Ga wat doen met je leven dan.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:58 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb geen school. Sukk0l.
Ja, jij ook. Beeindigen ofzo.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga wat doen met je leven dan.
[afbeelding]
Het is aan je niveau te merken 14.gifquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:58 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb geen school. Sukk0l.
Ja dat vond ik van de vorige ook altijd alquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:02 schreef Sjoewe het volgende:
PNGWaarom open je geen topic joh, die pics zijn het waard
[afbeelding]
Gele koni fanboy gangsters FTWquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat vond ik van de vorige ook altijd al
Z'n commentaar is briljant![]()
![]()
[afbeelding]
Mja beetje wel ehquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:04 schreef hermandeperman het volgende:
SjoewieStudieontwijk0rt?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja beetje wel ehMaar ik kom net bij de tandarts vandaan en dat was zowaar positief
![]()
[afbeelding]
Valt mee allemaal?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja beetje wel ehMaar ik kom net bij de tandarts vandaan en dat was zowaar positief
![]()
[afbeelding]
Je TVP wat doe je?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:11 schreef BoJo het volgende:
Hey M5 dan kom je hier wel erg dichtbij te werken of niet?![]()
![]()
Nieuw-Vennep ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:11 schreef BoJo het volgende:
Hey M5 dan kom je hier wel erg dichtbij te werken of niet?![]()
![]()
"denk ik"quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:15 schreef M5 het volgende:
[..]
Nieuw-Vennep ja.da's zo'n beetje om de hoek denk ik?
![]()
Ja. Met drie behandelingen kan ik er weer een hele tijd tegenaan. De verzekering gaat alles vergoeden. En het wordt goudkleurigquote:
Naisquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja. Met drie behandelingen kan ik er weer een hele tijd tegenaan. De verzekering gaat alles vergoeden. En het wordt goudkleurig
[afbeelding]
Ik heb een basispolisquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NaisToch best oke dat je die mega-verzekering hebt genomen dan
Enne.... [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:23 schreef Sjoewe het volgende:
Ik hoop dat je aangenomen wordt M5
[afbeelding]
Dat kon ook bijna niet, gezien het aantal mensen. En m'n VW'tje stond bij Dronryp op de A31quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die was vandaag in Leeuwarden, en ik heb zowel hem al zijn Passat niet gezien
Ben ik een keer in een goed buiquote:
Dit valt onder het kopje je tandarsts is een goeie vent met invloed die ervoor heeft gezorgd dat ik me nooit zorgen hoef te maken om m'n gebit. 14.gifquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dit valt onder het kopje "achterstallig onderhoud ter voorkoming van ergere complicaties" ?
[afbeelding]
thnx!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:23 schreef Sjoewe het volgende:
Ik hoop dat je aangenomen wordt M5
[afbeelding]
Dat is wel heel puik danquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dit valt onder het kopje je tandarsts is een goeie vent met invloed die ervoor heeft gezorgd dat ik me nooit zorgen hoef te maken om m'n gebit. 14.gif
[afbeelding]
Nieuw-Vennep ligt hier niet zo ver vandaan maar ik dacht dat je hier op Schiphol-Rijk zou komen ergensquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:15 schreef M5 het volgende:
[..]
Nieuw-Vennep ja.da's zo'n beetje om de hoek denk ik?
![]()
Ik moest er echt om lachenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ben ik een keer in een goed bui
[afbeelding]
Vooral de mondhyieniste ging door het plafond jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:34 schreef hermandeperman het volgende:
Je tandarts vond het ook wel puik zeker dat je was gestopt met roken of wat?
[afbeelding]
Van de lucht uit je muil?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vooral de mondhyieniste ging door het plafond ja
[afbeelding]
Mja. Hoorde ik net dat je je ex weer had aangestampt?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Van de lucht uit je muil?
[afbeelding]
Dat is wel een hele wijzigings des gespreksonderwerps Cobyquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja. Hoorde ik net dat je je ex weer had aangestampt?
[afbeelding]
Die oude is een 1300 GT Junior en die bovenaan de pagina staat is geen AlfaSud, maar een Alfetta GTV 1600quote:
Wanneer komt je kunstgebit?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dit valt onder het kopje je tandarsts is een goeie vent met invloed die ervoor heeft gezorgd dat ik me nooit zorgen hoef te maken om m'n gebit. 14.gif
[afbeelding]
Wat is dat nou voor kankeropmerking.quote:
Overduidelijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je vraagt erom eh
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nieuw-Vennep ligt hier niet zo ver vandaan maar ik dacht dat je hier op Schiphol-Rijk zou komen ergens![]()
hij was toch donker blauwquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:45 schreef M5 het volgende:
[..]misschien dat ik veel op schiphol moet wezen, dat weet ik nog niet
als je over een tijdje regelmatig een zwarte passat voorbij ziet flitsen..
![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:48 schreef Sjoewe het volgende:
Ik weet wel waarom M5 opeens aan het solliciteren is
[afbeelding]
[afbeelding]
foutjequote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:48 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
je hebt me doorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:48 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Cobyquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan moeten we wel een keertje meeten, kan ik eens die VW van je bekijken![]()
![]()
dat zal wel goed komen danquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
Je 155 opofferen om een Passat de wereld uit te helpen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
Geef jij dan een feestje?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je 155 opofferen om een Passat de wereld uit te helpen?
Respect!
[afbeelding]
Dan trakteer ik op frikaNdellenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geef jij dan een feestje?
[afbeelding]
Ik lust alleen frikadellenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan trakteer ik op frikaNdellen
[afbeelding]
vrijdag middag zat ik hem te knijpen naar huis toe met m'n lekke radiateur.... en zondag avond stond ik met mijn vingers gekruist dat de profisorische oplossing van m'n pa en mij niet zou gaan lekkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:52 schreef M5 het volgende:
[..]
dat zal wel goed komen danvrijdag middag en zondag avond was ie trouwens ff te zien op de A10-Ring Noord/Oost
Dan snij ik voor jou de N erafquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik lust alleen frikadellen
[afbeelding]
Je bent een poepiequote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan snij ik voor jou de N eraf
[afbeelding]
das wel minder. ik heb nog geen probs gehad tot nu toequote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
vrijdag middag zat ik hem te knijpen naar huis toe met m'n lekke radiateur.... en zondag avond stond ik met mijn vingers gekruist dat de profisorische oplossing van m'n pa en mij niet zou gaan lekken
Ghihihiquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent een poepie*kroelkroel
* hihi
[afbeelding]
Dat heeft de kadettillac van m'n huisgenoot ookquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:02 schreef M5 het volgende:
[..]
das wel minder. ik heb nog geen probs gehad tot nu toemoet alleen erg wennen aan het onregelmatige verloop van m'n benzine-meter, maar d'r zit wel een herkenbaar patroon in. soms lijkt het alsof ie in 80 km een kwart tank weg zuipt
Oeh dat voelt geilquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ghihihi![]()
* Sjoewe kietelt je op je velletje dat tussen de scrotum en je aars zit
[afbeelding]
En leren hoe Koning Willen Bier aan die stickers op z'n schouders is gekomenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:05 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga trouwens volgend jaar 'Inleiding op de Nederlandse militaire geschiedenis' volgen.
Prins Bernard geschiedenis
[afbeelding]
ik heb tot nu toe met al m'n autos gezeik gehadquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:02 schreef M5 het volgende:
[..]
das wel minder. ik heb nog geen probs gehad tot nu toemoet alleen erg wennen aan het onregelmatige verloop van m'n benzine-meter, maar d'r zit wel een herkenbaar patroon in. soms lijkt het alsof ie in 80 km een kwart tank weg zuipt
Wel frappant gezien je autogeschiedenisquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe met al m'n autos gezeik gehad![]()
begin eraan te wennen![]()
![]()
Ik pak het zwarte balkje erbijquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oeh dat voelt geil
[afbeelding]
ja gek he, snap er niks vanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wel frappant gezien je autogeschiedenis
[afbeelding]
Van die Discovery Channel geschiedenisquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En leren hoe Koning Willen Bier aan die stickers op z'n schouders is gekomen
[afbeelding]
Ach ja. Ik hou m'n mond wel vandaagquote:
Verstandig, opzichquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik pak het zwarte balkje erbij
[afbeelding]
alle auto's die m'n vrienden en familie gekocht hebben mankeerde wel wat aan, dus die van mij zal wel het zelfde lot ondergaan denk ikquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe met al m'n autos gezeik gehad![]()
begin eraan te wennen![]()
![]()
Niet?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Van die Discovery Channel geschiedenisVan die mensen die geloven dat de uitkomst van de Battle of Brittian iets te maken had met de introductie van de spitfire.
[afbeelding]
Ooooooh Herm!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Verstandig, opzich
[afbeelding]
Sowieso mensen die beweren dat het boek een soort in romanvorm verpakte ultieme waarheid isquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niet?![]()
Het mooiste vind ik de docu "The real DaVinchi Code"![]()
![]()
[afbeelding]
aaaah toe... net nu ik er een keer niet op wilde gaan happenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach ja. Ik hou m'n mond wel vandaag
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ooooooh Herm!
* Sjoewe pakt je beet en...
[afbeelding]
..veegt af.
[afbeelding]
Terwijl Brown ook duidelijk heeft gezegd dat het verzonnen isquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Sowieso mensen die beweren dat het boek een soort in romanvorm verpakte ultieme waarheid is
[afbeelding]
Ja idd.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Terwijl Brown ook duidelijk heeft gezegd dat het verzonnen is
Maar echt, die "feiten" die in die docu worden opgerakeld![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik kliktequote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
[[url=http://www16.instantestore.net/merchant6757/misc_images/ADULT%20CONTENT.jpg]afbeelding][/url]
Lekker he?
[afbeelding]
Pas op hoor, soms passen ze die zelfkastijding ook toe op onschuldige burgersquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja idd.
Wacht even, er staat een bleke monnik voor de deur, ik ga even opendoen.
[afbeelding]
Mja van die alfa's hoort het erbij denk ik. Italiaanse productie is toch net iets grilliger dan andere landen. Maar die 205quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:22 schreef BoJo het volgende:
Alfa 155 1.7 :
-lekke uitlaat
-stuurbekrachtigingspomp stuk
-koppeling stuk
Jeep :
-bobine stuk, daarmee ook gelijk alle bougiekabels, rotor en bougies moeten wisselen
Peugeot:
-bougiekabels die er steeds uitschoten
-hangende gas kabel
-met koud weer uitvallende motor continue als ie koud was
Alfa 155 V6
-lekke radiateur
-gare startmotor
Ik zou niet durvenquote:
Ik wilde een adult content plaatje hebben, met LETTERS dus waar dat staat.quote:
dat is zoooo saai manquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zou niet durven
Waarom koop je niet gewoon een Corsa-tje ofzo van een jaartje oud. Ben je van al dat gezeik af
[afbeelding]
Het zijn dan ook hele simpele karweitjes om zelf ff op te lossen met de 205quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja van die alfa's hoort het erbij denk ik. Italiaanse productie is toch net iets grilliger dan andere landen. Maar die 205Alle 205's die ik ken zijn echt niet kapot te krijgen.
[afbeelding]
De enige spanning in je leven haal je uit je auto?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat is zoooo saai man![]()
ik ga liever voor spannend, (in mijn ogen) mooi, en dan maar gezeik dan een niets zeggende grijze schijtbak![]()
vandaar dat ik er ook geen ANWB achter gezet hebquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het zijn dan ook hele simpele karweitjes om zelf ff op te lossen met de 205
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:12 schreef hermandeperman het volgende:
Zeg, hoe laat is morgen dat voetbal eik?
[afbeelding]
quote:Dinsdag 20 juni
Berlijn, 16.00: Ecuador - Duitsland
Hannover, 16.00: Costa Rica - Polen
Kaiserslautern, 21.00: Paraguay - Trinidad & Tobago
Keulen, 21.00: Zweden - Engeland
Woensdag 21 juni
Gelsenkirchen, 16.00: Portugal - Mexico
Leipzig, 16.00: Iran - Angola
Frankfurt, 21.00: Nederland - Argentinië
München, 21.00: Ivoorkust - Servië en Montenegro
Donderdag 22 juni
Hamburg, 16.00: Tsjechië - Italië
Nürnberg, 16.00: Ghana - Verenigde Staten
Dortmund, 21.00: Japan - Brazilië
Stuttgart, 21.00: Kroatië - Australië
Vrijdag 23 juni
Berlijn, 16.00: Oekraïne - Tunesië
Kaiserlautern, 16.00: Saoedie Arabië - Spanje
Hannover, 21.00: Zwitserland - Zuid-Korea
Keulen, 21.00: Togo - Frankrijk
Mja, de klusjes zijn bij elkaar echt 50 euro ofzo jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
vandaar dat ik er ook geen ANWB achter gezet heb![]()
ik was overigens te beroerd om ook maar 1 euro meer erin te stoppen dan nodig![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wilde een adult content plaatje hebben, met LETTERS dus waar dat staat.
Moet je dat eens intikken bji googleAls je op je werk zit
![]()
[afbeelding]
En wanneer ga je een V12 ontwikkelen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:29 schreef vlad het volgende:
![]()
net gesprek gehad met m'n nieuwe afdelingschef. Hij wil het roer omgooien zodat we meer inovatieve producten gaan ontwikkelenen zijn eerste idee is om een motorentestbank aan te schaffen
![]()
![]()
dat werkt wel motiverend![]()
ik ben niet in de hap stemmingquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De enige spanning in je leven haal je uit je auto?
check PI voor je weer begint te koken
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:49 schreef Casperrrr het volgende:
Ik ging in de pauze met een collega op mijn werk een aantal telefoontjes plegen..![]()
We zochten in het telefoonboek in Utrecht naar telefoonnummers van mensen met een arabische achternaam. Daarna belde ik op en deed mij voor als Rob Winter van de politie vecht en venen.![]()
Ik vertelde ze dat ze op het bureau moesten komen voor een verhoor omdat ze verdachte waren van een zedenmisdrijf en mogelijk het land uitgezet zouden worden![]()
Die gasten werden vet bang aan de telefoon. Vaak kreeg je hun vrouw aan de lijn of hun kinderen omdat die beter nederlands spraken en dan vertelde ik dat hun vader/man verdacht werd van een zedenmisdrijf en het land uitgezet zou worden. Vette paniek natuurlijk
Dat was wel lol vond ik.
Nah, wel een klein beetjequote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben niet in de hap stemming
en ja ik vind auto's/rijden/op circuit rijden leuk.
Jij koopt liever elke 2 tot 4 jaar een nieuwe auto om je elke keer bij t inruilen weer dood te schrikken over hoeveel je afschrijft.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, wel een klein beetje
Maar echt, als ik zoveel gekut had met een auto ging hij GELIJK de deur uit
Moet echt geen gekloot hebben
[afbeelding]
Vind je het OK als ik niet reageer op je oliedomme gereutel?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij koopt liever elke 2 tot 4 jaar een nieuwe auto om je elke keer bij t inruilen weer dood te schrikken over hoeveel je afschrijft.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij koopt liever elke 2 tot 4 jaar een nieuwe auto om je elke keer bij t inruilen weer dood te schrikken over hoeveel je afschrijft.
met elke auto kan je gezeik krijgen, alleen lease auto's is wel handig... bij m'n pa hebben ze al 2x volledig de remmerij (klauwen, schijven whole shabam) moeten vervangen en de versnellingsbak. Staat nu iets van 60.000 op de tellerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, wel een klein beetje
Maar echt, als ik zoveel gekut had met een auto ging hij GELIJK de deur uit
Moet echt geen gekloot hebben
[afbeelding]
Peugeot of Citroën?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
met elke auto kan je gezeik krijgen, alleen lease auto's is wel handig... bij m'n pa hebben ze al 2x volledig de remmerij (klauwen, schijven whole shabam) moeten vervangen en de versnellingsbak. Staat nu iets van 60.000 op de teller![]()
bij je pa of van z'n auto?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
met elke auto kan je gezeik krijgen, alleen lease auto's is wel handig... bij m'n pa hebben ze al 2x volledig de remmerij (klauwen, schijven whole shabam) moeten vervangen en de versnellingsbak. Staat nu iets van 60.000 op de teller![]()
Er is telefoon voor je. Je word gezocht voor een zedenmisdrijf of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
of hij die twee peuters weer in belgie wil afleveren? hij heeft ze nu wel lang genoeg gehad, nu een anderquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Er is telefoon voor je. Je word gezocht voor een zedenmisdrijf of iets dergelijks.
[afbeelding]
Z'n pa kan wel meesterlijk revvenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:42 schreef vlad het volgende:
[..]
bij je pa of van z'n auto?![]()
is dit niet iets voor je pa dan?![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Z'n pa kan wel meesterlijk revven![]()
[afbeelding]
Mja, een peugeot moet je ook nooit privé kopenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:49 schreef BoJo het volgende:
Peugeot 307 2.0 Hdi Break![]()
z'n collegas hebben er ook continue gezeik mee... dan ben je echt blij dat het niet je eigen auto is![]()
En van mijn fahrradquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:49 schreef vlad het volgende:
mooi OP btw![]()
dat wordt de opvolger van mijn slet in het najaar hoop ik![]()
Doe je de slet dan weg?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:49 schreef vlad het volgende:
mooi OP btw![]()
Die maat van me met z'n 3 alfa's heeft ook een 500quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:50 schreef BoJo het volgende:
ik zou wel een oldtimer ernaast willen hebben![]()
Fiat 500tje ofzo![]()
Heb geen zin meer om ze op te gravenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:43 schreef vlad het volgende:
[..]
of hij die twee peuters weer in belgie wil afleveren? hij heeft ze nu wel lang genoeg gehad, nu een ander![]()
Maatje van mij heeft er ook een, met imperial en dan bind ie daar z'n surfplank opquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die maat van me met z'n 3 alfa's heeft ook een 500
[afbeelding]
quote:
Mijn neef had een 2CV, dakje open en tyfde daar z'n plank en gear in, ideaal zo'n gebakkiequote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maatje van mij heeft er ook een, met imperial en dan bind ie daar z'n surfplank op![]()
[afbeelding]
Op z'n minst.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
kankermongool
![]()
![]()
Ik hoop dat jouw kinderen allen op hun 6e verkracht en vermoord worden voor je neus
![]()
![]()
[afbeelding]
neem 'n 1.8 5v of de 1.8 Tquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:49 schreef vlad het volgende:
mooi OP btw![]()
die maat van je kewlquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die maat van me met z'n 3 alfa's heeft ook een 500
[afbeelding]
deze ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bowlenjosti.jpg nog wel?
[afbeelding]
1.8 T is te duur voor tweedehands vind ik (zag er laatst een op marktplaats voor 16.000quote:
dan moet je er 1 van voor 2000 nemenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:03 schreef vlad het volgende:
[..]
1.8 T is te duur voor tweedehands vind ik (zag er laatst een op marktplaats voor 16.000)
Waarom heeft een Zavasta achterruit verwarming?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
alweer?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:07 schreef hermandeperman het volgende:
Ik schrok me kapot van die foto
[..]
Hij heeft hem ook uit Italië ja
[afbeelding]
Met een bestelbus erheen rijden, en dat ding gewoon achterin de bestelbus rijden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
alweer?![]()
die krengen zijn veelste duur hier man, daar zijn ze stuk goedkoper plus dat het invoeren ook geen kont kost. Alleen die afstand afleggen in zo'n kreng is wat minder![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Waarom heeft een Zavasta achterruit verwarming?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]![]()
het is wel spannender om hem hierheen te rijden, ben je wel een week mee bezig denk ikquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Met een bestelbus erheen rijden, en dat ding gewoon achterin de bestelbus rijden.
[afbeelding]
Werkt voor alle oostblok merkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:14 schreef hermandeperman het volgende:
Ja Bo alweer ja![]()
En Sjoewe, die grap was toch oorspronkelijk bedacht voor Lada's?
En die maat van me heeft dat gebakkie in de vrachtwagen geschoven
[afbeelding]
Optimistquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
het is wel spannender om hem hierheen te rijden, ben je wel een week mee bezig denk ik![]()
Met jouw auto-historie en geluk wil ik zeker op een maandje gokken hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
het is wel spannender om hem hierheen te rijden, ben je wel een week mee bezig denk ik![]()
So truequote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Werkt voor alle oostblok merken
[afbeelding]
Vooral dat openstaande klepje achterop, omdat de luchtkoeling het niet bijhoud andersquote:
waarom niet?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:08 schreef M5 het volgende:
[..]
dan moet je er 1 van voor 2000 nemenen ik zou zo'n bak niet van marktplaats halen
Opknappertje kopen. De techniek van die dingen is super simpel. Zolang je er niets aan hoeft te lassen kan je alles zelf doen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:35 schreef BoJo het volgende:
suicide doors![]()
[afbeelding]
3200 euro![]()
zijn daar ook tyfus duur![]()
omdat je dan geen garantie hebt, geen afleverings beurt, geen nieuwe apk.. en dat bij een bedrag van 10k vind ik dat wel zo prettig. zeker gezien het feit wat er allemaal stuk kan aan zo'n ding is 6 maandjes garantie wel handig.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:24 schreef vlad het volgende:
[..]
waarom niet?
maar was ik ook niet van planalleen om een beetje rond te kijken is het wel makkelijk
koop zo'n auto pas wanneer ik een eigen huisje heb en geld genoeg. Dus denk/hoop dit najaar
![]()
hmm, kan ik idd eens naar kijkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:38 schreef M5 het volgende:
[..]
omdat je dan geen garantie hebt, geen afleverings beurt, geen nieuwe apk.. en dat bij een bedrag van 10k vind ik dat wel zo prettig. zeker gezien het feit wat er allemaal stuk kan aan zo'n ding is 6 maandjes garantie wel handig.
voor 't zoeken naar 'n auto gebruik ik altijd iets als autotrack of autoscout, vind ik makkelijk, en je weet gelijk een beetje de prijzen die er voor gevraagd worden bij dealers of bovag garages.
mjah, lijkt me eigenlijk best leuk om te doenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Opknappertje kopen. De techniek van die dingen is super simpel. Zolang je er niets aan hoeft te lassen kan je alles zelf doen.
[afbeelding]
bij anwb kun je ook nog koerslijsten op vragen (als je 'n lidmaatschap nr hebt, kun je gelijk de handelsprijzen zien ) (dealer, bovag, particulier, verkoop prijzen)quote:
Zo wil ik ooit een W123 opknappenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah, lijkt me eigenlijk best leuk om te doen![]()
Een Niva uit 1998 voor 3200 euro.quote:LADA NIVA 4X4
Autor Kontakt dana 20.06.2006. ::
OGLAS
PRODAJEM LADU NIVU 98 GODISTE MALO PRESLA BOJA TRULA VISNJA UGRADJEN PLIN SA ATESTOM REZERNA SOFERSAJMNA NOVE GUME U ODLICNOM STANJU CENA 3200 EURA HITNO!!!! KONTAKT NA TELEFON
mij ookquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah, lijkt me eigenlijk best leuk om te doen![]()
Mja vooralsnog maar mn rijbewijs halen en een goedkoop crosshok scorenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:52 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoe, als je een opknap W123 wil moet je naar R'dam Zuid.
Ze staan er echt bij _bosjes_
[afbeelding]
Kadettillacsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja vooralsnog maar mn rijbewijs halen en een goedkoop crosshok scoren
EN pimpen die handel natuurlijk
[afbeelding]
Dat is echt een _asociaal_ slagschipquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:57 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
500 SEC dat is de beste
de _ULTIEME_ kamperbak
[afbeelding]
met 'n AMG badge achteropquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:57 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
500 SEC dat is de beste
de _ULTIEME_ kamperbak
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is echt een _asociaal_ slagschip
[afbeelding]
Factor 100 et voiláquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zie het verschil niet inderdaad
[afbeelding]
Whehe. Livesets.com is puikendquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:27 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ken hem niet maar aan de titel te zien MOET Ik hem hebben![]()
[afbeelding]
Dat gaan we vanvond even uitchecken danquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe. Livesets.com is puikend
[afbeelding]
My style is doggystylequote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:45 schreef Hugster het volgende:
die tekening van die benji hond oidSICK
Hoe haal je het in je kop om zoiets te gaan ontwerpen![]()
[afbeelding]
Dan heb je echt wat rotte plekken in je hersensquote:
Je bent tot nu toe nog de enigequote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:06 schreef ijsmeis het volgende:
Maar jij bent degene die er naar zit te staren en hem naar iedereen doorstuurt.
Waaj mie.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je bent tot nu toe nog de enige [afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben de A31 over gefietsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:25 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat kon ook bijna niet, gezien het aantal mensen. En m'n VW'tje stond bij Dronryp op de A31![]()
Deze doet het hoor. De censuur zit in gebouwd. Sieg Heil kan ook. Maar Heil Hitler dan weer nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zal ie het doen? Of zal er zo'n strenge controle opzitten als bij de postbank pasjes
[afbeelding]
eenvoudig te maken door een hoofdletter "i" te gebruiken in Hitler. ben benieuwd of je ehm dan thuis krijgtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar Heil Hitler dan weer niet
[afbeelding]
Ik hoop dat er nog garantie opzatquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:29 schreef Googolplexian het volgende:
F-14 blows up after going supersonic
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
M5 is per direct moderator geworden
Noooooooquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
M5 is per direct moderator geworden
een neger.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:57 schreef ook_gek het volgende:
oke wie hebben ze nou weer opgepakt dan?
Het staat vol met camera ploegen voor de deur bij de gevangenis in scheveningen![]()
Hmm hij zal nu wel binnen gebracht worden. Ik hoor een hele zooi politie en ze stoppen opeens.quote:
zat al in een Britse gevangenis, maar ze gaan zijn schijnproces in Den Haag houden nuquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hmm hij zal nu wel binnen gebracht worden. Ik hoor een hele zooi politie en ze stoppen opeens.
Grote kans dat hij het dan is.
dan neem je de bus van een half uur eerderquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:08 schreef ook_gek het volgende:
ben ik lekker mee. Dat word 1X in de week weer vertraging met de bus
Want dan moeten ze weer heel de weg afsluiten omdat hij naar het gerechtshof moet![]()
voor zo een crimineel. NO WAYquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan neem je de bus van een half uur eerder
Pff, je WILT gewoon niet werken hequote:
ik leef met je meequote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:21 schreef lipje het volgende:
Ola
Ik heb een Bo -dagje...
Koppakking van de Audi is leken de belastingdienst komt ook ff met een rekening van 800 euro
Feliquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:01 schreef BoJo het volgende:
en ohja ik heb m'n telefoon eindelijk binnen![]()
Ik zei toch dat het met glijmiddel makkelijker zou gaanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:01 schreef BoJo het volgende:
en ohja ik heb m'n telefoon eindelijk binnen![]()
thnxquote:
was wel de superrrrrtip van de dagquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het met glijmiddel makkelijker zou gaan
WHAHAHAHAHAquote:
Joooooowwwwww bradders!! Alles koooles!!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Alleen de diklip met het petje herken ik niet
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Alleen de diklip met het petje herken ik niet
wat een kneusquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
check http://video.google.com/videoplay?docid=-3136555040481922521
Wat een mongoolquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
check http://video.google.com/videoplay?docid=-3136555040481922521
Zou Xebrozius kunnen zijn?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:39 schreef Hugster het volgende:
Wie is die gast naast Alberto?
[afbeelding]
zo antwoord, even een quote zoekenquote:
Die bakkes van Braun icm blonde krulletjes is meesterlijk btwquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt![]()
Ik herkende em niet door het lange haar, dacht dat dat erbij hoorde
[afbeelding]
Jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die bakkes van Braun icm blonde krulletjes is meesterlijk btw![]()
Net een aap
gmtaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Dei bakkes van braun is überhaupt kostelijk btw
dope shit ouwequote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Centraal bodybuilding topicPro-Wrestling
Dan word je collegaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:11 schreef Hugster het volgende:
Ik ga denk ik ook op de reachtruck bij de Smiths / Lays![]()
[afbeelding]
Van mijn broertje en een paar vrienden van mij jaquote:
Ik heb ook een Gstar broek aanquote:
Ja maar bij jou broek hebben Maikuul zn ballen niet tegen de binnenkant geschuurdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb ook een Gstar broek aan
Crap
[afbeelding]
5.0 nogwat...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:55 schreef BoJo het volgende:
TF, welke versie software heb jij in je N70?
Weer een nieuwe mok en een groepsfoto rijker?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gisteravond ja
Extron cursus is achter de rug
Maikuuul in z'n hendig sjieke slipjequote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja maar bij jou broek hebben Maikuul zn ballen niet tegen de binnenkant geschuurd![]()
Jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Weer een nieuwe mok en een groepsfoto rijker?![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:03 schreef Jimmeh het volgende:
en voor niet weet wie, wie is:
v.l.n.r.
Alberto, Xebrozius (foto is van uit zn filmpje)
BrauN, Maikuuul, de kerel van groet hier Jamai topic (Rayman ofzo?), Gabber 1, Herman, Ad, Lee Hotti, Zanger Bob, Wuppie, Sugababes gozerd
DJ Frikandel (van MC kleine Rat, die 2 gestoorde kereltjes), Gabber2 (van de hardcore fotofuck)
hijs puikquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:18 schreef Jimmeh het volgende:
Wie nog benieuwd is over wie wie is in mn soep, ff quote:
[..]
Jimmehquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:18 schreef Jimmeh het volgende:
Wie nog benieuwd is over wie wie is in mn soep, ff quote:
[..]
Ik ken een paar mensen die de hele dag op weg zijn van eet afspraak naar eet afspraak. De hele dag door borreltjes, peuken, hapjes. ELKE dag, en dat is ook echt niet alles hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Zijn wel aardige gasten daaro![]()
Die gasten hebben het ook wel goed... elke keer dezelfde lui die savonds mee gaan uit eten en daarna nog wat gaan doen![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
er pronkt iemand met je veren btw
maak alexxxxx mod van Onz
idd, daar heb je veel aan.quote:
europeaantjes kunnen er ook wat van, eigenlijk nog erger, ze hebben eigenlijk alles op 1 grote hoop gesmeten en dan de civiele vliegtuigen, militaire vliegtuigen, helicopters en andere samenwerkingsprojecten apart gehouden, of hele/halve fusies met naamsbehoud.. aaaarghquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
maar die dingen moeten inderdaad niet zo fuseren
I heb een pesthumeurquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat heb jij gezopen? :'0 in het gespot topic doe je ook al zo raar
nog 392 topics tot een puik VW topiquequote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:25 schreef lipje het volgende:
nog 94 deeltjes en een paar posts tot een puik Audi topique
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |