ja dat vraag ik me ook af. niet dat k straks erheen ga en het afgelopen isquote:Op zondag 25 juni 2006 11:43 schreef mitt het volgende:
Hoe laat wordt de finish verwacht
quote:
Mag van mij wel voorop blijven. Ik mis vooral Mad Max en Koossiequote:Op zondag 25 juni 2006 12:08 schreef Ereinion het volgende:
De volgende kopgroep heeft 45 seconden:
-knip-
Met Herbert Dijkstraquote:Op zondag 25 juni 2006 12:07 schreef Ambrosius het volgende:
Om 13.00 begint de live-uitzending.
Idd. Paar helicopters in de lucht. Zag ze een half uurtje geleden ofzo boven de St. Pietersberg hangen.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:41 schreef The6thgate het volgende:
handig dat NK. hele stad afgesloten en vandaag continue een helikopter geluid
quote:Op zondag 25 juni 2006 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
L1.nl:
NK wielrennen: slechte weersvooruitzichten
Het Nederlands Kampioenschap wielrennen in Maastricht krijgt vanmiddag in het slotdeel van de koers waarschijnlijk te maken met zeer moeilijke weersomstandigheden.
Weerkundigen geven waarschuwingen af. Ze verwachten in de namiddag vanuit het zuiden hevige onweersbuien met hagel, zware windstoten en veel kans op wateroverlast. Het parcours loopt door het centrum van Maastricht. De finish wordt rond half 5 verwacht.
die favorieten kunnen beter maar meteen weggaan jaquote:Op zondag 25 juni 2006 12:08 schreef Ereinion het volgende:
De volgende kopgroep heeft 45 seconden:
1. Van Bon
2. Boogerd
4. T. Dekker
5. E. Dekker
6. De Groot
9. Posthuma
10. Scheuneman
17. Rooijakkers
19. Vierhouten
21. De Jongh
23. Tankink
29. Traksel
38. Kroon
51. Weening
54. Langeveld
79. Van Katwijk
De rugnummers lijken mij redelijk logisch. De titelverdediger heeft nummer 1, omdat Van Bon de enige van zijn team is, heeft de volgende ploeg (Rabobank) nummer 2 ev.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:29 schreef -skippybal- het volgende:
Die rugnummers zijn trouwens best vaag. Is dat altijd zo geweest??
Weening heeft weer nummer 51...quote:Op zondag 25 juni 2006 12:43 schreef Mr.Johnson het volgende:
[..]
De rugnummers lijken mij redelijk logisch. De titelverdediger heeft nummer 1, omdat Van Bon de enige van zijn team is, heeft de volgende ploeg (Rabobank) nummer 2 ev.
En de tien jaar daarvoorquote:Op zondag 25 juni 2006 13:08 schreef Remzz het volgende:
Rabobank moet dit ook eigenlijk wel winnen... Al zeiden we dat vorig jaar dacht ik ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |