abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39026279
ik heb het laatste jaar al redelijk vaak meegemaakt en ik weet niet goed wat ik ermee moet doen:

je staat in een discotheek te dansen en ineens komt er een meisje aan die vóór je gaat staan en pal voor je gaat dansen/bewegen. vaak is er nog gewoon ruimte maar tóch staat ze bijna op je schoenen en met haar lichaam 10 cm van je af...

maar in zo'n situatie weet ik mij nooit raad . het is duidelijk dat de meid toch wel lichte interesse heeft (anders komt ze niet zo dichtbij staan, kijkt ze niet steeds iets wat achterom etc.)..

kent iemand deze situatie meedansen is waarschijnlijk de oplossing, maar dat lukt me gewoon niet goed. vastpakken ga ik ook niet gelijk doen, want dan kom je helemaal gefrustreerd over.... meestal een beetje tegen d'r aan schuren (als het een leuk iemand is, anders doe ik een paar passen naar achter). maar daar kom ik niet ver mee....

wat is de ideale oplossing meiden -> vertel wat jullie willen hebben het nadeel is namelijk, het meisje staat met d'r gezicht van je af, dus je kan geen oogcontact maken of iets zeggen, iets wat ik normaal wél graag doe
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:02:23 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39026335
na het dansje een drankje aanbieden?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_39026400
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 08:59 schreef winnarj het volgende:
het nadeel is namelijk, het meisje staat met d'r gezicht van je af, dus je kan geen oogcontact maken of iets zeggen, iets wat ik normaal wél graag doe
dat ze met d'r rug naar je toestaat wil nog niet zeggen dat je niets tegen haar kan zeggen??
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_39026439
ik herken de situatie ook -> ze komt voor je staan, doet net of er niets aan de hand is... doet ook niet of ze interesse heeft en gaat dan beetje tegen je aan schuren tja, drankje aanbieden doe je ook niet direct (anders is 't wel makkelijk verdient ).... en vaak na 5-10 minuten gaat ze weer weg, omdat je waarschijnlijk niet 'ingegrepen hebt'

meiden die dit doen: wat willen jullie
Haleloeja
pi_39026566
schuur die bil kapot
0023
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:15:29 #6
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_39026571
nah, je hebt vastpakken en vastpakken natuurlijk. als je haar meteen vol bij haar billen grijpt tja... da ga nie goe he. maar verzin iets leuks, als ze echt bewust tegen je aan gaat staan, dans dan mee, laat merken dat je het wel kan waarderen en ga erna wat drinken. sowieso is een dansvloer niet de beste plek om een goed gesprek te beginnen, zeker als je al wat veel gedronken heb, kwijl je haar hele oor vol als je begint te praten
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:15:43 #7
67037 xNightElf
wat de fok?!
pi_39026575
lijkt me logisch, ze willen gepakt worden waarom zullen ze dat anders doen? vast niet omdat ze je zo lelijk vinden.. aanpakken met beide handen dus
i wont lose this time..
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:21:15 #8
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_39026688
plaats je handen gently in d'r zij zou ik zeggen helemaal als ze steeds omkijkt, wil ze meer..
pi_39026693
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 09:15 schreef xnightelf het volgende:
lijkt me logisch, ze willen gepakt worden waarom zullen ze dat anders doen? vast niet omdat ze je zo lelijk vinden.. aanpakken met beide handen dus
lijkt me niet de beste manier... komt ook kansloos over..... een meisje die voor je staat en gelijk vastpakken daarbij kan ze me ook gewoon testen natuurlijk

een nadeel is ook dat ik altijd 3-4 vrienden erbij heb staan (in de buurt) en die kijken dus ook mee, en letten op me

maargoed, daarom ook de vraag -> wat willen de dames (die deze manier ook gebruiken ) het liefst en wat kan/moet ik doen
pi_39026729
volgens mij sta je gewoon in de weg en wil ze je aan de kant duwen
pi_39026785
vrouwen en communicatie het blijft altijd gissen!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:26:54 #12
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_39026803
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 09:21 schreef winnarj het volgende:

[..]

een nadeel is ook dat ik altijd 3-4 vrienden erbij heb staan (in de buurt) en die kijken dus ook mee, en letten op me
als je het goed aanpakt zijn die vrienden van je alleen maar jaloers op het feit dat jij wel weet hoe je een meisje moet benaderen.
als het misgaat en je loopt een blauwtje heb je in iedergeval iets geprobeerd. aan de kant blijven staan, met een biertje, het hoofdje bewegend op de muziek, schiet ook niet op toch.
pi_39026891
zo irritant als dat gebeurt zie sig
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:45:10 #14
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_39027188
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 09:14 schreef ikjur het volgende:
schuur die bil kapot
schuur die slettebil stuk
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_39027252
--edit---
Haleloeja
pi_39027260
quote:
maargoed, daarom ook de vraag -> wat willen de dames (die deze manier ook gebruiken ) het liefst en wat kan/moet ik doen
ze willen dat je midden op de dansvloer je <peep> uit je broek zwiept en die keihard tussen hun <peep> plaatst en ze <peep> <peep>.

man, man.. wat wil je horen... je hebt zo te lezen succes bij de dames, maak er werk van!
bedenk dat vrouwen sociale wezens zijn en laat hun het harde werk voor je doen. als zij tegen je aan komt schuren hoef je nog maar een ding te doen: haar aanwijzingen opvolgen (natuurlijk niet als een kwijlend hondje).
Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
pi_39027296
als een meisje dat doet leg je rustig een hand op dr heup en gaat meedansen (hierbij is het wel fijn als je tenminste enigszins ritmegevoel hebt). na een poosje draait ze zich wel om, komt weer tegen je aan dansen, en hoppa, zoenen. drankjes kunnen altijd nog.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_39027311
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 09:26 schreef gatewayx het volgende:
als het misgaat en je loopt een blauwtje heb je in iedergeval iets geprobeerd. aan de kant blijven staan, met een biertje, het hoofdje bewegend op de muziek, schiet ook niet op toch.
en zo gaat het juist altijd wél bij mij...
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 09:49 schreef devilsanddust het volgende:
als een meisje dat doet leg je rustig een hand op dr heup en gaat meedansen (hierbij is het wel fijn als je tenminste enigszins ritmegevoel hebt). na een poosje draait ze zich wel om, komt weer tegen je aan dansen, en hoppa, zoenen. drankjes kunnen altijd nog.
dat is wél makkelijk gezegt ja of 't ook lukt, i dunno.... maar als je d'r hand op haar heup legt..... kijk je dan naar d'r hoofd ofsow (of gewoon vooruit, net of je niets doet ).... ik vind dat zo ongemakkelijk ... maarja misschien moet ik maar es oefenen
pi_39027319
doggystyle.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:52:44 #20
30560 2Mini
Official Logo
pi_39027363
ik heb er meestal niet zoveel problemen mee.. als ze voor me danst, dans ik lekker mee, draai ik om dr heen en maak ik oogcontact
Camera 1... 1!
pi_39027394
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 09:50 schreef winnarj het volgende:

[..]

en zo gaat het juist altijd wél bij mij...
[..]

dat is wél makkelijk gezegt ja of 't ook lukt, i dunno.... maar als je d'r hand op haar heup legt..... kijk je dan naar d'r hoofd ofsow (of gewoon vooruit, net of je niets doet ).... ik vind dat zo ongemakkelijk ... maarja misschien moet ik maar es oefenen
je doet je een hoofd een beetje naar voren zodat je zeg maar wang-wang bent met het meisje. niet te overdreven en ook niet doen met een slechte adem. misschien zal zij haar hoofd afwenden, maar geloof me, dat is onderdeel van het spel.
pi_39027590
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 09:50 schreef dwc_ruffryder het volgende:
doggystyle.
Huh?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 10:11:50 #23
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_39027737
tvp
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_39027821
haha

mss sta jij op een verhoging? en wil zij daar juist staan?

en geen idee. iig niet dansen als je niet kan dansen
drankje aanbieden is ook zo fout.
vastpakken valt dus ook af.

geen idee. op de shouder tikken en zeggen: vind je dit normaal ofzo?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 10:22:46 #25
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_39027969
geneukt worden
Tot zover de kwaliteitspost
pi_39028010
als zo iets bij mij gebeurt doe ik liever gewoon lekker meedansen dan praten. praten doe je ook niet in een discotheek en is ook niet me sterkste kant, ik moet het meer van me dansen hebben. waarom zou je ook praten als je die tijd dat je praat leuker kan besteden, mja zo denk ik erover
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_39028071
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 09:05 schreef tim_g het volgende:
dat ze met d'r rug naar je toestaat wil nog niet zeggen dat je niets tegen haar kan zeggen??
neem dan wel een kauwgum van tevoren, want je wasemt direct haar neusgat in.
pi_39028078
drankje aanbieden

ik ben er altijd onzeker van of ze nou voor me gaat staan omdat ze met me wilt dansen of dat het gewoon toeval is

naja je moet die hap eigenlijk gewoon schuren, als ze niet wilt doet ze een stap naar voren, valt het blauwtje dus wel mee.
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_39028200
ik sta echt versteld van de reacties van de mannen hier .
  dinsdag 20 juni 2006 @ 10:34:53 #30
30560 2Mini
Official Logo
pi_39028267
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 10:32 schreef devilsanddust het volgende:
"mannen? je bedoelt...?"
*checkt fotoboek*
"how you doin'?"

Camera 1... 1!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 10:37:23 #31
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_39028350
wat een topic .

en dan vinden ze het nog raar dat die homies al hun dames afpikken .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_39028351
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 10:34 schreef 2mini het volgende:

[..]

"mannen? je bedoelt...?"
*checkt fotoboek*
"how you doin'?"

kwam ik toch niet zo professioneel over als dat ik dacht?

als meiden zo tegen je aan gaan dansen, hebben ze maar 1 doel: op z'n minst zoenen. is er nou echt niemand hier die dat snapt?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 10:38:42 #33
30560 2Mini
Official Logo
pi_39028374
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 10:37 schreef devilsanddust het volgende:

[..]

kwam ik toch niet zo professioneel over als dat ik dacht?

als meiden zo tegen je aan gaan dansen, hebben ze maar 1 doel: op z'n minst zoenen. is er nou echt niemand hier die dat snapt?
je hebt meer kans als je voor zn neus staat en vraagt: wil je met me zoenen?

Camera 1... 1!
pi_39028391
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 10:38 schreef 2mini het volgende:

[..]

je hebt meer kans als je voor zn neus staat en vraagt: wil je met me zoenen?

heb jij ooit een meisje meegemaakt wat niet zonder er om heen te draaien iets van je moest?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 10:40:53 #35
30560 2Mini
Official Logo
pi_39028418
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 10:39 schreef devilsanddust het volgende:

[..]

heb jij ooit een meisje meegemaakt wat niet zonder er om heen te draaien iets van je moest?
geloof et of niet... er kwam ooit een meisje naar me toe met:
"hoi, neucken?"

lelijk dat ze was zei ik droog: nee
Camera 1... 1!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 10:42:15 #36
30560 2Mini
Official Logo
pi_39028452
overigens zeggen meisjes meestal nooit iets..
ze staan naar je te kijken, praten tegen hun vriendinnen.. staan nog steeds te kijken.. en verwachten dan dat jij de eerste stap zet..
Camera 1... 1!
pi_39028463
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 10:39 schreef devilsanddust het volgende:

[..]

"wil je met me zoenen" is voldoende, maar die kutslet moet weer helemaal vaag om je heen gaan dansen enzo .
pi_39028481
quote:
ik sta echt versteld van de reacties van de mannen jochies hier .
Crop circles are Chuck Norris' way of telling the world that sometimes corn needs to lie the fuck down.
pi_39028487
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 10:42 schreef 2mini het volgende:
ze staan naar je te kijken, praten tegen hun vriendinnen.. staan nog steeds te kijken.. en verwachten dan dat jij de eerste stap zet..
verwende nesten, allemaal !!
pi_39028497
je moet dr meteen bij dr tieten vastpakken, dr reet tegen je kruis aantrekken en dan in haar oor hijgen dat ze heel ondeugend is geweest.

gegarandeerd succes
Jupiler is goed
  dinsdag 20 juni 2006 @ 10:44:17 #41
30560 2Mini
Official Logo
pi_39028504
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 10:42 schreef dwc_ruffryder het volgende:

[..]

"wil je met me zoenen" is voldoende, maar die kutslet moet weer helemaal vaag om je heen gaan dansen enzo .
en dan verwacht ze ook nog dat je tegen dr cellulitus bil gaat aan lopen wrijven
Camera 1... 1!
pi_39028533
jij: "ahum, excuses jongedame maar mag ik u erop attenderen dat u zich in mijn persoonlijke sfeer begeeft"
zij: "heuh, wat bedoel je"
jij: " je staat te dichtbij, wat wil je"
zij: "ik ben een aandachthoer" (of een zin van dergelijke strekking, vermoedelijk afgesloten met een hihi of anderssoortige giechel.
jij (indien leuk): ga je mee naar de bar zodat ik je wat beter kan leren kennen want wat ik zie bevalt me wel.
jij (indien niet leuk): "opbokken, muts voor ik je een schop geef"
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_39028689
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 10:44 schreef aurelium het volgende:
je moet dr meteen bij dr tieten vastpakken, dr reet tegen je kruis aantrekken en dan in haar oor hijgen dat ze heel ondeugend is geweest.

gegarandeerd succes
dat ligt eraan wat succes inhoudt:
Supra Groningam Nihil
pi_39028695
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 10:42 schreef dwc_ruffryder het volgende:

[..]

dan is de verovering groter.
pi_39028699
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 10:45 schreef deetch het volgende:
jij: "ahum, excuses jongedame maar mag ik u erop attenderen dat u zich in mijn persoonlijke sfeer begeeft"
zij: "heuh, wat bedoel je"
jij: " je staat te dichtbij, wat wil je"
zij: "ik ben een aandachthoer" (of een zin van dergelijke strekking, vermoedelijk afgesloten met een hihi of anderssoortige giechel.
jij (indien leuk): ga je mee naar de bar zodat ik je wat beter kan leren kennen want wat ik zie bevalt me wel.
jij (indien niet leuk): "opbokken, muts voor ik je een schop geef"
quote:
nou zie je dus precies waar het communicatie probleem tussen mannen en vrouwen zit, vrouwen moeten gewoon wat meer straight forward zijn, dat scheelt 'n hoop gedeukte imago's

ohja, conclusie, vrouwen zijn het probleem
pi_39028767
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 10:52 schreef stribe het volgende:

[...]
ohja, conclusie, vrouwen zijn het probleem
hehe eindelijk iemand die het begrijpt
Supra Groningam Nihil
  dinsdag 20 juni 2006 @ 11:02:46 #47
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_39028934
als zo'n meisje op zo'n manier tegen je aan staat te dansen, staat er gegarandeerd een vriendin tegenover haar die dus wel met haar gezicht naar je toe staat.

je danst dus zonder je handen te gebruiken een beetje tegen haar aan en kijkt naar het gezicht van die vriendin, die grietjes kennende denken ze er toch hetzelfde over, dus kun je zien of je goed bezig bent of niet. wat later kun je eventueell je handen gebruiken om haar middel heen of zo.

als je een beetje fatsoenlijk kunt dansen heb je haar sowieso in de pocket zonder ook maar 1 woord gewisseld te hebben.

[/gratis tip]
pi_39029128
en als je dan je handen op haar billen doet en meedanst wordt je aangeklaagd voor aanranding...
pi_39029163
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 11:02 schreef posdnous het volgende:
als zo'n meisje op zo'n manier tegen je aan staat te dansen, staat er gegarandeerd een vriendin tegenover haar die dus wel met haar gezicht naar je toe staat.

je danst dus zonder je handen te gebruiken een beetje tegen haar aan en kijkt naar het gezicht van die vriendin, die grietjes kennende denken ze er toch hetzelfde over, dus kun je zien of je goed bezig bent of niet. wat later kun je eventueell je handen gebruiken om haar middel heen of zo.

als je een beetje fatsoenlijk kunt dansen heb je haar sowieso in de pocket zonder ook maar 1 woord gewisseld te hebben.

[/gratis tip]
ik wil niet overkomen als een ego tripper, maar ik kan best redelijk dansen, zoals ik al eerder zei daar moet ik het ook van hebben als ik meiden versier, ben niet zo'n prater. maar waarom kicken meiden er zo op als iemand goed kan dansen?? ik wil graag reacties van de dames op deze vraag...
pi_39029252
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 11:11 schreef stribe het volgende:

[..]

ik wil niet overkomen als een ego tripper, maar ik kan best redelijk dansen, zoals ik al eerder zei daar moet ik het ook van hebben als ik meiden versier, ben niet zo'n prater. maar waarom kicken meiden er zo op als iemand goed kan dansen??
goed dansen = goed neuken

hoe dan ook, tegen mekaar aanschuren is leuk en zeker als je elkaar amper kent. ik denk dat de meiden alle openingszinnen ondertussen al kennen en dus liever dansen of zo...
  dinsdag 20 juni 2006 @ 11:18:39 #51
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_39029358
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 11:10 schreef solidasrock het volgende:
en als je dan je handen op haar billen doet en meedanst wordt je aangeklaagd voor aanranding...
ja tuurlijk .
pi_39029659
handen eerst op der heupen leggen, als ze blijft kan je verder gaan.
tis zo simpel.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  dinsdag 20 juni 2006 @ 11:35:18 #53
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_39029824
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 11:14 schreef solidasrock het volgende:

hoe dan ook, tegen mekaar aanschuren is leuk en zeker als je elkaar amper kent. ik denk dat de meiden alle openingszinnen ondertussen al kennen en dus liever dansen of zo...
heheh...

excuse me, do you fuck as well as you dance?
are you as hot in the bedroom as you are on the dance floor?
oh really? see ya later.
go on, get your kit off. no, not you, put it away.
take your dog like face to another place, coz i can’t look at it.
let’s get twisted, twisted.

ff serieus...

denk dat ze t in sommige gevallen niet doorhebben, maar soms ook expres
doen... wat wel fijn is is dat ze laten merken dat ze t expres doen door zich
af en toe om te draaien en je aan te kijken als ze met je dansen...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_39029911
maar waarom kicken meiden er zo op als iemand goed kan dansen?? ik wil graag reacties van de dames op deze vraag...
  dinsdag 20 juni 2006 @ 11:43:10 #55
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_39030029
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 11:38 schreef stribe het volgende:
maar waarom kicken meiden er zo op als iemand goed kan dansen?? ik wil graag reacties van de dames op deze vraag...
open er een topic over .
  dinsdag 20 juni 2006 @ 11:44:42 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39030073
quote:
je hebt goed dansen en goed dansen.
ga je michael jackson moves uitvoeren, dan dans je wellicht 'goed', maar ben je ook lachwekkend. heb je echter een goede basic flow en lekker ritmegevoel, dan biedt dat inderdaad een aardig kijkje in hoe je ritmegevoel in bed is .
  dinsdag 20 juni 2006 @ 11:48:22 #57
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_39030156
ze staan met de rug naar je toe, zodat ze je niet hoeven te bekijken...
je wordt als decoratie gebruikt..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_39030214
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 11:44 schreef copycat het volgende:

[..]

ga je michael jackson moves uitvoeren, dan dans je wellicht 'goed', maar ben je ook lachwekkend. heb je echter een goede basic flow en lekker ritmegevoel, dan biedt dat inderdaad een aardig kijkje in hoe je ritmegevoel in bed is .
kijk, en daarom bakt mj er niets van volgens de dochter (priscilla presley???) van elvis...

weer een raadsel opgelost dankzij copycat
  dinsdag 20 juni 2006 @ 11:58:27 #59
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_39030505
quote:
je danst dus zonder je handen te gebruiken een beetje tegen haar aan en kijkt naar het gezicht van die vriendin, die grietjes kennende denken ze er toch hetzelfde over, dus kun je zien of je goed bezig bent of niet.

[/gratis tip]
ik moet zeggen dat dit wel een goede tip is, vaak werpen die vriendinnen blikken naar elkaar, als je er 1tje onderschept weet je of je goed bezig bent of niet

als ik tegen een jongen aan ga dansen is het wel mijn bedoeling dat ie meedanst, in mn eentje dansen doe ik natuurlijik niet tegen hem aan

en wat er zo leuk is aan jongens die goed kunnen dansen, ten eerste zijn ze vaak een van de weinigen die het kunnen/doen, en het zegt ook wat over je ritmegevoel in bed, zoals al eerder gezegd is

een klik op de dansvloer is een klik in bed ( so they say..)
pi_39030578
sta ik dan met het ritmegevoel van een [insert iets zonder ritmegevoel]
Misleidende TT"s
Mooie auto!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 12:02:45 #61
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_39030631
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 12:00 schreef m.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
sta ik dan met het ritmegevoel van een [insert iets zonder ritmegevoel]
dan volg je haar toch.. zit je, wat dat meisje betreft dan,altijd goed
en als zij ook niet kan dansen sta je samen voor lul
pi_39030688
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 12:02 schreef lovegrrl het volgende:

[..]

ik snap nou niet hoe mensen a ritmisch kunnen zijn.
af en toe zie k mensen staan, dat k echt denk van. wtf? je merkt toch wel dat je echt giga hard naast de maat zit?
this man speaks the truth..
quote:
dat ligt eraan wat succes inhoudt:
  dinsdag 20 juni 2006 @ 12:07:27 #64
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_39030782
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 11:48 schreef avotar het volgende:
ze staan met de rug naar je toe, zodat ze je niet hoeven te bekijken...
je wordt als decoratie gebruikt..
eigenlijk is dat wel raar ja. je krijgt eigenlijk maar weinig te zien, ze staan vaak te dichtbij om de kont goed uit te checken en het gezicht en de hele voorkant zie je ook niet.
ze hebben jouw natuurlijk allang uitgecheckt maar als jij dat niet hebt gedaan dan kan je nog aardig verrast worden als ze zich uiteindelijk omdraait en ze verwacht dat jij ze wel op hun bek pakt.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_39030888
terugvindpost
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 12:16:04 #66
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_39031084
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 12:07 schreef damayan het volgende:
eigenlijk is dat wel raar ja. je krijgt eigenlijk maar weinig te zien, ze staan vaak te dichtbij om de kont goed uit te checken en het gezicht en de hele voorkant zie je ook niet.
ze hebben jouw natuurlijk allang uitgecheckt maar als jij dat niet hebt gedaan dan kan je nog aardig verrast worden als ze zich uiteindelijk omdraait en ze verwacht dat jij ze wel op hun bek pakt.

*denkt aan aphex twin - windowlicker videoclip*

http://www.ifilm.com/ifilmdetail/2432540?htv=12
B-FliP Youtube Channel
pi_39031122
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 12:07 schreef damayan het volgende:

[..]

dit is een goed punt.
pi_39031401
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 12:16 schreef b-flip het volgende:

[..]

*denkt aan aphex twin - windowlicker videoclip*

http://www.ifilm.com/ifilmdetail/2432540?htv=12
briljante video!
pi_39031590
handje op haar heupen leggen.. langzaam meebewegen.... vooral volgen..
kun je niet dansen en zij wel... ga dan weg..
Nu met PM :P
pi_39031705
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 12:31 schreef mandy_oost het volgende:
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_39031928
quote:
like i said.
ga mee in de flow.
blijft ze, verplaatst je handen. blijft ze.
en ze is nog om aan te zien ook. you go girl!
en zie hier de *kuch* kunst *kuch* van een one-night-stand versieren.
wat nou als zij niet kan dansen en hij wel?
Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
pi_39031963
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 12:42 schreef nog.een.keer het volgende:

[..]

dan ditch je der?
vrouwen die niet ritmisch zijn, zijn per definitie niet geil.

[ Bericht 5% gewijzigd door het.ismij op 20-06-2006 13:04:22 ]
op dinsdag 20 juni 2006 12:43 schreef het.ismij het volgende:

[..]

dan ditch je der?
vrouwen die inet ritmisch zijn, zijn per definitie niet geil.
true that
pi_39032639
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 12:55 schreef stribe het volgende:

[..]

true that
niet dan?
of ga jij met een a-ritmische meid op de dansvloer staan?? dat werkt niet.
(althans bij mij niet)
dansen?

pi_39033819
ik bied er zelfs nog een ontbijtje bij de volgende ochtend.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 14:11:08 #78
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_39034724
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 12:42 schreef nog.een.keer het volgende:

[..]

dan zijn die wijven wel zo dat ze toch niet voor je gaan dansen..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_39035197
het is mij ook ooit eens overkomen, maar ik wist totaal niet wat ik aan moest met de situatie. wel wist ik dat ze akelig dichtbij kwam schuren op een gegeven moment, maar ze leek me totaal niet interessant. heb haar toen 10 minuten lang genegeerd en ben toen naar een andere kroeg gegaan.
quote:

deze reactie komt redelijk dicht in de buurt van de waarheid, naar mijn mening.
pi_39035298
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 12:02 schreef lovegrrl het volgende:

[..]

dat is natuurlijk wel....eh....romantisch

bij de weg.....wat zit er in je hoofd om als meisje tegen een jongen aan te dansen, waarmee je nog geen woord hebt gewisseld?
pi_39035493
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 14:27 schreef nooruna het volgende:

[..]

bij de weg.....wat zit er in je hoofd om als meisje tegen een jongen aan te dansen, waarmee je nog geen woord hebt gewisseld?
ben jij een beetje contact gestoord?!?! dus jij danst alleen met jongens die je kent??
pi_39035546
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 14:33 schreef stribe het volgende:

[..]

ben jij een beetje contact gestoord?!?! dus jij danst alleen met jongens die je kent??
volgens mij wel .
  dinsdag 20 juni 2006 @ 15:35:55 #84
144896 Gi1337
"Victory is mine!"
pi_39037951
had ik er dit weekend ook een van... staat ze een beetje te rijden met haar billen tegen mij billen. ik beetje meedraaien.. daarna beetje oogcontact maken en een keer zeggen dat ze zich om moet draaien. blijkt het dat ze een vriend heeft. maak me dan niet blij met een dooie mu(t)s. kakteef
"Damn you, vile woman!"
pi_39038082
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 15:35 schreef gi1337 het volgende:
had ik er dit weekend ook een van... staat ze een beetje te rijden met haar billen tegen mij billen. ik beetje meedraaien.. daarna beetje oogcontact maken en een keer zeggen dat ze zich om moet draaien. blijkt het dat ze een vriend heeft. maak me dan niet blij met een dooie mu(t)s. kakteef
bil tegen bil.
doe het dan goed.

het wordt pas vervelend als er echt een onwijs leuke meid ongeveer je snikkel in der kont duwt.
kan lastige situaties midden op de dansvloer opleveren.

[ Bericht 1% gewijzigd door het.ismij op 20-06-2006 15:50:38 ]
pi_39039539
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 15:39 schreef het.ismij het volgende:

[..]

bil tegen bil.
doe het dan goed.

het wordt pas vervelend als er echt een onwijs leuke meid ongeveer je snikkel in der kont duwt.
kan lastige situaties midden op de dansvloer opleveren.
met een erecte penis is het moeilijk dansen, je bent zo in onbalans
pi_39039996
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 16:18 schreef diederik_duck het volgende:

[..]

en je wordt wat bleek doordat het bloed uit je hoofd wegtrekt naar 1 punt.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:34:13 #89
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_39040119
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 16:18 schreef diederik_duck het volgende:

[..]

tenzij je hem in die gleuf kan laten rusten..
pi_39040816
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 14:27 schreef nooruna het volgende:

[..]

simpel... soms is oog contact niet genoeg..

overigens.. als meisjes niet kunnen dansen, doen ze dat ook niet hoor.. geloof me..
pi_39041034
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 16:34 schreef avotar het volgende:

[..]

tenzij je hem in die gleuf kan laten rusten..
goede tip, zal binnenkort eens uitproberen . verslag volgt nog .
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:18:37 #92
117107 MarcoD
.........
pi_39041590
hoe zit het dan met dat je met sommige meisjes heel makkelijk kan dansen qua ritme (alsof je voor elkaar geboren ben) en andere gewoon van die boere bewegingen maakt waardoor je geeneens fatsoenlijk kan dansen.

edit:
dat maakt het allemaal al weer een stuk duidelijker

[ Bericht 28% gewijzigd door MarcoD op 20-06-2006 17:32:49 ]
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_39041843
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 17:18 schreef marcod het volgende:
hoe zit het dan met dat je met sommige meisjes heel makkelijk kan dansen qua ritme (alsof je voor elkaar geboren ben) en andere gewoon van die boere bewegingen maakt waardoor je geeneens fatsoenlijk kan dansen.
dat zijn dan weer meisjes die vinden dat ze goed kunnen dansen... dat zijn de leukste... om uit te lachen..
pi_39042103
quote:
ja precies, komt er ineens een groepje bij je staan en 1 daarvan gaat tegen je aanstaan... tja.... wat dan vastpakken/tegen haar aan schuren met je leuter, i dunno
pi_39042198
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 09:54 schreef devilsanddust het volgende:

[..]

je doet je een hoofd een beetje naar voren zodat je zeg maar wang-wang bent met het meisje. niet te overdreven en ook niet doen met een slechte adem. misschien zal zij haar hoofd afwenden, maar geloof me, dat is onderdeel van het spel.
ik ben 1.98, dus mijn hoofd naar doen zodat ik wang-wang sta, gaat niet lukken maar waar blijven de tips van de meiden: wat willen jullie meedansen, tja... dat wordt dus schuren vind ik altijd zo kansloos overkomen, want je schuurt met je leuter tegen d'r kont als 't waren
pi_39042327
quote:
it's all about body language
pi_39042360
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 10:27 schreef chibibo het volgende:

[..]

neem dan wel een kauwgum van tevoren, want je wasemt direct haar neusgat in.
je kan ook in haar oor praten in plaats van in haar neusgat.
Sanity is (not) statistical
pi_39042437
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 17:40 schreef locusta het volgende:

[..]

it's all about body language
pff onzin . de enige language die gecommuniceerd moet worden is: wat zit daar in die broek. daar is dat dansen voor.
pi_39042566
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 17:35 schreef winnarj het volgende:

[..]

ik ben 1.98, dus mijn hoofd naar doen zodat ik wang-wang sta, gaat niet lukken maar waar blijven de tips van de meiden: wat willen jullie meedansen, tja... dat wordt dus schuren vind ik altijd zo kansloos overkomen, want je schuurt met je leuter tegen d'r kont als 't waren
neej.. hand op je heup.. komt het kontje naar achter.. dan schuren.. anders.. niet.. doe je het wel... wil je te graag.. en dat is een major turn-off..
pi_39042572
quote:
hmm, ik zou het niet fijn vinden als een jongen tegen mij op gaat zitten rijden
maar nu ga ik dus in de kroeg/discotheek dus ook niet zoals die meiden die hier beschreven worden dicht in de buurt van een jongen staan ik hou van mijn vrijheid en ruimte op de dansvloer

als ik dit zo lees, denk ik inderdaad dat die meiden het doen om de aandacht. als jij als jongen het gevoel hebt dat ze het "expres" doen (dus zo dicht bij je in de buurt gaan dansen) wordt er meestal wel een reactie verwacht.... dus dat doe je dan al goed, je hebt de aandacht van een dame

maarja, eeuuhh... ik zou zeggen: probeer oogcontact te maken en ga in hemelsnaam niet tegen haar op zitten rijden. dames vinden een beetje oogcontact en flirten in eerste instantie wat leuker, dus niet meteen te hard van stapel en je broek naar beneden trekken zodra er een meid voor je staat

als je merkt dat oogcontact/flirten succesvol is, bied haar dan een drankje aan , maak een lollige opmerking en neem haar mee naar de bar waar praten wat gemakkelijker gaat...
en sla je slag!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:57:04 #101
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_39042851
dansen > gesprekje > drankje > dansen > drankje > dreankje > neucken !!!
Be water my friend
pi_39043053
ga absoluut niet praten

daar heeft het meisje echt geen zin in, in geschreeuw over welke stad je woont
pi_39043174
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 17:48 schreef locusta het volgende:
maarja, eeuuhh... ik zou zeggen: probeer oogcontact te maken en ga in hemelsnaam niet tegen haar op zitten rijden. dames vinden een beetje oogcontact en flirten in eerste instantie wat leuker, dus niet meteen te hard van stapel en je broek naar beneden trekken zodra er een meid voor je staat

als je merkt dat oogcontact/flirten succesvol is, bied haar dan een drankje aan , maak een lollige opmerking en neem haar mee naar de bar waar praten wat gemakkelijker gaat...
en sla je slag!
maar dat oogcontact is dus juist het probleem. dáárom open ik dit topic... in de situatie die ik beschrijf is er geen oogcontact mogelijk.... enkel dus tegen d'r op schuren, een hand op d'r heup te leggen etc. en dat doe ik allemaal niet te graag/snel omdat je dan zoooo kansloos overkomt. heb ook wel es gehad dat een dame dus ineens voor me stond, beetje tegen me aan ging schuren en dat ik haar gezicht dus nog niet gezien had...

maargoed, de tip (flirten/oogcontact) die jij geeft werkt dus helaas niet, omdat 't niet mogelijk is praten lukt dus ook niet, want ze staat niet met d'r gezicht naar me toe enkel met d'r kont
Haleloeja
pi_39043630
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 18:07 schreef gelderland het volgende:
maar dat oogcontact is dus juist het probleem. dáárom open ik dit topic... in de situatie die ik beschrijf is er geen oogcontact mogelijk.... enkel dus tegen d'r op schuren, een hand op d'r heup te leggen etc. en dat doe ik allemaal niet te graag/snel omdat je dan zoooo kansloos overkomt. heb ook wel es gehad dat een dame dus ineens voor me stond, beetje tegen me aan ging schuren en dat ik haar gezicht dus nog niet gezien had...

maargoed, de tip (flirten/oogcontact) die jij geeft werkt dus helaas niet, omdat 't niet mogelijk is praten lukt dus ook niet, want ze staat niet met d'r gezicht naar me toe enkel met d'r kont
hmmm, sorry, heb ik je op niet goed gelezen

eeeuuhh... maakt het wel een stuk moeilijker en begrijp je probleem ja

tja.... dan nog zou ik haar idd niet zomaar vastgrijpen.... vinden vrouwen over het algemeen "not done", dus wat dat betreft zit je wel goed..
maarja, soms begrijp ik mijn soort ook niet echt helemaal
  dinsdag 20 juni 2006 @ 18:38:07 #105
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_39044152
ik weet dit ook nooit
FCT
pi_39044358
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 17:48 schreef mandy_oost het volgende:

[..]

neej.. hand op je heup.. komt het kontje naar achter.. dan schuren.. anders.. niet.. doe je het wel... wil je te graag.. en dat is een major turn-off..
dat kom ik een keer proberen in de devine
Misleidende TT"s
Mooie auto!
pi_39044634
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 14:33 schreef stribe het volgende:

[..]

ik d a n s graag met een jongen, ook als ik hem niet zo goed ken, maar mijn mooie billen tegen een vreemde aanschuren??

nee

en dat ik wel gelijk heb, laat het nou zo zijn dat jij er leuk uitziet en ik ga "schuren" ....het woord alleen al trouwens.....komt er ineens zoiets als hierboven uit je mond...
pi_39044803
ik zal wel weer een zeikerd zijn, maar ik heb dus dat ik sta te dansen (inderdaad vriendin er tegenover ) en dan voel je ineens een hand op je heup dat je denkt: wie staat er achter me te geilen. ik persoonlijk ben daar niet zo gecharmeerd van. en meestal krijg je via de vriedin te zien of het heel erg is. het zijn ook altijd de niet leuke mannen die dat doen op een of andere manier.

en sommigen zijn helemaal erg, loop je ergens anders heen, hij erachteraan en gewoon verder achter je dansen.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:03:58 #109
148823 znarch
ondertitel
pi_39044939
zon meid wil gewoon dat je der bij der tieten pakt en tegen der aan gaat staan rijden ntuuk.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_39045036
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 19:00 schreef avani het volgende:
ik zal wel weer een zeikerd zijn, maar ik heb dus dat ik sta te dansen (inderdaad vriendin er tegenover ) en dan voel je ineens een hand op je heup dat je denkt: wie staat er achter me te geilen.
idd en je kunt je dan ook nog moeilijk gaan omdraaien om te checken wat voor griezel dit doet, want dan denkt hij dat je oogcontact wil maken

kortom......schuren....graaiende mannen....
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:14:11 #111
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_39045317
hoezo tegenstrijdige posts
FCT
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:15:31 #112
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_39045375
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 19:00 schreef avani het volgende:
ik zal wel weer een zeikerd zijn, maar ik heb dus dat ik sta te dansen (inderdaad vriendin er tegenover ) en dan voel je ineens een hand op je heup dat je denkt: wie staat er achter me te geilen. ik persoonlijk ben daar niet zo gecharmeerd van. en meestal krijg je via de vriedin te zien of het heel erg is. het zijn ook altijd de niet leuke mannen die dat doen op een of andere manier.

en sommigen zijn helemaal erg, loop je ergens anders heen, hij erachteraan en gewoon verder achter je dansen.
hoezo ga je dan pal voor iemand staan?
FCT
pi_39045496
volgens mij is het ook vaak een verkeerde interpretatie van een jongen.
een dansvloer is soms vrij klein en erg druk bezet en dan heb je dit soort misverstanden al snel.
pi_39045745
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 19:19 schreef nooruna het volgende:
volgens mij is het ook vaak een verkeerde interpretatie van een jongen.
een dansvloer is soms vrij klein en erg druk bezet en dan heb je dit soort misverstanden al snel.
maar het punt is dus: hoe kom je erachter dat je de goede interpretatie hebt? juist: door te proberen .
pi_39045849
ik had het laatst ook, was gezellig met een vriend uit in tilburg, even wat dropshotjes bestellen, komt er gelijk zo'n (14? jarig) sletje tegen me aan staan rijden, had me nog niet eens gezien. toen ik over m'n verbazing heen was ben ik heel even mee gaan doen (schuren ) en toen zonder om te kijken weggelopen... wat een goedkope rotzooi!
pi_39045900
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 19:15 schreef mojave het volgende:

[..]

hoezo ga je dan pal voor iemand staan?
nee, maar als het druk is dan heb je dat nogal snel en ik ben ook niet constant met de omgeving bezig.
pi_39045930
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 19:26 schreef diederik_duck het volgende:

[..]

maar het punt is dus: hoe kom je erachter dat je de goede interpretatie hebt? juist: door te proberen .
ja, hoe én wat proberen is dan de vraag hé. gelijk op d'r heup pakken..... met je leuter tegen d'r kont schuren.... etc. etc.... dát is het probleem van de ts (en ook van mij eigenlijk )
Haleloeja
pi_39046045
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 19:30 schreef avani het volgende:

[..]

nee, maar als het druk is dan heb je dat nogal snel en ik ben ook niet constant met de omgeving bezig.
klopt... jouw situatie is ook wat anders. maar in mijn situaties is 't vaak duidelijk dat ze wel iets willen. ze komen aanlopen en gaan dan echt pak voor je staan... of express tegen je aan bewegen. tja.... wat doe je dan, terugschuren en als je stilstaat (en beetje met je hoofd beweegt) is het he-le-maal irritant want moet je weer in de mood komen om mee te dansen...

maargoed.... échte tips zijn er nog niet voorbij gekomen. wél duidelijk is dat er veel onduidelijkheid over bestaat
pi_39046073
als mandy in haar hoofd haalt om te bukken en tegen me aan te schuren, moet ze helemaal niet raar opkijken als ik haar slipje opzij duw en haar direkt neem. kan me boeien of de anderen zullen denken dat ik wanhopig ben, die zijn gwoon jaloers...
pi_39046116
wat zijn mannen toch ook onbeholpen horken, als ze het verschil niet zien tussen een meisje dat uitdagend voor ze danst of een meisje dat met een vriendin gewoon leuk aan het dansen is zonder bijbedoelingen.
pi_39046158
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 19:36 schreef maeghan het volgende:
wat zijn mannen toch ook onbeholpen horken, als ze het verschil niet zien tussen een meisje dat uitdagend voor ze danst of een meisje dat met een vriendin gewoon leuk aan het dansen is zonder bijbedoelingen.
nou leg ons onbeholpen horken dan eens in heldere taal uit wat het cruciale verschil is.
pi_39046176
quote:
onzin, ze praten wel van schande dit en dat maar zijn intussen botergeil en willen allemaal genomen worden enzo....
pi_39046389
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 19:37 schreef diederik_duck het volgende:

[..]

nou leg ons onbeholpen horken dan eens in heldere taal uit wat het cruciale verschil is.
dat voel je toch zeker wel? als iemand je aantrekkelijk vindt hangt er altijd 'iets' in de lucht, je ziet het aan lichaamshouding, blik, de afstand tussen jullie in, etc. net als dat je verschil ziet tussen iemand die blij is en iemand die droevig is of boos, dat zie je toch ook zonder dat iemand je vaste richtlijnen moet geven en dat je met een liniaal de kromming van de mondhoeken moet gaan opmeten om de stemming te berekenen?

en anders probeer het eens door zo dicht mogelijk achter haar te gaan dansen zonder aan te raken, zodat ze de keuze heeft om bijv. nog verder naar achteren te komen, of leg een hand op haar schouder, dat is lang zo intiem niet als een heup maar geeft wel aan dat je contact wilt.
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 19:37 schreef solidasrock het volgende:

[..]

onzin, ze praten wel van schande dit en dat maar zijn intussen botergeil en willen allemaal genomen worden enzo....
misschien wel, maar niet door iedere willekeurige man die toevallig achter ze staat.
pi_39046506
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 19:43 schreef maeghan het volgende:

[..]

dat voel je toch zeker wel? als iemand je aantrekkelijk vindt hangt er altijd 'iets' in de lucht, je ziet het aan lichaamshouding, blik, de afstand tussen jullie in, etc. net als dat je verschil ziet tussen iemand die blij is en iemand die droevig is of boos, dat zie je toch ook zonder dat iemand je vaste richtlijnen moet geven en dat je met een liniaal de kromming van de mondhoeken moet gaan opmeten om de stemming te berekenen?

en anders probeer het eens door zo dicht mogelijk achter haar te gaan dansen zonder aan te raken, zodat ze de keuze heeft om bijv. nog verder naar achteren te komen, of leg een hand op haar schouder, dat is lang zo intiem niet als een heup maar geeft wel aan dat je contact wilt.
[..]

misschien wel, maar niet door iedere willekeurige man die toevallig achter ze staat.
maar jij zegt net dat mannen onbeholpen horken zijn die het niet zien, derhalve concludeer ik dat het helemaal niet zo vanzelf spreekt.
pi_39046609
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 19:43 schreef maeghan het volgende:
*plop* weg droom...
pi_39046924
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 19:45 schreef diederik_duck het volgende:

[..]

maar jij zegt net dat mannen onbeholpen horken zijn die het niet zien, derhalve concludeer ik dat het helemaal niet zo vanzelf spreekt.
op die manier kan je veel gedrag goedpraten. "hij wist nou eenmaal niet beter"
pi_39046956
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 19:45 schreef diederik_duck het volgende:

[..]

voor veel mannen blijkbaar niet. jammergenoeg.

daarom verliezen jullie tijd met piekeren en had ik van de zomer zo een meisje dat tegen me aan kwam dansen na enig oogcontact over en weer
  dinsdag 20 juni 2006 @ 20:02:30 #128
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_39047156
in de op ging t niet zo dat ze tegen z'n lul aan t aanschuren was...
B-FliP Youtube Channel
pi_39047190
ahhhhgossss, ts is uitgeweest.... wat lievvvvvvvv
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_39047219
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 19:57 schreef avani het volgende:

[..]

op die manier kan je veel gedrag goedpraten. "hij wist nou eenmaal niet beter"
het ís hem dan toch ook niet verwijtbaar? dat jij het wil sanctioneren doet daar niets aan af.
pi_39047289
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 19:57 schreef maeghan het volgende:

[..]

voor veel mannen blijkbaar niet. jammergenoeg.

daarom verliezen jullie tijd met piekeren en had ik van de zomer zo een meisje dat tegen me aan kwam dansen na enig oogcontact over en weer
hoe kan het dan dat in homogelegenheden men gemiddeld genomen al na enige minuten intiem fysiek contact heeft?
pi_39047372
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 20:03 schreef diederik_duck het volgende:

[..]

het ís hem dan toch ook niet verwijtbaar? dat jij het wil sanctioneren doet daar niets aan af.
"verdachte, waarom heeft u deze jongedame verkacht?"
"tja, ik kon haar gezicht niet zien, dus ik wist niet zeker of ze wilde neuken".
"och ja, begrijpelijk..."
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 20:05 schreef diederik_duck het volgende:

[..]

hoe kan het dan dat in homogelegenheden men gemiddeld genomen al na enige minuten intiem fysiek contact heeft?
zoals ik al zei, 'veel mannen'. dat zijn dus die mannen die niet onder 'veel mannen' geschaard dienen te worden.
pi_39047461
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 20:07 schreef maeghan het volgende:

[..]

"verdachte, waarom heeft u deze jongedame verkacht?"
"tja, ik kon haar gezicht niet zien, dus ik wist niet zeker of ze wilde neuken".
"och ja, begrijpelijk..."
je snapt de werking van het recht niet. we sanctioneren los van wat verdachte denkt/vindt (even afgezien van opzet etc). een psychopaat verwijten wij immers wel dat hij psychopaat is, maar daar kan de beste man natuurlijk niets zelf aan doen.
pi_39047538
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 20:10 schreef diederik_duck het volgende:

[..]

je snapt de werking van het recht niet. we sanctioneren los van wat verdachte denkt/vindt (even afgezien van opzet etc). een psychopaat verwijten wij immers wel dat hij psychopaat is, maar daar kan de beste man natuurlijk niets zelf aan doen.
ja ja, maar jij gebruikt het als excuus. ik weet het niet, dus dan is het me niet te verwijten. dat is meer een kwestie van het niet willen weten om er misbruik van te kunnen maken, vind ik. een psychopaat is zich van zichzelf misschien niet bewust dat ie psychopaat is, terwijl als jij van jezelf weet dat je een onbeholpen hork bent, je gewoon geen meisjes moet gaan betasten zonder expliciete toestemming =p

het was dan natuurlijk ook niet geheel serieus bedoeld he!
pi_39047572
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 20:07 schreef maeghan het volgende:
zoals ik al zei, 'veel mannen'. dat zijn dus die mannen die niet onder 'veel mannen' geschaard dienen te worden.
neen. ik denk dat er op verschillende niveaus wordt gecommuniceerd, wat mijn voorbeeld aantoont. dat is niet alleen de mannen verwijtbaar, het ligt net zo goed aan de vrouwen.
pi_39047822
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 20:13 schreef maeghan het volgende:

[..]

ja ja, maar jij gebruikt het als excuus. ik weet het niet, dus dan is het me niet te verwijten. dat is meer een kwestie van het niet willen weten om er misbruik van te kunnen maken, vind ik.
excuus, ik weet het niet... misverstanden zijn nu eenmaal niet te voorkomen bij zulke verschillende entiteiten als man en vrouw, daar moet je niet een te groot punt van maken. voor zich spreekt natuurlijk dat je niet vol intieme zones gaat betasten in een keer, maar dat lijkt me gewoon common sense.
quote:
een psychopaat is zich van zichzelf misschien niet bewust dat ie psychopaat is, terwijl als jij van jezelf weet dat je een onbeholpen hork bent, je gewoon geen meisjes moet gaan betasten zonder expliciete toestemming =p

het was dan natuurlijk ook niet geheel serieus bedoeld he!
ik had al zo'n vermoeden .
pi_39047932
quote:
dat verschil zie je idd wél vaak maar dat zegt de ts ook, en zie ik ook. maar mijn en de ts zijn vraag is dus wat doe je als zo'n meid voor je danst met haar gezicht niet naar je toe, dus alleen met d'r kont....

tegen d'r aanschuren of hand op d'r heup (wat sommige vrouwen kennelijk dus niet leuk vinden )? of wat? say it please, ladys
Haleloeja
pi_39048185
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 20:22 schreef gelderland het volgende:

[..]

dat verschil zie je idd wél vaak maar dat zegt de ts ook, en zie ik ook. maar mijn en de ts zijn vraag is dus wat doe je als zo'n meid voor je danst met haar gezicht niet naar je toe, dus alleen met d'r kont....

tegen d'r aanschuren of hand op d'r heup (wat sommige vrouwen kennelijk dus niet leuk vinden )? of wat? say it please, ladys
schouder dus, of bovenarmen =) sowieso goede kans dat ze dan omkijkt en het is geen intieme zone. =)
pi_39048633
quote:
ohwja, wij hebben het weer gedaan
pi_39048701
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 20:27 schreef maeghan het volgende:

[..]

schouder dus, of bovenarmen =) sowieso goede kans dat ze dan omkijkt en het is geen intieme zone. =)
weet niet hoe andere dit zien, maar ineens een arm op d'r schouder of bovenarm vind ik he-le-maal raar in dat geval leg ik nog liever een hand op d'r heup omdat mijn handen daar toch al 20 cm vandaar zijn, snappie
Haleloeja
pi_39048821
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 09:08 schreef gelderland het volgende:
meiden die dit doen: wat willen jullie
ze willen dat je haar vastpakt en met haar gaat dansen.

nee vastpakken is niet stom, dat is wat ze willen.

dankzij mensen zoals jullie die niet ingrijpen krijgen anderen de avond van hun leven
pi_39048886
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 20:38 schreef gelderland het volgende:

[..]

weet niet hoe andere dit zien, maar ineens een arm op d'r schouder of bovenarm vind ik he-le-maal raar in dat geval leg ik nog liever een hand op d'r heup omdat mijn handen daar toch al 20 cm vandaar zijn, snappie
nou, zou je bij mij niet hoeven doen zonder dat je het risico loopt dat ik twee van jouw lichaamsdelen zeer intiem ga betasten, maar goed... hand op de heup vind ik veel te intiem voor iemand die ik niet ken en niet noodzakelijkerwijs beter wil leren kennen.
pi_39049085
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 20:42 schreef maeghan het volgende:

[..]

nou, zou je bij mij niet hoeven doen zonder dat je het risico loopt dat ik twee van jouw lichaamsdelen zeer intiem ga betasten, maar goed... hand op de heup vind ik veel te intiem voor iemand die ik niet ken en niet noodzakelijkerwijs beter wil leren kennen.
als je niet wilt doe je toch gewoon een stap naar voren en haal je die hand weg? geen reden om er een drama van te maken.

ik begin altijd eerst met een beetje grinden en dan weetje na een paar seconden al of die hand op de heup kan of niet.
pi_39049121
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 20:38 schreef gelderland het volgende:

[..]

ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je je hier zo druk overmaakt.....vind je het niet een erg hoog slet gehalte hebben?
pi_39049208
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 20:46 schreef nooruna het volgende:

[..]

ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je je hier zo druk overmaakt.....vind je het niet een erg hoog slet gehalte hebben?
wat bedoel je? (met slet gehalte?)
Haleloeja
  dinsdag 20 juni 2006 @ 20:49:29 #146
14827 Kogando
Modelprutser
pi_39049245
wtf, ben je bang dat ze je in elkaar slaat ofzo.. het ergste wat kan gebeuren is dat ze wegloopt?

voor haar tien anderen, en als het je toch regelmatig overkomt dan probeer je gewoon net zo lang tactieken totdat je een succesvolle hebt gevonden.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_39050503
morgen is er weer een dag
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:01:37 #148
73888 DIA
die ja .....
pi_39052620
echt weer zo'n fok cliche reactie topic
pi_39063323
mja zeer herkenbaar van ts hoor.. maja ik heb een vriendin dus ik doe lekker niks behalve dan geamuseerd toekijken
pi_39063535
quote:

[..]

dat is de bedoeling van schuren...

neger, schuur die slettebil stuk..
quote:
als mandy in haar hoofd haalt om te bukken en tegen me aan te schuren, moet ze helemaal niet raar opkijken als ik haar slipje opzij duw en haar direkt neem. kan me boeien of de anderen zullen denken dat ik wanhopig ben, die zijn gwoon jaloers...

[ Bericht 18% gewijzigd door flapdrolletje op 21-06-2006 09:05:38 ]
pi_39064859
de tip is dus: als je zeker weet dat ze met een bedoeling voor je staat:: tegen d'r aan gaan schuren..... (dus in principe met je leuter tegen d'r kont )..... en eventueel als 't doorblijft gaan een arm op d'r bovenbeen/heup etc. etc....

alleen moet zij dan wél een keer omdraaien anders gaat dit te lang duren, of gaat ze weg
Haleloeja
pi_39065531
ik voel een topicreeks komen
  woensdag 21 juni 2006 @ 10:24:39 #153
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_39065907
ik had er laatst ook zo één

stond bijna tegen me aan te dansen en legde haar hand open op haar rug zodat ik zeg maar haar hand beet zou kunnen pakken om te gaan dansen...
ik denk: ach waarom ook niet, ben single dus gaan
ik pak haar hand beet, zoals ze wou (dacht ik, omdat ze hem uitstak)...kijkt ze me pissig aan
wat bleek nou, ze danst altijd zo met haar hand op de rug (zag haar later weer ergens anders staan in die tent)...
who the fuck danst er de hele tijd met z'n hand opengevouwen op je rug???
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_39066538
quote:
op woensdag 21 juni 2006 10:24 schreef silentchaos het volgende:

stond bijna tegen me aan te dansen en legde haar hand open op haar rug zodat ik zeg maar haar hand beet zou kunnen pakken om te gaan dansen...
ik pak haar hand beet, zoals ze wou (dacht ik, omdat ze hem uitstak)...kijkt ze me pissig aan
wat bleek nou, ze danst altijd zo met haar hand op de rug (zag haar later weer ergens anders staan in die tent)...
de fuck...

wel een leuke avond gehad?
  woensdag 21 juni 2006 @ 11:09:10 #155
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_39067544
quote:
op woensdag 21 juni 2006 10:41 schreef flapdrolletje het volgende:

[..]

de fuck...

wel een leuke avond gehad?
prima hoor heerlijk genoten
ik vind dit soort dingen altijd wel geinig omdat je toch weer wat hebt om om te lachen achteraf....
  woensdag 21 juni 2006 @ 11:11:02 #156
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_39067604
quote:

ja maar om nou zomaar voor iemand te gaan staan en te gaan dansen vind ik wel een aparte aanpak.
maar dat is dan weer mijn mening
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_39068096
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 11:11 schreef stribe het volgende:

[..]

ik wil niet overkomen als een ego tripper, maar ik kan best redelijk dansen, zoals ik al eerder zei daar moet ik het ook van hebben als ik meiden versier, ben niet zo'n prater. maar waarom kicken meiden er zo op als iemand goed kan dansen?? ik wil graag reacties van de dames op deze vraag...
goed mee dansen is geil
  woensdag 21 juni 2006 @ 11:30:05 #158
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_39068299
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 11:44 schreef copycat het volgende:

[..]

het een heeft dus niks met het ander te maken lijkt me.
Era Vulgaris
  woensdag 21 juni 2006 @ 11:34:00 #159
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_39068458
michael jackson moves...als je dat doet vind ik je in ieder geval helemaal geweldig! maar ja ik ben een vent dus dat schiet niet op
maar ik heb liever dat iemand z'n eigen stijl heeft dan al die mongolen die allemaal een beetje hetzelfde dansen...
bij vrouwen maakt't me niet uit hoe ze dansen, mits het echt niet om aan te zien is!

hey cool, een metallica fan boven me
pi_39068517
quote:
op woensdag 21 juni 2006 11:30 schreef vassili_z het volgende:

[..]

het een heeft dus niks met het ander te maken lijkt me.
ja, ik snap ook niet waar dat rare idee vandaan komt. het is er zo eentje uit de categorie "alle negers zijn reusachtig geschapen".
  woensdag 21 juni 2006 @ 11:37:30 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39068587
quote:
op woensdag 21 juni 2006 11:35 schreef diederik_duck het volgende:

ja, ik snap ook niet waar dat rare idee vandaan komt. het is er zo eentje uit de categorie "alle negers zijn reusachtig geschapen".
ik heb het (helaas) toch aan den lijve mogen ondervinden dat een vriendje die totaal geen ritmegevoel op de dansvloer had, hetzelfde gemis in bed tentoonspreidde. en ook vice versa, gelukkig.
en ook dat niet alle negers groot geschapen zijn .
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:13:57 #162
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_39069798
quote:
op woensdag 21 juni 2006 11:37 schreef copycat het volgende:
ik heb het (helaas) toch aan den lijve mogen ondervinden dat een vriendje die totaal geen ritmegevoel op de dansvloer had, hetzelfde gemis in bed tentoonspreidde. en ook vice versa, gelukkig.
heeft dat niet gewoon met ervaring te maken? volgens mij heeft die ene gewoon wat training nodig.
aan de andere kant sommige mensen zijn echt zo a-ritmisch dat het bijna een wonder is dat ze kunnen lopen.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_39069837
quote:
op woensdag 21 juni 2006 11:37 schreef copycat het volgende:

[..]

ik heb het (helaas) toch aan den lijve mogen ondervinden dat een vriendje die totaal geen ritmegevoel op de dansvloer had, hetzelfde gemis in bed tentoonspreidde.
was de steekproef voldoende groot om hier een algemene conclusie aan te verbinden?
quote:
en ook vice versa, gelukkig.
idem?
quote:
de enige zekere correlatie die er is op dit gebied is die tussen lengte en penisgrootte. je kunt dus als je zeker van je zaak wilt zijn beter gaan voor die lange blonde god (zoals ondergetekende ).
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:15:45 #164
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_39069872
quote:
op woensdag 21 juni 2006 12:13 schreef damayan het volgende:

[..]

heeft dat niet gewoon met ervaring te maken? volgens mij heeft die ene gewoon wat training nodig.
aan de andere kant sommige mensen zijn echt zo a-ritmisch dat het bijna een wonder is dat ze kunnen lopen.

maar ff ontopic (eindelijk ): ik zou haar gewoon beetpakken (op een normale manier) en kijken naar de reactie...dan gaat de rest vanzelf
pi_39069981
quote:
op woensdag 21 juni 2006 11:09 schreef silentchaos het volgende:

[..]

prima hoor heerlijk genoten
ik vind dit soort dingen altijd wel geinig omdat je toch weer wat hebt om om te lachen achteraf....
quote:
duidelijk gevalletje van de juiste negers niet kennen...
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:19:07 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39070025
quote:
op woensdag 21 juni 2006 12:15 schreef diederik_duck het volgende:
was de steekproef voldoende groot om hier een algemene conclusie aan te verbinden

idem?
nee, dat denk ik niet. het verschil viel mij alleen wel erg op. en heeft ervoor gezorgd dat ik bij voorbaat al afknap op mannen zonder ritmegevoel op de dansvloer (en dat ritmegevoel hoeft zich trouwens niet te uiten in moves a la michael jackson, liever niet zelfs ).
quote:
de enige zekere correlatie die er is op dit gebied is die tussen lengte en penisgrootte. je kunt dus als je zeker van je zaak wilt zijn beter gaan voor die lange blonde god (zoals ondergetekende ).
helaas heb ik ook aan den lijve ondervonden dat die correlatie niet altijd opgaat. grote vent met een pinkiepikkie .
pi_39070463
quote:
op woensdag 21 juni 2006 12:19 schreef copycat het volgende:

[..]

nee, dat denk ik niet. het verschil viel mij alleen wel erg op. en heeft ervoor gezorgd dat ik bij voorbaat al afknap op mannen zonder ritmegevoel op de dansvloer
aritmisch is niet de nieuwe trend begrijp ik?
quote:
(en dat ritmegevoel hoeft zich trouwens niet te uiten in moves a la michael jackson, liever niet zelfs ).
die is/was trouwens wel goed in bed .
quote:
[..]

helaas heb ik ook aan den lijve ondervonden dat die correlatie niet altijd opgaat. grote vent met een pinkiepikkie .
wat heb je toen gedaan? modus operandi ook hier aangepast?
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:34:32 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39070678
quote:
op woensdag 21 juni 2006 12:29 schreef diederik_duck het volgende:
aritmisch is niet de nieuwe trend begrijp ik?
niet als ik het voor het zeggen heb, nee .
quote:
die is/was trouwens wel goed in bed .

hoe weet jij dat? maar de kans lijkt mij inderdaad groot dat ie ook in bed zijn heupen en bekken goed weet te gebruiken.
quote:
wat heb je toen gedaan? modus operandi ook hier aangepast?
deze gozer had, buiten een prachtuiterlijk, verder weinig in huis. prototype mooi, maar dom model. zowel qua humor, geschapenheid als intelligentie ('gebruik niet altijd van die journalistieke taal' toen ik hem zei dat ie niet zo moest overdramatiseren toen ik met een goede (gay!)vriend close stond te dansen) was ie niet bepaald een goede match. toen ik het uitmaakte, viel ie flauw .
pi_39071542
quote:
op woensdag 21 juni 2006 12:19 schreef copycat het volgende:

[..]

nee, dat denk ik niet. het verschil viel mij alleen wel erg op. en heeft ervoor gezorgd dat ik bij voorbaat al afknap op mannen zonder ritmegevoel op de dansvloer (en dat ritmegevoel hoeft zich trouwens niet te uiten in moves a la michael jackson, liever niet zelfs ).
[..]

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:58:53 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39071691
i beg to differ, luus.
size zegt niet alles, maar wel een hoop .
pi_39071758
quote:
op woensdag 21 juni 2006 10:24 schreef silentchaos het volgende:

whaha

overigens zou ik per situatie anders reageren als het meisje leuk is. maar ik zou niet zo snel een hand op een heup leggen. als je gewoon goed kan dansen moet je dat doen. je kan bijvoorbeeld ook als je dorst hebt iets lomps zeggen als "ik zou verder met je willen dansen maar ik kreeg dorst en om nou iets te gaan halen zonder jou wat aan te bieden". als je helemaal het groentenmeisjetopic wil overtreffen neem je een rugzak mee met bestreken beschuit met muisjes en bied haar er 1 aan.
pi_39071822
quote:
op woensdag 21 juni 2006 12:58 schreef copycat het volgende:
i beg to differ, luus.
size zegt niet alles, maar wel een hoop .
ik heb weinig statistieken hierover met eigen ervaringen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_39072384
ze zouden dit soort meisjes moeten bekeuren. voortaan maar eerst een kennismakingsgesprek en een cv inleveren voordat ze mogen gaan schuren tegen iemand....
pi_39073027
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_39073104
ik heb niet alles gelezen...
en daarbij dans ik alleen zo voor mijn vriendje en die weet er dan wel raad mee
maar oke.. je zou naar haar kunnen lachen ,beetje gemene lachje dan is er in ieder geval oog contact ( tminste als je haar ziet zitten)

en dan wacht je gewoon haar next move af..of pakt haar toch beet en dans een beetje mee
heb je het toch verkeerd in geschat ,heb je hooguit een pets te pakken
Salsa Española
pi_39073127
quote:
op woensdag 21 juni 2006 13:17 schreef solidasrock het volgende:
ze zouden dit soort meisjes moeten bekeuren. voortaan maar eerst een kennismakingsgesprek en een cv inleveren voordat ze mogen gaan schuren tegen iemand....
en uiteindelijk gelabelt de dansvloer opstuuren. (vleeskenmerk )

je kan natuurlijk ook wat te drinken aanbieden, meedansen, of een gesprek beginnen

...camplo...
JOHNNY HEITINGA
pi_39073405
quote:
op woensdag 21 juni 2006 13:35 schreef het.ismij het volgende:

[..]

en uiteindelijk gelabelt de dansvloer opstuuren. (vleeskenmerk )
jij begrijpt mij
pi_39073440
quote:
op woensdag 21 juni 2006 12:34 schreef copycat het volgende:

[..]

niet als ik het voor het zeggen heb, nee .
[..]

hoe weet jij dat? maar de kans lijkt mij inderdaad groot dat ie ook in bed zijn heupen en bekken goed weet te gebruiken.
nou ja, al die zedenzaken. waar rook is is vuur he
quote:
[..]

deze gozer had, buiten een prachtuiterlijk, verder weinig in huis. prototype mooi, maar dom model. zowel qua humor, geschapenheid als intelligentie ('gebruik niet altijd van die journalistieke taal' toen ik hem zei dat ie niet zo moest overdramatiseren toen ik met een goede (gay!)vriend close stond te dansen) was ie niet bepaald een goede match. toen ik het uitmaakte, viel ie flauw .
flauwvallen . en ach, knappe intelligente mannen met humor zijn de leuksten toch? overigens vind ik overdramatiseren ook een verschrikkelijk woord.
  woensdag 21 juni 2006 @ 13:51:10 #180
46727 masterdave
Topic Killer
pi_39073718
quote:

[..]

niet noodzakelijk vriend, kep een danseres gehad, maar die slikte niet, die neukte als een opgedroogde zoutzak die 3 weken in de vriezer had gelegen, daarbij sloeg ze me voor me bek toen ik me lul in der reet wou steken, dus nee, danseressen zijn niet noodzakelijk goede neukers.

wat ik overigens zou doen in zo'n situatie, laat der beetje dansen, zeg gewoon een keer hoi, zegt ze op een normale spontane wijze hoi terug(interesse tonend) dan vraag je gewoon direct op de vrouw af, ik moet eerlijk zeggen dat je wel een hele mooie meid vind, en ik heb het vermoeden dat je niet zonder reden voor me kwam dansen? dan krijg je waarschijnljik gewoon een goede reactie terug in de trend van, nou misschien niet nee(bij deze zin meteen naar de wc lopen, condooms kopen en der die avond helemaal gekpompen)
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_39074024
quote:
op woensdag 21 juni 2006 13:51 schreef masterdave het volgende:

[..]

niet noodzakelijk vriend, kep een danseres gehad, maar die slikte niet, die neukte als een opgedroogde zoutzak die 3 weken in de vriezer had gelegen, daarbij sloeg ze me voor me bek toen ik me lul in der reet wou steken, dus nee, danseressen zijn niet noodzakelijk goede neukers.

wat ik overigens zou doen in zo'n situatie, laat der beetje dansen, zeg gewoon een keer hoi, zegt ze op een normale spontane wijze hoi terug(interesse tonend) dan vraag je gewoon direct op de vrouw af, ik moet eerlijk zeggen dat je wel een hele mooie meid vind, en ik heb het vermoeden dat je niet zonder reden voor me kwam dansen? dan krijg je waarschijnljik gewoon een goede reactie terug in de trend van, nou misschien niet nee(bij deze zin meteen naar de wc lopen, condooms kopen en der die avond helemaal gekpompen)
iets teveel informatie, dunkt me...
pi_39074518
quote:
op woensdag 21 juni 2006 13:59 schreef flapdrolletje het volgende:

[..]

iets teveel informatie, dunkt me...
was om aan te geven dan niet alle goede dansers goed neuken.
maar misschien iets overdone inderdaad.
  woensdag 21 juni 2006 @ 14:25:39 #183
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_39075089
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 15:35 schreef gi1337 het volgende:
dat is echt...
wat je dan moet doen is haar vriendinnetjes bekijken, zoek de lelijkste uit en pak die.. ja het is een lelijke maar je beledigd wel die andere s(*t

wat een topic trouwens, helemaal doorgelezen
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_39075402
quote:
op woensdag 21 juni 2006 14:25 schreef houniet het volgende:

[..]

dat is echt...
wat je dan moet doen is haar vriendinnetjes bekijken, zoek de lelijkste uit en pak die.. ja het is een lelijke maar je beledigd wel die andere s(*t

wat een topic trouwens, helemaal doorgelezen
wat heb je daar nou aan, een lelijk meisje pakken? je hebt alleen jezelf er mee.
  woensdag 21 juni 2006 @ 14:48:40 #185
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_39076045
je moet niet het lelijke meisje pakken.....je moet met de lelijkste gaan praten, dan denken die lekkere van: wtf
zo gaan die lekkere jou opeens aandacht geven en voilà, doe je ding....
geloof me nou maar: ga nooit op het aantrekkelijkste meisje af binnen de groep, maar eerder naar de minst aantrekkelijke...want zo krijg je die aantrekkelijkste juist (het is raar maar waar)
pi_39076382
quote:
op woensdag 21 juni 2006 14:48 schreef silentchaos het volgende:
je moet niet het lelijke meisje pakken.....je moet met de lelijkste gaan praten, dan denken die lekkere van: wtf
geloof me nou maar: ga nooit op het aantrekkelijkste meisje af binnen de groep, maar eerder naar de minst aantrekkelijke...want zo krijg je die aantrekkelijkste juist (het is raar maar waar)
vrouwen... je kan beter bier brouwen.
pi_39076604
quote:
ja zo kende ik de insteek overigens wel.
  woensdag 21 juni 2006 @ 15:04:40 #188
46727 masterdave
Topic Killer
pi_39076636
quote:
doe je wel de minder aantrekkelijke behoorlijk pijn mee, maar goed...
GamerTag
  woensdag 21 juni 2006 @ 15:08:24 #189
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_39076791
quote:
op woensdag 21 juni 2006 14:32 schreef allochtoon het volgende:

[..]

wat heb je daar nou aan, een lelijk meisje pakken? je hebt alleen jezelf er mee.
logisch, maar het ging om zijn situatie
quote:
op woensdag 21 juni 2006 15:04 schreef masterdave het volgende:

[..]

dat hoort erbij he
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 21 juni 2006 @ 15:12:53 #190
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_39076949
quote:
op woensdag 21 juni 2006 15:04 schreef masterdave het volgende:

[..]

kan, ,maar hangt er een beetje vanaf hoe je het aanpakt denk ik...je begint met haar te praten, rest gaat zich er mee bemoeien omdat ze jaloers zijn, vervolgens ga je met de lekkerste in discussie en klaar ...
maar goed.....zoals iemand al zei: het hoort erbij! het leven is hard!
pi_39077640
quote:
op woensdag 21 juni 2006 15:12 schreef silentchaos het volgende:

[..]

kan, ,maar hangt er een beetje vanaf hoe je het aanpakt denk ik...je begint met haar te praten, rest gaat zich er mee bemoeien omdat ze jaloers zijn, vervolgens ga je met de lekkerste in discussie en klaar ...
maar goed.....zoals iemand al zei: het hoort erbij! het leven is hard!
het grappige is dus juist dat die meiden dat zelf ook wel weten.
  woensdag 21 juni 2006 @ 15:44:37 #192
150983 mAnDy_OoSt
You Tarzan?
pi_39078182
quote:
op woensdag 21 juni 2006 15:30 schreef allochtoon het volgende:

[..]

het grappige is dus juist dat die meiden dat zelf ook wel weten.
  woensdag 21 juni 2006 @ 15:47:06 #193
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_39078275
quote:
op woensdag 21 juni 2006 15:44 schreef mandy_oost het volgende:

[..]

wat zit jij nou te lachen

volgens mij is het voor vrouwen echt komisch als ze horen hoe mannen ze proberen te doorgronden
visa versa is dat namelijk ook zo
pi_39079073
omdat er meestal geen hol van klopt?

amirite?
  woensdag 21 juni 2006 @ 16:11:33 #195
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_39079242
quote:
op woensdag 21 juni 2006 16:07 schreef flapdrolletje het volgende:
omdat er meestal geen hol van klopt?

amirite?
zou kunnen, maar aan de andere kant zijn er boeken over volgeschreven en zit er toch wel een kern van waarheid in sommige dingen...vaak wil je ook niet (als man of vrouw) met je neus op dat soort belachelijke feiten worden gedrukt denk ik...
  woensdag 21 juni 2006 @ 16:29:39 #196
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_39079975
quote:
haha
die moet je ook negeren..

en gelijk ff uitleggen wat je op zo'n moment moet doen want echt..
dat soort shit gebeurd ons mannen veel en veel en veels te veel!

en we weten er geen raad mee
─_(º.0)_/─
  woensdag 21 juni 2006 @ 16:44:36 #197
150983 mAnDy_OoSt
You Tarzan?
pi_39080565
quote:
op woensdag 21 juni 2006 15:47 schreef silentchaos het volgende:

[..]

wat zit jij nou te lachen

volgens mij is het voor vrouwen echt komisch als ze horen hoe mannen ze proberen te doorgronden
visa versa is dat namelijk ook zo
daar moet ik ook zo om lachen
  woensdag 21 juni 2006 @ 16:55:45 #198
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_39080984
quote:
op woensdag 21 juni 2006 16:44 schreef mandy_oost het volgende:

[..]

hoi!
FCT
  woensdag 21 juni 2006 @ 16:57:12 #199
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_39081054
quote:
op woensdag 21 juni 2006 16:44 schreef mandy_oost het volgende:

[..]

de waarheid is hard he

maar ff ontopic...volgens mij is het probleem dat wij mannen elke vrouw over 1 kam proberen te scheren. dat is natuurlijk bullshit want elke vrouw is toch weer anders! elke vrouw moet je daarom ook anders benaderen. tuurlijk zijn er wel een soort van "regels" waaraan je je kan houden, maar de meeste dingen verschillen gewoon per vrouw. het enige wat je dus kan doen is een hoop proberen, vaak op je bek gaan en zo ervaring opdoen met alle verschillende "types". op een gegeven moment leer je dan elke situatie inschatten
pi_39081142
quote:
op woensdag 21 juni 2006 16:29 schreef vamos1 het volgende:

[..]

haha
die moet je ook negeren..

en gelijk ff uitleggen wat je op zo'n moment moet doen want echt..
dat soort shit gebeurd ons mannen veel en veel en veels te veel!

en we weten er geen raad mee
ik denk dat wel allemaal met de verkeerde intensies beginnen.
  woensdag 21 juni 2006 @ 17:20:45 #201
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_39082068
quote:
op woensdag 21 juni 2006 16:59 schreef het.ismij het volgende:
ik denk dat wel allemaal met de verkeerde intensies beginnen.
mijn intensies slaan op hol zodra ik een meisje tegenkom die ik echt leuk vind..
wat resulteert in een dichtklappende vamos die niks weet om over te praten en zo erg verlegen wordt dat het arrogant lijkt..

dit is mij maar 1 keer gunstig uitgekomen, doordat 2 meisjes zo erg hun best deden mijn aandacht te krijgen, dat ik zelf geen moeite hoefde te doen, behalve hun negeren tot ze tegen mij begonnen te praten..
zij dachten gewoon dat ik arrogant was in het begin en zegmaar 'hard-to-get'.. totdat bleek dat ik eigenlijk helemaal niet zo was, was ik dus niet meer zo interessant..

en op deze manier kom ik alleen maar de verkeerde tegen

ik vond het wel leuk om te horen dat ze dachten dat ik arrogant was
want als ze echt denken dat je arrogant bent, denkt men vaak ook dat je genoeg reden hebt om dat te zijn (wat je weer interessant maakt ghehe)
of is dat een foute redenatie?
─_(º.0)_/─
pi_39082910
quote:
op woensdag 21 juni 2006 13:35 schreef salsagirl het volgende:
ik heb niet alles gelezen...
en daarbij dans ik alleen zo voor mijn vriendje en die weet er dan wel raad mee
maar oke.. je zou naar haar kunnen lachen ,beetje gemene lachje dan is er in ieder geval oog contact ( tminste als je haar ziet zitten)

en dan wacht je gewoon haar next move af..of pakt haar toch beet en dans een beetje mee
heb je het toch verkeerd in geschat ,heb je hooguit een pets te pakken
lachen naar haar kan dus niet... omdat ze met d'r kont naar me toe staat, das 't probleem dus ook gelijk
Haleloeja
pi_39082999
quote:
op woensdag 21 juni 2006 13:51 schreef masterdave het volgende:
dat tegen d'r praten en 'hoi' zeggen zit er ook niet in, aangezien ze met haar gezicht van je af staat. zie hierboven.....
Haleloeja
pi_39083089
tvp!

gewoon hand op de heupen, beetje meedansen en daarna feest als het meezit
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_39083165
quote:
op woensdag 21 juni 2006 17:50 schreef -jean- het volgende:
tvp!

gewoon hand op de heupen, beetje meedansen en daarna feest als het meezit
als je ff gelezen had, zie je ook dat veel meiden dat juist weer niet hebben (te intiem, bla bla bla)....

het beste is gewoon tegen d'r aan schuren. kijk...als ze dat niet wilt, doet ze een stap naar voren. wilt ze 't wel... en duurt dat een paar minuten dán zou je 't beste met d'r hand lang haar heup kunnen gaan ofsow of d'r bovenbeen (das minder intiem)
Haleloeja
pi_39083367
ja oke, maar veel die dat dan zijn gewoon sletjes die gepakt willen worden. ze komen niet voor niets op 1cm afstand van je dansen. zo heb ik het in ieder geval ervaren
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_39083709
ik herken t ook maar al te goed. en ik ben gewoon nie goed in die dingen, dat de vrouwen maar eens wat moderner worden, en zelf eens wat meer anticiperen in hun proces
-&gt; volg m'n trend, dan ben je pas een echte vent
pi_39087600
quote:
op woensdag 21 juni 2006 17:59 schreef -jean- het volgende:
ja oke, maar veel die dat dan zijn gewoon sletjes die gepakt willen worden. ze komen niet voor niets op 1cm afstand van je dansen. zo heb ik het in ieder geval ervaren
klopt en dan vinden ze het kut dat alle sukkels op het sletje aan het geilen zijn behalve jijzelf.

overigens vind ik de tt wel een beetje lomp.
meisje:"ja euh ik kom even 4 cm voor je neus dansen ok?"
jongen:"euhhh wil je wat drinken?"
pi_39096733
tja het blijft vaag
een keer bleef een meisje maar naar me toekomen met de reet.
ik meter naar links; zij ook tegen me aan.
ik naar achter; zij ook.
pak ik dr heupen beet kreeg ik toch een scheldpartij over me heen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_39096774
oja en niet te lang schuren, zo heb ik weleens rondgelopen daardoor met een stijve
  donderdag 22 juni 2006 @ 00:44:24 #211
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_39098921
dat meen je niet beach
pi_39098961
petje af voor zulke meiden, heb 't lef er niet voor.
I lock the door and lock my head,
and dream of butterflies instead.
  donderdag 22 juni 2006 @ 00:51:12 #213
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_39099063
quote:
op donderdag 22 juni 2006 00:46 schreef tierelier het volgende:
je moet het een keer gedaan hebben
pi_39100176
quote:
op woensdag 21 juni 2006 23:43 schreef beach het volgende:
oja en niet te lang schuren, zo heb ik weleens rondgelopen daardoor met een stijve

de pizza die nog in de vriezer ligt< de pizza die nog in de vriezer ligt !!

ach ja, het is eigenlijk maar een natuurlijke reactie, maar je staat wel voor paal

heb het zelf ook wel vaak op de dansvloer, wil ze nou dansen of niet? gaat ze nou expres zo dichtbij staan? ook erg apart, miss. verbeeld ik het me alleen maar hoor, maar 2 weekjes terug stond ik de hele tijd te dansen met een meisje, en had het idee dat ik opeens met de halve dansvloer (bij wijze van) aan vrouwelijk schoon oogcontact had.
Veiligheid voor je vrijheid, vrijheid voor veiligheid.
pi_39101892
quote:
op donderdag 22 juni 2006 01:57 schreef pr0-n00b het volgende:

[..]

de pizza die nog in de vriezer ligt< de pizza die nog in de vriezer ligt !!

ach ja, het is eigenlijk maar een natuurlijke reactie, maar je staat wel voor paal

heb het zelf ook wel vaak op de dansvloer, wil ze nou dansen of niet? gaat ze nou expres zo dichtbij staan? ook erg apart, miss. verbeeld ik het me alleen maar hoor, maar 2 weekjes terug stond ik de hele tijd te dansen met een meisje, en had het idee dat ik opeens met de halve dansvloer (bij wijze van) aan vrouwelijk schoon oogcontact had.
ja zodra je succes heb bij een vrouw, willen meestal al die vrouwen in een keer wat van je. is het jullie niet opgevallen, dat op het moment dat je een vriendin hebt, dat je dan een stuk interessanter bent geworden voor een heleboel meiden? is mij vaak gebeurt dat ik net een vriendin had (dus net 'n relatie) en dan blijkt dat er meer meiden je super leuk vinden, ook die waar je al eerder 'n relatie mee wilden .
pi_39102018
quote:
op donderdag 22 juni 2006 08:50 schreef stribe het volgende:

[..]

ja zodra je succes heb bij een vrouw, willen meestal al die vrouwen in een keer wat van je. is het jullie niet opgevallen, dat op het moment dat je een vriendin hebt, dat je dan een stuk interessanter bent geworden voor een heleboel meiden? is mij vaak gebeurt dat ik net een vriendin had (dus net 'n relatie) en dan blijkt dat er meer meiden je super leuk vinden, ook die waar je al eerder 'n relatie mee wilden .
indd, je hebt dan een bepaalde uitstraling dat voor vrouwen aantrekkelijk is.
ik heb het laatste jaar al redelijk vaak meegemaakt en ik weet niet goed wat ik ermee moet doen:

je staat in een discotheek te dansen en ineens komt er een meisje aan die vóór je gaat staan en pal voor je gaat dansen/bewegen. vaak is er nog gewoon ruimte maar tóch staat ze bijna op je schoenen en met haar lichaam 10 cm van je af...

maar in zo'n situatie weet ik mij nooit raad . het is duidelijk dat de meid toch wel lichte interesse heeft (anders komt ze niet zo dichtbij staan, kijkt ze niet steeds iets wat achterom etc.)..

kent iemand deze situatie meedansen is waarschijnlijk de oplossing, maar dat lukt me gewoon niet goed. vastpakken ga ik ook niet gelijk doen, want dan kom je helemaal gefrustreerd over.... meestal een beetje tegen d'r aan schuren (als het een leuk iemand is, anders doe ik een paar passen naar achter). maar daar kom ik niet ver mee....

wat is de ideale oplossing meiden -> vertel wat jullie willen hebben het nadeel is namelijk, het meisje staat met d'r gezicht van je af, dus je kan geen oogcontact maken of iets zeggen, iets wat ik normaal wél graag doe
in spanje had ik een keer exact die situatie waarbij een dame ongeveer met haar reet in mijn kruis ging staan draaien. ik ga dus een beetje meedansen, maar ze bleef echt tegen me aanrijden. vervolgens pak ik haar heupen en had ik het gedaan. heel snobistisch keek ze om en liep ze een stukje weg om me vervolgens de hele avond met vriendinnen aan te blijven staan gapen. begrijp ik dat? nee. moet ik dat willen begrijpen? nee.

dan toch niet?
pi_39102428
quote:
op donderdag 22 juni 2006 00:51 schreef houniet het volgende:

[..]

je moet het een keer gedaan hebben
vast wel keer bij vrienden met m'n dronken kop oid.. heel misschien bij een vreemde toen ik redelijk aangeschoten was? nou, ik betwijfel 't.
I lock the door and lock my head,
and dream of butterflies instead.
pi_39103529
quote:
op donderdag 22 juni 2006 09:08 schreef tranceptor het volgende:

[..]

in spanje had ik een keer exact die situatie waarbij een dame ongeveer met haar reet in mijn kruis ging staan draaien. ik ga dus een beetje meedansen, maar ze bleef echt tegen me aanrijden. vervolgens pak ik haar heupen en had ik het gedaan. heel snobistisch keek ze om en liep ze een stukje weg om me vervolgens de hele avond met vriendinnen aan te blijven staan gapen. begrijp ik dat? nee. moet ik dat willen begrijpen? nee.

dan toch niet?
inderdaad.... das ook 't nadeel en daarom zal ik die dame ook niet té snel vastpakken als je niets zeker weet... je vrienden staan erbij, je komt vaker in de tent én haar vriendinnen staan d'r omheen. als je dan heel sneaky bij d'r heupen pakt en ze vond 't toch niet leuk, sta je flink voor schut en voel je je toch wel kut

dusja... de conclusie is dus eigenlijk: tegen haar ook schuren en af en toe contact maken met je handen. dus niet vastpakken maar wel met je hand langs d'r been gaan ofsow.... dan hopen dat ze op een gegeven moment omdraait...... en anders -> pech
Haleloeja
pi_39103568
ach als ze niet wil, dan toch niet? zij dringt aan en wekt daardoor interesse. als ze dus het niet zo bedoeld ofzo, verlies je er ook niets mee.
pi_39103794
quote:
op donderdag 22 juni 2006 10:17 schreef tranceptor het volgende:
ach als ze niet wil, dan toch niet? zij dringt aan en wekt daardoor interesse. als ze dus het niet zo bedoeld ofzo, verlies je er ook niets mee.
je verliest er miss niets mee (behalve je zelfvertrouwen en wat ego). maar ik zou het niet zo tof vinden en me toch flink schamen als je een meid 'betast' (want zo komt het over) en ze zich omdraait en tegen je begint te schelden of je aankijkt van: 'wat moet je engerd'.

lastige situaties zijn dit, die meiden kunnen 't veel makkelijker maken... maar moeten 't weer op zo'n vage meiden-manier doen.... want als je niets doet, loopt ze ook weg
Haleloeja
  donderdag 22 juni 2006 @ 10:26:33 #222
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_39103804
quote:
op donderdag 22 juni 2006 08:50 schreef stribe het volgende:

[..]

heel herkenbaar
pi_39103985
quote:
op donderdag 22 juni 2006 10:26 schreef gelderland het volgende:

lastige situaties zijn dit, die meiden kunnen 't veel makkelijker maken... maar moeten 't weer op zo'n vage meiden-manier doen.... want als je niets doet, loopt ze ook weg
dan lopen ze toch weer weg, je verliest er niets mee. ik zie het probleem er niet van in. als een meisje je genoeg ziet zitten, onderneemt ze wel wat betere acties. zo niet, dan mis je er ook niets aan.
  donderdag 22 juni 2006 @ 10:35:42 #224
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_39104059
quote:
op donderdag 22 juni 2006 10:32 schreef tranceptor het volgende:

[..]

dan lopen ze toch weer weg, je verliest er niets mee. ik zie het probleem er niet van in. als een meisje je genoeg ziet zitten, onderneemt ze wel wat betere acties. zo niet, dan mis je er ook niets aan.
prcs, laat ze dan lekker weglopen, der lopen genoeg meiden rond
  donderdag 22 juni 2006 @ 10:46:22 #225
146230 Liewec
70's movies rule
pi_39104351
quote:

... oké ik ben een man, en ik snap je twijfel, ik had dat vroeger ook, maar hoe meer ik dit soort shit lees, hoe meer sympathie ik voor de vrouwen krijg die mannen niet begrijpen, want: hoeveel hints heb je fucking nodig?????

als een meid 10 cm van je af komt dansen kan je er binnen een uur mee buiten staan te zoenen dombo!!! veel explicieter dan dit wordt het niet bij vrouwen. dus: biedt haar wat te drinken aan, probeer wat te praten, maar blijf flirten... wees er zeker van in je houding dat ze je leuk vindt want dat vindt ze!!
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  donderdag 22 juni 2006 @ 10:51:07 #226
146230 Liewec
70's movies rule
pi_39104485
quote:
op woensdag 21 juni 2006 17:52 schreef gelderland het volgende:

[..]

als je ff gelezen had, zie je ook dat veel meiden dat juist weer niet hebben (te intiem, bla bla bla)....

het beste is gewoon tegen d'r aan schuren. kijk...als ze dat niet wilt, doet ze een stap naar voren. wilt ze 't wel... en duurt dat een paar minuten dán zou je 't beste met d'r hand lang haar heup kunnen gaan ofsow of d'r bovenbeen (das minder intiem)
ik zou nooit echt schuren, meer casual met de hand langs een dij of arm, en dicht tegenaan dansen zonder al te veel contact te maken. op die manier hou je de spanning, zonder het risico te lopen handtastelijk te worden. als het effe kan zou ik (wanneer het moment geschikt lijkt, bijvoorbeeld na een ) haar voorzichtig zoenen, dan komt het handtastelijke daarna vanzelf wel

maar op een dergelijke avond zou ik (in elk geval op een dansvloer) nooit te gretig/handtastelijk worden... hou het subtiel, tot je met haar thuis bent
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_39104866
quote:
op donderdag 22 juni 2006 10:46 schreef liewec het volgende:

[..]

... oké ik ben een man, en ik snap je twijfel, ik had dat vroeger ook, maar hoe meer ik dit soort shit lees, hoe meer sympathie ik voor de vrouwen krijg die mannen niet begrijpen, want: hoeveel hints heb je fucking nodig?????

als een meid 10 cm van je af komt dansen kan je er binnen een uur mee buiten staan te zoenen dombo!!! veel explicieter dan dit wordt het niet bij vrouwen. dus: biedt haar wat te drinken aan, probeer wat te praten, maar blijf flirten... wees er zeker van in je houding dat ze je leuk vindt want dat vindt ze!!
ho ho een player in tha house
  donderdag 22 juni 2006 @ 11:09:50 #228
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_39105012
quote:
op donderdag 22 juni 2006 11:05 schreef stribe het volgende:

[..]

hij heeft wel gelijk

[ Bericht 11% gewijzigd door Houniet op 22-06-2006 11:27:51 ]
pi_39105231
quote:
op donderdag 22 juni 2006 10:46 schreef liewec het volgende:

[..]

als je hierboven had gelezen had je ook gelezen dat 't niet altijd hints hoeven te zijn .

en daarbij; drinken aanbieden, proberen te praten, blijven flirten gaat moeilijk omdat ze met d'r rug naar je toestaat (met d'r gezicht van je af).... flirten kan dus moeilijk....
pi_39105257
quote:
op donderdag 22 juni 2006 11:09 schreef houniet het volgende:

[..]

hij heeft wel gelijk oo<
i know, maar wel grappig hoe hij wil laten zien dat hij 'n player is...
  donderdag 22 juni 2006 @ 11:22:06 #231
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_39105421
quote:
op donderdag 22 juni 2006 11:16 schreef winnarj het volgende:

[..]

als je hierboven had gelezen had je ook gelezen dat 't niet altijd hints hoeven te zijn .

en daarbij; drinken aanbieden, proberen te praten, blijven flirten gaat moeilijk omdat ze met d'r rug naar je toestaat (met d'r gezicht van je af).... flirten kan dus moeilijk....
dan zeg je gewoon: hey draai je eens om!

als het dan niet bevalt zeg je: ok draai je nu maar weer om!
pi_39105457
quote:
op donderdag 22 juni 2006 11:22 schreef silentchaos het volgende:

[..]

donderdag 22 juni 2006 @ 11:28:42 #233
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_39105673
quote:
op donderdag 22 juni 2006 11:16 schreef stribe het volgende:

[..]

daar hoef je niet trots op te zijn hoor
pi_39106970
quote:

[..]

donderdag 22 juni 2006 @ 12:45:57 #235
146230 Liewec
70's movies rule
pi_39108437
quote:
op donderdag 22 juni 2006 11:16 schreef stribe het volgende:

[..]

ehhh ik ben helemaal geen player..?
ik verbaas me oprecht over jongens die bij dit soort gedrag nog twijfelen of een meid geinteresseerd is
pi_39108488
quote:
op donderdag 22 juni 2006 12:45 schreef liewec het volgende:

[..]

ehhh ik ben helemaal geen player..?
ik verbaas me oprecht over jongens die bij dit soort gedrag nog twijfelen of een meid geinteresseerd is
ik weet het meestal niet wat ik moet denken
want als je iets doet ben je meteen de gebeten hond
  donderdag 22 juni 2006 @ 12:52:50 #237
146230 Liewec
70's movies rule
pi_39108631
quote:
op donderdag 22 juni 2006 12:47 schreef beach het volgende:

[..]

ik weet het meestal niet wat ik moet denken
want als je iets doet ben je meteen de gebeten hond
mja... maar wat is dan 'iets doen'? als een meisje één minuut bij je dans en je pakt haar kont, dan verdien je ook een trap jongens denken vaak, als ze denken te weten dat een meid hen leuk vindt, dat dat een vrijbrief is om handtastelijk te worden
pi_39108713
quote:

[..]

een echte player zit niet op fok te posten.
pi_39108732
quote:
op donderdag 22 juni 2006 12:52 schreef liewec het volgende:
jongens denken vaak, als ze denken te weten dat een meid hen leuk vindt, dat dat een vrijbrief is om handtastelijk te worden
er zijn jongens die er prima mee wegkomen.
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:09:51 #240
46727 masterdave
Topic Killer
pi_39109177
quote:
op donderdag 22 juni 2006 12:52 schreef liewec het volgende:

[..]

mja... maar wat is dan 'iets doen'? als een meisje één minuut bij je dans en je pakt haar kont, dan verdien je ook een trap pijpbeurt jongens denken vaak, als ze denken te weten dat een meid hen leuk vindt, dat dat een vrijbrief is om handtastelijk te worden je even lekker compleet gek te mogen neuken.
GamerTag
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:38:49 #241
90988 Angeren
The devil made me do it
pi_39110271
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 11:58 schreef lovegrrl het volgende:

[..]

een klik op de dansvloer is een klik in bed ( so they say..)
ik doe heel wat jaartjes aan stijldansen. klik het dan samen in bed
I am dead. As of this moment we are all dead. We go into battle to reclaim our lives. This we do gladly because we are Jem'Hadar. Remember, Victory is life."
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:39:48 #242
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_39110315
quote:
op donderdag 22 juni 2006 13:38 schreef angeren het volgende:

[..]

het zal in ieder geval wel stijlvol zijn
pi_39110990
quote:
op woensdag 21 juni 2006 23:42 schreef beach het volgende:
tja het blijft vaag
een keer bleef een meisje maar naar me toekomen met de reet.
ik meter naar links; zij ook tegen me aan.
ik naar achter; zij ook.
pak ik dr heupen beet kreeg ik toch een scheldpartij over me heen
prachtig dit!
pi_39111371
quote:
op donderdag 22 juni 2006 00:46 schreef tierelier het volgende:
*kijkt fotoboek*

jij hebt dat ook helemaal niet nodig.
pi_39112102
quote:
op donderdag 22 juni 2006 14:07 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

*kijkt fotoboek*

jij hebt dat ook helemaal niet nodig.
ik kom er niet uit of dit een belediging of een compliment is..
pi_39112652
quote:
op donderdag 22 juni 2006 09:08 schreef tranceptor het volgende:

[..]

dan toch niet?
spaanse vrouwen (indien dit het geval was) zijn toch wel wat anders. aan de andere kant kunnen sommigen heel geil dansen en doordringend oogcontact zoeken.
quote:

[..]

quote:

[..]

quote:
op donderdag 22 juni 2006 13:38 schreef angeren het volgende:

[..]

ja jij gaat even een engelse wals of een tangootje uitvoeren in een club .
pi_39112742
quote:
op donderdag 22 juni 2006 14:24 schreef flapdrolletje het volgende:

[..]

ik kom er niet uit of dit een belediging of een compliment is..
compliment
aksin dat je niet zo sletterig hoeft te doen om aan een leuke vent te komen.
op donderdag 22 juni 2006 14:35 schreef allochtoon het volgende:

[..]

spaanse vrouwen (indien dit het geval was) zijn toch wel wat anders. aan de andere kant kunnen sommigen heel geil dansen en doordringend oogcontact zoeken.
[..]
ik heb nergens gezegd dat het om spaanse dames ging.
  donderdag 22 juni 2006 @ 15:24:34 #249
46727 masterdave
Topic Killer
pi_39114428
quote:
op donderdag 22 juni 2006 15:07 schreef tranceptor het volgende:

[..]

ik heb nergens gezegd dat het om spaanse dames ging.
spaanse dames moete leren hun oksels te scheren, echt te ranzig
GamerTag
pi_39114544
quote:
op donderdag 22 juni 2006 15:24 schreef masterdave het volgende:

[..]

spaanse dames moete leren hun oksels te scheren, echt te ranzig
weer zo'n boerenlul die nog nooit in spanje is geweest, maar alvast zijn mening klaar heeft. ik ben er wel geweest en ik heb er meiden gesproken en gezien, geen haar te bekennen.
pi_39114586
franse dames (en uit ervaring.)
op donderdag 22 juni 2006 15:29 schreef het.ismij het volgende:
franse dames (en uit ervaring.)
en toch zullen parijse mooie dames ook geen meters haar onder hun oksels hebben.

het werd ook gezegd van italiaanse dames, nou ik heb er geen enkele gezien met okselhaar. broodjes-aapverhalen zijn het, gebaseerd op contact met tweederangs poppetjes uit kleine grafdorpjes die nog niet eens telefoon hebben.
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:05:48 #253
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_39115717
franse dames...heerlijk, beter kan je niet krijgen! heb er 3 gehad en het waren alle 3 echt goeie exemplaren hoor! het hangt er gewoon net vanaf wat je tegenkomt....
  donderdag 22 juni 2006 @ 18:00:50 #254
46727 masterdave
Topic Killer
pi_39118936
quote:
op donderdag 22 juni 2006 15:28 schreef tranceptor het volgende:

[..]

weer zo'n boerenlul die nog nooit in spanje is geweest, maar alvast zijn mening klaar heeft. ik ben er wel geweest en ik heb er meiden gesproken en gezien, geen haar te bekennen.
vriend, ik ben 4 keer in spanje geweest, en natuurlijk niet alle mokkels hebben behaarde oksels, maar elk jaar viel het op, veel spaanse wijven hebben gewoon een pluk eronderuit hangen

maar goed, enige waar jij aan geroken hebt in je leven zijn een set behaarde oksels, dus
GamerTag
pi_39138225
achja, er is nou niet echt een tip langsgekomen waar ik wat aan heb. de volgende keer als me dit gebeurd ga ik d'r tegenaan (terug)schuren en als het écht duidelijk wordt ga ik wel met mijn hand langs d'r heup/been etc... zodat ik ook de spanning opvoer maar d'r nog niet direct vastpak.... dan moet ze zich maar omdraaien. anders weet ik 't ook niet meer

praten/flirten/oogcontact etc. is lastig, dát is het probleem van deze situatie (aangezien ze met d'r gezicht van je afstaat)
pi_39138519
quote:
op donderdag 22 juni 2006 18:00 schreef masterdave het volgende:

[..]

vriend, ik ben 4 keer in spanje geweest, en natuurlijk niet alle mokkels hebben behaarde oksels, maar elk jaar viel het op, veel spaanse wijven hebben gewoon een pluk eronderuit hangen

maar goed, enige waar jij aan geroken hebt in je leven zijn een set behaarde oksels, dus
ik heb geen ideee welke grafwijven uuit kleine boerenknurftdorpjes je tegen bent gekomen, maar ik heb absoluut niet dezelfde ervaring met spaanse vrouwen in binnen- en buitenland.
pi_39141579
quote:
op vrijdag 23 juni 2006 08:13 schreef tranceptor het volgende:

[..]

ik heb geen ideee welke grafwijven uuit kleine boerenknurftdorpjes je tegen bent gekomen, maar ik heb absoluut niet dezelfde ervaring met spaanse vrouwen in binnen- en buitenland.
idem, en als hij het niet erg vind beroep ik me ook even op het autoriteitsargument.
pi_39166225
quote:

[/gratis tip]
pi_39167176
liever een fijne dans, dan een dwaze openingszin...
pi_39171863
quote:
op zaterdag 24 juni 2006 00:07 schreef elastagirl het volgende:
liever een fijne dans, dan een dwaze openingszin...
heb jij een opening? ik heb zin
  zaterdag 24 juni 2006 @ 12:52:49 #261
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_39174693
bierviltje op je oor zetten, naar haar toe lopen en zeggen:
"heb jij die gegooid?"
gegaranderd géén succes maar wel een mooie reactie vaak...
pi_39217338
ach, het is niet zo moeilijk, gewoon drankje in je rechte hand, linker hand langs je en afentoe op dr heupen leggen, vindt ze dat oke dan je linker hand eromheen
vind ze het niks loopt ze gewoon weg

alleen oppassen dat je geen harde krijgt als je met een erg mooi meisje staat te dansen
pi_39217668
quote:
op zaterdag 24 juni 2006 12:52 schreef silentchaos het volgende:
"heb jij die gegooid?"

ik zou ja zeggen. dat is nu juist wel een toffe openingszin.
pi_39217910
quote:
op zondag 25 juni 2006 19:52 schreef maeghan het volgende:

[..]

ik zou ja zeggen. dat is nu juist wel een toffe openingszin.
jij gaat of weinig uit, of niemand spreekt je ooit aan als je uit bent.
pi_39218228
ik ga niet vaak uit nee. maar he, het is honderd keer beter dan de gemiddelde openingszin in de metro hoor!

ach ja, ik houd van suffe opmerkingen. beter dan "ken ik jou niet ergens van" (eh, nee, doei!), "heb je een vuurtje" (nee, rokers stinken, doei!), of "kom je hier vaker" (nee, ik woon hier niet, doei!). als je dan toch een openingszin nodig hebt, doe het dan tenminste helemaal fout.
pi_39220339
quote:
op zondag 25 juni 2006 20:06 schreef maeghan het volgende:
ik ga niet vaak uit nee. maar he, het is honderd keer beter dan de gemiddelde openingszin in de metro hoor!

ach ja, ik houd van suffe opmerkingen. beter dan "ken ik jou niet ergens van" (eh, nee, doei!), "heb je een vuurtje" (nee, rokers stinken, doei!), of "kom je hier vaker" (nee, ik woon hier niet, doei!). als je dan toch een openingszin nodig hebt, doe het dan tenminste helemaal fout.
ik heb een uitwonende beurs, mag ik je dan uitwonen?
pi_39220578
quote:
op zondag 25 juni 2006 21:02 schreef diederik_duck het volgende:

[..]

ik heb een uitwonende beurs, mag ik je dan uitwonen?
je moet wel verdomd leuk zijn, wil je dan nog enige kans maken. maar dat geldt eigenlijk altijd: ben je leuk, kan je alles zeggen. ben je niet leuk, "wat een freak".
  zondag 25 juni 2006 @ 23:06:22 #268
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_39227275
quote:
op zondag 25 juni 2006 21:08 schreef avani het volgende:

[..]

je moet wel verdomd leuk zijn, wil je dan nog enige kans maken. maar dat geldt eigenlijk altijd: ben je leuk, kan je alles zeggen. ben je niet leuk, "wat een freak".
je kan alles zeggen...mits je het goed verpakt en het met een bepaale uitstraling doet...
pi_39231963
quote:

[..]

de crux van dit topic wat mij betreft, als een meisje je leuk vind kom je vrijwel overal mee weg.
pi_39233002
zelfs met een wibra onderbroek! (eh, topicmixje ;-))
pi_39233885
quote:
op maandag 26 juni 2006 00:09 schreef maeghan het volgende:
zelfs met een wibra onderbroek! (eh, topicmixje ;-))
die moet ze wel met bekwame spoed uittrekken dan, wibra
pi_39234019
quote:

[..]

ik ben gelukkig leuk. maar dit is wel een beetje hypocriet van de vrouwtjes, de onleuke mannen worden namelijk niet afgerekend op hun opmerking, maar op hun onleuk zijn.
pi_39235292
quote:
op maandag 26 juni 2006 00:22 schreef diederik_duck het volgende:

[..]

die moet ze wel met bekwame spoed uittrekken dan, wibra
  maandag 26 juni 2006 @ 08:45:27 #274
46727 masterdave
Topic Killer
pi_39239434
ik prefereer altijd snel te weten te komen of het uberhaupt wel mijn type is. dus als je wat vraagt, vraag dan wat je wil horen en wat jij hoopt dat ze tegen kan. in mijn geval wil ik dat ze bloedgeil is, dus ik vraag bijv. he, je ziet eruit alsof je al 6 maanden nie geneukt bent, hoe komt da?

antwoord is meestal , maar soms reageert er eentje, zo dan, jij ben ook lekker duidelijk. de rest daarna is easy, je maakt een geintje en praat verder niet meer over sex, maar je weet wel door die ene zin dat ze er geen problemen mee heeft tegen zulk soort geintjes, en daar hou ik van.
GamerTag
pi_39268659
quote:
op maandag 26 juni 2006 08:45 schreef masterdave het volgende:
ik prefereer altijd snel te weten te komen of het uberhaupt wel mijn type is. dus als je wat vraagt, vraag dan wat je wil horen en wat jij hoopt dat ze tegen kan. in mijn geval wil ik dat ze bloedgeil is, dus ik vraag bijv. he, je ziet eruit alsof je al 6 maanden nie geneukt bent, hoe komt da?

antwoord is meestal , maar soms reageert er eentje, zo dan, jij ben ook lekker duidelijk. de rest daarna is easy, je maakt een geintje en praat verder niet meer over sex, maar je weet wel door die ene zin dat ze er geen problemen mee heeft tegen zulk soort geintjes, en daar hou ik van.
ja en de rest van de avond discussieren jullie over de relativiteitstheorie van einstein en neuken denk je niet eens aan
pi_39294340
achja, er bestaat gewoon geen tip voor... .beetje schuren en hopen dat ze zich omdraait, dát is de kunst, meer niet helaas
pi_39295006
quote:
op maandag 26 juni 2006 08:45 schreef masterdave het volgende:

omg!
pi_39300753
quote:

[..]

lijkt me niet de beste manier... komt ook kansloos over..... een meisje die voor je staat en gelijk vastpakken daarbij kan ze me ook gewoon testen natuurlijk

en dan krijg je dat weken lang te horen als je een blauwtje loopt

herkenbaar
pi_39333300
quote:
op dinsdag 27 juni 2006 22:04 schreef super-muffin het volgende:

[..]

en dan krijg je dat weken lang te horen als je een blauwtje loopt

herkenbaar
ja he.... opmerkingen dat vrienden tegen andere vertellen: 'ahhaaaa, die meid wilde hem helemaal niet, toen ging hij erachter staan,pakte d'r beetje vast en draaide ze zich om. toen schold ze hem helemaal verrot en liep weg'..... zo'n is dus echt 't doemscenario...
Haleloeja
pi_39345904
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 09:50 schreef dwc_ruffryder het volgende:
doggystyle.
I know this sounds insane. But this is an insane world.
pi_39356241
quote:
op zaterdag 24 juni 2006 12:52 schreef silentchaos het volgende:
"heb jij die gegooid?"
die had ik al weer even niet meer gehoord
  donderdag 29 juni 2006 @ 15:24:23 #282
46727 masterdave
Topic Killer
pi_39356714
quote:
op donderdag 29 juni 2006 15:08 schreef mandy_oost het volgende:

[..]

die had ik al weer even niet meer gehoord
of naar een mokkel toelopen met gigantische tieten en vragen,

heb je een ongeluk gehad?

hoezo?!

nou, je airbags zijn uitgeklapt

gegarandeerd geen succes, reactie priceless.
GamerTag
pi_39356974
quote:
op woensdag 28 juni 2006 21:08 schreef gelderland het volgende:

[..]

ja he.... opmerkingen dat vrienden tegen andere vertellen: 'ahhaaaa, die meid wilde hem helemaal niet, toen ging hij erachter staan,pakte d'r beetje vast en draaide ze zich om. toen schold ze hem helemaal verrot en liep weg'..... zo'n is dus echt 't doemscenario...
wees blij dat je geen vrienden heb die jou blauwtjes (niet dat ik er zo veel heb ) gaan vertellen aan je ouders
  donderdag 29 juni 2006 @ 15:48:43 #284
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_39357438
quote:
op donderdag 29 juni 2006 15:24 schreef masterdave het volgende:

[..]

hoezo?!

precies!
soms zijn die reacties zo mooi, daar doe je het gewoon voor
pi_39357582
vind het altijd beetje goedkoop. het was een keer zo erg dat ik even op een barkruk zat te chillen, beetje hangend en met een chickie naast me te praten. komt er een ander wijf voor me rijden, terwijl ik dus op die kruk zat en ze begon echt te schuren. kansloos.
pi_39357923
quote:
op dinsdag 20 juni 2006 18:03 schreef jopido het volgende:
ga absoluut niet praten

daar heeft het meisje echt geen zin in, in geschreeuw over welke stad je woont
als je geen zin hebt om te dansen kun je best praten. als ze tegen je aan beginnen te rijden, kun je iets zeggen van: "ik heb ook gevoelens, ik ben geen lekker stuk vlees". ken geen vrouw die daarom niet moet lachen, en inderdaad ga niet lullen over dingen als steden, welke school blabla.
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:51:39 #287
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_39359892
quote:
op donderdag 29 juni 2006 16:02 schreef vruitig het volgende:

kun je iets zeggen van: "ik heb ook gevoelens, ik ben geen lekker stuk vlees".
.
pi_39437216
stond er niet toevallig een boom van een vriend weer achter jou te 'dansen'?
pi_39437320
quote:
op dinsdag 27 juni 2006 19:20 schreef winnarj het volgende:
achja, er bestaat gewoon geen tip voor... .beetje schuren en hopen dat ze zich omdraait, dát is de kunst, meer niet helaas
ik zou wat dichterbij gaan staan, misschien oogcontact met dr vriendinnen zoeken (en lachen )? :p dan hand op dr middel (heel licht) en dan draait ze zich misschien om?
pi_39516598
ik had 't van het weekend.. ik stónd achter een dame en ik begon beetje te schuren tegen d'r dus ik voelde wel enige 'spanning' zeg maar, dus ik legde mijn hand heel licht (miss paar vingers) op d'r bovenbeen (aan de zijkant)....) dat ging zo een paar minuten door, en bleef achter haar dansen, en zij voor mij.

maarja,had geen zin om zo de hele avond door te gaan, dus nam ff wat afstand hé, dus wat naar achter (20 cm van haar vandaan) en had van d'r af.... toen merkte ik niet dat ze weer naar me terugkwam (ze ging niet naar achter) dus toen dacht ik ook van: en heb ik als een échte gentlemen ook niet meer aan d'r gezeten (en ben ik drinken gaan halen )
pi_39629159
als de muziek te hard staat om elkaar te verstaan, en de sfeer gewoon dansen is neemt toch de lichaamstaal over.. dus in principe wil ze toch met je praten maar op een andere manier.

als een meisje al zo tegen je aan komt dansen, stond je waarschijnlijk al niet stil. (lijkt me een raar gezicht als je gewoon stil staat met een biertje en een peuk)

dus.. gewoon lekker meeswingen op het ritme (of haar ritme als ze zelf slecht ritmegevoel heeft) en relaxed je hand op d'r zij leggen, of als je daar niet zeker van bent beide handen beetje in de lucht. (niet teveel anders lijkt het net alsof je juicht dat het gebeurd ) en idd, wat iemand al eerder zei niet te handtastelijk, hou die spanning erin, die zoekt zij ook op. als het te makkelijk gaat -je wordt handtastelijk- is de lol er al gauw af voor 't meisje.

heb zelf ook weleens een scheldpartij gekregen ja, ze had al een half uur tegen me aan staan dansen of naast me, en aan 't eind kwam het afsluitende nummer van die tent -beetje jolig andre hazes nummer- en ik wilde m'n arm om haar heen slaan om gedag te zeggen.. dat was weer niet goed pff

[ Bericht 6% gewijzigd door Sander_K op 08-07-2006 12:15:25 ]
  zaterdag 8 juli 2006 @ 11:55:23 #292
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_39629212
dan moet je ook geen gedag zeggen droevige,...
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_39629373
nee niet gedag van "hoi" maar van "doei ik ga het was leuk" ghehe
pi_39634124
quote:
op donderdag 29 juni 2006 15:24 schreef masterdave het volgende:

[..]

hoezo?!

en indezelfde trant bij een vrouw met kleine borsten (en een dikke reet):

misschien moet je er eens met toiletpapier tussen wrijven. ik bedoel, met je reet is het ook gelukt.
pi_39719016
stel dat ze zo voor je komt dansen:

http://www.clinicantwerp.com/movie.htm
  dinsdag 11 juli 2006 @ 12:28:46 #296
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_39719170
quote:
op dinsdag 11 juli 2006 12:23 schreef partyyboyy het volgende:
stel dat ze zo voor je komt dansen:

http://www.clinicantwerp.com/movie.htm
tering grappig!

dat zijn echt leuke dingen om te filmen, die reacties van mensen: priceless
we willen ook nog eens zo gaan doen met wat vrienden: in een bijna lege bus naast iemand gaan zitten die reacties, prachtig...n dat dan filmen uiteraard
en nog een aantal van die dingen...

anyway....belgen he
  dinsdag 11 juli 2006 @ 18:28:56 #297
148159 GaNgStErRR
HaTeN ISS VERLATEN
pi_39728603
is het normaal dat dit filmpje enorm traag loopt?
ik heb redelijk snel internet maar heb altijd problemen met filmpjes kijken.
ligt dit aan mij?
pi_42408202
dit mag wel weer een kick omhoog, afgelopen zaterdag;

ik was in een tent met best veel vrouwen en merk gewoon steeds als ik beetje (normaal) sta te dansen/bewegen dat meiden voor me komen staan. soms nog beetje omkijken enzo... en dan na 5 minuten lopen/dansen ze weg omdat ik niets doe.... en na half uur zie je ze weer met z'n 2en vaak wéér in de buurt staan

maar ik kan het gewoon niet... ik verstijf ik weet mezelf totaal geen houding te geven..... gewoon erachter gaan staan en meedansen is voor mij niet weggelegd, zo;n danser ben ik niet daarbij komt het ook nog es dat ik vrij lang ben (1.96) dus ziet 't er ook nog wat knullig uit soms als ik dom achter d'r ga dansen

iemand een alternatief... ik kan meisjes beter versieren door te praten.. maarja er wordt op zo'n dansvloer weinig gepraat en oogcontact is er haast niet omdat ze met de rug naar je toe staat... en al is d'r oogcontact gebeurd er weinig
  donderdag 5 oktober 2006 @ 23:54:45 #299
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42409541
quote:
op donderdag 5 oktober 2006 23:14 schreef winnarj het volgende:
dit mag wel weer een kick omhoog, afgelopen zaterdag;
ik denk dat je toch beter je hand in haar zij kan leggen en kijken wat de reactie is ofzo, als ze het niet leuk vinden dan lopen ze iets eerder weg, lekker boeiend .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 08:39:15 #300
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_42414036
ik sta vaak op een podium te dansen heb je zo contact. en je wilt niet weten hoe veel vrouwen je om je heen kan verzamelen. die zijn gek op een podium

en gek genoeg heb ik vaak dat een leuke dame voor me komt dansen en dat ik dan opeens 2 handen op mijn benen voel. altijd makkelijk

al maak ik soms wel eens mee dat ik opeens die handen op een hele andere plek dan mijn benen voel
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 08:46:54 #301
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42414134
quote:
op vrijdag 6 oktober 2006 08:39 schreef ook_gek het volgende:
al maak ik soms wel eens mee dat ik opeens die handen op een hele andere plek dan mijn benen voel
waar ga jij uit? .

niet om aan jou te zitten trouwens .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')