Garpjurk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat zijn we toch twee personen één gedachte.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om de edit-knop te hanteren, gast!
Dat is toch humor?! De meest onwaarschijnlijke combi… zo sick dat het geil isquote:
Jurken staan me beeldig, snotaap.quote:
Dat ben jij welquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:04 schreef Bupatih het volgende:
[..].
.
Neeee!Wat is er leuk aan díé kloon? Niks, toch?
Nee, dat is gewoon een kloon van een gebande.
Nou, zeg dan meteen wie KV is?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:04 schreef Bupatih het volgende:
[..].
.
Neeee!Wat is er leuk aan díé kloon? Niks, toch?
Nee, dat is gewoon een kloon van een gebande.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch humor?! De meest onwaarschijnlijke combi… zo sick dat het geil is![]()
Week of 2/3 terug een paar keer.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:04 schreef PeRi het volgende:
ATB wanneer 'zag' je haar dan? Kan best hoor trouwens, heb dr een paar dagen niet gesproken, dus wie weet waar ze uithangt..
quote:
Hm zeer onwaarschijnlijk, maar zal het eens vragenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Week of 2/3 terug een paar keer.
Ik ben het écht niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat ben jij wel.
Ik zie het aan de hele manier van schrijven enzo.
Check die topic die in de AT staat nu. Dat ben jij.
Uhu, dat ben jijquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben het écht niet.
Liet jij als kind vaak je geslachtsdeel zien?
Deze???
Ik zou dus nooit het woord 'gozers' in die context gebruiken en al helemaal het woord 'flashen' niet.
Jij niet, maar als je een kloon hebt doe je toch juist dingen die totaal niet bij je "ware' jij horen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben het écht niet.
Liet jij als kind vaak je geslachtsdeel zien?
Deze???
Ik zou dus nooit het woord 'gozers' in die context gebruiken en al helemaal het woord 'flashen' niet.
Neuh, ik zou bijvoorbeeld niet zomaar iemand gaan kwetsen. (Waar ik het net dus over had wat Fuifduif betreft)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij niet, maar als je een kloon hebt doe je toch juist dingen die totaal niet bij je "ware' jij horen?
Nope.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neuh, ik zou bijvoorbeeld niet zomaar iemand gaan kwetsen. (Waar ik net dus over had wat Fuifduif betreft)
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij niet, maar als je een kloon hebt doe je toch juist dingen die totaal niet bij je "ware' jij horen?
Dat verschilt per persoon/kloon.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Dat verschilt per persoon/kloon.
Ík zou dat dus niet doen. Maar er zijn ook genoeg mensen die dat wel doen en die bijvoorbeeld ook serieuze privé-topics gaan openen.
Eerder een brakke muis die daardoor sommige links twéé keer aanklikt.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eerder een brakke muis die daardoor sommige links twéé keer aanklikt.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:34 schreef Bupatih het volgende:Een avatar gehost bij photobucket die het daardoor niet doet!
Was het dan niet duidelijk dat ik in mijn nopjes was dat je weer iets te verbeteren had?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:39 schreef Bupatih het volgende:
Wees blij dát ik het zeg, ondankbaar jong!
Nee!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was het dan niet duidelijk dat ik in mijn nopjes was dat je weer iets te verbeteren had?
Mooi. Want dat was ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Damn, voor het eerst sinds tijden proestte ik het op mijn werk uit omwille van Fok!![]()
![]()
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Kindervriend, was dat niet eerst kinderlokker?.
Nah, gewoon botte, grofgebekte humorquote:
Yo! Sup! I'm just chillin', you know.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:50 schreef PeRi het volgende:
Yo yo my dogs 'sup y'all??!?!/
Am gittin' bizzy with tha frizzle, cuz' ya know ya want my p'nizzle.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:50 schreef PeRi het volgende:
Yo yo my dogs 'sup y'all??!?!/
Blowen is niet goed voor je, Zhenar, hoe váák moet ik het nog zeggen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Am gittin' bizzy with tha frizzle, cuz' ya know ya want my p'nizzle.
'sup BITCH? All ma hoes an' bitches in tha hoouuuuse! Break it down
En wat zit jij nou vrolijk te wezen?quote:
Sorry, hoor. Prinses op de erwt!quote:
Nou, vertel op danquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:09 schreef PeRi het volgende:
Dagen als deze maken dat een mens echt heel erg zin krijgt om op vakantie te gaan.
Zeg dat dan meteen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja niks. Ik wil gewoon nu op vakantie! Als het zou kunnen! Weg! Kou! Enzo!
Nee.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:19 schreef PeRi het volgende:
Ik mag vast wel even toffe vakantieplekken posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |