ja dat vraag ik me ook af. niet dat k straks erheen ga en het afgelopen isquote:Op zondag 25 juni 2006 11:43 schreef mitt het volgende:
Hoe laat wordt de finish verwacht
quote:
Mag van mij wel voorop blijven. Ik mis vooral Mad Max en Koossiequote:Op zondag 25 juni 2006 12:08 schreef Ereinion het volgende:
De volgende kopgroep heeft 45 seconden:
-knip-
Met Herbert Dijkstraquote:Op zondag 25 juni 2006 12:07 schreef Ambrosius het volgende:
Om 13.00 begint de live-uitzending.
Idd. Paar helicopters in de lucht. Zag ze een half uurtje geleden ofzo boven de St. Pietersberg hangen.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:41 schreef The6thgate het volgende:
handig dat NK. hele stad afgesloten en vandaag continue een helikopter geluid
quote:Op zondag 25 juni 2006 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
L1.nl:
NK wielrennen: slechte weersvooruitzichten
Het Nederlands Kampioenschap wielrennen in Maastricht krijgt vanmiddag in het slotdeel van de koers waarschijnlijk te maken met zeer moeilijke weersomstandigheden.
Weerkundigen geven waarschuwingen af. Ze verwachten in de namiddag vanuit het zuiden hevige onweersbuien met hagel, zware windstoten en veel kans op wateroverlast. Het parcours loopt door het centrum van Maastricht. De finish wordt rond half 5 verwacht.
die favorieten kunnen beter maar meteen weggaan jaquote:Op zondag 25 juni 2006 12:08 schreef Ereinion het volgende:
De volgende kopgroep heeft 45 seconden:
1. Van Bon
2. Boogerd
4. T. Dekker
5. E. Dekker
6. De Groot
9. Posthuma
10. Scheuneman
17. Rooijakkers
19. Vierhouten
21. De Jongh
23. Tankink
29. Traksel
38. Kroon
51. Weening
54. Langeveld
79. Van Katwijk
De rugnummers lijken mij redelijk logisch. De titelverdediger heeft nummer 1, omdat Van Bon de enige van zijn team is, heeft de volgende ploeg (Rabobank) nummer 2 ev.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:29 schreef -skippybal- het volgende:
Die rugnummers zijn trouwens best vaag. Is dat altijd zo geweest??
Weening heeft weer nummer 51...quote:Op zondag 25 juni 2006 12:43 schreef Mr.Johnson het volgende:
[..]
De rugnummers lijken mij redelijk logisch. De titelverdediger heeft nummer 1, omdat Van Bon de enige van zijn team is, heeft de volgende ploeg (Rabobank) nummer 2 ev.
En de tien jaar daarvoorquote:Op zondag 25 juni 2006 13:08 schreef Remzz het volgende:
Rabobank moet dit ook eigenlijk wel winnen... Al zeiden we dat vorig jaar dacht ik ook
"Gelukkig leven we niet meer in het tijdperk waar je je wiel zelf moest vervangen"quote:Op zondag 25 juni 2006 13:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
"er ligt daar iets op de weg"
dat is WATER ducrot, gewoon regen........
Dat hoeft helemaal niet, olie ofzo. In combinatie met water maakt dat het nog extra glad.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
"er ligt daar iets op de weg"
dat is WATER ducrot, gewoon regen........
quote:Op zondag 25 juni 2006 13:29 schreef rubbereend het volgende:
no shit sherlockhet pieterpad loopt vlakbij de st. Pietersberg
inderdaad verschrikkelijk, had Smeets er neergezet, die loopt zich toch alleen maar te vervelen bij het voetbal.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ducrot & Dijkstra weten de kijker echt te boeien met de meest onzinnige verhalen over de meest interessante renners in dit peloton hoor.
En anders worden de prachtige omgevingen en landerijen op feeerieke wijze nog even onder de loep gelegd om hun schoonheid aan te tonen.
Wat een zeikwijven zeg
De pieterpad loopt al va Groningen, sherlockquote:Op zondag 25 juni 2006 13:29 schreef rubbereend het volgende:
no shit sherlockhet pieterpad loopt vlakbij de st. Pietersberg
quote:Op zondag 25 juni 2006 13:53 schreef -skippybal- het volgende:
Herbert denkt dat het noodweer over is in MAastrifcht bij het wielrennen![]()
Je zit toch ook bij DASOO... Je weet wat er nog aankomt enzoquote:
ze zijn halverwege zoietsquote:Op zondag 25 juni 2006 13:56 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
Hoeveel kilomteres nog?
Klopt. Maar ik heb wielrennen op tv nog niet gezien dus dacht dat 't nu al noodweer wasquote:Op zondag 25 juni 2006 13:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je zit toch ook bij DASOO... Je weet wat er nog aankomt enzo![]()
Er was wat regen enzo. Zegt die Herbert zo van: "Het verwachte noodweer is gelukkig doos niet gekomen!"quote:Op zondag 25 juni 2006 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb wielrennen op tv nog niet gezien dus dacht dat 't nu al noodweer was.
quote:Op zondag 25 juni 2006 14:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Er was wat regen enzo. Zegt die Herbert zo van: "Het verwachte noodweer is gelukkig doos niet gekomen!"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |