quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:21 schreef Puik het volgende:
Ik las laatst toch ergens dat er binennkort een nieuwe collectie komt, komt er dan mischien weer een IA?
Zo ja, doe ik met die IA wel mee.![]()
Even lezen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:12 schreef postman het volgende:
kleine sidenote:
mocht de collectie op de site vernieuwd worden tijdens het bestellen, is het goed mogelijk dat ik de IA opnieuw start, omdat het anders teveel uitzoekwerk wordt.
kan ik eventueel nog wel m'n maatje wijzigen? Ik moet nog even heel goed naar de maat kijken maar dit had veel haastquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:26 schreef postman het volgende:
20 items in totaal, gaat snel
Als we tot 24 gaan, lijkt me een mooi aantal. Dit wordt een turbo IA
Ja man. Die is echt mooi, maar ja, die maten he.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:07 schreef Roycoooooo het volgende:
Lock Bonnie bedoel je he?! Wou ik ook graag..![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:13 schreef amokjeeh het volgende:
Ik wil mee doen! 1 2 shirtjes, dus mail is onderweg verstuurd!
[afbeelding]
én
[afbeelding]
![]()
Lengte, gewicht? Zelfs heb ik soms S en soms M in Nederland, maar bij A&F moet ik echt S hebben.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:36 schreef yellowcat het volgende:
Hoe vallen die Amerikaanse maten eigenlijk? Normaal heb ik hier in NL met overhemden M, kan ik dus het beste nu ook M nemen?
28 juni duurt nog 8 héle dagenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:08 schreef CrookedEye het volgende:
over nieuwe collectie kreeg ik dit mailtje nadat ik het gevraagd had.
Hey mijn naam,
Thanks for contacting us at A&F. Our new Back To School line will be in stores
on July 1,2006 and on our website on June 28,2006. For any additional
questions, hit us back with another email, and we’ll be happy to help. Thanks
again for contacting us at A&F!
Cherri
Abercrombie & Fitch
Customer Service
Wat doen jullie nu als er over een week een erg puike collectie op de site blijkt te staan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:08 schreef CrookedEye het volgende:
over nieuwe collectie kreeg ik dit mailtje nadat ik het gevraagd had.
Hey mijn naam,
Thanks for contacting us at A&F. Our new Back To School line will be in stores
on July 1,2006 and on our website on June 28,2006. For any additional
questions, hit us back with another email, and we’ll be happy to help. Thanks
again for contacting us at A&F!
Cherri
Abercrombie & Fitch
Customer Service
Nóg een bestelling plaasten natuurlijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:14 schreef Eland het volgende:
Wat doen jullie nu als er over een week een erg puike collectie op de site blijkt te staan?
1,83 m lang, 70 kg zwaar...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:05 schreef Eland het volgende:
[..]
Lengte, gewicht? Zelfs heb ik soms S en soms M in Nederland, maar bij A&F moet ik echt S hebben.
Hij is populair!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:30 schreef pseudovlaming het volgende:
Ow, dit is de mijne bestelling trouwens:
[afbeelding]
![]()
Vind je t raar, hij is ook superquote:
Ik ook, ik heb een M en past mij prima!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:28 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Dat ben ik ook ongeveer. Vraag me ook af wat dan het beste is, M of S?
Als je snel emailt naar abercrombieinkoopactie@gmail.com kan je wmbt nog meedoen. met 2 artikelen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:58 schreef Micky_mike het volgende:
Kan ik nog meedoen of niet? Sta ik hier net mijn maten op te nemen is ie al weer vol! haha. Is er nog een plekje?? Wil graag 2 artikelen bestellen (zie mail adres alleen niet meer)
heb je een nieuwe factuur gestuurd.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb een M en past mij prima!![]()
Mijn polo is ook backorder.. 26e is die er weer.. Duurt jullie denk ik iets te lang he?!
Dus streep die maar door dan Postman!
Tja... ik ben 1.88 en 88 kg. Ik neem L, zeker geen M, komen mn biertieten beetje door ...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:14 schreef ryan_atwood het volgende:
mensen, even een goede tip gevraagd over de maten:
Ik ben 1,84m en 75 KG.
Ik heb al een shirt en een polo van A&F in maat M. Deze zitten bij mij gewoon strak om m'n lichaam zeg maar. Mouwtjes zijn niet erg lang. Nu is mijn vraag of dit normaal is bij A&F dat het zo zit, of zou ik beter een L kunnen nemen, of gaat het dan te ruim zitten? Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen
Ik zie dat sommige mensen twijfelen tussen M of S met ongeveer mijn bouw
dankquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:17 schreef postman het volgende:
abn amro.
Valt wel mee.....zo ver is het gelukkig nog lang niet!quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:43 schreef Westlife-fan het volgende:
Ik heb het gevoel dat we binnenkort allemaal hetzelfde bijlopen...![]()
Verzendkosten:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:50 schreef Ewaldus het volgende:
ik doe mee, maak nu en mooi malitje
even dom vraagje, stel ik koop dit:
Avalanche Pass Oxford
Blue
$69.50
Inner Course Record Holder
Yellow
$24.50
Dus $94 in totaal. Wat gaat dat uit eindelijk kosten tot Nederland (dus niet verzending binnen Nederland naar mijn huis).
Want verzondkosten nemen toch af bij een IA ?Of wordt die 33% toeslag, verzondkosten ed. op het laatst nagecalculeerd?
Nog een vraagje, ben 1,82m en 73 kg. Atheletisch bouw... Welke maat polo en welke maat shirt/overhemd raden jullie aan?
Polo: Lquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:50 schreef Ewaldus het volgende:
ik doe mee, maak nu en mooi malitje
even dom vraagje, stel ik koop dit:
Avalanche Pass Oxford
Blue
$69.50
Inner Course Record Holder
Yellow
$24.50
Dus $94 in totaal. Wat gaat dat uit eindelijk kosten tot Nederland (dus niet verzending binnen Nederland naar mijn huis).
Want verzondkosten nemen toch af bij een IA ?Of wordt die 33% toeslag, verzondkosten ed. op het laatst nagecalculeerd?
Nog een vraagje, ben 1,82m en 73 kg. Atheletisch bouw... Welke maat polo en welke maat shirt/overhemd raden jullie aan?
het is toch een inkoopactie, waarom moet ik dan de door hen gestelde shipping betalen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:51 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
Verzendkosten:
Totaal+shipping(daarvoor moet je even op site kijken) * 1,33 (belastingen)
Je maat:
Geen idee
Hey ontopic, voor mij geld ongeveer hetzelfde: 1,84 en 75 KG en ook atletische bouw.quote:
ok, dank je, en t-shirts?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:59 schreef Ontopic het volgende:
Ben zelf ook 1,84 74 kilo en behoorlijk breed gebouwd.
Voor polo's neem ik L anders zit het bij m'n schouders te strak.
Bij hemden neem ik M omdat anders de mouwen te lang zijn.
Heb jij er dan geen last van dat de achterkant zo lang is???quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:59 schreef Ontopic het volgende:
Ben zelf ook 1,84 74 kilo en behoorlijk breed gebouwd.
Voor polo's neem ik L anders zit het bij m'n schouders te strak.
Bij hemden neem ik M omdat anders de mouwen te lang zijn.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:59 schreef postman het volgende:
en besteld lieve mensen. Ik hoop dat iedereen uiteraard netjes betaald heeft. (knokploeg?)
Er zijn een aantal artikelen die helemaal niet op voorraad waren:
polo boulder brook brown M (kon ik niet vinden, bedenk me nu dat het een vrouwenshirt was, sorry coconut)
you're always wrong tshirt green L (staat niet meer op site)
deer brook cools royal blue L (backorder tot 3 juli, duurde me te lang)
Die mensen krijgen morgen een creditfactuur. Als alles binnen is stort ik het geld weer terug.
verder zijn er 2 x het shirt 'something about you' in L besteld. Die zijn ook op backorder tot 30 juni. Dat duurt ook te lang. Ik heb 2x extra M besteld. Mocht je die niet willen neem ik ze wel, of er is vast iemand anders die ze wil. Verder is dit shirt overigens 3 x besteld. 'she's always wrong' 5x
vorige keer had ik het binnen 4 dagen in huis. Ik gok nu zo rond dinsdag a.s.quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:08 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hopelijk werkt A&F en Fedex nu ook een beetje mee door het allemaal snel te leveren
Valt wel mee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:24 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Heb jij er dan geen last van dat de achterkant zo lang is???
Ach ik zie het wel, ik heb een polo op L gegokt en 2 shirtjes op M.quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:12 schreef Ontopic het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Verschilt overigens ook lichtelijk per model.
Die van dit jaar lijken iets korter dan die van vorig jaar.
Die moeten ze dan gisteren van de site hebben gehaald, want ik weet 100% zeker dat 'ie er eergisteren nog op stond. Ik heb zelfs dat plaatje toen er vanaf gehaald.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:59 schreef postman het volgende:
Er zijn een aantal artikelen die helemaal niet op voorraad waren...
polo boulder brook brown M (staat in z'n geheel niet op de site )
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:59 schreef postman het volgende:
you're always wrong tshirt green L (kon ik niet vinden, bedenk me nu dat het een vrouwenshirt was, sorry coconut)
Aapje!quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:37 schreef amokjeeh het volgende:
Ow fuck ik moet nog betalen, door alle drukte er even bij ingeschoten. Ga ik vanavond meteen even in orde maken. Mijn excuses
Ik zou maar even opschieten als ik jou was, anders krijgen we straks postman z'n knokploeg achter ons aanquote:
Jaaahaaa, maar ik heb niet zo'n betaaldingetje op kantoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:55 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik zou maar even opschieten als ik jou was, anders krijgen we straks postman z'n knokploeg achter ons aan![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:43 schreef pseudovlaming het volgende:
Jeej, mn backgeorderde ding is niet meer backgeorderd![]()
Dat is pechhebben, want alle gebackorderde items heb ik niet besteld omdat die gisteravond op 30 juni stonden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:43 schreef pseudovlaming het volgende:
Jeej, mn backgeorderde ding is niet meer backgeorderd![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:00 schreef postman het volgende:
[..]
Dat is pechhebben, want alle gebackorderde items heb ik niet besteld omdat die gisteravond op 30 juni stonden.
Binnenkort vast wel weer een nieuwe als de volgende collectie online komt. organiseert iemand vast wel weer een actie.quote:
ja sorry, maar het was dit of het risico nemen dat straks de helft niet meer te bestellen is. Komt voornamelijk omdat de nieuwe collectie de 28ste online komt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:56 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
![]()
![]()
Das dus een shipping van 20 euro voor 1 tshirtje... bommer...
Ook nog een keer roze, volgens mij heeft die ook in Amerika gevoetbald dus kan zijn dat die het daar heeft opgepikt.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:44 schreef Roycoooooo het volgende:
Hij heeft heel vaak kleren van Abercrombie aan.. De vorige 2 keren dat hij er zat, had hij ook al polo's aan van Abercrombie!
Oranje en bordeaux rood als ik het goed heb...
Als dit de status is dan duurt het denk ik langer. Er zal wel een request liggen voor een certificate of origin. Kost je zowiezo een week.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:49 schreef postman het volgende:
beiden pakketen zijn in NL bij FedEx voor inklaring. Ik gok/hoop op levering morgen
Dat is niet altijd het geval. Nog nooit meegemaakt bij m'n bestellingen..quote:Op maandag 26 juni 2006 14:52 schreef 400PK het volgende:
Als dit de status is dan duurt het denk ik langer. Er zal wel een request liggen voor een certificate of origin. Kost je zowiezo een week.
Goede zaakquote:Op maandag 26 juni 2006 15:21 schreef postman het volgende:
nee ik ook (nog) niet. Vorige bestelling was van dezelfde omvang, en was ook zo binnen.
edit: eerste bestelling heeft als status: on fedex vehicle for delivery
Ah spoed is dus echt spoed. Sorry voor het ongemak in ieder geval!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:43 schreef postman het volgende:
ow en je poen is vandaag ook bijgeschreven![]()
Goed werk Postman!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:38 schreef postman het volgende:
eerste bestelling is binnen, 2e bestelling staat ligt nog bij FedEx Nederland. Hopelijk komt die morgen. In ieder geval komen de eerste 4 pakketten morgen bij jullie aan
Je haalt mij de woorden uit mijn mondquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:33 schreef Coconut het volgende:
[..]
Goed werk Postman!![]()
Weet je toevallig ook zo wie de eerste 4 gelukkigen zijn?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels heb ik ook alle mensen die geld terug kregen betaald. Wil je weten hoe het bedrag is opgebouwd moet je maar mailen, krijg je de creditfactuur.teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:09 schreef postman het volgende:
ik kan 't zeggen, kan het ook even als verrassing laten
Jeej!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels heb ik ook alle mensen die geld terug kregen betaald. Wil je weten hoe het bedrag is opgebouwd moet je maar mailen, krijg je de creditfactuur.
amokaapjeeh O+
Jammer, niets aan te doen. Dan wachten we nog een weekje...quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:46 schreef postman het volgende:
slecht nieuws![]()
het 2e pakket heeft inderdaad een certificate of origin nodig. Die moet A&F verstrekken aan Fedex. Kan wel een week duren volgens de klantenservice van FedEx.
Mijn excuses, maar kan er momenteel niet veel aan doen. Ik houd jullie op de hoogte
Hey postman, als het pakket er vóór zondag niet is, is het beter om het naar mn Nederlandse adres te sturen. Ik zal m zodirect even mailenquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:46 schreef postman het volgende:
slecht nieuws![]()
het 2e pakket heeft inderdaad een certificate of origin nodig. Die moet A&F verstrekken aan Fedex. Kan wel een week duren volgens de klantenservice van FedEx.
Mijn excuses, maar kan er momenteel niet veel aan doen. Ik houd jullie op de hoogte
Je betaling is hier alweer binnen hoor, thanks!quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:02 schreef postman het volgende:
is prima.
Brian Roy...ppppffff, abercrombie heeft zijn beste tijd ook weer gehad.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:42 schreef ryan_atwood het volgende:
brian roy heeft nu bij studio sport dit shirt aan:
[afbeelding]
sure, maar morgen? Het is vandaag al een keer aangeboden als het goed is. Is gisteren namelijk al verstuurd. Dus dan ligt er een briefje in de bus.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:04 schreef yellowcat het volgende:
Postman, zou je mij m'n track & trace code van TPG kunnen sturen? Dan weet ik nl. of ik morgen moet zorgen dat er iemand thuis is....
welke maat had jij besteld dan?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:09 schreef yellowcat het volgende:
Yup, je had gelijk. Om 17.55 uur stond de postbode op de stoep. Alles is binnen, en ziet er super uit. Alleen volgende keer moet ik t-shirts een maat groter bestellen, want deze is wat aan de krappe kant. Super bedankt voor het organiseren van de IA Postman!
mocht je van het oranje shirt afwillen wil ik 'm wel evtquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:09 schreef yellowcat het volgende:
Yup, je had gelijk. Om 17.55 uur stond de postbode op de stoep. Alles is binnen, en ziet er super uit. Alleen volgende keer moet ik t-shirts een maat groter bestellen, want deze is wat aan de krappe kant. Super bedankt voor het organiseren van de IA Postman!
Zou nou toch allang gebeurd moeten zijn, is niet of het technische niet kan. Kan me alleen indenken dat het vandaag pas allemaal online zou komen want het zou vandaag pas allemaal in de winkel liggen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:13 schreef men_in_red het volgende:
mwah, nog even wachten tot alle nieuwe collectie online komt, volgens mij moet er nog veel meer komen.
je wordt bedanktquote:Op maandag 3 juli 2006 19:21 schreef mwuhaha het volgende:
Ik heb zojuist een nieuwe inkoopactie gestart:
Abercrombie & Fitch Inkoopactie (3 juli 2006)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |