Nee, maar mijn broer hield zich ook niet met dat soort praktijken bezig. Dacht ik.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:07 schreef Robocock het volgende:
[..]
Naar mijn weten heb jij ook geen penis die als vechtzwaard kan dienen![]()
Alleen als je daarbij je broek naar beneden trokquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:13 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Als kind liet ik wel vaak scheetjes in het openbaar.
Telt dat ook.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:41 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik liet wel es m'n tieten zien.. was een van de eersten die ze kreeg, mn vriendinnetjes uit de buurt vonden het nogal interessant.. dus ik liep midden op straat met m'n t-shirt omhoog omdat ze er nog een keer naar wilden kijken en aan wilden voelenBedacht me later pas dat ik dat beter niet had kunnen doen
Totally gayquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:57 schreef Wunk het volgende:
Nee niet echt.., maar we hadden in de brugklas wel 1 klasgenoot die 't een keer lollig vond om zich in de kleedkamer na 't zwemmen af te rukken waar iedereen bij stond..
Dat was echt een WTF moment![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:51 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ha! Een collega!
Overigens heb ik ook wel eens 'de degens gekruist' met een vriendje.![]()
We waren bij hem thuis - alleen - en zaten wat te bladeren in de Playboy uit de Leesmap. Allebei hadden we een stijf (en uiteraard nog onbehaard) plassertje. Hopla, allebei die Schwanz uit de broek en er een beetje naar kijken hè. Toen ging ik liggen rijden op het bankstel en hij wandelde wat rond. Toen ineens liepen we naar elkaar toe en begonnen we te vechten, waarbij onze penissen als zwaarden dienden.
Grappige situatie was dat!
Ik heb bij dit soort topics juist altijd het idee dat ik een van de weinigen ben die dat soort vage (veelal homoseksueel-achtige) dingen niet heeft gedaan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:53 schreef Friek_ het volgende:
Vreemd trouwens dat ik hier verhalen lees die ik nog herken. Ik dacht dat ik bijna de enige was die zulke ranzige, vreemde shit uitspookte vroeger als kind.
Nooit doktertje gespeeld ?, ik speelde altijd doktertje met 't buurmeisjequote:Op donderdag 22 juni 2006 02:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb bij dit soort topics juist altijd het idee dat ik een van de weinigen ben die dat soort vage (veelal homoseksueel-achtige) dingen niet heeft gedaan.![]()
*proest* Dus je wilt zeggen dat je hier op 16-jarige leeftijd nog vrolijk mee doorging?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:35 schreef Kindervriend het volgende:
Op een gegeven moment ben ik daarmee gestopt. Ik bedoel, je wordt 17 en dan voel je je toch iets volwassener, dus dat was een mooi moment om er mee te kappen.
Ik had vaak een zwemshort aan, totdat die eens stuk ging in de glijbaan en ik 's avonds weer zou gaan zwemmen. Moest ik zo'n zwemslip aan, stak een deel van mijn zak uit de slip en iemand wees me daar op, terwijl ik al een half uur aan het zwemmen en rennen was op die manier.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:44 schreef -skippybal- het volgende:
Bij mij was toen ik klein was ooit m'n zwembroekkie uitgeschoten in de glijbaan en spoorloos verdwenen![]()
Nog steeds trauma's van....
Hahahaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:44 schreef -skippybal- het volgende:
Bij mij was toen ik klein was ooit m'n zwembroekkie uitgeschoten in de glijbaan en spoorloos verdwenen![]()
Nog steeds trauma's van....
een teamgenootje uit mn voetbal team stelde dat ooit voor. Om te gaan neuken. Ik zo van dat kan helemaal niet, jij hebt ook een piemelquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:42 schreef rameijer het volgende:
Ja inderdaad
Met de piemels tegen elkaar slaan....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |