quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:04 schreef wimmul het volgende:
Je kent het wel. Je zit in en overvolle bus en buiten de bus is het 30 graden...wat betekend dat het in de bus 40 graden is. Het stinkt er naar zweet en de een of andere dikke vette zwetende feministe zit tegen je bezwete arm aan te schuren omdat het armsteuntje haar lever in de weg zit.
Ineens begint het...WEEEEEEH....WHHHEEHEHHEHEHEEEEE WEEEEEEEEEH....nee het is niet het geluid van lag overvliegende 21ste eeuwse Nazi vliegtuigen. Nee het is een BABY...wie de FUCK neemt z'n kut kroost van een half jaar nou mee de bus in. Dat is zo'n beetje hetzelfde als een kanker patientje pesten met zijn kale hoofd. DAT DOE JE NIET!
Dus kwam ik op twee ideeen. Of verbied alles onder de 10 jaar uit het openbaar vervoer...OF maar een kleuterwagen / babywagen die Geluids Dicht is!!! Jaja. een grote koepel met een piepkleine opening voor zuurstof (lees: lachgas) toevoer. En je kunt dat achtergestelde waterhoofd van je gewoon laten kruisen tot hij blauw ziet.
Wie steund dit idee?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:27 schreef descendent1 het volgende:
Je kent het wel; FOK users die de Nederlandse taal in zulks een bescheiden mate machtig zijn dat het lezen van hun OP en hun verdere reacties bijna ondoenlijk is.
Opeens begint het je te irriteren; Nee, het is geen kleuter die nog Nederlands leert op de basisschool; Nee, het is geen in de 21e eeuw naar Nederland gekomen allochtoon, Nee, het is een komkommerplukker van om en nabij de 20 jaar! Welke MONGOOL van 20 kan er nu niet normaal zonder spelfouten een post posten; dat is net zo iets als dat je Balkenende zou vragen om te vloeken, DAT DOE JE NIET!!
Dus kwam ik op twee ideeën; OF verban elk bericht met meer dan 5 spelfouten per zin uit het Forum; Of zorg ervoor dat dit soort Josti's hun toetsenbord voor altijd ontnomen wordt.
Wie steunt dit idee??![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:04 schreef wimmul het volgende:
wie de FUCK neemt z'n kut kroost van een half jaar nou mee de bus in. Dat is zo'n beetje hetzelfde als een kanker patientje pesten met zijn kale hoofd. DAT DOE JE NIET!
Ik steun beide ideeën. Maar waarschijnlijk zal deze taaljosti je taalgebruik niet begrijpen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:27 schreef descendent1 het volgende:
Je kent het wel; FOK users die de Nederlandse taal in zulks een bescheiden mate machtig zijn dat het lezen van hun OP en hun verdere reacties bijna ondoenlijk is.
Opeens begint het je te irriteren; Nee, het is geen kleuter die nog Nederlands leert op de basisschool; Nee, het is geen in de 21e eeuw naar Nederland gekomen allochtoon, Nee, het is een komkommerplukker van om en nabij de 20 jaar! Welke MONGOOL van 20 kan er nu niet normaal zonder spelfouten een post posten; dat is net zo iets als dat je Balkenende zou vragen om te vloeken, DAT DOE JE NIET!!
Dus kwam ik op twee ideeën; OF verban elk bericht met meer dan 5 spelfouten per zin uit het Forum; Of zorg ervoor dat dit soort Josti's hun toetsenbord voor altijd ontnomen wordt.
Wie steunt dit idee??![]()
3e idee: zelf niet meer met de bus gaan? Heb je er geen last meer van.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:04 schreef wimmul het volgende:
Dus kwam ik op twee ideeen. Of verbied alles onder de 10 jaar uit het openbaar vervoer...OF maar een kleuterwagen / babywagen die Geluids Dicht is!!! Jaja. een grote koepel met een piepkleine opening voor zuurstof (lees: lachgas) toevoer. En je kunt dat achtergestelde waterhoofd van je gewoon laten kruisen tot hij blauw ziet.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:39 schreef FredvZ het volgende:
[..]
3e idee: zelf niet meer met de bus gaan? Heb je er geen last meer van.
Ja; waarom ga je in zo'n stinkende kutbus zitten en ga je niet fietsen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:43 schreef wimmul het volgende:
Nog meer kritiek stelletje narcistische aristocraten internet-hippies?
Goed voor de conditie!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:52 schreef wimmul het volgende:
Omdat ik dan plus minus 25 km moet gaan fietsen iedere dag en dat zie ik niet bepaald zitten.
Klopt....quote:Een eigen auto voor iemand die nog een opleiding volgt en geen rijke/gulle ouders heeft is ook niet te betalen.
En dan zeuren over spelfouten?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |