zou wel eens goed kunnen, maar Aalten blijft aan de topquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:15 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ondertussen is het volgens mij al de complete Achterhoek geworden
Morgenavond hier feestje! Es even onze naam hooghoudenquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat zou wel eens goed kunnen, maar Aalten blijft aan de top![]()
Goedzoquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:15 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Morgenavond hier feestje! Es even onze naam hooghouden![]()
Zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat zou wel eens goed kunnen, maar Aalten blijft aan de top![]()
Zonet een broodje döner met een pilsje op het terrasquote:Op zaterdag 1 juli 2006 03:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
En wij hebben natuurlijk ook een erg geweldige pizzeria die de mensen in Aalten tot diep in de nacht van goed vreten kan voorzienWas weer een lekkere pizza vannacht
Jep. Maar we hebben wel een museumquote:Op zondag 2 juli 2006 18:47 schreef Waxxer het volgende:
Dússss... nu staan we met zijn allen onder curatele he?
Oh jaquote:
"Het volgende station is Aalten, u kunt hier overstappen op de buurtbus naar Bredevoort, Lichtenvoorde"quote:Op zondag 2 juli 2006 18:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Ja maar die discussie liep al voor "mijn" tijd (kom uit D.)Maargoed, ik laat me verder ivm werk even nergens inhoudelijk over uit.
Het gras is groen en aan de bomen zitten nog bladeren, dat is het belangrijkste!
En de buurtbus rijdt nog!
"Het is geel en gaat tien jaar terug in de tijd!"quote:Op zondag 2 juli 2006 18:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
"Het volgende station is Aalten, u kunt hier overstappen op de buurtbus naar Bredevoort, Lichtenvoorde"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is mooi jaquote:Op maandag 3 juli 2006 03:44 schreef bolletje_25 het volgende:
Dit vind ik overigens schitterend:
[afbeelding]
De slingebeek die door het dorp slingert, en daaronder de keizersbeek richting het industrieterrein (rechtsonderin)
Het grootste gebouw dicht bij het centrum is overigens het bedrijfsverzamelgebouw, een punt van discussie: Men wil een deel restaureren en tot monument maken, maar door geld-tekorten kijkt de buurt al zo'n 2 jaar tegen een lelijk (uitgebrand) pand aan (vandalisme).
quote:Op maandag 3 juli 2006 03:53 schreef erikkll het volgende:
[..]
"Het is geel en gaat tien jaar terug in de tijd!"Wij hebben in ieder geval nog een stationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van julie is 70 jaar geleden al gesloten
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
Semi-duits tuig dat ons geld af wil troggelen.. 10 jaar lang staat D'lo stil, en nu ze bij Aalten horen liggen er ineens 4 plannen voor wel 8 nieuwe scholen op tafelquote:Op maandag 3 juli 2006 11:45 schreef Waxxer het volgende:
Zeg, jullie hebben tegenwoordig wél het práchtige D'lo erbij he??
Het volgende station is Lichtenvoorde-Groenlo. U kunt hier overstappen op de bussen richting Lichtenvoorde en Groenloquote:Op maandag 3 juli 2006 07:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die is mooi ja
Aan de Slingebeek achter de Haermansweide
[afbeelding]
[..]
Wij hebben in ieder geval nog een station
Die van julie is 70 jaar geleden al gesloten
Ik was het peuterzaalvriendinnetje van L4mpjequote:
Lars is werkenquote:Op maandag 3 juli 2006 14:28 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Ik was het peuterzaalvriendinnetje van L4mpjeDie kent me denk ik wel haha... Hoi Lars!
![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:09 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Semi-duits tuig dat ons geld af wil troggelen.. 10 jaar lang staat D'lo stil, en nu ze bij Aalten horen liggen er ineens 4 plannen voor wel 8 nieuwe scholen op tafel
Dinxperlo![]()
Hahahaquote:Op maandag 3 juli 2006 16:57 schreef bolletje_25 het volgende:
Naja, zo klopt het wel ongeveer jaDe plannen voor een unilocatie waren goedgekeurd, maar door draaikonterig samenwerken van CDA-VVD coalitie hier werden de goedgekeurde plannen afgekeurd, met gevolg dat de onderzoekskosten zo door het putje gingen. Er kwamen nieuwe plannen, maar inmiddels staat de gemeente onder curatele en kan D'lo fluiten naar de school
Ach, in Aalten staat ook alles stil. Maar zolang de kroegen niet onder gemeentebeheer vallen vind ik het wel ok.
.......en trouwens, er kan nog wél wat worden gedaan aan de sluitingstijden he?quote:Op maandag 3 juli 2006 16:57 schreef bolletje_25 het volgende:
Naja, zo klopt het wel ongeveer jaDe plannen voor een unilocatie waren goedgekeurd, maar door draaikonterig samenwerken van CDA-VVD coalitie hier werden de goedgekeurde plannen afgekeurd, met gevolg dat de onderzoekskosten zo door het putje gingen. Er kwamen nieuwe plannen, maar inmiddels staat de gemeente onder curatele en kan D'lo fluiten naar de school
Ach, in Aalten staat ook alles stil. Maar zolang de kroegen niet onder gemeentebeheer vallen vind ik het wel ok.
Dit klopt dus niet! 'Kobus' waar ik dus woon heeft sinds 2 jaar ook een eigen teamquote:[afbeelding]
De trompstraat, samen met de kleine maote de laatst deelnemende straat aan het stratenvoetbal-toernooi, in de sneeuw
![]()
En door die onderbesneeuwde trompstraat moest ik kranten bezorgenquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:24 schreef -Willempie- het volgende:
*Meldt zich* al 22 jaar trotse Aaltenaar
[..]
Dit klopt dus niet! 'Kobus' waar ik dus woon heeft sinds 2 jaar ook een eigen team'Wadi Boys'
![]()
Haha, daar kom ik toch nooit, woon op de Knibbelweide!quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En door die onderbesneeuwde trompstraat moest ik kranten bezorgenKobus hoort ook bij mijn wijk, laat ze daar is opschieten met die straten, het Bongenkamp is een puinzooi
Ken ik nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:36 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Haha, daar kom ik toch nooit, woon op de Knibbelweide!
Ben je trouwens familie van Maarten te Brake?
Kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ken ik niet
Heb je toevallig een telegraaf abonnement?Zoja, zeg eens gauw af. Mijn wijk word te groot
Heb jij toevallig wijk 1 en 3?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ken ik niet
Heb je toevallig een telegraaf abonnement?Zoja, zeg eens gauw af. Mijn wijk word te groot
Alleen wijk 1, 71 adressen op het momentquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:19 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Heb jij toevallig wijk 1 en 3?Lotgenoot.
De Wadi Boys past trouwens ook wel naast de Maote, wat een baggerteam was dat zeg![]()
Ik heb gelukkig voor de komende 3 weken afgezegd, lekker vakantiequote:Op woensdag 5 juli 2006 21:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Alleen wijk 1, 71 adressen op het momentKut WK Abonnementen
Klopt redelijke bagger, maar ze hadden wel 1 goede spelerquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:19 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
De Wadi Boys past trouwens ook wel naast de Maote, wat een baggerteam was dat zeg![]()
Ik ga na de zomervakantie ook eens iets anders zoeken want dit schiet ook niet opquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:49 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig voor de komende 3 weken afgezegd, lekker vakantie![]()
En daarna zo snel mogelijk zien te kappen, kutbaantje![]()
Edahquote:Op donderdag 6 juli 2006 02:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ga na de zomervakantie ook eens iets anders zoeken want dit schiet ook niet op
Ik denk dat ik het in Enschede eens ga proberen aangezien in Aalten niks te vinden is denk ik
hmmmquote:
Zou best eens kunnen jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hmmmVolgens mij word ik niet eens aangenomen omdat ik al 'te oud' ben
Vakantiewerk heb ik al welquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:58 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen ja![]()
UitzendbureauIk had binnen een kwartiertje werk
![]()
Joa, moar dat mekt mie-j neet zovulle uutquote:
Open maarquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:30 schreef Mainport het volgende:
Waarom is er nog geen topic over Winterswijk eigenlijk. Dat roelt Aalten toch wel de pan uit!
Inderdaadquote:
Oh, fuck. FF kijkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:02 schreef WeebI het volgende:
mijn portemonnee zegt dat ik genoeg bier op had ja
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zogauw ik weer het huis uit mag
quote:
14 t/m 16 september dusquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:31 schreef bolletje_25 het volgende:
Al weer op pagina 4 van m'n AT
* Schopt omhoog
16 t/m 18 september: Kermis
nog eerder dusquote:
Het college B&W is gevallen. Maar dat bedoel je vast nietquote:Op donderdag 28 september 2006 14:43 schreef Waxxer het volgende:
Nieuws een beetje gevolgd offeh....?
Pak een terrasje en een biertje, en wees creatief met het vrouwelijk volkquote:Op donderdag 28 september 2006 15:04 schreef Waxxer het volgende:
Welk ander nieuws zou er dan moeten zijn?
Dat ik op zaterdag ff naar Aalten moest en dat dan door een kermis (!!!!) alle winkels dicht moeten zijn???![]()
Nou, er is iets met mij aan de hand dat ik in Aalten niet hardop durf te zeggenquote:Op donderdag 28 september 2006 15:07 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Pak een terrasje en een biertje, en wees creatief met het vrouwelijk volk![]()
De SGP zit hier niet hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 15:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, er is iets met mij aan de hand dat ik in Aalten niet hardop durf te zeggen![]()
![]()
Idd.. Krijgen ze ruzie in de partij, zetten ze zonder reden 3 wethouders af omdat iedereen ineens wethouder wil zijn.. Ostendorp had ook nog beraamd om Berghoef weg te werken, maar die blijft zitten. En met de kerntakendiscussie is de burger hier weer de dupe van.quote:
Rechtse mensen weten wel vaker niet waar ze het over hebben.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:56 schreef WeebI het volgende:
Geen flauw idee wat je lult knul
mbo he
Ach, bij leuven lap je ook 1,50 voor een glasquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:29 schreef WeebI het volgende:
dat bier daar is teringduur
en toch kom ik
lief, noh?
Speculatiesquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:47 schreef L4mpje het volgende:
Wat nou Afrika redden, je wil gewoon een keer optreden
quote:
liefquote:
Neen.quote:
anders niet?quote:
Neu, het regent een beetje.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Stormt het in Aalten ook zo hard?
Ik kom waarschijnlijk niet eens meer thuis vanuit Enschede, alle treinen zijn gestopt met rijden
in winterswijk is 't rustigquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Stormt het in Aalten ook zo hard?
Ik kom waarschijnlijk niet eens meer thuis vanuit Enschede, alle treinen zijn gestopt met rijden
Jong jij bent niet eens buiten geweestquote:
quote:
Niet lief. Heul niet lief.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:15 schreef WeebI het volgende:
neu.
Sinds wanneer heb jij maar 6 pictogrammen op je bureaublad!quote:Op maandag 22 januari 2007 16:56 schreef WeebI het volgende:
Psst, potje poker? Check mn geld
http://images.fok.nl/upload/070122_113682_nepgeldbah.jpg
Zie je die map 'rommel'?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:10 schreef L4mpje het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij maar 6 pictogrammen op je bureaublad!![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:58 schreef WeebI het volgende:
[..]
Zie je die map 'rommel'?
Heeft Jochem vrijdag gedaan
Mijn PC loopt op Spyware, niet op stroom.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:47 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
![]()
Ik wou ook nog al die spyware eraf tiefen, maar dat kon je pc niet aan
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:40 schreef WeebI het volgende:
[..]
Mijn PC loopt op Spyware, niet op stroom.
Doe je goedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:40 schreef WeebI het volgende:
[..]
Mijn PC loopt op Spyware, niet op stroom.
Hehe, eindelijk komt Aalten weer eens in het nieuwsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:00 schreef bolletje_25 het volgende:
De paddo's zijn trouwens afgefikt, de hennep bleek in een loods daarachter te staan. Daar is nix mee gebeurd.
Vanavond schiller trouwens?
En je 1e post op het forumquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:16 schreef Freddyevil het volgende:
*komt ook uit Aalten*
Wat is er in Koln belangrijker dan schillerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk komt Aalten weer eens in het nieuws![]()
Voor mij geen Schiller, ik moet morgen om 5 uur mijn bed uit![]()
Om half 8 vertrek in Bocholt mijn trein richting Koln
Ach, ik heb 2 weken vakantie en niks te doen, dus ga ik met een vriend naar Koln toe, een beetje rondkijken en bier drinken enzoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:31 schreef L4mpje het volgende:
[..]
Wat is er in Koln belangrijker dan schiller![]()
Ach, bavaria mis ik nooitquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ach, ik heb 2 weken vakantie en niks te doen, dus ga ik met een vriend naar Koln toe, een beetje rondkijken en bier drinken enzo
Ik ben morgen om 0:30 ongeveer weer terug in Aalten, dus dan kan ik ook nog wel even naar Schiller gaan
En ga jij nou eens gauw naar Schiller toe, je mist het bier![]()
quote:Brand Aalten: Politie treft wietkwekerij aan
AALTEN - Na de brand aan de Dinxperlosestraatweg gisteren (vrijdag, red.) is bij controle van het fabrieksgebouw een hennepkwekerij aangetroffen. In verband hiermee zijn twee verdachten aangehouden.
De brandweer trof bij inspectie van het gebouw dat door de brand grotendeels is verwoest, in achtergelegen loodsen een illegale hennepkwekerij aan. De ontmanteling van de kwekerij vond zaterdagochtend plaats na onderzoek van de Nuon en in gezamenlijk optreden van brandweer en politie.
In totaal zijn 850 hennepplanten in beslaggenomen. Ook werd een vuurwapen aangetroffen en in beslag genomen. Een 56-jarige Winterswijker en zijn 35-jarige zoon zijn in verband hiermee aangehouden en ingesloten voor nader onderzoek.
Was erg tofquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:31 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Ach, bavaria mis ik nooitMja, ik ga een paar uur pitten
![]()
Veel plezier in Koln![]()
Nee, ik heb daar geen Grolsch gedronkenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:01 schreef Waxxer het volgende:
Dus dan ga je naar Duitsland, HET bierland bij uitstek, en meneer _Xbox_Master_ drinkt Grolsch??
Kom op man hey!!DURF nou dan toch eens een ander merk te proeven!
I'varcaquote:Op maandag 5 februari 2007 23:42 schreef Masanga het volgende:
Hoe toevallig.
Als 14 of 15-jarige was ik( Brugge, België) ook eens met school op een uitwisselingsproject in Aalten en verbleef als ik me niet vergis in Lintelo. Dat is nu wel al een k8 a 9 jaar geleden. Ik dronk er mijn 1 ste biertje (schandalig laat,ik weet het) in een of andere plaats waar allemaal jongeren heengingen.. Ik heb heel mooie herinneringen aan die plaatsGo Aalten!
Prima plek voor je eerste biertjequote:
Dinxperloquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:35 schreef Waxxer het volgende:
Het is allemaal de schuld van de herindeling!!! Toen begon het!!!
Idd.. toen heette het nog gewoon Duitslandquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tja, vroeger was dat allemaal nog gewoon "een deur verder"...![]()
ik vraag 't me ook ernstig af, maar het schijnt dat sinds de nieuwe dienstregeling de trein in hengelo geen aansluiting meer heeft? Als je met de trein dus naar Enschede wil...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ja, die wegwerkzaamheden zijn wel kut
Ik ben benieuwd hoe de 74 nu gaat rijden![]()
Volgens mij kan ik de komende tijd beter met de trein naar school gaan
Ben dr gister geweest, moest 20 min wachten in Hengeloquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:09 schreef erikkll het volgende:
[..]
ik vraag 't me ook ernstig af, maar het schijnt dat sinds de nieuwe dienstregeling de trein in hengelo geen aansluiting meer heeft? Als je met de trein dus naar Enschede wil...
ik rijd nu met de auto, over vredenquote:Op donderdag 1 maart 2007 05:39 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Ben dr gister geweest, moest 20 min wachten in Hengelo![]()
Godverdeteringquote:Op donderdag 1 maart 2007 05:39 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Ben dr gister geweest, moest 20 min wachten in Hengelo![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:42 schreef -Willempie- het volgende:
Gratis dus (keek ff op de Oerkroegsite)
Maar met munten bier halen?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:07 schreef WeebI het volgende:
Het was weer eens uiterst vermakelijk
[afbeelding]
Hah jou ken ik!quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:07 schreef Lov1 het volgende:
Zelfs IK heb het politie-verhaal al gehoordZonder licht fietsen, tssss
Het was wel gezellig in de stake!
is dat die man van het kasteel?quote:Op zondag 4 november 2007 22:42 schreef DeRCT14 het volgende:
Sorry voor de bump maar hoe zit het met de bekendste inwoner van jullie gemeente...Klopt het nou echt dat hij aan de Wilhelminastraat woont? Hoe kom ik daar?
Station <> WIlhelminastraat (Toeval wil dat ik ook aan die straat woon, maar dan in Enschede)quote:Op zondag 4 november 2007 23:14 schreef L4mpje het volgende:
Ja dat klopt. Maar euhm, ligt eraan waar jij vandaan komt en hoe je er wil komen natuurlijk?
Het is een minuut of 20 lopen, schat ik. Je kunt beter zelf even op een kaartje kijken, want het is niet erg makkelijk uitteleggen.quote:Op maandag 5 november 2007 05:36 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Station <> WIlhelminastraat (Toeval wil dat ik ook aan die straat woon, maar dan in Enschede)
Er zijn inderdaad pendelbussen, die afgeladen vol geinteresseerden, nieuwsgierigen en fans naar de plaats van bestemming en weer terug naar het station brengen.quote:
Het is Aalten Drei't deur!quote:Op maandag 5 november 2007 16:43 schreef L4mpje het volgende:
Even wat ander nieuws.. as zaterdag (10 nov): Aalten draait door! Eén en al gezelligheid op de markt en in alle cafés. Kaarten 7,50 euro voorverkoop, 10 euro aan de 'deur'.
quote:Op maandag 5 november 2007 16:39 schreef DeRCT14 het volgende:
Da's nog wel een kankerend.
Ja, Aalten Drei't Deur.quote:Op maandag 5 november 2007 16:43 schreef L4mpje het volgende:
Er zijn trouwens wel buurtbussen die vanaf het station eerst door aalten rijden. Moet je maar aan een chauffeur vragen.. dan hoef je nog maar een klein stukje te lopen gok ik.
Even wat ander nieuws.. as zaterdag (10 nov): Aalten draait door! Eén en al gezelligheid op de markt en in alle cafés. Kaarten 7,50 euro voorverkoop, 10 euro aan de 'deur'.
Wat een huillies die reserve-duitsers.quote:AALTEN - Er moet een nieuwe discussie komen over de naam van de gemeente Aalten.
Dat vindt de partij Gemeentebelangen. De huidig gemeente Aalten ontstond twee jaar geleden uit een fusie tussen Aalten en Dinxperlo. Volgens Gemeentebelangen voelen inwoners van Dinxperlo zich achtergesteld. Ook de PvdA en een deel van de grootste fractie, het CDA, vinden een discussie over de gemeentenaam nuttig.
Donderdag stelt Gemeentebelangen de zaak aan de orde tijdens de begrotingsbehandeling.
(C) Omroep Gelderland / Uitgegeven: 07-11-07 11:46
Terecht natuurlijkquote:Volgens Gemeentebelangen voelen inwoners van Dinxperlo zich achtergesteld.
quote:Op maandag 5 november 2007 15:31 schreef -Willempie- het volgende:
Rood: Grote villa die niet bepaald in de buurt past.
aankomend weekendquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:27 schreef -Willempie- het volgende:Over 3 weken weer volksfeest!
![]()
Bier!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:34 schreef Meddo het volgende:
[..]
aankomend weekendWinterswijk
![]()
Bier
Te vroeg gejuicht blijkbaarquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Pff, het Aalten topic leeft, het moet niet gekker worden
ik zit er nu en ga het morgenvroeg verlatenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:43 schreef Meddo het volgende:
ik kom morgen door aalten
quote:
quote:abn praten kost meer moeiteOp zondag 24 oktober 2010 05:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Ooit was ik eens op een feestje in Aalten, als de mensen iets gedronken hebben zijn ze niet meer verstaanbaar voor een randstedeling, het leek wel alsof ik in Denemarken was joh
quote:Op zondag 24 oktober 2010 11:39 schreef gateway het volgende:
mogen jullie op zondag wel internetten?
quote:Politiek asiel aanvragen in Wenters idd. De Winterswijkse regering erkent het ombarmelijke leefklimaat van Aalten en na de incubatieperiode mag je vrij in Winterswijk wonen.Op zondag 24 oktober 2010 15:01 schreef Schnappieter het volgende:
Aalten![]()
Beter verhuizen jullie naar Winterswijk![]()
![]()
quote:Heb er drie jaar gewoond en ben blij dat ik nu weer in lichtenvoorde woonOp zondag 24 oktober 2010 15:01 schreef Schnappieter het volgende:
Aalten![]()
Beter verhuizen jullie naar Winterswijk![]()
![]()
quote:Bedankt heOp zaterdag 23 oktober 2010 20:03 schreef -Willempie- het volgende:
Even dit topic kicken voor Eva![]()
Nog lang in de oerkroeg gebleven?
quote:Vanavond weer?Op zondag 24 oktober 2010 18:29 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Bedankt heJa, ik was aardig laat thuis. Jij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |