Da's toch niet zo raar? Op een echo is nu nog érg weinig te zien in vergelijking met over drie weken en je wilt natuurlijk zo veel mogelijk kunnen zien om weer zo veel mogelijk te kunnen uitsluiten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:33 schreef Vivi het volgende:
Morgen ga ik een (pret) echo laten maken want als het aan die verloskundige ligt kan ik nóg 3 weken wachten
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:31 schreef Belana het volgende:
nana, zo begrijpelijk!ik kijk er ook weer naar uit om mijn lijf terug te hebben hoor, weer normaal te kunnen bewegen enzo
![]()
Woeiquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:47 schreef E.T. het volgende:
Om 20.16 is geboren na een heftige bevalling: Cas Anthony![]()
![]()
Hahahaha, geweldig!!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:47 schreef E.T. het volgende:
De doos is ons vergeten![]()
Om 20.16 is geboren na een heftige bevalling: Cas Anthony![]()
![]()
Morgen meer details![]()
Dutch, meneer dutch en Léon; onwijs gefeliciteerd!!!![]()
![]()
(ik zei toch dat 't een jongetje zou worden
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:08 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
CM gefelicitaaaaart!
Kom op Dutchie, hup meid!
Vamp... nog niets?
Kan komen door het extra gewicht wat je meedraagt (ik weet ff niet of en hoeveel je bent aangekomen. Kan ook komen door het verweken, alles in je lichaam komt wat 'losser' te zitten en dat kan voor wat verschuiving zorgen. En het kan ook toch nog een beetje vocht zijn wat in je gewrichten zit, dat lijkt er wel op want dan moet je ook 'even op gang komen'.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:39 schreef Inky05 het volgende:
ff een vraagje. Ik heb sinds ongeveer een weekje pijnlijke voeten.
Het is niet door het vocht, want het is maar een heel klein beetje dikker, maar het is meer binnen in de voet. Onder m'n voetboog, maar ook boven vooral bij de botjes op de voet of naast/achter je hiel.
Het is ook niet op een bepaald moment van de dag, want het is ook s'achts bij het nachtelijk wc bezoek.
Dus op blotevoeten is niet fijn, op schoenen gaat het maar na veel zitten is het weer ff op gang komen..
Kennen jullie dit als zwangersshaps klachtje (ik ben nu 28 wk)![]()
Zo ja hoe komt het ? En hoe kom je eraf![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:17 schreef sjak het volgende:
Leuk plaatje nanalune!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |