quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:47 schreef nanalune het volgende:
heb net smsje van Crazymoon gehad:
![]()
![]()
Sara
![]()
![]()
is geboren om 6:32 uur, weegt 3820gram!
Gefeliciteerd Crazymoon!! Woehoeeeeeben helemaal happy voor je!
Met 8 weken een pretecho? Lijkt me handiger als je inderdaad 3 weken langer wacht. Maar ja, zoals Bert en Ernie al zo mooi zongen:"Wachten duurt langngngng langngngngng langngngng"quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:33 schreef Vivi het volgende:
Morgen ga ik een (pret) echo laten maken want als het aan die verloskundige ligt kan ik nóg 3 weken wachten
Heb meteen de nekplooimeting en tripletest aangevraagd die je dus blijkbaar zelf moet betalen á 200 euro, wat een geld zeg!
Ik wil gewoon het hartje zienquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:00 schreef Spuuglokje het volgende:
CrazyMoon, gefeliciteerd met Sara!
[..]
Met 8 weken een pretecho? Lijkt me handiger als je inderdaad 3 weken langer wacht. Maar ja, zoals Bert en Ernie al zo mooi zongen:"Wachten duurt langngngng langngngngng langngngng"![]()
Ja? En hoe lang is dat geleden dan?quote:Goh, dat je moet betalen voor die testen, is dat veranderd of zo? Mijn gynaecoloog bood die testen uit zichzelf aan, zei dat ik daar 'recht' op had (en niet vanwegen een bepaalde medische voorgeschiedenis of vanwege mijn leeftijd). Dus dat je ervoor moet betalen is nieuw voor me.
Ligt aan de codes van het ziekenhuis. Normaal gesproken moet je als je niet tot de risico groep behoort dit zelf betalen. Echter hebben ze in het ziekenhuis vaak weer codes die een bepaalde behandeling incl. alle echo's ed. aangeeft en dan kan het blijkbaar ineens wel vergoed.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:00 schreef Spuuglokje het volgende:
CrazyMoon, gefeliciteerd met Sara!
[..]
Goh, dat je moet betalen voor die testen, is dat veranderd of zo? Mijn gynaecoloog bood die testen uit zichzelf aan, zei dat ik daar 'recht' op had (en niet vanwegen een bepaalde medische voorgeschiedenis of vanwege mijn leeftijd). Dus dat je ervoor moet betalen is nieuw voor me.
4 jaar geleden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:04 schreef Vivi het volgende:
Ja? En hoe lang is dat geleden dan?
Helaas..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:09 schreef jessie het volgende:
ET elke keer als jij komt denk ik dat er nieuws is van Dutchie
Da's toch niet zo raar? Op een echo is nu nog érg weinig te zien in vergelijking met over drie weken en je wilt natuurlijk zo veel mogelijk kunnen zien om weer zo veel mogelijk te kunnen uitsluiten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:33 schreef Vivi het volgende:
Morgen ga ik een (pret) echo laten maken want als het aan die verloskundige ligt kan ik nóg 3 weken wachten
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:31 schreef Belana het volgende:
nana, zo begrijpelijk!ik kijk er ook weer naar uit om mijn lijf terug te hebben hoor, weer normaal te kunnen bewegen enzo
![]()
Woeiquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:47 schreef E.T. het volgende:
Om 20.16 is geboren na een heftige bevalling: Cas Anthony![]()
![]()
Hahahaha, geweldig!!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:47 schreef E.T. het volgende:
De doos is ons vergeten![]()
Om 20.16 is geboren na een heftige bevalling: Cas Anthony![]()
![]()
Morgen meer details![]()
Dutch, meneer dutch en Léon; onwijs gefeliciteerd!!!![]()
![]()
(ik zei toch dat 't een jongetje zou worden
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:08 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
CM gefelicitaaaaart!
Kom op Dutchie, hup meid!
Vamp... nog niets?
Kan komen door het extra gewicht wat je meedraagt (ik weet ff niet of en hoeveel je bent aangekomen. Kan ook komen door het verweken, alles in je lichaam komt wat 'losser' te zitten en dat kan voor wat verschuiving zorgen. En het kan ook toch nog een beetje vocht zijn wat in je gewrichten zit, dat lijkt er wel op want dan moet je ook 'even op gang komen'.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:39 schreef Inky05 het volgende:
ff een vraagje. Ik heb sinds ongeveer een weekje pijnlijke voeten.
Het is niet door het vocht, want het is maar een heel klein beetje dikker, maar het is meer binnen in de voet. Onder m'n voetboog, maar ook boven vooral bij de botjes op de voet of naast/achter je hiel.
Het is ook niet op een bepaald moment van de dag, want het is ook s'achts bij het nachtelijk wc bezoek.
Dus op blotevoeten is niet fijn, op schoenen gaat het maar na veel zitten is het weer ff op gang komen..
Kennen jullie dit als zwangersshaps klachtje (ik ben nu 28 wk)![]()
Zo ja hoe komt het ? En hoe kom je eraf![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:17 schreef sjak het volgende:
Leuk plaatje nanalune!
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:21 schreef Sjeen het volgende:
Caspar
Jeuh, een koelkastquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:53 schreef Reese het volgende:
Dutchie, gefeliciteerd metCas
!
En de koelkast gaat naar ..... Sjeen:
[..]
het is ze van harte gegund hoor!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 07:56 schreef Sugar het volgende:
Vamp, ook niet leuk als anderen er met je datum vandoor gaan!Hopelijk volgt je baby die andere twee snel!
![]()
Nog maar 4quote:
En weet je? Ik voel me sinds 2 dagen hoog-, hoogzwanger!quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:06 schreef Belana het volgende:
[..]
Nog maar 4
en ik heb sinds 2 dagen het gevoel dat ie er zo uit kan vallen...
Ik zei nu wel zo stellig dat het niet door het vocht komt, maar m'n sokjes laten toch aardige sporen naquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:17 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Kan komen door het extra gewicht wat je meedraagt (ik weet ff niet of en hoeveel je bent aangekomen. Kan ook komen door het verweken, alles in je lichaam komt wat 'losser' te zitten en dat kan voor wat verschuiving zorgen. En het kan ook toch nog een beetje vocht zijn wat in je gewrichten zit, dat lijkt er wel op want dan moet je ook 'even op gang komen'.
Ja precies, zo voelt het ja !quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:24 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb ( sinds dat het zo warm is) ook veel pijn in mn voeten. Vooral mn linker!
T voelt net of t gekneusd is ofzo...
Ik heb ook een goede oplossing gevonden, vriendje de voeten onder z'n neus duwenquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:27 schreef Belana het volgende:
inky, klinkt toch als vocht
Bij de cursus hebben wij geleerd dat je je voet over je dijbeen van je andere been moet leggen en dan je voet met je had gaan ronddraaien, heen en weer bewegen, tenen ook, onder je voet wrijven. dit alles om de doorbloeding te bevorderen en dus het vocht af te drijven.
probeer het uit zou ik zeggen, ik krijg er iig lekkere warme voeten van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |