Zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat zou wel eens goed kunnen, maar Aalten blijft aan de top![]()
Zonet een broodje döner met een pilsje op het terrasquote:Op zaterdag 1 juli 2006 03:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
En wij hebben natuurlijk ook een erg geweldige pizzeria die de mensen in Aalten tot diep in de nacht van goed vreten kan voorzienWas weer een lekkere pizza vannacht
Jep. Maar we hebben wel een museumquote:Op zondag 2 juli 2006 18:47 schreef Waxxer het volgende:
Dússss... nu staan we met zijn allen onder curatele he?
Oh jaquote:
"Het volgende station is Aalten, u kunt hier overstappen op de buurtbus naar Bredevoort, Lichtenvoorde"quote:Op zondag 2 juli 2006 18:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Ja maar die discussie liep al voor "mijn" tijd (kom uit D.)Maargoed, ik laat me verder ivm werk even nergens inhoudelijk over uit.
Het gras is groen en aan de bomen zitten nog bladeren, dat is het belangrijkste!
En de buurtbus rijdt nog!
"Het is geel en gaat tien jaar terug in de tijd!"quote:Op zondag 2 juli 2006 18:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
"Het volgende station is Aalten, u kunt hier overstappen op de buurtbus naar Bredevoort, Lichtenvoorde"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is mooi jaquote:Op maandag 3 juli 2006 03:44 schreef bolletje_25 het volgende:
Dit vind ik overigens schitterend:
[afbeelding]
De slingebeek die door het dorp slingert, en daaronder de keizersbeek richting het industrieterrein (rechtsonderin)
Het grootste gebouw dicht bij het centrum is overigens het bedrijfsverzamelgebouw, een punt van discussie: Men wil een deel restaureren en tot monument maken, maar door geld-tekorten kijkt de buurt al zo'n 2 jaar tegen een lelijk (uitgebrand) pand aan (vandalisme).
quote:Op maandag 3 juli 2006 03:53 schreef erikkll het volgende:
[..]
"Het is geel en gaat tien jaar terug in de tijd!"Wij hebben in ieder geval nog een stationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van julie is 70 jaar geleden al gesloten
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
Semi-duits tuig dat ons geld af wil troggelen.. 10 jaar lang staat D'lo stil, en nu ze bij Aalten horen liggen er ineens 4 plannen voor wel 8 nieuwe scholen op tafelquote:Op maandag 3 juli 2006 11:45 schreef Waxxer het volgende:
Zeg, jullie hebben tegenwoordig wél het práchtige D'lo erbij he??
Het volgende station is Lichtenvoorde-Groenlo. U kunt hier overstappen op de bussen richting Lichtenvoorde en Groenloquote:Op maandag 3 juli 2006 07:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die is mooi ja
Aan de Slingebeek achter de Haermansweide
[afbeelding]
[..]
Wij hebben in ieder geval nog een station
Die van julie is 70 jaar geleden al gesloten
Ik was het peuterzaalvriendinnetje van L4mpjequote:
Lars is werkenquote:Op maandag 3 juli 2006 14:28 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Ik was het peuterzaalvriendinnetje van L4mpjeDie kent me denk ik wel haha... Hoi Lars!
![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:09 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Semi-duits tuig dat ons geld af wil troggelen.. 10 jaar lang staat D'lo stil, en nu ze bij Aalten horen liggen er ineens 4 plannen voor wel 8 nieuwe scholen op tafel
Dinxperlo![]()
Hahahaquote:Op maandag 3 juli 2006 16:57 schreef bolletje_25 het volgende:
Naja, zo klopt het wel ongeveer jaDe plannen voor een unilocatie waren goedgekeurd, maar door draaikonterig samenwerken van CDA-VVD coalitie hier werden de goedgekeurde plannen afgekeurd, met gevolg dat de onderzoekskosten zo door het putje gingen. Er kwamen nieuwe plannen, maar inmiddels staat de gemeente onder curatele en kan D'lo fluiten naar de school
Ach, in Aalten staat ook alles stil. Maar zolang de kroegen niet onder gemeentebeheer vallen vind ik het wel ok.
.......en trouwens, er kan nog wél wat worden gedaan aan de sluitingstijden he?quote:Op maandag 3 juli 2006 16:57 schreef bolletje_25 het volgende:
Naja, zo klopt het wel ongeveer jaDe plannen voor een unilocatie waren goedgekeurd, maar door draaikonterig samenwerken van CDA-VVD coalitie hier werden de goedgekeurde plannen afgekeurd, met gevolg dat de onderzoekskosten zo door het putje gingen. Er kwamen nieuwe plannen, maar inmiddels staat de gemeente onder curatele en kan D'lo fluiten naar de school
Ach, in Aalten staat ook alles stil. Maar zolang de kroegen niet onder gemeentebeheer vallen vind ik het wel ok.
Dit klopt dus niet! 'Kobus' waar ik dus woon heeft sinds 2 jaar ook een eigen teamquote:[afbeelding]
De trompstraat, samen met de kleine maote de laatst deelnemende straat aan het stratenvoetbal-toernooi, in de sneeuw
![]()
En door die onderbesneeuwde trompstraat moest ik kranten bezorgenquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:24 schreef -Willempie- het volgende:
*Meldt zich* al 22 jaar trotse Aaltenaar
[..]
Dit klopt dus niet! 'Kobus' waar ik dus woon heeft sinds 2 jaar ook een eigen team'Wadi Boys'
![]()
Haha, daar kom ik toch nooit, woon op de Knibbelweide!quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En door die onderbesneeuwde trompstraat moest ik kranten bezorgenKobus hoort ook bij mijn wijk, laat ze daar is opschieten met die straten, het Bongenkamp is een puinzooi
Ken ik nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:36 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Haha, daar kom ik toch nooit, woon op de Knibbelweide!
Ben je trouwens familie van Maarten te Brake?
Kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ken ik niet
Heb je toevallig een telegraaf abonnement?Zoja, zeg eens gauw af. Mijn wijk word te groot
Heb jij toevallig wijk 1 en 3?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ken ik niet
Heb je toevallig een telegraaf abonnement?Zoja, zeg eens gauw af. Mijn wijk word te groot
Alleen wijk 1, 71 adressen op het momentquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:19 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Heb jij toevallig wijk 1 en 3?Lotgenoot.
De Wadi Boys past trouwens ook wel naast de Maote, wat een baggerteam was dat zeg![]()
Ik heb gelukkig voor de komende 3 weken afgezegd, lekker vakantiequote:Op woensdag 5 juli 2006 21:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Alleen wijk 1, 71 adressen op het momentKut WK Abonnementen
Klopt redelijke bagger, maar ze hadden wel 1 goede spelerquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:19 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
De Wadi Boys past trouwens ook wel naast de Maote, wat een baggerteam was dat zeg![]()
Ik ga na de zomervakantie ook eens iets anders zoeken want dit schiet ook niet opquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:49 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig voor de komende 3 weken afgezegd, lekker vakantie![]()
En daarna zo snel mogelijk zien te kappen, kutbaantje![]()
Edahquote:Op donderdag 6 juli 2006 02:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ga na de zomervakantie ook eens iets anders zoeken want dit schiet ook niet op
Ik denk dat ik het in Enschede eens ga proberen aangezien in Aalten niks te vinden is denk ik
hmmmquote:
Zou best eens kunnen jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hmmmVolgens mij word ik niet eens aangenomen omdat ik al 'te oud' ben
Vakantiewerk heb ik al welquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:58 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen ja![]()
UitzendbureauIk had binnen een kwartiertje werk
![]()
Joa, moar dat mekt mie-j neet zovulle uutquote:
Open maarquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:30 schreef Mainport het volgende:
Waarom is er nog geen topic over Winterswijk eigenlijk. Dat roelt Aalten toch wel de pan uit!
Inderdaadquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |