Ik had er totaal geen zin meer in, en vond het beter even een pauze in te lassen en dan opnieuw te beginnen. Ik wilde weer gaan beginnen als de zin voor het lopen weer toe nam, dat vond ik beter dan dat ik halve trainingen ging afwerken waar ik geen moment zin in had.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:18 schreef Scighera het volgende:
@Klapdeur
hmm:P vanwaar die stop van een maand? zelfs na m'n wedstrijdseizoen neem ik niet een volledige rustweek; laat staan een maand
Ik ook, heb door het warme weer de laatste tijd weinig gelopen, maar vandaag moet het wel weer te doen zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:39 schreef Black-Hole het volgende:
Straks weer een lekker rondje lopen van ongeveer 5 kilometer.
Net klaar en een nieuw PRquote:Op maandag 10 juli 2006 19:54 schreef JedaiNait het volgende:
Ik ook, heb door het warme weer de laatste tijd weinig gelopen, maar vandaag moet het wel weer te doen zijn.
Zo zie je maar: de beste training is vaak rust!quote:Op maandag 10 juli 2006 21:09 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Net klaar en een nieuw PR![]()
5 kilometer in 26:21 met gemiddeld 162 bpm. En dat na twee weken rust vanwege een blessure en de hitte. Ging erg lekker en geen last gehad van mijn oude blessure.
Ik deed 21.30 ofzo, kan niet heel nauwkeurig meten (rondje is 4,75 km), maar mn record is 19.45 minuten... Ook mn ademhaling was niet goed vandaag, eigenlijk ging ik te snel... Daar moet ik op zien te trainen, had namelijk totaal geen last van mn benen, alleen mn conditie dus...quote:Op maandag 10 juli 2006 21:09 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Net klaar en een nieuw PR![]()
5 kilometer in 26:21 met gemiddeld 162 bpm. En dat na twee weken rust vanwege een blessure en de hitte. Ging erg lekker en geen last gehad van mijn oude blessure.
Ik zou zeker niet op je standaard rustdagen gaan trainen omdat je denkt trainingen in te moeten halen. Met trainen maak je je lichaam kapot en door rust te nemen geef je je lichaam de kans om te herstellen en sterker te worden. Als je nu de trainingen van de vakantieperiode zomaar tussen je standaard trainingen propt, krijgt je lichaam niet genoeg rust denk ik. Je kunt natuurlijk wel wat meer trainen als je daar zin in hebt zolang je maar ook voldoende rustige trainingen doet.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:13 schreef Klapdeur het volgende:
Ik heb alleen nog een vakantie voor de boeg van 12 dagen naar Mallorca en ik denk dat ik daar niet ga trainen, wat is dan het verstandigste? De trainingen die in de twee weken vallen te verplaatsen naar de rustdagen of gewoon skippen? Ga de 26e juli t/m 7 augustus op vakantie, dan heb ik nog een 5 á 6 weken voordat de dam tot dam loop is.
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:49 schreef Wolfje het volgende:
[..]
Ik zou zeker niet op je standaard rustdagen gaan trainen omdat je denkt trainingen in te moeten halen. Met trainen maak je je lichaam kapot en door rust te nemen geef je je lichaam de kans om te herstellen en sterker te worden. Als je nu de trainingen van de vakantieperiode zomaar tussen je standaard trainingen propt, krijgt je lichaam niet genoeg rust denk ik. Je kunt natuurlijk wel wat meer trainen als je daar zin in hebt zolang je maar ook voldoende rustige trainingen doet.
hoe is het gegaan?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:47 schreef unstoppablemark het volgende:
Ik wil ook eens beginnen met hardlopen. Heb al asic schoenen gekocht. Nu wil vanavond beginnen (omdat het dan lekker rustig is) maar is dat eigenlijk wel goed? Of is 's ochtends beter. Wel een paar uur na het eten natuurlijk.
Stom, ja je hebt helemaal gelijk dit had ik zelf ook wel moeten weten!quote:Op maandag 10 juli 2006 21:49 schreef Wolfje het volgende:
[..]
Ik zou zeker niet op je standaard rustdagen gaan trainen omdat je denkt trainingen in te moeten halen. Met trainen maak je je lichaam kapot en door rust te nemen geef je je lichaam de kans om te herstellen en sterker te worden.
Is zover ik weet alleen voor leden van de vereniging. De baan kan wel verhuurd worden maar is gesloten als er geen trainingen worden gegeven.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:35 schreef Cutie het volgende:
Black-Hole, weet jij of de atletiekbaan in Gouda vrij toegankelijk is?
Zo'n atletiek baan zou wel ideaal zijn voor mijn 12 X 400 M aangezien zo'n rondje een afstand meet van 400Mquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:59 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Is zover ik weet alleen voor leden van de vereniging. De baan kan wel verhuurd worden maar is gesloten als er geen trainingen worden gegeven.
Aangezien je uit Gouda komt, wat is een mooie plek om te gaan lopen dan als beginner(s)?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:59 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Is zover ik weet alleen voor leden van de vereniging. De baan kan wel verhuurd worden maar is gesloten als er geen trainingen worden gegeven.
Reeuwijkse plassen hebben we wel eens gewandeld, is denk ik zeker wel leuk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:54 schreef Black-Hole het volgende:
Zelf loop ik het volgende rondje: door het van IJzendoornpark, langs de Gouwe, burgemeester Jamessingel en dan onder het spoor door. Je kan dit verlengen door verder langs de Gouwe te lopen.
Langs de sportvelden lopen is ook leuk, loop dan ook richting de manege van Bloemendaal, onder de snelweg door en dan linksaf richting de Gouwe en weer terug.
Edit: volgens mij kan je ook leuk lopen rondom de Reeuwijkse plassen. Heb dit alleen nog nooit gedaan maar staat wel op de planning![]()
Jazeker, heb alleen geen auto dus een beetje ver wegquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:42 schreef Sehnsucht het volgende:
Mensen uit Gouda kennen denk ik ook wel het Loetbos vlakbij Lekkerkerk? daar doe ik mijn rondje altijd![]()
2-4-6-6-4-2 ? vond ik wel te doenquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:02 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Jazeker, heb alleen geen auto dus een beetje ver weg![]()
Vanavond weer en stukje lopen, zit aan een interval training te denken. Heeft iemand daar nog leuke schema's voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |