Ga wat doen met je leven dan.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:58 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb geen school. Sukk0l.
Ja, jij ook. Beeindigen ofzo.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga wat doen met je leven dan.
[afbeelding]
Het is aan je niveau te merken 14.gifquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:58 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb geen school. Sukk0l.
Ja dat vond ik van de vorige ook altijd alquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:02 schreef Sjoewe het volgende:
PNGWaarom open je geen topic joh, die pics zijn het waard
[afbeelding]
Gele koni fanboy gangsters FTWquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat vond ik van de vorige ook altijd al
Z'n commentaar is briljant![]()
![]()
[afbeelding]
Mja beetje wel ehquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:04 schreef hermandeperman het volgende:
SjoewieStudieontwijk0rt?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja beetje wel ehMaar ik kom net bij de tandarts vandaan en dat was zowaar positief
![]()
[afbeelding]
Valt mee allemaal?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja beetje wel ehMaar ik kom net bij de tandarts vandaan en dat was zowaar positief
![]()
[afbeelding]
Je TVP wat doe je?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:11 schreef BoJo het volgende:
Hey M5 dan kom je hier wel erg dichtbij te werken of niet?![]()
![]()
Nieuw-Vennep ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:11 schreef BoJo het volgende:
Hey M5 dan kom je hier wel erg dichtbij te werken of niet?![]()
![]()
"denk ik"quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:15 schreef M5 het volgende:
[..]
Nieuw-Vennep ja.da's zo'n beetje om de hoek denk ik?
![]()
Ja. Met drie behandelingen kan ik er weer een hele tijd tegenaan. De verzekering gaat alles vergoeden. En het wordt goudkleurigquote:
Naisquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja. Met drie behandelingen kan ik er weer een hele tijd tegenaan. De verzekering gaat alles vergoeden. En het wordt goudkleurig
[afbeelding]
Ik heb een basispolisquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NaisToch best oke dat je die mega-verzekering hebt genomen dan
Enne.... [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:23 schreef Sjoewe het volgende:
Ik hoop dat je aangenomen wordt M5
[afbeelding]
Dat kon ook bijna niet, gezien het aantal mensen. En m'n VW'tje stond bij Dronryp op de A31quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die was vandaag in Leeuwarden, en ik heb zowel hem al zijn Passat niet gezien
Ben ik een keer in een goed buiquote:
Dit valt onder het kopje je tandarsts is een goeie vent met invloed die ervoor heeft gezorgd dat ik me nooit zorgen hoef te maken om m'n gebit. 14.gifquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dit valt onder het kopje "achterstallig onderhoud ter voorkoming van ergere complicaties" ?
[afbeelding]
thnx!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:23 schreef Sjoewe het volgende:
Ik hoop dat je aangenomen wordt M5
[afbeelding]
Dat is wel heel puik danquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dit valt onder het kopje je tandarsts is een goeie vent met invloed die ervoor heeft gezorgd dat ik me nooit zorgen hoef te maken om m'n gebit. 14.gif
[afbeelding]
Nieuw-Vennep ligt hier niet zo ver vandaan maar ik dacht dat je hier op Schiphol-Rijk zou komen ergensquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:15 schreef M5 het volgende:
[..]
Nieuw-Vennep ja.da's zo'n beetje om de hoek denk ik?
![]()
Ik moest er echt om lachenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ben ik een keer in een goed bui
[afbeelding]
Vooral de mondhyieniste ging door het plafond jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:34 schreef hermandeperman het volgende:
Je tandarts vond het ook wel puik zeker dat je was gestopt met roken of wat?
[afbeelding]
Van de lucht uit je muil?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vooral de mondhyieniste ging door het plafond ja
[afbeelding]
Mja. Hoorde ik net dat je je ex weer had aangestampt?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Van de lucht uit je muil?
[afbeelding]
Dat is wel een hele wijzigings des gespreksonderwerps Cobyquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja. Hoorde ik net dat je je ex weer had aangestampt?
[afbeelding]
Die oude is een 1300 GT Junior en die bovenaan de pagina staat is geen AlfaSud, maar een Alfetta GTV 1600quote:
Wanneer komt je kunstgebit?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dit valt onder het kopje je tandarsts is een goeie vent met invloed die ervoor heeft gezorgd dat ik me nooit zorgen hoef te maken om m'n gebit. 14.gif
[afbeelding]
Wat is dat nou voor kankeropmerking.quote:
Overduidelijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je vraagt erom eh
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nieuw-Vennep ligt hier niet zo ver vandaan maar ik dacht dat je hier op Schiphol-Rijk zou komen ergens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |