Ik krijg bij lunges ook altijd last van me voorste bovenbeen hoor, omdat daar dan al die spanning op staat. En als je last hebt van je evenwicht kun je beter wat minder ver naar achteren, maar wat breder gaan staan, dat wil meestal wel een stuk helpen. Maar als je ook al last van je enkels hebt kan ik me voorstellen dat het niet prettig is. Lunges zijn ook gewoon k*toefeningen. Alleen die powerlunges zijn nog wel goed te doen, maar met barbell vind ik het ook niet echt fijn hoorquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:35 schreef Maeghan het volgende:
Tja, ik wil die lunges ook gewoon onder de knie krijgen. Ik krijg bij lunges ook heel snel krampen, ook zo raar. Dat heb ik met de rest dus niet. Ik weet niet of je bij lunges andere spiergroepen gebruikt dan bij alle andere oefeningen of zo? Soms voel ik dat het uit m'n rug komt (heb bekkeninstabiliteit dus er zit nog wel es wat klem), maar soms denk ik dat het wel gewoon m'n spieren zijn.
Ik krijg trouwens altijd pijn in m'n voorste been, terwijl dat volgens de instructeur niet moet gebeuren, omdat je dat been niet gebruikt. Maar echt, dat been blijft gewoon stil staan en toch schiet dan gewoon opeens de kramp erin. Dat achterste been is geen probleem, qua krampen dan.
Vandaag was helemaal geen succes qua lunges want ik werd vanochtend wakker met kramp in m'n kuit.
Sowieso sta je bij die dingen gewoon nooit lekker. Ik sta altijd met m'n benen net te ver uit elkaar of net niet ver genoeg. Als ik beneden ben wil ik meer afstand dan bovenin. De goede afstand bestaat gewoon niet op een of andere manier en ik blijf dus wiebelen en wisselen. En zwakke enkels helpen dus ook niet. Zo lang op m'n tenen staan lukt gewoon niet. Ik probeer nu dus meer op m'n tenen te staan, dus wat je bij Balance doet, op je tenen staan en dan door je benen zakken, om dan zo m'n tanden te poetsen. Misschien scheelt het, went dat gevoel dan of zo. Misschien moet ik ook thuis maar gewoon wat lunges doen tussendoor.
die je op het eind van de lunges moet doen, zonder barbell, met 2 benen naast elkaar, met 1 been naar voren stappen, door je knie zakken en weer terug en dan andere beenquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:56 schreef Maeghan het volgende:
Wat zijn powerlunges?
Die hebben wij nooitquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
die je op het eind van de lunges moet doen, zonder barbell, met 2 benen naast elkaar, met 1 been naar voren stappen, door je knie zakken en weer terug en dan andere been
wij doen dat altijd, misschien omdat ze het anders te zwar vinden ofzo? Maar wij doen helft gewone lunges en helft powerlungesquote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:54 schreef kluivie het volgende:
Ik heb wel de choreo liggen ja als je dat bedoeld?
Ik heb het naar je gemaildquote:
Thanks!quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:52 schreef kluivie het volgende:
[..]
Ik heb het naar je gemaildVanavond voor 5 de keer deze week pumpen en als het beetje meezit morgenavond nog is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |