Viespeuk zegt hijquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:04 schreef soylent het volgende:
Ik liet 'm niet vaak zien, maar ik heb wel eens piemel spelletjes gedaan met een vriendje toen ik een jaar of 8 was.
Toch ben ik niet homo geworden vreemd genoeg, want ik vond het best leuk. Hij wel geloof ik. Althans, hij zag er nogal verwijfd uit de laatste keer dat ik hem zag.
Ik weet niet of hij het zich nog herinnert, maar ik vrees van wel...
De viespeuk.![]()
ik was laatst zwemmen in een openlucht zwembad(met buiten water dus) had ik me zwembroek uitgetrokken onder wate,r en ging ff de helicopter ermee doen(met me zwembroek niet me fiemel)quote:
Als je daar op het sexueel vlak me bezig bent zou ik eerder denken *pedo*quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:35 schreef Kindervriend het volgende:
Liet jij als kind vaak je geslachtsdeel zien?
Ben ik tóch homo, of gewoon een exhibitionist?
Jij begint over sex. Da's voor een 7-jarig niet zo hoor.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als je daar op het sexueel vlak me bezig bent zou ik eerder denken *pedo*
Je zoekt bevestiging in het feit dat kinderen graag met hun piemeltje bezig zijn, dat toont voor Martijn&Co aan dat kinderen sex helemaal niet erg vinden maar júist willen.
wtfquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:43 schreef heiden6 het volgende:
Toen mijn nichtje een jaar of zes was ging ze continu laten zien dat ze 'ook een piemel had', met handen en al.![]()
![]()
Mag ik aannemen dat dat een "ja" is?quote:
Nee tuurlijk niet, zal wel een jaar of 5 geweest zijn ofzo.quote:Op maandag 31 juli 2006 04:16 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik aannemen dat dat een "ja" is?
HA MODUSquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:17 schreef Modus het volgende:
[..]
[afbeelding] "Pwèèèèèp."
OT: geen idee, niet dat ik me kan herinneren. Alhoewel, wel eens in de kleedkamer van voetbalclub, daar wilde zich nog wel eens een ongewenste [afbeelding] aandienen in mijn eigenlijk iets te kleine witte glimmende voetbalbroekje.. Maar hey, toen was ik 10 of 11 denk ik.
.
quote:Op maandag 31 juli 2006 04:38 schreef duivelinnetje het volgende:
En nu, Neurotica? Wat laat je nu allemaal zien?
Je plaatst berichten en dan verwijder je ze na een paar minuten weer.quote:Op maandag 31 juli 2006 05:01 schreef duivelinnetje het volgende:
Vreemde post gedrag? Wat bedoel je?
Maar ik laat helemaal niks zien, als ik zo word beschuldigd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |