Klopt, de laatste 2 weken worden altijd herhaald voor het nieuwe seizoenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:13 schreef Cheesecake het volgende:
Ik ga de cliff missen dit jaar, heb andere verplichtingen vanavond. Is het niet zo dat de cliff aan het begin van het nieuwe seizoen herhaald wordt of zit ik er weer eens naast?
Neem het opquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:13 schreef Cheesecake het volgende:
Ik ga de cliff missen dit jaar, heb andere verplichtingen vanavond. Is het niet zo dat de cliff aan het begin van het nieuwe seizoen herhaald wordt of zit ik er weer eens naast?
Gaat niet, een DVD-recorder heb ik niet en de videorecorder is stuk. Maar ik kijk het aan het begin van het nieuwe seizoen wel, ik weet toch wel zo ongeveer wat er gaat gebeuren dus een echte verrassing is het niet meer.quote:
Dat zal ongetwijfeld gaan gebeuren vrees ik.Tot vervelens toe.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:49 schreef Canisfire het volgende:
Ik wil gtst eigenlijk wel eens zien zonder Ludo.
Bovendien zou ik het gaar vinden als ze eerst heel lang who shot Ludo gaan doen als hij vervolgens niet eens echt dood is.
Hoe laat komt dat?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:15 schreef Iwan1976 het volgende:
EDITIE.NL heeft zometeen een item over Ludo.
Wijze laatste woorden van scenarioschrijfster Manon Spierenburg.![]()
Wat win je danquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:45 schreef suus21 het volgende:
en degene die het schot lost is gewoon de persoon die het moordspel wint ofzo...dus diegene is niet de moordenaar want hij/zij weet niet dat er echte kogels in het pistool zitten. En het is wel duidelijk dat het een vrouwelijke arm is (die afbeelding van de cliff) en dat het dus Janine moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |