Portugalquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:22 schreef PeRi het volgende:
Tania! Waar ga je heen over 6 dagen!
Ga jij mij deze keer een kaartje sturen?quote:
Ik ga helemaal geen kaarten sturen, heb ik juist vandaag beslistquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga jij mij deze keer een kaartje sturen?
D'oh!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ga helemaal geen kaarten sturen, heb ik juist vandaag beslist![]()
Kurfurstendamm toch?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:39 schreef Bupatih het volgende:
Nou, vooruit!Hier een foto met mensen op.
Én het is in Berlijn.
[[url=http://xs102.xs.to/xs102/06252/IMG_0583.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik weet niet wíé het waren, maar ze vonden het leuk om naar ons te'en
Zou best kunnen.quote:
De beste manier om je vakantie door te brengenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zou best kunnen.We hebben de hele middag op een bankje gezeten met McDonalds-voedsel, terwijl we keken naar voorbijkomende mensen!
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik stuur er wel een als ik weer thuis ben![]()
quote:Hey!!
Het is hier geweldig! Lekker weer en lekker eten.
Berlijn is über!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:45 schreef BVO het volgende:
Berlijn is tof.
Dit was geen vakantie, maar tijdens de projectdagen op school.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
De beste manier om je vakantie door te brengen![]()
De beste manier om je projectdagen op school door te brengenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Berlijn is über!
[..]
Dit was geen vakantie, maar tijdens de projectdagen op school.
Dat is leukquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zou best kunnen.We hebben de hele middag op een bankje gezeten met McDonalds-voedsel, terwijl we keken naar voorbijkomende mensen!
Ja, zoiets. Je merkt het verschil toch niet. Dan koop ik wel een kaart en postzegel in Portugal. Net echtquote:
De beste manier om projectdagen van school door te brengen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Berlijn is über!
[..]
Dit was geen vakantie, maar tijdens de projectdagen op school.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
De beste manier om je projectdagen op school door te brengen![]()
Oké! Is goed.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Je merkt het verschil toch niet. Dan koop ik wel een kaart en postzegel in Portugal. Net echt![]()
K.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De beste manier om projectdagen van school door te brengen.
Tja, die goeie ouwe tijd hequote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:51 schreef BVO het volgende:
[..]
K.
Wat ben je hier weinig.
Niet dat ik hier meer zo vaak ben, maar toch.
Vrij weinig jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tja, die goeie ouwe tijd he![]()
Volgens mij ben jij hier trouwens echt nog minder. Ik zie je nooit![]()
Ik koop die kaarten altijd de tweede dag van de vakantie, maar dan stel ik het schrijven steeds maar uit, tot 3 dagen voordat we weggaan ofzoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:54 schreef BVO het volgende:
Oh, en kaarten sturen.
Nee, dat doe ik nooit meer.
Al is het ook wel leuk nostalgisch, zo'n kaartje waar je uiteindelijk toch nooit iets boeiends op zet en die dan 2 dagen nadat jij thuiskomt bij de mensen komt.
Waarom? Wil je Ovidius zo graag bezoeken?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook een keer naar België.
Omdat het er leuk uitziet, en om de patat.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom? Wil je Ovidius zo graag bezoeken?
Spanje lijkt mij wel tof, maar meer omdat ik Barcelona zo graag een keer zelf wil zien. China ga ik met oud en nieuw heenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:18 schreef PeRi het volgende:
Spanje vind ik echt niks aan. Ben er twee keer geweest, maar het doet me echt niks. geef mij maar Italië en Griekenland. Hoewel het na dit jaar wel weer leuk geweest is wat griekenland betreft denk ik. Volgend jaar trekken door China.
Je hebt het hele land al gehad?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:20 schreef PeRi het volgende:
Barcelona en Madrid zijn wel érg gaaf en mooi. Maar de rest van Spanje vind ik echt niks.
'Patat'.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat het er leuk uitziet, en om de patat.
[afbeelding]
Neequote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:26 schreef Jimmeh het volgende:
[[url=http://aycu23.webshots.com/image/582/1208680877505335365_rs.jpg]afbeelding][/url]
De Fok! Miss verkiezing
Ah, maar dan nog, het zijn echt heel veel coole plekjes daar hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee. Maar wel op veel plekken. Costa, maar ook Valencia bijvoorbeeld. Wij blijven nooit hangen op een plek op vakantie
.
Uhuh ik ben ook wel op meer plekken geweest daar en Gran Canaria vond ik ook erg leuk, maar het doet me gewoon niks. Ik vind Spanje niks bijzonders hebben.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, maar dan nog, het zijn echt heel veel coole plekjes daar hoor. Madrid en Barcelona zijn leuk
.
En natuurlijkTenerife
. Veel meer dan een simpel toeristeneiland
![]()
.
quote:
Wie let hier nou op gram- of spelfouten bij dat foto?quote:
Toen kende je mij nog niet eensquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:43 schreef Bupatih het volgende:
[[url=http://xs102.xs.to/xs102/06252/IMG_8575.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Deze foto heb ik speciaal voor Sven gemaakt in Spanje.
Daar gaat het toch niet omquote:
Dudequote:
Hier ook nietquote:
Wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen kende je mij nog niet eens
Denk je het nu nog steeds, Beev?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:48 schreef Kindervriend het volgende:
Dat derde filmpje is kei gaaf!
Eerst neemt ie ons bij de neus, want er komt een scooter aan maar daar zit ie niet op! Dat is een figurant denk ik! En dan ineens... Maikuuul!
En die slip zeg, boh, die is kankerlang! Sjiek laagje rubber op het asfalt achtergelaten. Grote klasse.
Tofquote:
Het was van afgelopen zomer en toen kende ik je al lang.quote:
't Blijven Belgen hequote:
Alstu:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:02 schreef Ovidius het volgende:
[afbeelding]
Waarom hebben wij niet zo'n geile OP?![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:16 schreef Ovidius het volgende:
Die hele "ik heb het toch gekocht"-grap is gewoon afgekeken van The Simpsons.![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
The Simpsons is bedacht door Danny, newbie!
Gelukkig hebben we nog de leuke (matige) smiley:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:17 schreef Ovidius het volgende:
[..]
. Enige leuke (matige) grap op Fok!. Gewoon gestolen. Kansloos.
Gelukkig. Anders was ik hier al lang weg.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog de leuke (matige) smiley: [afbeelding]
Ja, de tuinman zat weer in de aflevering van Desperate Housewives vanavond, ik krijg mijn kaken niet meer op elkaar, want hij is zo geilquote:
Hihi.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:36 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, de tuinman zat weer in de aflevering van Desperate Housewives vanavond, ik krijg mijn kaken niet meer op elkaar, want hij is zo geil![]()
![]()
Hmm?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:28 schreef Bupatih het volgende:
Hmm.
Kinky?quote:
Ja, en?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart zet Crashtestdummies met hm hm hm hm op!
JULLIE?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jullie stopten dat liedje in mijn hoofd!
Ja duhquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, jullie ja. Dus niet alleen jij!![]()
Bupatih
begon!
![]()
Goed. En daarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |