in winterswijk is 't rustigquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Stormt het in Aalten ook zo hard?
Ik kom waarschijnlijk niet eens meer thuis vanuit Enschede, alle treinen zijn gestopt met rijden
Jong jij bent niet eens buiten geweestquote:
quote:
Niet lief. Heul niet lief.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:15 schreef WeebI het volgende:
neu.
Sinds wanneer heb jij maar 6 pictogrammen op je bureaublad!quote:Op maandag 22 januari 2007 16:56 schreef WeebI het volgende:
Psst, potje poker? Check mn geld
http://images.fok.nl/upload/070122_113682_nepgeldbah.jpg
Zie je die map 'rommel'?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:10 schreef L4mpje het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij maar 6 pictogrammen op je bureaublad!![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:58 schreef WeebI het volgende:
[..]
Zie je die map 'rommel'?
Heeft Jochem vrijdag gedaan
Mijn PC loopt op Spyware, niet op stroom.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:47 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
![]()
Ik wou ook nog al die spyware eraf tiefen, maar dat kon je pc niet aan
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:40 schreef WeebI het volgende:
[..]
Mijn PC loopt op Spyware, niet op stroom.
Doe je goedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:40 schreef WeebI het volgende:
[..]
Mijn PC loopt op Spyware, niet op stroom.
Hehe, eindelijk komt Aalten weer eens in het nieuwsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:00 schreef bolletje_25 het volgende:
De paddo's zijn trouwens afgefikt, de hennep bleek in een loods daarachter te staan. Daar is nix mee gebeurd.
Vanavond schiller trouwens?
En je 1e post op het forumquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:16 schreef Freddyevil het volgende:
*komt ook uit Aalten*
Wat is er in Koln belangrijker dan schillerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk komt Aalten weer eens in het nieuws![]()
Voor mij geen Schiller, ik moet morgen om 5 uur mijn bed uit![]()
Om half 8 vertrek in Bocholt mijn trein richting Koln
Ach, ik heb 2 weken vakantie en niks te doen, dus ga ik met een vriend naar Koln toe, een beetje rondkijken en bier drinken enzoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:31 schreef L4mpje het volgende:
[..]
Wat is er in Koln belangrijker dan schiller![]()
Ach, bavaria mis ik nooitquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ach, ik heb 2 weken vakantie en niks te doen, dus ga ik met een vriend naar Koln toe, een beetje rondkijken en bier drinken enzo
Ik ben morgen om 0:30 ongeveer weer terug in Aalten, dus dan kan ik ook nog wel even naar Schiller gaan
En ga jij nou eens gauw naar Schiller toe, je mist het bier![]()
quote:Brand Aalten: Politie treft wietkwekerij aan
AALTEN - Na de brand aan de Dinxperlosestraatweg gisteren (vrijdag, red.) is bij controle van het fabrieksgebouw een hennepkwekerij aangetroffen. In verband hiermee zijn twee verdachten aangehouden.
De brandweer trof bij inspectie van het gebouw dat door de brand grotendeels is verwoest, in achtergelegen loodsen een illegale hennepkwekerij aan. De ontmanteling van de kwekerij vond zaterdagochtend plaats na onderzoek van de Nuon en in gezamenlijk optreden van brandweer en politie.
In totaal zijn 850 hennepplanten in beslaggenomen. Ook werd een vuurwapen aangetroffen en in beslag genomen. Een 56-jarige Winterswijker en zijn 35-jarige zoon zijn in verband hiermee aangehouden en ingesloten voor nader onderzoek.
Was erg tofquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:31 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Ach, bavaria mis ik nooitMja, ik ga een paar uur pitten
![]()
Veel plezier in Koln![]()
Nee, ik heb daar geen Grolsch gedronkenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:01 schreef Waxxer het volgende:
Dus dan ga je naar Duitsland, HET bierland bij uitstek, en meneer _Xbox_Master_ drinkt Grolsch??
Kom op man hey!!DURF nou dan toch eens een ander merk te proeven!
I'varcaquote:Op maandag 5 februari 2007 23:42 schreef Masanga het volgende:
Hoe toevallig.
Als 14 of 15-jarige was ik( Brugge, België) ook eens met school op een uitwisselingsproject in Aalten en verbleef als ik me niet vergis in Lintelo. Dat is nu wel al een k8 a 9 jaar geleden. Ik dronk er mijn 1 ste biertje (schandalig laat,ik weet het) in een of andere plaats waar allemaal jongeren heengingen.. Ik heb heel mooie herinneringen aan die plaatsGo Aalten!
Prima plek voor je eerste biertjequote:
Dinxperloquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:35 schreef Waxxer het volgende:
Het is allemaal de schuld van de herindeling!!! Toen begon het!!!
Idd.. toen heette het nog gewoon Duitslandquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tja, vroeger was dat allemaal nog gewoon "een deur verder"...![]()
ik vraag 't me ook ernstig af, maar het schijnt dat sinds de nieuwe dienstregeling de trein in hengelo geen aansluiting meer heeft? Als je met de trein dus naar Enschede wil...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ja, die wegwerkzaamheden zijn wel kut
Ik ben benieuwd hoe de 74 nu gaat rijden![]()
Volgens mij kan ik de komende tijd beter met de trein naar school gaan
Ben dr gister geweest, moest 20 min wachten in Hengeloquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:09 schreef erikkll het volgende:
[..]
ik vraag 't me ook ernstig af, maar het schijnt dat sinds de nieuwe dienstregeling de trein in hengelo geen aansluiting meer heeft? Als je met de trein dus naar Enschede wil...
ik rijd nu met de auto, over vredenquote:Op donderdag 1 maart 2007 05:39 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Ben dr gister geweest, moest 20 min wachten in Hengelo![]()
Godverdeteringquote:Op donderdag 1 maart 2007 05:39 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Ben dr gister geweest, moest 20 min wachten in Hengelo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |