Garpjurk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat zijn we toch twee personen één gedachte.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om de edit-knop te hanteren, gast!
Dat is toch humor?! De meest onwaarschijnlijke combi… zo sick dat het geil isquote:
Jurken staan me beeldig, snotaap.quote:
Dat ben jij welquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:04 schreef Bupatih het volgende:
[..].
.
Neeee!Wat is er leuk aan díé kloon? Niks, toch?
Nee, dat is gewoon een kloon van een gebande.
Nou, zeg dan meteen wie KV is?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:04 schreef Bupatih het volgende:
[..].
.
Neeee!Wat is er leuk aan díé kloon? Niks, toch?
Nee, dat is gewoon een kloon van een gebande.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch humor?! De meest onwaarschijnlijke combi… zo sick dat het geil is![]()
Week of 2/3 terug een paar keer.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:04 schreef PeRi het volgende:
ATB wanneer 'zag' je haar dan? Kan best hoor trouwens, heb dr een paar dagen niet gesproken, dus wie weet waar ze uithangt..
quote:
Hm zeer onwaarschijnlijk, maar zal het eens vragenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Week of 2/3 terug een paar keer.
Ik ben het écht niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat ben jij wel.
Ik zie het aan de hele manier van schrijven enzo.
Check die topic die in de AT staat nu. Dat ben jij.
Uhu, dat ben jijquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben het écht niet.
Liet jij als kind vaak je geslachtsdeel zien?
Deze???
Ik zou dus nooit het woord 'gozers' in die context gebruiken en al helemaal het woord 'flashen' niet.
Jij niet, maar als je een kloon hebt doe je toch juist dingen die totaal niet bij je "ware' jij horen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben het écht niet.
Liet jij als kind vaak je geslachtsdeel zien?
Deze???
Ik zou dus nooit het woord 'gozers' in die context gebruiken en al helemaal het woord 'flashen' niet.
Neuh, ik zou bijvoorbeeld niet zomaar iemand gaan kwetsen. (Waar ik het net dus over had wat Fuifduif betreft)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij niet, maar als je een kloon hebt doe je toch juist dingen die totaal niet bij je "ware' jij horen?
Nope.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neuh, ik zou bijvoorbeeld niet zomaar iemand gaan kwetsen. (Waar ik net dus over had wat Fuifduif betreft)
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij niet, maar als je een kloon hebt doe je toch juist dingen die totaal niet bij je "ware' jij horen?
Dat verschilt per persoon/kloon.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Dat verschilt per persoon/kloon.
Ík zou dat dus niet doen. Maar er zijn ook genoeg mensen die dat wel doen en die bijvoorbeeld ook serieuze privé-topics gaan openen.
Eerder een brakke muis die daardoor sommige links twéé keer aanklikt.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eerder een brakke muis die daardoor sommige links twéé keer aanklikt.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:34 schreef Bupatih het volgende:Een avatar gehost bij photobucket die het daardoor niet doet!
Was het dan niet duidelijk dat ik in mijn nopjes was dat je weer iets te verbeteren had?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:39 schreef Bupatih het volgende:
Wees blij dát ik het zeg, ondankbaar jong!
Nee!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was het dan niet duidelijk dat ik in mijn nopjes was dat je weer iets te verbeteren had?
Mooi. Want dat was ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Damn, voor het eerst sinds tijden proestte ik het op mijn werk uit omwille van Fok!![]()
![]()
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Kindervriend, was dat niet eerst kinderlokker?.
Nah, gewoon botte, grofgebekte humorquote:
Yo! Sup! I'm just chillin', you know.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:50 schreef PeRi het volgende:
Yo yo my dogs 'sup y'all??!?!/
Am gittin' bizzy with tha frizzle, cuz' ya know ya want my p'nizzle.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:50 schreef PeRi het volgende:
Yo yo my dogs 'sup y'all??!?!/
Blowen is niet goed voor je, Zhenar, hoe váák moet ik het nog zeggen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Am gittin' bizzy with tha frizzle, cuz' ya know ya want my p'nizzle.
'sup BITCH? All ma hoes an' bitches in tha hoouuuuse! Break it down
En wat zit jij nou vrolijk te wezen?quote:
Sorry, hoor. Prinses op de erwt!quote:
Nou, vertel op danquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:09 schreef PeRi het volgende:
Dagen als deze maken dat een mens echt heel erg zin krijgt om op vakantie te gaan.
Zeg dat dan meteen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja niks. Ik wil gewoon nu op vakantie! Als het zou kunnen! Weg! Kou! Enzo!
Nee.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:19 schreef PeRi het volgende:
Ik mag vast wel even toffe vakantieplekken posten.
Staat daar een bruidje?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:41 schreef PeRi het volgende:
Ik zit vakantie foto's door te bladeren.
http://img.photobucket.com/albums/v463/madhoe/PICT0112.jpg.
Uhuquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Egypte?.
Ik zit vakantie foto's door te bladeren.
.
Lijkt de Efteling welquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhu.
Maar niet zelfgemaakt hoor, gewoon van internet.
Deze wel:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:01 schreef BVO het volgende:
Al geplaatst? De hoogtepunten van het commentaar van Gerard en Gordon.
http://www.wkpn.nl/popup.(...)gerard_gordon_110606
* Tha_Erik opschrijft in toekomstig vakantielandlijstje.quote:
quote:
Yep! Stellen die die week in het huwelijk treden/traden, mogen altijd vooraan staan bij de wekelijkse audiëntie. Rij achter hun stonden wij.quote:
Die had ik al een keer beluisterd. Tsja, wat moet ik ervan zeggen...quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:17 schreef Bupatih het volgende:
[[url=http://xs102.xs.to/xs102/06252/IMG_8384.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url][[url=http://xs102.xs.to/xs102/06252/IMG_8592.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs102.xs.to/xs102/06252/IMG_8611.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url][[url=http://xs102.xs.to/xs102/06252/Zon3.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dít zijn pas vakantiefoto's.
Daar kan ik dus mooi mijn geld mee gaan verdienen.quote:
Standaard plaatjes vind ik nooit zo leuk eigenlijk als ik terug kijk op vakantie's.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar kan ik dus mooi mijn geld mee gaan verdienen.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Standaard plaatjes vind ik nooit zo leuk eigenlijk als ik terug kijk op vakantie's..
Ik vind vakantiefoto's veel persoonlijker als er af en toe een mens op staat.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Wat wil je dán zien?
Mensen op de foto is ook niet alles.En foto's van mijn familie / mij krijg je niet te zien.
Ansichtkaarten zijn zo dertien-in-dozijn, zodat iedereen ze "wel aardig" vindt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar kan ik dus mooi mijn geld mee gaan verdienen.
Dat soort foto's héb ik ook wel. Maar die krijgen jullie niet te zien.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind vakantiefoto's veel persoonlijker als er af en toe een mens op staat.
Pimpin'quote:
Het is niet dat ze niet mooi zijn, ik neem zelf ook vaak zat van zulke foto'squote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Wat wil je dán zien?
Mensen op de foto is ook niet alles.En foto's van mijn familie / mij krijg je niet te zien.
Die van mij zijn kwalitatief gezien héél wat beter dan de gemiddelde 'ansichtkaartachtige' foto van Jan met de pet!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ansichtkaarten zijn zo dertien-in-dozijn, zodat iedereen ze "wel aardig" vindt.
Elk vakantierolletje bevat wel een ansichtkaartwaardige foto. Zegt niet zoveel dus![]()
Och, dat krijg ik ook wel als ik een ondergaande zon zie, hoor!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het is niet dat ze niet mooi zijn, ik neem zelf ook vaak zat van zulke foto's. Maar ik weet niet, het is leuker, als je terugkijkt naar de foto's die anders zijn, kiekjes. Ik krijg altijd helemaal mn vakantiegevoel terug dan.
Alleen de foto's linksboven en rechtsonder spreken mij aan, maar op die laatste is de horizon scheef.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die van mij zijn kwalitatief gezien héél wat beter dan de gemiddelde 'ansichtkaartachtige' foto van Jan met de pet!
Rechtsonder = laatste, toch?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen de foto's linksboven en rechtsonder spreken mij aan, maar op die laatste is de horizon scheef.
Toen ik dat nog speelde had ik veel ergere outfits.quote:
Wát zijn ze daar aan het doen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:33 schreef PeRi het volgende:
Deze foto heeft FF in de dierentuin in Berlijn gemaakt.. De foto gaat echt nergens over, maar als ik deze foto zie, moet ik altijd zó hard lachen. En dan denk ik weer aan hoe leuk het was, samen, en aan Berlijn qua stad, supermooi. Echt een ontzettend fijne vakantie was dat.
[afbeelding]
Als je ansichtkaartwaardige foto's wil hebben, dan is de horizon rechtzetten wel het minste wat je kan doen. En dat kan ook makkelijk in photoshop, of een ander photobewerkingsprogramma.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Rechtsonder = laatste, toch?
En nee...ik ga er even met een waterpas langs als we in volle vaart aan het varen zijn!
Nou... neequote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die van mij zijn kwalitatief gezien héél wat beter dan de gemiddelde 'ansichtkaartachtige' foto van Jan met de pet!
Nou...wel!quote:
Die maak ik altijdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:36 schreef PeRi het volgende:
Ik heb echt een hekel aan foto's waar iemand voor een gebouw staat ofzo.
Jeeeeeeyyyyquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:08 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]Ik heb een wuppie, wuppie, wuppie,
van Xcuz, Xcuz, Xcuz_Me.[afbeelding]
Irriteer je je aan ons?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:36 schreef rena het volgende:
De tering. Kunnen die foto's nog een stukje groter? Dan kan ik het misschien nog net iets beter zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |