Hé, 'vondt' is niet met 'dt' hoor. Als je naast me zat liet ik je nú mijn penis zien!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:37 schreef Kroaat007 het volgende:
Hmm, Ik denk dat je wilde dat iedereen je leuk vondt... door iedereen te laten lachen en je pik uit je broek te laten wapperen af en toe....
?
Ja maar jij hebt een kutje. Die kun je minder komisch even aan de menigte laten zien. Een lulletje floept er zo lekker uit hè.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
ik liet in ieder geval nooit mijn geslachtsdeel zien!
Ha! Een collega!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:48 schreef Robocock het volgende:
Ik slingerde zo vaak als mogelijk mijn 4 centimeter kloppend kaboutervleesch door de lucht, vooral in drukke publieke plaatsen![]()
Wel je "spleet"??quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:01 schreef Aventura het volgende:
Even schoongeveegd, ontopic: neen, ik heb nog nooit mijn piemeltje laten zien op het schoolplein.
Doperwten dan wel???quote:
Men, we deden wel eens kontje kontje in mijn gezin maar dergelijke dingen heb ik me nooit mee bezig gehouden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:51 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ha! Een collega!
Overigens heb ik ook wel eens 'de degens gekruist' met een vriendje.![]()
We waren bij hem thuis - alleen - en zaten wat te bladeren in de Playboy uit de Leesmap. Allebei hadden we een stijf (en uiteraard nog onbehaard) plassertje. Hopla, allebei die Schwanz uit de broek en er een beetje naar kijken hè. Toen ging ik liggen rijden op het bankstel en hij wandelde wat rond. Toen ineens liepen we naar elkaar toe en begonnen we te vechten, waarbij onze penissen als zwaarden dienden.
Grappige situatie was dat!
Naar mijn weten heb jij ook geen penis die als vechtzwaard kan dienenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:05 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Men, we deden wel eens kontje kontje in mijn gezin maar dergelijke dingen heb ik me nooit mee bezig gehouden.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:44 schreef -skippybal- het volgende:
Bij mij was toen ik klein was ooit m'n zwembroekkie uitgeschoten in de glijbaan en spoorloos verdwenen![]()
Nog steeds trauma's van....
nee?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:43 schreef -skippybal- het volgende:
En nu ga je je tieten laten zien op internet??
Jammer.....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |